abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118129168
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef twi het volgende:
Wie moet ik even nemen hier?
Mij. :9
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:51:35 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118129256
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mij. :9
Voorspelbaar wel.
pi_118129487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef twi het volgende:

[..]

Voorspelbaar wel.
Maakt het geen minder goede suggestie.
pi_118129545
quote:
3s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of check gewoon om de zoveel tijd hoe vol je accu nog is :')
Het is verder trouwens wel een heel goed idee :D
Werkt het niet om gewoon een teller-IC te laten meten wanneer er spanning over het ding dat de piepjes staat erin te zetten? Ik zoek even snel maar zoiets? http://www.doctronics.co.uk/4510.htm
Gewoon een binaire upcounter.
hey, ik was even piano spelen.
wat klassiek chopin, en wat korte stukjes van pop, en andere dingen.

ja jij snapt het! oh wauw, ja die link zocht ik.
ik klik net aan hoor! :P
gaat het ook over dat die binair telt. dat er zeg maar pootjes op zitten die zo tellen?

0001
0010
0011
0100
0101
0110
etcetc. en dan staan die pinnitjes parallel enzo, dus niet om zon displaytje aan te sturen.
ik zal nog even controleren wat de stofzuigerrobot doet, ik denk dat ik hem tot 5 of hoger moet laten tellen. minimaal 4 bit dus, en dan mosfet aansturen met 4de pootje.
ja ik heb er geen verstand van

dankje.

[ Bericht 1% gewijzigd door SergeantFluffy op 18-10-2012 16:26:45 ]
seduco sum.en ben erg stout
pi_118129936
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan werkt jouw "tuk hebben" dus gewoon niet.
Ook met de :P niet ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

hey, ik was even piano spelen.
wat klassiek chopin, en wat korte stukjes van pop, en andere dingen.

ja jij snapt het! oh wauw, ja die link zocht ik.
ik klik net aan hoor! :P
gaat het ook over dat die binair telt. dat er zeg maar pootjes op zitten die zo tellen?

0001
0010
0011
0100
0101
0110
etcetc. en dan staan die pinnitjes parallel enzo, dus niet om zon displaytje aan te sturen.
ik zal nog even controleren wat de stofzuigerrobot doet, ik denk dat ik hem tot 5 of hoger moet laten tellen. minimaal 3 bit dus, of 3 pootjes.
ja ik heb er geen verstand van

dankje.
Heb je wel eens een opleiding in die richting geprobeerd?
Het lijkt me wel wat voor jou, het boeit je gewoon :Y
pi_118130695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook met de :P niet ;(

[..]

Heb je wel eens een opleiding in die richting geprobeerd?
Het lijkt me wel wat voor jou, het boeit je gewoon :Y
ja werktuigbouw doe ik al een tijdje. maar ik durf niet echt heen te gaan.
of bedoel je dat van piano spelen? ik kan wel redelijk goed piano spelen voor het amateuristische oor, maar professioneel ben ik niet goed genoeg.
pi_118130741
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja werktuigbouw doe ik al een tijdje. maar ik durf niet echt heen te gaan.
of bedoel je dat van piano spelen? ik kan wel redelijk goed piano spelen voor het amateuristische oor, maar professioneel ben ik niet goed genoeg.
Misschien kun je een cursus of iets doen. Ik heb wtb gestudeerd, en ik kreeg dat bij PLC technieken.
pi_118130796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Misschien kun je een cursus of iets doen. Ik heb wtb gestudeerd, en ik kreeg dat bij PLC technieken.
oh dat vak heb ik niet gehad, maar ik ben de laatste 6 jaar ofzo ook maar in totaal 2 maanden heen geweest.
klinkt wel praktisch, was dat hbo?
ik wo

ik ben te depri
pi_118130845
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik ben te depri
Oh, dat is niet zo mooi -O- Sterkte.
pi_118130856
quote:

[..]

ik ben te depri
Misschien moet je eerst dat oplossen voor je weer een opleiding gaat doen.
Ik weet uit ervaring dat depri zijn en studeren niet goed samen gaan ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:29:05 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118130867
quote:

[..]

ik ben te depri
Nou, neem een kopje thee met honing en een lekker koekje erbij. Wacht nog een paar jaartjes, en misschien gaat je depressiviteit vanzelf over.
pi_118130985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef twi het volgende:

[..]

Nou, neem een kopje thee met honing en een lekker koekje erbij. Wacht nog een paar jaartjes, en misschien gaat je depressiviteit vanzelf over.
ik hoop ook dat het snel over gaat.
ik heb wel reserve plannen om maar bijv monteur te worden ofzo.. bijv automonteur, of van iets anders.
cursesje doen van paar weken en dan kan ik een minimum loon betaalde baan misschien gaan doen denk ik.

maar ik weiger voorlopig te werken want ik haat de wereld omdat ik geen vriendin kan krijgen.
het is oneerlijk dat IK geen vriendin kan krijgen. dus ik vind het gerechtvaardigt(en wraakgevoelens) dat de maatschappij(want het is HUN/JULLIE schuld) mij moet onderhouden, zonder dat ik er ooit nog wat voor terug ga doen.
ik heb al een uitkering :)
pi_118131063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik heb wel reserve plannen om maar bijv monteur te worden ofzo.. bijv automonteur, of van iets anders.
cursesje doen van paar weken en dan kan ik een minimum loon betaalde baan misschien gaan doen denk ik.

maar ik weiger voorlopig te werken want ik haat de wereld omdat ik geen vriendin kan krijgen. ik heb uitkering.
het is oneerlijk dat IK geen vriendin kan krijgen. dus ik vind het gerechtvaardigt(en wraakgevoelens) dat de maatschappij(want het is HUN/JULLIE schuld) mij moet onderhouden, zonder dat ik er ooit nog wat voor terug ga doen.
Je moet eerst alles eens even op een rijtje gaan zetten en zorgen dat je tevreden bent met wie je bent en hoe je leeft. Een relatie zou een toevoeging moeten zijn aan je leven, geen pré.
pi_118131132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

maar ik weiger voorlopig te werken want ik haat de wereld omdat ik geen vriendin kan krijgen.
ik heb al een uitkering :)
Je klinkt een beetje net als Benzin nu ;(
pi_118131144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je moet eerst alles eens even op een rijtje gaan zetten en zorgen dat je tevreden bent met wie je bent en hoe je leeft. Een relatie zou een toevoeging moeten zijn aan je leven, geen pré.
ja dat zou je denken.
maar ik was gelukkig en had een goed leven zonder verklotingen.
ik heb in theorie nog steeds een goed leven, op het vriendin hebben na en dat ik de laatste 7 jaar geen fuck doe, alleen maar alleen binnen zitten enzo.
ik kon het niet meer aan, altijd de gedachte dat ik forever alone ben. confrontatiemomenten zijn hard, etcetc. Dan moet ik me daarvoor afsluiten alsof het niet bestaande zaken zijn, relaties en meisjes, maar dat is mezelf voor de gek houden en dat is niet vol te houden.
ik wil al jarenlang een vriendin! ook toen ik nog geen uitkering had en nog wel een ietjses uitgebreider leven had
pi_118131175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat laatste is eigenlijk wel grappig. Als je happy bent in je 1tje, waarom zou je er dan nog een vriend(in) bij willen? :P
(ik weet rhetorische vraag :P )
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:36:47 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118131201
Eerst een uitgebreider leven krijgen (dus niet ietsiepietsie) en dan komt die vriendin vanzelf ^O^
pi_118131239
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Eerst een uitgebreider leven krijgen (dus niet ietsiepietsie) en dan komt die vriendin vanzelf ^O^
flikker daarmee eens op wijf!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:38:42 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118131268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat laatste is eigenlijk wel grappig. Als je happy bent in je 1tje, waarom zou je er dan nog een vriend(in) bij willen? :P
Niemand is happy wanneer die alleen maar alleen is ;)
Je hebt vrienden nodig en het liefst ook een partner voor velen. Wantja mens, groepsdier enzo.
pi_118131278
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die zou je ook niet moeten "willen". Die moet je eigenlijk tegen het lijf lopen ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Doe eens rustig man, ze heeft wel gelijk.
pi_118131288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Of met beetje pech is de eerste vrouw die bij hem in huis komt de verzorgster :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:39:16 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118131294
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

Nouja.. vanzelf is ook wat overdreven natuurlijk. Maar door jezelf zielig te vinden en alles schiet je niets op en wil niemand je vriendin zijn.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:39:59 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118131325
Ik zeg ook niet dat 'vanzelf' binnen nu en een jaar is. dan zou ik ook allang aan de vriend moeten zijn :+
pi_118131358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die zou je ook niet moeten "willen". Die moet je eigenlijk tegen het lijf lopen ;)

[..]

Doe eens rustig man, ze heeft wel gelijk.
nee ze heeft niet gelijk. ik "wacht" altijd al op een vriendin.
van wachten kan je geen vriendin krijgen.
je moet de vrouw kunnen manipuleren enzo(sommige noemen het versieren). ik erger me eraan als ik het anderen zien doen.

ik snap niet waarom ik geen vriendin had. redelijk rijke ouders(ja serieus waar. vandaag nog iets gehoord over obligaties van zoveel ton). vwo afgemaakt. 2 autos, appartement wat me ouders betaalden. etc etc.

voor een 18/19 jarig meisje is dat qua stats toch alles wat ze willen van een jongen van dezelfde leeftijd. oh en dan ook nog iemand die natuurlijk leuk is enzo, maar ik BEN van binnen echt een goed mens, dat wil ik echt zijn!
dan denk ik dat ik zo slecht niet voor die vriendin had kunnen zijn.
pi_118131407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niemand is happy wanneer die alleen maar alleen is ;)
Je hebt vrienden nodig en het liefst ook een partner voor velen. Wantja mens, groepsdier enzo.
Vrienden heb ik genoeg dus dat is het probleem niet.
Partner zou ik graag willen hebben, maar daar ga ik het nu niet opnieuw uitgebreid over hebben! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')