Hou hem wel schoon he.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Verzonden naar de drukker, je hangt binnenkort boven m'n bed.
Komt door de whey inderdaad. De acne op m´n chest is weg, heb het nog wel een beetje op m´n rug en in m´n gezicht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut, heb je zo'n mooi fysiek en dan zit je helemaal onder de acne.
Heb het zelf ook een beetje op m'n rug van alle melk en whey
Ik ook alleen op mijn rug. Mijn pa vroeg afgelopen zomer nog of ik rotzooi gebruikte haha, maar goed, met bodyscrub gaat dat wel weg. Beter op je rug dan zo een grindtegelgezichtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut, heb je zo'n mooi fysiek en dan zit je helemaal onder de acne.
Heb het zelf ook een beetje op m'n rug van alle melk en whey
Achter gelaten door een meid die het land verlaten heeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nette benen, al zouden extensions je spieren net boven je knie er meer uit laten poppen. Denk dat mijn bovenbenen iets groter zijn, jouw kuiten zijn groter dan mijne. Ik train mijn kuiten ook niet gericht. Zou ik misschien moeten doen.
Maar dude, waarom heb je in godsnaam een FOHN op je kamer liggen? Begin me toch een beetje zorgen te maken..
Daarom eet je toch een flink stuk vlees na de workout? Ik haal mijn langzame eiwitten uit vast voer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het toevoegen van casseine eiwitten aan een Post Workout Shake heeft ook positieve effecten. Niet alleen maar snelle eiwitten na de training dus.
Ik dacht serieus dat jij dat was! tot ik naar beneden scrolde.. Zeker een mooi fysiek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn streeffysiek
Edit: beetje groot
Hoe snel eet jij na een workout dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom eet je toch een flink stuk vlees na de workout? Ik haal mijn langzame eiwitten uit vast voer.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Mithras82 het volgende:
Omdat het vandaag foto post dag is. Ik beetje slechte kwaliteit foto.
2 maandjes trainen nu ander half jaar slacken.
armen 41cm. bovenbenen 61 kuiten 41cmlekker massiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
direct na de training whey + banaan. Een uurtje later lekker eten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe snel eet jij na een workout dan?
Kan moeilijk verwachten dat iedereen hier aan de AAS zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?
Heb het gelukkig nooit op mijn gezicht. Soms op mijn voorhoofd. Vaak helpt in de zon liggen ook wel een hele hoop (Moet je alleen wel even wachten tot de zomer)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook alleen op mijn rug. Mijn pa vroeg afgelopen zomer nog of ik rotzooi gebruikte haha, maar goed, met bodyscrub gaat dat wel weg. Beter op je rug dan zo een grindtegelgezicht
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef SunTzu het volgende:
Ik ook dan maarmooi compleet fysiek. Erg brute lifts trouwens @ 69kg. Als ik je gewicht niet zou weten, zou ik zeggen dat je deadlift achterloopt, maar de rest loopt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.74m & 69kg bf unknown.
BP halter: 100kg
BP DB: 38kg per stuk.
SQ: 130kg
DL: 130kgIs dat 1RM?
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 19-10-2012 00:40:09 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Inderdaad fucking zieke stats voor iemand van zijn lichaamsgewicht. Respect als het legit is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
mooi compleet fysiek. Erg brute lifts trouwens @ 69kg. Als ik je gewicht niet zou weten, zou ik zeggen dat je deadlift achterloopt, maar de rest loopt voorIs dat 1RM?
Setjes van 1 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef Alborz het volgende:
[..]
Inderdaad fucking zieke stats voor iemand van zijn lichaamsgewicht. Respect als het legit is.
(goede quads heeft 'ie overigens).
vitamine b-complex van de kruidvat verminderd dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook alleen op mijn rug. Mijn pa vroeg afgelopen zomer nog of ik rotzooi gebruikte haha, maar goed, met bodyscrub gaat dat wel weg. Beter op je rug dan zo een grindtegelgezicht
bij 1.40 welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Vind 69kg niet zo breed eigenlijk
Nee is 5x, de vorige keer probeerde ik 140kg maar dat was teveel van het goede, vandaag weer rug en biceps trainen dus vanmiddag maar eens 135kg proberen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
mooi compleet fysiek. Erg brute lifts trouwens @ 69kg. Als ik je gewicht niet zou weten, zou ik zeggen dat je deadlift achterloopt, maar de rest loopt voorIs dat 1RM?
Wat jij doet is toch dat reverse pyramid gebeuren waar Martin berkhan zo dol op is. Je bent echt bruut sterk met die stats. Knapquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 05:05 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee is 5x, de vorige keer probeerde ik 140kg maar dat was teveel van het goede, vandaag weer rug en biceps trainen dus vanmiddag maar eens 135kg proberen.
Ik train altijd 8, 6, 4 waarna ik het laatste setje probeer door te gaan naar 6 en dan verhoog ik het gewicht de training erop maar doordat ik de laatste tijd afgevallen ben ben ik een beetje blijven hangen met de stats.
De vorige keer dat ik borst en triceps trainde wilde ik nadat ik mijn armen had getraind nogmaals bank drukken omdat ik niet echt een pomp voelde maar ipv 38kg dumbells wilde ik met 24kg doorgaan tot verzuring maar ik kon nog maar net 1 rep eruit krijgenmerkte toen pas hoeveel mijn triceps meehelpen
![]()
quote:
Ik heb nog nooit van Martin Berkhan gehoord maar ben hierop gekomen door een gesprek met een PT lang geleden. Soms als ik train komen mensen ff staan kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat jij doet is toch dat reverse pyramid gebeuren waar Martin berkhan zo dol op is. Je bent echt bruut sterk met die stats. KnapI kheb jouw lengte, ben een kilo zwaarder en squat slechts 3x5x90kg, bech 3x5x75 en deadlift 5x125.
weeg bijna 30 kg meer. Maar ik lift minder dan jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Martin Berkhan gehoord maar ben hierop gekomen door een gesprek met een PT lang geleden. Soms als ik train komen mensen ff staan kijken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef SunTzu het volgende:
Ik ook dan maarMirin lifts. Heb precies zo'n zelfde gozer als jij in mijn gym. Iets meer massa en een klein beetje meer bf maar ook iets hogere lifts nog. Streeffysiek voor mij. Ben ook 1.74 @ 72 kg. Op dit moment alleen last van mijn onderrug dus deze week maar een keer kunnen trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.74m & 69kg bf unknown.
BP halter: 100kg
BP DB: 38kg per stuk.
SQ: 130kg
DL: 130kgIk zit ook zo rond deze lifts atm. Sq 5x92.5 dl 5x120 bench 5x72.5quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat jij doet is toch dat reverse pyramid gebeuren waar Martin berkhan zo dol op is. Je bent echt bruut sterk met die stats. KnapI kheb jouw lengte, ben een kilo zwaarder en squat slechts 3x5x90kg, bech 3x5x75 en deadlift 5x125.
Jij doet ook SS toch?
[ Bericht 28% gewijzigd door Dasjonny op 19-10-2012 08:23:45 ]
Heb je een mooi doelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:44 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
weeg bijna 30 kg meer. Maar ik lift minder dan jijgoed bezig
130 kg atg zit er voor mij nog niet in
Ja, maar wel met wat extra iso. Dus strikt genomen eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:13 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mirin lifts. Heb precies zo'n zelfde gozer als jij in mijn gym. Iets meer massa en een klein beetje meer bf maar ook iets hogere lifts nog. Streeffysiek voor mij. Ben ook 1.74 @ 72 kg. Op dit moment alleen last van mijn onderrug dus deze week maar een keer kunnen trainen.
[..]
Ik zit ook zo rond deze lifts atm. Sq 5x92.5 dl 5x120 bench 5x72.5
Jij doet ook SS toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |