Ja ik snap wel. Eik dat je net je kont kan bedekken zeg maar. Nu is het eerder een nauwsluitend model ipv lekker baggy... Naja ben benieuwd als de mijne binnen is danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had hem toffer gevonden als hij wat groter was geweest. Er zit een band aan de onderkant die ik om mijn heupen had gewild, die zit nu te hoog. Maar ik ga hem soberso een keer aandoen. En ik wil nog steeds die met luipaardprint.. Maar dan veul groter(en als ik money heb
).
En ik probeerde nog zo de hont te verstoppen achter m'n arm
Was expres met je lapohuntRSS endezoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Mss het volgende:
Ik kwam toevallig op het goeien moment binnenvallen ja!
Ja ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik snap wel. Eik dat je net je kont kan bedekken zeg maar. Nu is het eerder een nauwsluitend model ipv lekker baggy... Naja ben benieuwd als de mijne binnen is dan![]()
Zal ook wel pics posten
Goffer Mss verrekten lapohunter-spees-wannebe
En ik snap de TT niet icm vorig topic![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
Ik zit nog in badjas![]()
. Dus ik durfde de deur niet open te maken voor de pakketman
.
Laagjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd
En ik zie mezelf er vooraan dat ik daar nog van alles ga bestellen in maat XXXXXL, want leuk![]()
(Hoewel de stof erg dun is, maar laagjes)
Ik wacht soberso nog even hoe ook die andere trui-dingen bij jou staan
Mehquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
En deel 2 van de Holiday Joy lakjes
http://scarletnaildiaries(...)joy-2012-part-2.html
Rood
Die kan ik best skippenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
En deel 2 van de Holiday Joy lakjes
http://scarletnaildiaries(...)joy-2012-part-2.html
Rood
Wasda?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil spectraflairpoeder kopen, maar 30 pond voor 3 gram
Hip.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
poeder om alle nagellak holo te maken![]()
Word dat nog wel los verkocht? Dat mocht toch niet meer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil spectraflairpoeder kopen, maar 30 pond voor 3 gram
Klau filmpje zo BOTS in je gezicht allesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
poeder om alle nagellak holo te maken![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Mss het volgende:
Als de bovenburen de muziek zo hard hebben dat ik bijna mee kan zingen, is dat dan een goede reden om te gaan klagen, ook al is het midden op de dag?
Hoe lang 'moet' je nog Trix?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:44 schreef Incantrix het volgende:
Woops, sowwy, Bubs, het viel mee jah, het was zo geregeld eigenlijk. Wel raar hoor, nog heul lang thuiszitten zo. Heb mijn lief maar verzocht the Supernatural te regelen voor me
Fijn!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:44 schreef Incantrix het volgende:
Woops, sowwy, Bubs, het viel mee jah, het was zo geregeld eigenlijk. Wel raar hoor, nog heul lang thuiszitten zo. Heb mijn lief maar verzocht the Supernatural te regelen voor me
Totaal? 10 weken tot de uitgerekende datum, 12 weken als beeb langer blijft zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoe lang 'moet' je nog Trix?
Nee zijn werk. De bedrijfsarts zegt rustig opbouwen na gelang hoe het gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Totaal? 10 weken tot de uitgerekende datum, 12 weken als beeb langer blijft zitten.
Bubs, wtf? Zegt de bedrijfsarts dat?
Oordeel bedrijfsarts is toch bindend? Die werkgever kan veel willen hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee zijn werk. De bedrijfsarts zegt rustig opbouwen na gelang hoe het gaat
Leijers. Maar wat de bedrijfsarts zegt is wet hoor. Anders gewoon weer contact met hem opnemen. Maar wel klote weer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee zijn werk. De bedrijfsarts zegt rustig opbouwen na gelang hoe het gaat
Ja af en toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Leijers. Maar wat de bedrijfsarts zegt is wet hoor. Anders gewoon weer contact met hem opnemen. Maar wel klote weer.
Dwyn, ook zoiets, wtf?
Dat gaan we ook doen. Ook is het soort werk weer iets waarvan de bedrijfsarts gezegd heeft dat dat niet goed voor hem is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Leijers. Maar wat de bedrijfsarts zegt is wet hoor. Anders gewoon weer contact met hem opnemen. Maar wel klote weer.
Dwyn, ook zoiets, wtf?
Die is wel klein ja, wat ga je ermee doen? of beter wat wou je ermee doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Mss het volgende:
Dit is toch een mongolenklein kwastje of hoe heb ik dat?
[ afbeelding ]
Hehehehe 'hoe'.
Lakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die is wel klein ja, wat ga je ermee doen? of beter wat wou je ermee doen?
Hehe dan ben je wel even bezigquote:
Heb je even gepmmedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Bubs wat is er eigenlijk met je vriend ik geloof dat ik dat niet helemaal meegekregen heb
Die van mij welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Mss het volgende:
Color Club heeft toch heul niet van die kleine kwastjes?
Aaaaaaaaaaaaaaah een jongetje! Wat leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef milka82 het volgende:
Vandaag pakketjesdag! Nieuwe Glossybox,legging (lekker over de groeiende buik heen sleuren) en het eerste setje wat ik voor de baby heb gekocht (een cool jongenspakje met een dino er op).... Ik moest jenken toen ik het in mijn handen had *hormones*...... Een zoon!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk bij dino liever aan seks dan aan die kutfilm!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef Diconnected het volgende:
Schoonheidsglans heeft nu een auto met logo's erop
Arme auto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef Diconnected het volgende:
Schoonheidsglans heeft nu een auto met logo's erop
Ik wil een piemol legging van Bas Kosters! Hebben ze die ook in positie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Ik kan geen dino's meer zien zonder aan penors te denken. Maar je zult voor je kind vast geen piemelshirt gekocht hebben
.
Ik heb er nu 1 van Love2wait,zit lekker maar ik vinnum wel prijzig (23 euro)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Incantrix het volgende:
Terecht Bubs.. Maar gewoon dik klote dat get zo moet
Milkazo leuk! En ik wil ook nog een posirielegging eigenlijk, maar de zwarte van de hema waren uitverkocht
En terwijl ik met de pakjesman stond te praten ontdekte Stef een cadeautje van de katten op de deurmat
HOE?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik wil een piemol legging van Bas Kosters! Hebben ze die ook in positie?
Dat is wel veel ja, loop er nog maar een maand of 2 in rond.. Maar ik heb te weinig broeken, sinds ik er 2 gesloopt heb en 2 te dun zijn voor de winter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 van Love2wait,zit lekker maar ik vinnum wel prijzig (23 euro)
help je mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, dat gaat adje kratje worden dan.
Pellet is mooi, ik ga er vanavond mee spelen.
Ik vind sowieso positiekleding duur! Ben nu aan het marktplaatsen....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja, loop er nog maar een maand of 2 in rond.. Maar ik heb te weinig broeken, sinds ik er 2 gesloopt heb en 2 te dun zijn voor de winter.
Ermahgerdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef milka82 het volgende:
Mss http://www.thinkcontra.co(...)legs-penis-leggings/
quote:Hallo SQ,
Zojuist heb ik de paletten ontvangen.
Ben er heel er blij mee!
Bedankt voor de super goed en snelle verzending.
Mocht je in de toekomst nog meer spulletjes verkopen, dan ben ik sowieso geïnteresseerd!
Groetjes,
E.
truequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is hier juist weer een minpunt.
Gebruik het inpaklijstje masjajajajaaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
Ik moet straks eens gaan inpakken, maar ik heb geen idee wat ik mee moet nemen allemaal. Het weer is zo moeilijk in te schatten.
Ach je bent er 2 dagen dus zoveel heb je niet nodig... Badhanddoek, handdoek, pj, ondergoed, zwemspul, toiletspullen, extra shirtje, vest?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Mss het volgende:
Ja, en mijn tas is ook niet zo groot en ik heb geen zin om een koffer mee te gaan sjouwen. Dat is wel een beetje teveel van het goeie.
Geen idee, maar neem er toch eentje extra mee voor de zekerheidquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Mss het volgende:
OMG, ik zie dat je je ontmaagding ook als life event op facebook kunt zetten.
Ik heb bij Stef wel aardig wat nieuw gekocht, mar geen dure dingen. Ik ging ervan uit dat ik er nog een volgende zwangerschap in zou lopen. Nouja, ik heb in elk geval mijn geld er wel uit met al die halve zwangerschappenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso positiekleding duur! Ben nu aan het marktplaatsen....
tandenborstel!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik neem alleen de spijkerbroek mee die ik aan heb, inderdaad schone bovenkleding, pyama + ondergoed, zwemspul. Dat was het wel.
Dat je zo'n 13jarig loeder op feestboek ziet posten 'ik ben eindlyk me maagdelykheit kwyt! Luv yah <insert random negernaam.'.quote:
virgilquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je zo'n 13jarig loeder op feestboek ziet posten 'ik ben eindlyk me maagdelykheit kwyt! Luv yah <insert random negernaam.'.
Welkom in 2008quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo onze supermarkt heeft 'zelfkassa's'Keihip; zelf scannen dit dat alles. Ik vond het tof
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
En mijn latex dinges is binnen... heb nu drupje op mijn hand gedaan... Eens kijken hoe dat hard wordt
Wat voor hippe broeken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pas in hippe broeken.
Wel de grootste maat, maar ze passen.
pic?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pas in hippe broeken.
Wel de grootste maat, maar ze passen.
Zal zo even kijken.quote:
Nuuhuuuuuuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal zo even kijken.![]()
En het is er een van Mango.
Ja maar koffie.quote:
IS IE NOU NOG NIET OPquote:
Twee bakken jonge!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Het plakt wel nog redelijk eik
[..]
IS IE NOU NOG NIET OP
EN DAT DUUUUUUUURTTT..........quote:
IS IE AL OP !!!quote:
Ik heb iets gemist geloof ik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... die latex is goeien ontharingsmiddel wel![]()
Ik wil voor volgende week graag de zipper face maken. Had een tut gevonden; waar je enkel vloeibare latex; make-up; rits en bloed nodig hadquote:
Ahhh okayquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil voor volgende week graag de zipper face maken. Had een tut gevonden; waar je enkel vloeibare latex; make-up; rits en bloed nodig hadSkjoe heeft een boel bloed (en vlg mij lin ook wel) en lin heeft make-up. Ik heb die latex gekocht en moet nog rits kopen
Maar wou even kijken in hoeverre die latex wel goed bleef zitten (of dat ik nog lijm moest kopen); maar het valt wel mee; dus kijk wel of we het volgende week zo kunnen regelen
Ah maakt ook niet uit tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahhh okay! Klinkt wel tof! Ik heb totaal nog niks bedacht voor volgende week
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja ik scheur wel wat kapot ofzo, maak vieze nagels, denk dat ik voor de zombie gaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah maakt ook niet uit tochWordt soberso wel leuk
Drank
Ik doe gewoon zelfde kostuum als vorig jaar aan; enkel make-up anders (maar misschien lukt dat nog niet eens). Vlg week maar eens aan Lin vragen
Flared jeansquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is dezon, trouwens: http://productimages.wehk(...)30&hei=430&fit=fit,1
Jij hebt daar ook niet echt het lijf voor vind ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind flared jeans niet zo mooi.
Het verbergt wel goed m'n grote poten andersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook niet echt het lijf voor vind ikStaat vaker mooier imo als je wat voller bent
Ik ben er dol op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind flared jeans niet zo mooi.
Ja dat is wel zo, ik heb nu ook ineens kleinere pootjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het verbergt wel goed m'n grote poten anders! Vroeger droeg ik niet anders, toen ik nog heel onzeker was van m'n schoenmaat
.
Ik draag geloof ik 41,5 van Vans.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Diconnected het volgende:
Trouwens, iemand die nog paarse Vans wilt? Voor mij zijn ze net te kleinmaat 42,5.
Welke kleur paars?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik draag geloof ik 41,5 van Vans.
Voor de vans?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Ik wilde reageren, maar ik moet echt stoppen met kopen.
Dat is stom jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo. Mijn man is een kneus. 25 kilometer te hard rijden op een stuk waarvan de weet dat er wordt gecontroleerd is stom
Emo-slingerwaardig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo. Mijn man is een kneus. 25 kilometer te hard rijden op een stuk waarvan de weet dat er wordt gecontroleerd is stom
WEET JE HOE VEEL LAKJESquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
179vlakbij huis ja, uilskuiken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Auwtsjquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaa, zo'n irritant stukje is dat! Zeker sinds iedereen er 35 a 40 gaat rijden door die controlesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Precies die ja. Zo achterlijk, dat stuk waar niemand woont en 0 uitritten mag je 50 en is dus controle, en waar wij zitten en richting de bewoonde wereld mag ja 60 en is 0 controle en rijden ze vaak als mongolen. Kutregeling
?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
ik voel me echt even ziek nu
Eeewquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
Stront op de mat
Er vol in gaan staan
Gotta love catsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat doen ze uit protest. Omdat de bak te vies is, of omdat ze zich bekeken voelen op de kattenbak, etc
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
En omdat we het sneller schoonmaken als het op de mat ligt. Zulke eikels zijn het denk ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
En omdat we het sneller schoonmaken als het op de mat ligt. Zulke eikels zijn het denk ik wel
Hoe vaak maak je de kattenbak schoon dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, dat doen ze uit protest. Omdat de bak te vies is, of omdat ze zich bekeken voelen op de kattenbak, etc
Omfg ook fijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Alhoewel ik vanmorgen beneden kwam en ik zag dat samson lekker tegen ons gordijn had aangepiest... Ook heerlijk![]()
Te weinigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe vaak maak je de kattenbak schoon dan?
wacht maar tot ze oud en seniel zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Omfg ook fijn
Ik ben wel blij dat mijn katten netjes alles op de kattenbak doen, heb nog nooit een drolletje of iets ernaast gevonden, en ik heb maar twee keer gehad dat milo gekotst had
Oh ja iewl danquote:
dan gaan ze naar mirjam, die wou ze graag hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht maar tot ze oud en seniel zijn
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Aldus, ik zit nu in een training, de man naast me zegt: ik wil vroeg weg vandaag, ik ga naar Mol!
Ik: ga je naar Mol? Ik ga ook naar Mol!
Man: Ja, ik ga naar de camping
Ik: Naar Zilverstrand??
Man: Ja!
Ik: IK OOK!!!!
dafuck is dit
Dat doet Miep ook, behalve dat die wel op de bak blijft schijten, maar gaat pissen op de bank, het hondenkussen of in een tasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop dat ie heul ver van ons/jullie zit danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Aldus, ik zit nu in een training, de man naast me zegt: ik wil vroeg weg vandaag, ik ga naar Mol!
dafuck is dit
dat hoopt hij ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie heul ver van ons/jullie zit dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
twee proefexamens gedaan, ik moet een 6,5 halen en ik had een 7,8 en een 8, kom maar op met dat examen en get on with it
Ja datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik heb tien keer liever dat ze op de mat kakken dan op mijn bank pissen, er is niets weerzinwekkender dan kattenzeikEen drol kan je oprapen en door de plee spoelen en dan is het weg
Priempjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Tot hoe laat moet je nog vandaag?
Ik heb gisteren al alles klaar gezet.. boodschappen gedaan.. Straks nog route afdrukken......
Ik hoop dat we erg sterke tegenstanders hebben vanavond![]()
![]()
ik hoop het ook! Ik moet nog tot de rest ook klaar is voor het examenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gisteren al alles klaar gezet.. boodschappen gedaan.. Straks nog route afdrukken......
![]()
HOE !!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit hier een man die hedwig heet
Nodig hem ook uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Lolwhatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou ook zuur zijn als ik Hedwig zou hetenquote:
Zo foutquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens buurman is er vanavond karaoke op de camping
Yayquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens buurman is er vanavond karaoke op de camping
Bastard!quote:
ik wil wel meezoeken maar dan gaan de mensen hier van alles denkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:28 schreef milka82 het volgende:
http://www.c-and-a.com/nl(...)rschapsmode/T-shirts & tops/92163/1
![]()
suks wil ik toch niet aan..... *nog steeds op jacht naar leuke positiekleding*
Oi meisjes, veel plezier dit weekend!
Stalken!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
dafuck is dit
doe maar niet dan, krijg je praatjes van. Ik weiger gewoon 60 pop voor een jurkje te betalen wat ik hierna niet meer aandoe....Maar ik wil der natuurlijk ook niet als een schooier bij lopen... First world problemsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel meezoeken maar dan gaan de mensen hier van alles denken
heb je niks meer van de vorige keer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
doe maar niet dan, krijg je praatjes van. Ik weiger gewoon 60 pop voor een jurkje te betalen wat ik hierna niet meer aandoe....Maar ik wil der natuurlijk ook niet als een schooier bij lopen... First world problems
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
dafuck is dit
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Was het privé !!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden whatsapp gesprek hadden wij gisteren
Huillach pousse
Zeker een optie, heb al een jas op de kop getikt en een jurkje. Heb heel weinig van de vorige keer aangezien dat in mijn ogen echt de laatste keer zou zijn (en dus alle kleding weg gegeven daarna). Beetje jammer...quote:
Zalando heeft Mamalicious, staan best leuke dingen tussen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Zeker een optie, heb al een jas op de kop getikt en een jurkje. Heb heel weinig van de vorige keer aangezien dat in mijn ogen echt de laatste keer zou zijn (en dus alle kleding weg gegeven daarna). Beetje jammer...
Heb nu een shirt aan van Mamalicious, en al twee jeans gescoord van mamalicious (voor de helft van de prijs... ) En verder draag ik nu vooral kleding die ik vorige winter ook aan had, toen ik nog 15 kilo zwaarder was... maar dat zit nu niet altijd even mooi meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zalando heeft Mamalicious, staan best leuke dingen tussen!
Draag jij erg naar voren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef milka82 het volgende:
[..]
Heb nu een shirt aan van Mamalicious, en al twee jeans gescoord van mamalicious (voor de helft van de prijs... ) En verder draag ik nu vooral kleding die ik vorige winter ook aan had, toen ik nog 15 kilo zwaarder was... maar dat zit nu niet altijd even mooi meer
iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:17 schreef milka82 het volgende:
wat ik iig niet wil zijn die ' grappige' shirts.... dat ik zwanger ben zien ze zo ook wel, dat hoeft niet op mijn shirt te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |