Ja ik snap wel. Eik dat je net je kont kan bedekken zeg maar. Nu is het eerder een nauwsluitend model ipv lekker baggy... Naja ben benieuwd als de mijne binnen is danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had hem toffer gevonden als hij wat groter was geweest. Er zit een band aan de onderkant die ik om mijn heupen had gewild, die zit nu te hoog. Maar ik ga hem soberso een keer aandoen. En ik wil nog steeds die met luipaardprint.. Maar dan veul groter(en als ik money heb
).
En ik probeerde nog zo de hont te verstoppen achter m'n arm
Was expres met je lapohuntRSS endezoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Mss het volgende:
Ik kwam toevallig op het goeien moment binnenvallen ja!
Ja ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik snap wel. Eik dat je net je kont kan bedekken zeg maar. Nu is het eerder een nauwsluitend model ipv lekker baggy... Naja ben benieuwd als de mijne binnen is dan![]()
Zal ook wel pics posten
Goffer Mss verrekten lapohunter-spees-wannebe
En ik snap de TT niet icm vorig topic![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
Ik zit nog in badjas![]()
. Dus ik durfde de deur niet open te maken voor de pakketman
.
Laagjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd
En ik zie mezelf er vooraan dat ik daar nog van alles ga bestellen in maat XXXXXL, want leuk![]()
(Hoewel de stof erg dun is, maar laagjes)
Ik wacht soberso nog even hoe ook die andere trui-dingen bij jou staan
Mehquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
En deel 2 van de Holiday Joy lakjes
http://scarletnaildiaries(...)joy-2012-part-2.html
Rood
Die kan ik best skippenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
En deel 2 van de Holiday Joy lakjes
http://scarletnaildiaries(...)joy-2012-part-2.html
Rood
Wasda?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil spectraflairpoeder kopen, maar 30 pond voor 3 gram
Hip.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
poeder om alle nagellak holo te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |