Ik heb deze TT nog nooit ergens gezien, dus origineel genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
wat een kut tt. kon je niet wat originelers verzinnen mur?
Doe dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ik jou eens in verband brengen met de decembermoorden?
Maar Dommel is ook gewoon een flikkertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb deze TT nog nooit ergens gezien, dus origineel genoeg.
Volgende keer doe ik wel iets met D66 of squatten voor je.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Dommel is ook gewoon een flikkertje
nee helemaal geen clear lak of hoe heet het, alleen maar meer stappen die mis konden gaan vond ik dat. nog meer vliegjes er anders ook nog eens in. is het ook niet waard, want het is flexa verf, die nu door het zonlicht ook al een stuk grijzer is geworden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
wat een toffe wagen!!!!
had je wel goed gelakt na het spuiten?
Deze grapquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Semafoor daarentegen..
lakken is lastig, maar zonder lakken heb je niks. dat is de beschermende laag, zonder lak gaat het verweren... dus met de lak zou het hoogstwaarschijnlijk nu nog zwart zijn.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee helemaal geen clear lak of hoe heet het, alleen maar meer stappen die mis konden gaan vond ik dat. nog meer vliegjes er anders ook nog eens in. is het ook niet waard, want het is flexa verf, die nu door het zonlicht ook al een stuk grijzer is geworden.
jij hebt er meer verstand van (En zo te horen ervaring) mee dan ik.
Ik ben niet zo perfectionistisch, hoeft niet concoursstaat te worden want is veels te veel moeite. als het maar goed/betrouwbaar rijdt en niet te snel roest.
jammer maar echt te veel werk. volgende keer beter
Haal Pinda en Naatje ook terug en dan ook nog Iwannabehigh aka mpj, Lant, Supersoep, Halcon en Richardprf.quote:
Doe het zelf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haal Pinda en Naatje ook terug en dan ook nog Iwannabehigh aka mpj, Lant, Supersoep, Halcon en Richardprf.
of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haal Pinda en Naatje ook terug en dan ook nog Iwannabehigh aka mpj, Lant, Supersoep, Halcon en Richardprf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |