Hogedrukspuit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je eigen huis schoon moet houden.
Ik sop geen huizenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Dan mag ze mijn huis ook wel even soppen.
Dat heb altijd willen doen. Gewoon een huis in lopen en schoonspuiten met hogedrukspuitquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb altijd willen doen. Gewoon een huis in lopen en schoonspuiten met hogedrukspuit
er staat toch nog niets.. dus leef je uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
Net als een kamer verven met een vuurwerkbom met blikken verf er omheen gebonden.
Lijkt me geen goed idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er staat toch nog niets.. dus leef je uit
http://en.wikipedia.org/w(...)ting_With_Explosivesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Lijkt mij ook echt heel erg nice.
Net als een kamer verven met een vuurwerkbom met blikken verf er omheen gebonden.
Lijkt mij een goed plan.. zo'n oud turks vrouwtje van 60 bvquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Dan regel ik wel iemand anders om in mijn huis te soppen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ting_With_Explosives
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan regel ik wel iemand anders om in mijn huis te soppen
Gevondenquote:
En moet ik dan soppen of schoonmaken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil jij toevallig wekelijk met mij afspreken om wat te drinken enzo?
Beide gok ik zo.. schoonmaken eerst.. en dan word je vast betaald door te soppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
En moet ik dan soppen of schoonmaken?
Of andersom. Eerst soppen. En daarna schoonmaken door de troep op te ruimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide gok ik zo.. schoonmaken eerst.. en dan word je vast betaald door te soppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |