Door ut midden? 42,50 ik moet het als pakketje versturenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:21 schreef Alopex het volgende:
[..]
40 inclusief dealtje? Kan het meteen overmaken.
Ik weet hetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Housekeeper het volgende:
25 incl. voor Zelda 3ds en Nintendogs 3DS golden retriever indien andere deal niet doorgaat. Mits in goede staat![]()
modmodus: richtprijzen verplicht bij losse verkoop (evt. van restant)
Dealquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Housekeeper het volgende:
25 incl. voor Zelda 3ds en Nintendogs 3DS golden retriever indien andere deal niet doorgaat. Mits in goede staat![]()
modmodus: richtprijzen verplicht bij losse verkoop (evt. van restant)
In principe is alleen bulldogs beschikbaar.... 10,- incl ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Lotteh het volgende:
Als de eerdere deals niet doorgaan, heb ik wel interesse in NSMB, een van de Nintendogs versies en/of Zelda 3DS. Ik volg dit even.
Kun je nog ff een fotootje plaatsen? Is eea nog in goede staat? Zo ja dan ronden we het af wmbquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:17 schreef Wickyleaks het volgende:
Ik pm iedereen vanmiddag.... Is klote met mobiel en rond 5 uur thuis
Prima, wat mij betreft hebben we een deal! Misschien nog even afwachten wat Housekeeper en Keffo doen, anders heb ik wel interesse in die spellen erbij natuurlijk. Je kan er wel vanuit gaan dat ik zeker Nintendogs French bulldog van je overneem.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:14 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
In principe is alleen bulldogs beschikbaar.... 10,- incl ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |