Nee. Gewoon neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het niet vaak praktischer om iemand te regelen die op je eigen (fitheids-)niveau zit? Iemand die van hardlopen houdt, rent rondjes om Q. Wel een goede oefening natuurlijk...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef Litpho het volgende:
Nu gaat "dame gezocht voor wederzijds vermaak, moet hard kunnen rennen" natuurlijk wel interessante kandidaten opleveren.
En van sommige wil je niet eens weten hoe ze er uit zienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef L-E het volgende:
Fokkers zijn net mensen. Ik weet wel hoe mensen eruit zien.
Ook niet bij hardlopen? Elkaar een beetje optrekken, ok, maar iemand die probeert de 100m te lopen zonder dood neer te vallen matchen met iemand die oefent voor een halve marathon zie ik niet werken.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En van sommige wil je niet eens weten hoe ze er uit zien
Maar dat zijn dan vaak diegene waar je het ongevraagd te zien van krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Leuk, veel plezier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Vent is thuis en we gaan zo echo laten maken
Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Geloof me, Q. is heel gemakkelijk te motiveren met een lekker wijf bij m in de buurt. Die loopt dan binnen een half jaar de halve marathonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook niet bij hardlopen? Elkaar een beetje optrekken, ok, maar iemand die probeert de 100m te lopen zonder dood neer te vallen matchen met iemand die oefent voor een halve marathon zie ik niet werken.
Laat ons maar weer in de steek voor een ventquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Geen droomvrouw dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon pijn van het verslikken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt ook al als een wijf voor hem gerend??
Da's meer... een rondje dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik heb wel eens bier voor hem gehaald, daar bleef het bij.
Maar je kan zo goed "zoef" doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik heb wel eens bier voor hem gehaald, daar bleef het bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |