En hoeveel daarvan 'serieus'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik meer. netzoals meer dan keep_walking.
ik heb nog weleens poging gedaan om te tellen stuk of 10 terug, kwam ik op meer dan 60
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh wacht ik moet het fixen. ik heb het niet gehad, maar ervoor betaalt.
komt omdat ik eerste paar jaar niet met hoeren wilde zoenen.
nu onveilige seks en zoenen zoals zoveel mogelijk normaal
Zoietsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hadden jullie in de puberjaren ook zo'n soort stappensysteem?
Die en die heeft stap 2 bij mij gedaan :$ :$ :$ :$
Net zoiets als fist/second/third base enzo.
Stap 1: zoenen
Stap 2: vingeren/fappen (van iemand anders)
Stap 3: pijpen/beffen
Stap 4: neuken
Stap 5: baffen
Stap 6: anaal
Stap 7: ???
zoiets
Ik heb in dagen niet zo gelachen, dank je wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat postte jij het eerst?
mijn eerste post daar was:
[..]
zo lang terug en nog steeds geen vriendin of kansen erop:(
Oh shit got real my friend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja nou,. ik heb wel 2 keer gratis een meisje gezoent . en jij niet
dus denk eerst maar eens aan jouw eigen leven
Jij hebt met 2 meisjes gezoend?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh shit got real my friend.
Ten eerste: ik heb wel gezoend
Ten tweede: ik heb vrienden
Ten derde: ik heb een opleiding
Ten vierde: ik heb werk
Ten vijfde: dat tweede meisje had er nogal spijt van achteraf
Ten zesde: ik ben geen hoerenloper
En nou opbokken.
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt met 2 meisjes gezoend?
Oh, ik dacht dat je sinterklaaskapoentje's lijstje in had gevuld. Tegenvallertje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh shit got real my friend.
Ten eerste: ik heb wel gezoend
Ten tweede: ik heb vrienden
Ten derde: ik heb een opleiding
Ten vierde: ik heb werk
Ten vijfde: dat tweede meisje had er nogal spijt van achteraf
Ten zesde: ik ben geen hoerenloper
En nou opbokken.
Dat ik zo iets vergeet te vermelden, dank Royco.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij bent op een toilet afgetrokken.
Hoeveel dan?quote:
Blij dat ik kan helpen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik zo iets vergeet te vermelden, dank Royco.
Dit weet ik dan weer niet, door wie was dat? Het meisje waar hij mee gezoend heeft?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij bent op een toilet afgetrokken.
1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel dan?
En je bent afgerukt op het toilet? vertel?
Je was al klaar toen ze begon met trekken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
1
Vakantie, meisje dronken, ze begon me af te trekken. Klaar.
Nee dat nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je was al klaar toen ze begon met trekken?
Oké dan, maar is wel chill tochquote:
Moet je nog reizen voor school?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef Evie het volgende:
probleem... volgend jaar (in januari dus) geen recht meer op ov
Nogal ja... coschappen her en der.. dus een abonnementje is ook zo simpel niet..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je nog reizen voor school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Nogal ja... coschappen her en der.. dus een abonnementje is ook zo simpel niet..Dan iig even een abonnement halen voor 40% kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
naar wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij bent dus een hoerenloper fluffy? zo ja dan ben ik wel benieuwd![]()
Jah... of stoppen met studeren, want zelfs dan is het onbetaalbaar.. of ik moet een extra lening af gaan sluiten bij de bank om mn studie te kunnen vervolgen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan iig even een abonnement halen voor 40% korting
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
nog wel net eronder eronder den kik
Stoppen met je studie zou wel heel erg zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah... of stoppen met studeren, want zelfs dan is het onbetaalbaar.. of ik moet een extra lening af gaan sluiten bij de bank om mn studie te kunnen vervolgen..
maar ik kan me vergissen.quote:
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld als niet werkende student?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
naar wat?
ik zei net 25000.
iets van 60 + 10 dus verschillende meisjes. ook wel vaker naar dezelfde, alleen in het begin kon ik ze nooit terugvinden, dat was echt erg.
en dan 8000 naar schulden van een meisje waarvan ik dacht dat ze me echt leuk vond, en nog wat andere faals en oplichting enzo....
bedoel je dat?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste man die dat bij mij doet moet nog geboren worden.
Ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stoppen met je studie zou wel heel erg zijn.
Is er niet ergens een regeling voor ofzo?
bezorgde oudersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld als niet werkende student?
Ga je dan gewoon langs de ramen op zoek naar wat leuks?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
naar wat?
ik zei net 25000.
iets van 60 + 10 dus verschillende meisjes. ook wel vaker naar dezelfde, alleen in het begin kon ik ze nooit terugvinden, dat was echt erg.
en dan 8000 naar schulden van een meisje waarvan ik dacht dat ze me echt leuk vond, en nog wat andere faals en oplichting enzo....
bedoel je dat?
hoe lief mijn ouders me ook zouden vinden, zze zouden me echt niet zoveel geld geven (zeker niet om uit te geven aan hoeren)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
bezorgde ouders
en sinds vorig jaar uitkering.
Hosselen je weetsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld als niet werkende student?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
scheiss.. naja krijg je als je Evie bent in dit levenDan wordt alles je even 100 keer lastiger gemaakt dan voor een ander
top!
![]()
![]()
Jawel, ik heb genoeg gevoeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan, maar is wel chill toch
heb je nog geprobeert haar aan te raken enzo
Die doet bij mij de laatste tijd ook vaak vaag terwijl ik gewoon goede snelheid hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je weet dat je internet voor geen fuck werkt als je speedtest.net niet geladen krijgt
quote:
Hoe kun jij eigenlijk een uitkering krijgen? Dat is toch alleen als je een werkverleden hebt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
weet je wat het mooie is.
ik ga meer dan die kosten terugkrijgen met uitkering. dus de maatschappij draait er voor op.
eigen schuld van hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |