abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:28:45 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125776

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:28:57 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Net als SilentChaos, misschien wat beter lezen.... Heb toch al een paar keer aangegeven dat een kroeg niks voor mij is en dat ik de kroeg zeker wel geprobeerd heb, dus in welke manier zeg ik dat het niks is punt?

En je kan het ook omdraaien en eens denken, wij hebben een obsessie met de kroeg, maar deze jongen houdt daar niet van, misschien moeten wij onze obsessie met de kroeg maar niet aan hem opdringen. ;)
Ik bedoel nit dat het aan het feit ligt dat je niet van de kroeg houdt, dit is weer 1 enkel voorbeeld wat je uitlicht... Maar je hebt een behoorlijke bevooroordeeld beeld (zoals jij aangeeft uit je huidige ervaring), maar dat betekent nog niet dat het waar is...Het is heel simpel:
- Je hebt de verkeerde mensen ontmoet in je leven
- Sommige mensen ZIJN GEWOON NIET LEUK

Het is gewoon belangrijk dat je je onder de mensen begeeft (van mijn part in een boekenwinkel ipv een kroeg...waar jij je prettig voelt) en open staat voor andere dingen etc etc...
En dan is het een kwestie van 1000 mensen spreken en misschien heb je met 1 of 2 een klik, dat is het "nadeel" van aparte interesses hebben (ik heb ook aparte interesses dus ik weet dat dit een nadeel kan zijn in het zoeken van een leuke meid)... Maar dat betekent niet dat ze er niet zijn, dat is namelijk bullshit...
pi_118125796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat niet specifiek om de kroeg (al weerleg ik graag enkele punten, want ik was vroeger totaal geen kroegpersoon, had dezelfde instelling als jou). Maar ik heb wel toen ik geen vrienden in de buurt had, een kroeg opgezocht en heb daar zeker contacten aan overgehouden.
Geen vriend, niet de ware, dat klopt. Maar het heeft mijzelf een stuk opgevrolijkt en sta nu weer lekker in het leven :)

Ik zeg niet dat jij dat in de kroeg ook zal krijgen, nee, want jij zit wss anders in elkaar. Maar wat het punt is, is dat je niet alles direct moet afkaatsen als 'dat is niets voor mij, want ooit eens geprobeerd en dat werd niets'..
Er zijn genoeg andere plekken, mogelijkheden, maar je kaatst alles af als 'dat deed ik al niet, want het leek me niet leuk, dus nu zal ik dat ook niet doen'.
Misschien gewoon eens proberen, denk bv aan het vrijwilligerswerk. Wie weet ga je het onverwachts nog leuk vinden ook ;)
De enige dingen die ik afkaats zijn dingen die ik al geprobeerd heb en die gewoon totaal niet bij mij passen...
heb genoeg dingen geprobeerd, dus misschien handig als jullie dat beeld ook even bijdraaien ipv maar te denken dat ik thuis in een hoekje loop te klagen ofzo....

En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118125809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sommige mensen maken het zichzelf nou eenmaal niet makkelijk. Hij komt er vanzelf wel achter wat voor hem gaat werken, duidelijk is dat het nu iig niet voor hem werkt en dat hij er weinig aan doet om dat te veranderen.
zie post hierboven

hou eens op met het beeld te hebben dat ik vanuit een zolderkamertje loop te jammeren...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:30:46 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118125860
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Spezza19 het volgende:

heb genoeg dingen geprobeerd, dus misschien handig als jullie dat beeld ook even bijdraaien ipv maar te denken dat ik thuis in een hoekje loop te klagen ofzo....

En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt he ;) Meer dan 'dingen geprobeerd' kom je niet, dus ja dan krijg je eigen invulling van de mensen hier.

Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
pi_118125870
quote:

[..]

In een eerdere post zeg je juist dat je vorige relaties uit een vriendschap komen. Waarom doe je dat deze keer niet dan? :S
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:31:25 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125883
Accepteer gewoon dat het net als voor een ieder ander interessant persoon op deze aarde gewoon een kwestie is van veel proberen, veel mensen ontmoeten en wachten op die Million to 1 shot...

Het is niet zo makkelijk als alle breezer/tvsletjes over doen laten komen door elke week een andere "liefde van hun leven" voor te stellen aan hun familia... da's namelijk bullshit
pi_118125902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:

Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
Ik wil je niet steeds herhalen, maar dit is wel zo. Nu ga je haar niet vinden, dan moet je dus je omgeving aan gaan passen.
pi_118125918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt he ;) Meer dan 'dingen geprobeerd' kom je niet, dus ja dan krijg je eigen invulling van de mensen hier.

Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....

Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
pi_118125940
goeie tt
pi_118125956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....

Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
Aan de andere kant (althans in theorie) heb je wel weer veel mensen die vrienden hebben die wel gaan settelen en zijzelf dan weer niet.
Potentieel nieuw vriendschapsmateriaal toch?
pi_118125980
quote:

[..]

zie post hierboven

hou eens op met het beeld te hebben dat ik vanuit een zolderkamertje loop te jammeren...
Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).

Het type vrouw wat jij omschreef is echt wel te vinden, maar dat het tot nu toe niet gelukt is betekend ziet dat ze er niet is. Je eigen houding is wel heel belangrijk en die komt vrij negatief over hier op het forum. Ik weet niet hoe je echt in de omgang bent natuurlijk, maar probeer eens op een andere manier naar de dingen te kijken.

En iedereen heeft wel eens een dip momentje...ik heb ze regelmatig. En dan zet je je schouders er weer onder en ga je door.
pi_118126006
edit- laat maar :) ik hou op
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118126058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
pi_118126077
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).

Het type vrouw wat jij omschreef is echt wel te vinden, maar dat het tot nu toe niet gelukt is betekend ziet dat ze er niet is. Je eigen houding is wel heel belangrijk en die komt vrij negatief over hier op het forum. Ik weet niet hoe je echt in de omgang bent natuurlijk, maar probeer eens op een andere manier naar de dingen te kijken.

En iedereen heeft wel eens een dip momentje...ik heb ze regelmatig. En dan zet je je schouders er weer onder en ga je door.
Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...
Ik ben geen negatief persoon daarin ofzo, maar het soms is het gewoon irritant dat je om je heen allemaal stelletjes ziet en dat ik maar blijf hangen in het single zijn....
pi_118126117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:39:20 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118126159
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Spezza19 het volgende:

Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...
Ik ben geen negatief persoon daarin ofzo, maar het soms is het gewoon irritant dat je om je heen allemaal stelletjes ziet en dat ik maar blijf hangen in het single zijn....
Zoals je zelf al zei dat je allerlei hobbys hebt waarmee je de deur uitgaat, zegt al dat je niet alleen op je zolderkamertje zit ;)
Ik kom nu misschien wat hard over, maar ik snap best goed hoe het voelt hoor.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:41:25 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118126231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.
pi_118126327
Dit is een beetje mijn probleem

Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.
Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....

Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander... :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:45:21 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118126384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:

Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...

[..]

Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....

Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander... :)
Ik ben ook vier jaar vrijgezel hoor, er zijn er meer die al een tijdje "zoeken". Komt vanzelf. Benieuwd of je hier binnenkort een succesverhaal komt posten, ben je dan bijna wel verplicht ;)
pi_118126386
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.
pi_118126455
En een forum voor reisgenoten?

Bestemming: Engeland
Vervoermiddel: Te voet of met de fiets.
Weersverwachting: Bij voorkeur regen.
pi_118126564
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat je schrijft is allemaal heel herkenbaar. En van die opmerkingen van "hoe kan het dat jij nog niemand bent tegengekomen, je bent zo een leuke vent/meid" daar schiet je idd niks mee op.
Ik word, zoals volgens mij velen hier, ook niet makkelijk verliefd. Terwijl vriendinnen van mij van de ene in de andere relatie rollen. Toch zijn dat dingen die meer bij jezelf liggen dan dat er niemand voor je is. Ik zeg niet dat je jezelf moet veranderen, maar een stuk zelfreflectie kan soms heel waardevol zijn.
pi_118126640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.
Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:52:49 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118126723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
Enige wat ik ooit als eis heb gezien was toen weisman het had over dat etentje. Voor de rest staat alles vrij toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')