man, laat mensen gewoon gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het heet een BB topic, geen ''ik-zoek-bevestiging-voor-3 weken-trainen''.
Is, zoals alles, prima in mate. Mensen met aspartaamfobiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]inderdaad
Snel weer on topic: wat is jullie (onderbouwde) mening over drankjes als cola zero / pepsi max? Ik zuip er eigenlijk best veel van0 kcal enzo, dus is wel makkelijk, maar uiteindelijk is het best troep volgens mij
16, 58.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Liever niet. Jij was toch 14 jaar en 50 kg ofzo ?
curlen met curlbar. maar danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:15 schreef star_gazer het volgende:
Wat zijn 21s?
Sorry, zit op mobiel. Post mijn schema's over een half uurtje
Zoetstof?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Massa? Jazeker (mijn kuiten zijn echt niet klein, maar vergeleken met mijn quads lijkt het alsof ze niet bestaan). Definitie? Weinig
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Trainingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef obsama het volgende:
star_gazer, zou jij je schema kunnen posten ? Bedankt alvast.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef star_gazer het volgende:
Nou jongens, als een van de weinigen hier gooi ik mezelf dan maar voor de leeuwen met een tweetal beenfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke benen. Ik zou denk ik extentions in m'n workout gooien. Squats levert vooral massa op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Massa? Jazeker (mijn kuiten zijn echt niet klein, maar vergeleken met mijn quads lijkt het alsof ze niet bestaan). Definitie? Weinig
En extentions?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Flinke benen. Ik zou denk ik extentions in m'n workout gooien. Squats levert vooral massa op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Ik dacht dat definitie toch vooral een kwestie van genetics + vetpercentage was?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Flinke benen. Ik zou denk ik extentions in m'n workout gooien. Squats levert vooral massa op.
Ik ben geen Tom Platz, maar je zou toch zeggen dat mijn benen groot genoeg zijn voor op zijn minst een beetje definitie. Nouja, maar even afwachten hoe het er op 10% uitziet.quote:
same herequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Ik doe squats, leg press, extensions (en leg curl). Gewoon kapotmaken die benen.
Klopt die deadlift? Doe je niet 5x5? Zo niet, waarom niet, ik heb bijna hetzelfde schema, maar doe ook de deadlift 5x5.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Training
Goed. Ik doe een eigen variant op Rippetoe met extra aandacht voor armen en traps omdat ik daar genetisch benadeeld ben.
Ik train op dinsdag, donderdag en een dag in het weekend (ligt aan mijn kater). Ook doe ik twee keer per week (maandag, woensdag) yoga voor core + stretchen.
Workout A
Squat 2x5 warmup, 3x5
Deadlift 2x5 warmup, 1x5
Bench 2x5 warmup, 3x5
Chin-ups 8,8,failure (meestal 6 tot 8)
Triceps push-down 3x8
Cardio 30 min
Workout B
Squat 2x5 warmup, 3x5
Overhead press 2x5 warmup, 3x5
Barbell bent over row 2x5 warmup, 3x5
Shrugs 3x8
Biceps curl 3x8 + wrist curl 3x8
Cardio 30 min
Het is dan een enorm grote spiergroep, 1 oefening voelt zo weinig.quote:
Met squats maak je ze anders al goed kapot. Overigens pak je met deadlifts je hamstrings en glutes ook wel mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is dan een enorm grote spiergroep, 1 oefening voelt zo weinig.
Ik doe, zoals ome Rip ook adviseert, 1x5. Deadlift is echt een hele zware oefening voor je CNS (zenuwstelsel) en je belast je onderrug enorm. 1x5 zo zwaar mogelijk is wat mij betreft genoeg. Als ik klaar ben met mijn deads, val ik af en toe bijna flauw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt die deadlift? Doe je niet 5x5? Zo niet, waarom niet, ik heb bijna hetzelfde schema, maar doe ook de deadlift 5x5.
Klopt. Maar de leg press is gewoon zo lekker, die kan ik niet laten liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met squats maak je ze anders al goed kapot. Overigens pak je met deadlifts je hamstrings en glutes ook wel mee.
mwa, op benendag pak ik squats, lunges en leg extensions achter elkaar. En daar ben ik zeer tevreden mee. Deads doe ik dan op rugdagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met squats maak je ze anders al goed kapot. Overigens pak je met deadlifts je hamstrings en glutes ook wel mee.
Tja, je moet keuzes maken als je full-body doetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt. Maar de leg press is gewoon zo lekker, die kan ik niet laten liggen.
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn er nog meer mensen die geen uitgebreide warm up doen?
Doe alleen warming up bij squat (1e oefening) door 10x alleen stang en 5x40 en dan pak ik mijn werkgewicht.
nee, maar ik zwem wel altijd in het squatrekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef THEFXR het volgende:
doen jullie ook weleens squatten in het zwembad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |