Wanneer krijg je de sleutel?quote:
Ik merk het jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mijn libido en geheugen werken niet optimaal momenteel.
[..]
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de sleutel?
[..]
Ik merk het ja
Ah, tof. Ga je daar alleen wonen of met die vriend ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Ergens volgende maand denk ik.
Nee, stout meisjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Tamashii het volgende:
niet door slotje heen posten tam.....
Waar?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Ergens volgende maand denk ik.
Ja maar slecht weer enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, tof. Ga je daar alleen wonen of met die vriend ?
[..]
Nee, stout meisje![]()
Maar ik zou de fiets pakken, want dat kost geen geld.
Appartementje.quote:
Alleen, ik zie het niet zo zitten om met hem te spoonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, tof. Ga je daar alleen wonen of met die vriend ?
[..]
Nee, stout meisje![]()
Maar ik zou de fiets pakken, want dat kost geen geld.
Zieke paintskillsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Appartementje.
[ afbeelding ]
Heel sketchy, maten en verhoudingen kloppen niet, zonder maten maar op herinnering.
Mijn libido is weer terug op het niveau van toen ik 13-14 was en ik er geen genoeg van kon krijgen.quote:
Do tellquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een stuk betere manier van wakker worden dan mijn ochtend.
Nee inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen, ik zie het niet zo zitten om met hem te spoonen.
Wat een combinatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn libido is weer terug op het niveau van toen ik 13-14 was en ik er geen genoeg van kon krijgen.
Mijn geheugen is dan weer op het niveau van een 85-jarige.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zieke paintskills
Ziet er goed uit
Ik loop in het donker naar beneden, doe het licht aan.. BLAM. Overal glas en shit en gelijk weer donker.quote:
Was het maar kut, dan hoefde ik niet te fappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een combinatie
Lijkt me best kut
Ik wíst dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan hoefde ik niet te fappen.
Dat is inderdaad wel flink kut.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Thnx
Komt wel goed.
[..]
Ik loop in het donker naar beneden, doe het licht aan.. BLAM. Overal glas en shit en gelijk weer donker.
Dus ochtend beginnen met stofzuigen, bus gemist, dikke kater en geen tijd gehad voor ontbijt.
Tha hell, geen warm waterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel flink kut.Ik had laatst zo'n ochtend waarop alles misging. Er kwam zelfs geen warm water uit de douche.
Nee, dus ik moest op 'n knopje van de CV drukken om de boel te resetten, alleen daarna had ik nog steeds geen warm water. Dus de helft van tijd gedoucht in ijskoud water. Dan word je pas wakker.quote:
Yummie!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo ook even met mn vingers aan de slag
Dat vraagt om pics natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wait wut?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Have fun.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht het, jij zegt het...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics natuurlijk.
Ook succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Have fun.
En het werkt aanstekelijk ...
Dan douche ik nog liever nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dus ik moest op 'n knopje van de CV drukken om de boel te resetten, alleen daarna had ik nog steeds geen warm water. Dus de helft van tijd gedoucht in ijskoud water. Dan word je pas wakker.
Daarom. Zag net mensen het erover hebben. Nu ben ik echt horny as fuck.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Have fun.
En het werkt aanstekelijk ...
Nein, ik heb andere dingen te doen. Ik moet mijn vingers gebruiken om te tikken enz.quote:
Liever wel, ik ben niet graag vies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan douche ik nog liever nietIk ga niet onder een ijskoude douche staan
assistent nodig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Herkenbaarheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. Zag net mensen het erover hebben. Nu ben ik echt horny as fuck.
Dan gebruik ik wel een pan met water die ik kookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever wel, ik ben niet graag vies.
Het kan haast niet anders dan dat die pics alleen maar lekkerder worden.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Groepsfap dan maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duurt me allemaal te lang, teveel moeite. Hup je kop met haar het eerste onder de straal, om te wennen. Gelukkig werd het naderhand wel wat warmer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gebruik ik wel een pan met water die ik kook
Dat is tof! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Appartementje.
[ afbeelding ]
Heel sketchy, maten en verhoudingen kloppen niet, zonder maten maar op herinnering.
Ja dat wel, maar ik ga echt never nooit niet onder een koude douche staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Duurt me allemaal te lang, teveel moeite. Hup je kop met haar het eerste onder de straal, om te wennen. Gelukkig werd het naderhand wel wat warmer.
Pussy.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ga echt never nooit niet onder een koude douche staan
mietje....gewoon er voor gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet als je wakker wordt met een boner en je die echt no way wegkrijgt behalve met een koude douche?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet als je wakker wordt met een boner en je die echt no way wegkrijgt behalve met een koude douche?
* Nixx- aait TGNDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet als je wakker wordt met een boner en je die echt no way wegkrijgt behalve met een koude douche?
Nu valt het wel mee. Maar somber weer ja.quote:
Ik denk dan wel aan ijsblokjes...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, somber en keiharde regen verschilt nog alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. Maar somber weer ja.
Studie sexuologie volgen.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
Al dat gepraat over seks, ik ben nu helemaal psyched.
Was het maar mogelijk deze energie in studeren te stoppen.
LOL!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, jullie leiden me af. Zo terug
Veel plezier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Leef je uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
Al dat gepraat over seks, ik ben nu helemaal psyched.
Was het maar mogelijk deze energie in studeren te stoppen.
Leef je uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
vergeet je cam nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Have funquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op jou?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leef je uit.
[..]
Leef je uit.
Zo bedoel je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje.
Wanneer kom je langs zodat ik je alle hoeken kan laten zien?![]()
Zo flauw dat ik toch moest lachen.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen hard bezig, ja?
Ik verwacht wel foto's. Of filmpjes.
Jammer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet me scheren en naar werk.
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen hard bezig, ja?
Ik kan me niet voorstellen dat je zit te wachten op een cumshot van mij.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen hard bezig, ja?
quote:
Onderschat kaneel niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zit te wachten op een cumshot van mij.....
Nu douchen en ontbijtenquote:
Zo kijk ik ook altijd na afloop.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zit te wachten op een cumshot van mij.....
Vanavond dan? Zelfde tijd, zelfde kanaal?quote:
quote:
Dat vind ik een strak plan. Samen douchen en ontbijten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu douchen en ontbijten![]()
En dan studeren
Mooooorning.quote:
Tegen de tijd dat jij hier bent zit ik al met mn neus in mn boek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik een strak plan. Samen douchen en ontbijten?
Oh noesSterkte & succes
Hmm, dat is waar. Oke, volgende keerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent zit ik al met mn neus in mn boek.
quote:
Hij met zijn neus in jouw broek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent zit ik al met mn neus in mn boek.
Nah.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij met zijn neus in jouw broek.
Kaneel jongequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij met zijn neus in jouw broek.
goeiemorgen feraquote:
Redelijk, ik ben nogal een nachtbrakertje de laatste tijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen fera![]()
lekker geslapen?
Ik word nou nooit gek van mijn bed. Oké, misschien dit bed wel. Maar dat is eigenlijk een bank.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Ik word gek van mijn bed.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word nou nooit gek van mijn bed. Oké, misschien dit bed wel. Maar dat is eigenlijk een bank.
whehehehe ik ben ook wel een nachtmens hoor vind ik heerlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk, ik ben nogal een nachtbrakertje de laatste tijd.Maar ik ben nu wel klaarwakker en energiek.
Jij?
Word je dan nooit wakker met rugpijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel, ik krijg er na lange tijd inliggen zonder dat ik slaap last van mijn rug van.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe ik ben ook wel een nachtmens hoor vind ik heerlijk
heb wel lekker geslapen
gisteren een luie dag gehad hele dag in bed friends gekeken
Meestal niet nee, ja dat is raarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Word je dan nooit wakker met rugpijn?
oooew ja lekker knus samen kijken en dan choclade erbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]Volgende keer kom ik bij je zitten met een doos chocola.
Anders had je misschien een ander matras nodig. Ik heb namelijk hetzelfde gehad, dus het werd een tripje naar de IKEA.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal niet nee, ja dat is raar
Sounds like a plan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew ja lekker knus samen kijken en dan choclade erbij
ik zeg doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders had je misschien een ander matras nodig. Ik heb namelijk hetzelfde gehad, dus het werd een tripje naar de IKEA.
[..]
Sounds like a plan.
Ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal niet nee, ja dat is raar
Ik kom gewoon heel snel. Maar daar heb ik het laatst ook al uitgebreid over gehad hier, dus dat doe ik nu niet weerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik neem graag de tijd maar een vluggertje op z'n tijd is ook geen straf
Maar niet iedereen volgt altijd alle slowchat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom gewoon heel snel. Maar daar heb ik het laatst ook al uitgebreid over gehad hier, dus dat doe ik nu niet weer
Valt dat te leren of is het gewoon een soort aanleg?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom gewoon heel snel. Maar daar heb ik het laatst ook al uitgebreid over gehad hier, dus dat doe ik nu niet weer
Ik denk gewoon aanleg. Ik heb er nooit moeite voor gedaan in ieder geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt dat te leren of is het gewoon een soort aanleg?
Ik zou me niet schuldig voelen in ieder geval, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt. Zelf moet ik er aardig wat moeite voor doen af en toe, maar gelukkig is het altijd lonend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk gewoon aanleg. Ik heb er nooit moeite voor gedaan in ieder geval.
Je hebt ook vrouwen genoeg die vrijwel nooit komen, tegenover hen voel me dan nog wel eens schuldig, ookal kan ik er niets aan veranderen.
wel een keer gehad dat ik et niet voor elkaar kreeg maar goed zij was dan ook een lesboquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen genoeg die vrijwel nooit komen, tegenover hen voel me dan nog wel eens schuldig, ookal kan ik er niets aan veranderen.
Ben al bij de IKEA geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders had je misschien een ander matras nodig. Ik heb namelijk hetzelfde gehad, dus het werd een tripje naar de IKEA.
[..]
Sounds like a plan.
Ik denk ook aanleg, anders zou jij heel rijk kunnen worden met cursussen geven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
is ook niet erg ik hou er wel van om er moeite voor te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou me niet schuldig voelen in ieder geval, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt. Zelf moet ik er aardig wat moeite voor doen af en toe, maar gelukkig is het altijd lonend.
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk ook aanleg, anders zou jij heel rijk kunnen worden met cursussen geven.
Geloof me, het kan echt lang duren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
is ook niet erg ik hou er wel van om er moeite voor te doen
Wil jij mijn toetsen maken? Dan kan ik nu lekker 2 dagen niksen ipv studeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking hell, pas 11 uurDat wordt wat.
Ja is goed, goed voor mijn kennis en dan heb ik wat te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jij mijn toetsen maken? Dan kan ik nu lekker 2 dagen niksen ipv studeren.
wat is lang? 1 uur of langer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, het kan echt lang duren.
Moet je ook even zorgen dat je hoofd eruit ziet als de mijne, zodat je mijn toetsen ook daadwerkelijk maken kunt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja is goed, goed voor mijn kennis en dan heb ik wat te doen
Jij had verkleedkleding toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je ook even zorgen dat je hoofd eruit ziet als de mijne, zodat je mijn toetsen ook daadwerkelijk maken kunt.
Maar niet om je hoofd mee te verbouwen.quote:
Buh, jij was sneller dan mijn editquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar niet om je hoofd mee te verbouwen.
Half uur zou goed kunnen, maar op een gegeven moment ben ik er zelf klaar mee en geef ik het op.quote:
Nee dankje Mur, dat laat ik liever aan TGND over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
Hoofd verbouwen?
Een van mijn specialiteiten.
Deze icm met jou vorige postquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
Vriendin vanuit slaapkamer: "Jezus, hij is glibberig".
aah okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Half uur zou goed kunnen, maar op een gegeven moment ben ik er zelf klaar mee en geef ik het op.
Wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
Vriendin vanuit slaapkamer: "Jezus, hij is glibberig".
En nu: "Oh, het is lekker!"quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En nu: "Oh, het is lekker!"
Ik ga stuk hier.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En nu: "Oh, het is lekker!"
Ik ga stuk hier.
Ze heeft het niet door, want ze heeft het over haar lens die lekker zit waardoor ze eindelijk weer kan zien.quote:
Ik snap de opmerking "Oh, het is lekker" dan niet helemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze heeft het niet door, want ze heeft het over haar lens die lekker zit waardoor ze eindelijk weer kan zien.
Nou, ze heeft dus eindelijk haar nieuwe lenzen gekregen, na lange tijd met de verkeerde te hebben rondgelopen. Ze was gewoon zo blij dat het eindelijk de goede waren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap de opmerking "Oh, het is lekker" dan niet helemaal
Mooizoquote:
Ah oke, op die manierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, ze heeft dus eindelijk haar nieuwe lenzen gekregen, na lange tijd met de verkeerde te hebben rondgelopen. Ze was gewoon zo blij dat het eindelijk de goede waren.
Ik ben mijn lievelingsbroek kwijt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had vroeger een heel fijn zittende broek, maar die is kapot gegaan, maar die verkopen ze nu natuurlijk niet meerNooit zo'n fijn zittende broek gehad
Ik heb 'm verknipt als carnavalsbroekquote:
Ik zie 'm net liggen tegenover me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 'm verknipt als carnavalsbroekMaar hij was toch al ontzettend ranzig, want ik gebruikte hem als werkbroek
NoesOveral al gezocht ?
Inderdaad ...quote:
Komt wel weer goed als je bij je ma woontquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad ...Ik ben erg verstrooid de laatste tijd.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt wel weer goed als je bij je ma woont
Ik denk ik ga op de bank zitten met de laptop, zit niet fijn, krijg last van mijn nek. De eettafel is eigenlijk net te hoog voor de laptop, bed zit niet fijn en geen zin om aan mijn bureau te zitten.
FML
american base die combatbroeken die zijn pas fijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had vroeger een heel fijn zittende broek, maar die is kapot gegaan, maar die verkopen ze nu natuurlijk niet meerNooit zo'n fijn zittende broek gehad
Soms, zo heeeeeeeeeel af en toe, heb ik wel gelijk jaquote:
Meh, ik draag eigenlijk alleen jeans.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
american base die combatbroeken die zijn pas fijn
ik somsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms, zo heeeeeeeeeel af en toe, heb ik wel gelijk ja
[..]
Meh, ik draag eigenlijk alleen jeans.
Dat valt wel mee bij mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik somsdie krengen slijten altijd zo snel bij mij
Waar zou je de hele tijd met je handen over je broek heen gaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt wel mee bij mijZo lang je er niet mee over de grond sleept, of de hele tijd met je handen over je broek heen gaat, dan valt dat wel mee
Sommige mensen hebben die tik. Het ziet er vrij debiel uit ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar zou je de hele tijd met je handen over je broek heen gaan?
Op die manier. Ik had al zo'n vage voorstelling ervan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben die tik. Het ziet er vrij debiel uit ookAlsof je je handen elke keer wilt opwarmen aan je broek
Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die manier. Ik had al zo'n vage voorstelling ervan.
Inderdaad een soort nerveus trekje.quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad een soort nerveus trekje.
Kashmir?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Zit op die site te kijken waar ik die broek heb gevonden. Staan er gewoon simpele v-hals truien voor fucking 125 euro
Wol kriebelt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wol. Die van Hugo Boss zijn nog duurder
Normaal ben ik ook vrij makkelijk, maar zodra ik overhemden moet hebben, dan ben ik een ramp. Toch Fera?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
ik ben altijd simpel met kleding betreft als het goed zit dan is het voor mij prima
die draag ik sowieso zeldenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook vrij makkelijk, maar zodra ik overhemden moet hebben, dan ben ik een ramp. Toch Fera?
Meestal ben ik ook wel zo, maar wat frutseltjes eraan vind ik toch wel belangrijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
ik ben altijd simpel met kleding betreft als het goed zit dan is het voor mij prima
Idd. Maar ik snap het wel, ik kan zelf ook heel kieskeurig zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook vrij makkelijk, maar zodra ik overhemden moet hebben, dan ben ik een ramp. Toch Fera?
quote:
What she said. In het weekend draag ik nog wel eens overhemden, maar als ik dan maar 2 goed zittende heb....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook wel zo, maar wat frutseltjes eraan vind ik toch wel belangrijk.En in het weekend/bij gelegenheden besteed ik er wel meer aandacht aan.
Hehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Maar ik snap het wel, ik kan zelf ook heel kieskeurig zijn.
mja okee ik heb wel een pak voor nette gelegenheden hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook wel zo, maar wat frutseltjes eraan vind ik toch wel belangrijk.En in het weekend/bij gelegenheden besteed ik er wel meer aandacht aan.
Soms heb ik zo'n dag, dan ga ik winkelen en dan probeer ik van alles, maar dan zit niets naar tevredenheid. Sowieso, in een pashokje staan is al een ramp. In dat licht komen al je onvolmaaktheden prima naar voren, dat zorgt al voor een complex.quote:
Ik vond mijn Gothic kleding toch altijd vrij frutselig. Zo'n wijde, zwarte broek met kettingen eraan, strak zwart shirt of longsleeve, eventueel met corset. Polsbandjes met spikes, om elke vinger een ring, drie kettingen, oorsieraden, zwartgerande ogen. Ik leefde me helemaal uit. En toch viel ik wel mee vergeleken met sommige andere gothic geklede mensen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee ik heb wel een pak voor nette gelegenheden hoor
maar met uitgaan boeiend ik ga toch al jaren naar dezelfde tent
en iedereen loopt daar wel met rock of metal kleding rond
Hmm, ja dat kan ik me voorstellen. Net zoals dat er geen fatsoenlijk spiegel in het pashokje zit en je dan naar buiten moet en er zo'n verkoopster staatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n dag, dan ga ik winkelen en dan probeer ik van alles, maar dan zit niets naar tevredenheid. Sowieso, in een pashokje staan is al een ramp. In dat licht komen al je onvolmaaktheden prima naar voren, dat zorgt al voor een complex.En als je overal te dik in lijkt is dat heel erg funest voor je humeur. Vroeger liep ik nog wel eens huilend een winkel uit, tegenwoordig ben ik alleen chagrijnig en heb ik het al snel gehad.
Dat vind ik ook verschrikkelijk. Ik geloof er nooit ene snars van als mensen zeggen dat het leuk staat. Meteen denk ik: "Dat zeg je toch tegen iedereen".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja dat kan ik me voorstellen. Net zoals dat er geen fatsoenlijk spiegel in het pashokje zit en je dan naar buiten moet en er zo'n verkoopster staat"Oh, ja hij staat je echt heel leuk" blablabla, DAT MAAK IK ZELF WEL UIT BITCH
![]()
![]()
Dat had ik zondag 2 weken terug, toen ik geen overhemden kon vinden, vet chagrijnig naar huis
dat vraagt om een picquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond mijn Gothic kleding toch altijd vrij frutselig. Zo'n wijde, zwarte broek met kettingen eraan, strak zwart shirt of longsleeve, eventueel met corset. Polsbandjes met spikes, om elke vinger een ring, drie kettingen, oorsieraden, zwartgerande ogen. Ik leefde me helemaal uit. En toch viel ik wel mee vergeleken met sommige andere gothic geklede mensen.
Nee ik ook niet. Ik denk alleen "yeah sure", en ik gebruik ze om een andere maat te laten pakkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verschrikkelijk. Ik geloof er nooit ene snars van als mensen zeggen dat het leuk staat. Meteen denk ik: "Dat zeg je toch tegen iedereen".
Lang geleden, daar heb ik geen pics van op deze laptop. Maar ik had Vin beloofd om op de meet in oude stijl te verschijnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vraagt om een pic
dm mag
mja maar voor vrouwen is er nou eenmaal meer keus dan voor mannen hoor
dat dus daarom neem ik een vriendin van me wel mee die gewoon eerlijk zegt of iets wel of niet staatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verschrikkelijk. Ik geloof er nooit ene snars van als mensen zeggen dat het leuk staat. Meteen denk ik: "Dat zeg je toch tegen iedereen".
Oeh, je gebruikt ze.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik denk alleen "yeah sure", en ik gebruik ze om een andere maat te laten pakken
cool ik ben erg benieuwdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang geleden, daar heb ik geen pics van op deze laptop. Maar ik had Vin beloofd om op de meet in oude stijl te verschijnen.
Yeahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang geleden, daar heb ik geen pics van op deze laptop. Maar ik had Vin beloofd om op de meet in oude stijl te verschijnen.
Awesome.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
cool ik ben erg benieuwd
ik kom sowieso in metal kledij want ik heb die avond nog een black metal concertje
Mja, ik winkel dan weer niet altijd met iemand samenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Oeh, je gebruikt ze.![]()
Dat kan ik dan weer niet. Ik kan het heel goed aan een vriendje vragen dat mee is, maar niet aan de verkoopsters.
ik twijfel alleen nog aan welke trui ik moet aan doenquote:
Harde muziek vind ik echt kut in een winkel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik winkel dan weer niet altijd met iemand samen
Bij de WE heb ik wel goede ervaringen met verkoopsters, maar bij The Sting totaal niet. Sowieso, The Sting![]()
Veels te veel irritante verkopers, en veels te harde muziek
Verras me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik twijfel alleen nog aan welke trui ik moet aan doen
of bathory of immortal
Ja ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Harde muziek vind ik echt kut in een winkel.
Ik winkel soms ook alleen. Vooral omdat ex zo ongeduldig was, nam ik liever ruim de tijd voor mezelf. Anders moest ik uiteindelijk haasten omdat hij geïrriteerd liep te zuchten. "Maar ik vind het altijd zo leuk om met je te winkelen". Yeah, right.
whahahaa komt goedquote:
ik kom daar echt zo goed als nooit ik heb echt een schijthekel aan die winkelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ookIk was een keer in The Sting en daar had ik mijn koptelefoon opgedaan omdat die muziek niet te horen. Begint er zo'n verkoper tegen me te lullen. Ik doe mijn koptelefoon af: "Ja, zo kunnen we niet goed communiceren hé?!"
Preciesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaa komt goed
ik vind het nooit erg om te shoppen met vrouwen
beetje keuren wat mooier is ik vind het best
Precies, alles wat ze zeggen (als ik het kan horen) gaat dan ook ene oor in, andere oor uit. Loop snel die winkel door om te kijken of ik wat zie en dan peer ik hem weerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom daar echt zo goed als nooit ik heb echt een schijthekel aan die winkel
indd wat jij zegt irritante verkopers
rot op ik zoek zelf wel uit wat ik nodig heb
ooow ja zeer zeker na afloop gezellig wat drinken enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PreciesEn het is nog gezellig ook
mja zo doe ik dat ook welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, alles wat ze zeggen (als ik het kan horen) gaat dan ook ene oor in, andere oor uit. Loop snel die winkel door om te kijken of ik wat zie en dan peer ik hem weer
Hoeft niet eens per se na die tijd, maar dat is nooit weg neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja zeer zeker na afloop gezellig wat drinken enzo
geweldig
[..]
mja zo doe ik dat ook wel
da fuck das niet normaal manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
WAT?! Een sjaal van Hugo Boss voor 120 euro
ik laat een vriendin van me er wel een voor me breienquote:
Ik heb er nog ergens een liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik laat een vriendin van me er wel een voor me breien
Da fuckquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik baal van mijn baardgroei.
Zo intens dat ik me 2 keer moet scheren eer dat alles weg is.
ik heb nu zon arafat sjaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens een liggenEn een muts, maar die ziet er niet uit
ik heb daar geen last van 1 keer in de 2 weken is voor mij voldoendequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nu zon arafat sjaal
de 7de ofzo ik raak die dingen altijd kwijt met uitgaan
Hoe lang had je het laten groeien dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
nee nee dat gebeurd bij ons nooit maar ik ben dan dronken en dan vergeet ik em gewoonwegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
lolDie raak je niet kwijt, die worden gewoon gejat. Net als paraplu's. Of gewoon je hele jas
Stop hem in je jas?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee nee dat gebeurd bij ons nooit maar ik ben dan dronken en dan vergeet ik em gewoonweg
Moet glad geschoren zijn voor bijbaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da fuck![]()
Waarom laat je hem niet staan?
Me jelly.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb daar geen last van 1 keer in de 2 weken is voor mij voldoende
Euhm, 5 dagen ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang had je het laten groeien dan?
das wel een optie jaquote:
Gaat hard dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet glad geschoren zijn voor bijbaan.
[..]
Me jelly.
[..]
Euhm, 5 dagen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Douche ze!quote:
Werk ze!quote:
Pff, stom. Wat voor bijbaan is dat dan waarbij dat moet ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet glad geschoren zijn voor bijbaan.
[..]
Me jelly.
[..]
Euhm, 5 dagen ofzo.
Dat je daar niet eerder aan heb gedachtquote:
Ik kan soms echt een half uur douchen. Heerlijk vind ik dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeps, best lang er onder gestaan.
Maar goed, restjes bijgeschoren en nu ben ik weer helemaal glad.
+1 Vooral als ik er een lekker muziekje bij aan hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan soms echt een half uur douchen. Heerlijk vind ik dat.
Zingen onder de douche.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1 Vooral als ik er een lekker muziekje bij aan heb
Ik alleen als ik muziek aan heb staan. Daar word ik echt heel blij van. Waarschijnlijk zet ik in de toekomst standaard een CD spelertje op de badkamer.quote:
Hehehe, dat is wel baasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik alleen als ik muziek aan heb staan. Daar word ik echt heel blij van. Waarschijnlijk zet ik in de toekomst standaard een CD spelertje op de badkamer.
Ik weet alleen niet of dat ding nog last heeft van het vocht, dus misschien moet ik hem niet de hele tijd laten staan.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of dat ding nog last heeft van het vocht, dus misschien moet ik hem niet de hele tijd laten staan.
Bestaan er waterdichte radio/cd spelers?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeMijn telefoon niet in ieder geval
En anders een waterdichte kopen
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Bestaan er waterdichte radio/cd spelers?
Er bestaan zelfs speciale radio's die je in de douche kunt hangen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Bestaan er waterdichte radio/cd spelers?
Zijn niet eens zo duurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:01 schreef Joysa het volgende:
http://www.allekabels.nl/in_en_om_het_huis/douche_radio.html
Ik denk dat dat wel van die kraak dingen zijnquote:
Dank je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:01 schreef Joysa het volgende:
http://www.allekabels.nl/in_en_om_het_huis/douche_radio.html
Ik vraag me af of ze goede ontvangst hebben ja. Ik gebruik gewoon mijn telefoon welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel van die kraak dingen zijn
Mijn ouders hebben er een op de wc.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er bestaan zelfs speciale radio's die je in de douche kunt hangen.
Waarom op de wc?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er een op de wc.
Voor lange zitsessies.quote:
Zodat het gezellig is als je langer dan een minuut zit.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat het gezellig is als je langer dan een minuut zit.
Tsja. Ik moet toch werken. Met of zonder zon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, Apeldoorn. En daar schijnt de zon
Dat is waarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja. Ik moet toch werken. Met of zonder zon.
Helloquote:
Hier is het bewolktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, Apeldoorn. En daar schijnt de zon
Do tellquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Man, ik heb zo raar gedroomd
Eerst was ik op een strand. Het strand was gigantisch breed en 't was heel druk. Geen idee wat ik daar deed, ik heb een beetje een hekel aan strandbakken.quote:
Dat is behoorlijk vaag jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eerst was ik op een strand. Het strand was gigantisch breed en 't was heel druk. Geen idee wat ik daar deed, ik heb een beetje een hekel aan strandbakken.
Toen wou ik op de fiets naar huis maar moest ik iemand helpen. In ruil daarvoor kreeg ik een lift.
Het volgende moment zat ik in een soort huizenverhuur simulatie en moest ik huizen opkopen om die vervolgens weer te gaan onderverhuren.
En het volgende moment zat ik in m'n eindexamenjaar en was ik een boek vergeten volgens de docent.
En ik had geen tafel. In de hoek stonden allerlei ingeklapte tafels en die probeerde ik 1 voor 1 maar ze klopten allemaal maar niet!
En de rest van de klas maar op me wachten
Echt heel vaag
Owja, en tussendoor had ik nog een stukje droom waarin mensen van allerlei hoge gebouwen afsprongen enzo zonder dood te gaanquote:
Wtfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, en tussendoor had ik nog een stukje droom waarin mensen van allerlei hoge gebouwen afsprongen enzo zonder dood te gaan
En had ik een vriendin die aan de coke was of zo
En die mensen die van die gebouwen afsprongen konden ook vliegen en plantten allerlei vlaggen in groenperkjes, sloeg echt nergens opquote:
Ook een vermoeiende droom gehad?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pfft best een vermoeiende ochtend gehad!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die mensen die van die gebouwen afsprongen konden ook vliegen en plantten allerlei vlaggen in groenperkjes, sloeg echt nergens op
Goedemiddagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pfft best een vermoeiende ochtend gehad!
Zoiets had ik ook wel eens. Een herder sprong tegen mij op en probeerde mij te bijten. Gelukkig vond het baasje dat niet zo ergquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
Mijn hond sprong net tegen een leuke jongen met krullen op. Gelukkig vond hij het niet erg.
Het baasje vond het niet erg dat de hond jou probeerde te bijten? Ik zou me dood schamen ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook wel eens. Een herder sprong tegen mij op en probeerde mij te bijten. Gelukkig vond het baasje dat niet zo erg
Nou wel 1 waar ik geen bal van snap, maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook een vermoeiende droom gehad?
En dat is ook nodig denk je? Het afbouwen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou wel 1 waar ik geen bal van snap, maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker!
Nee ik had een gesprek in het erasmus over het afbouwen van medicatie
Ik wil zelf graag af gaan bouwen, Of beter gezegd ik wil er van af, maar ik vind het ook wel eng, omdat ik me niet meer zo rot wil voelen als een jaar geleden, Maar omdat ik cognitieve gedragstherapie heb gehad is de kans dat het lukt wel groot.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat is ook nodig denk je? Het afbouwen?
Want op zich is kunnen afbouwen toch juist goed nieuws?
Meteen nummers gewisseld zodat hij kan bellen als er toch iets mis is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
Mijn hond sprong net tegen een leuke jongen met krullen op. Gelukkig vond hij het niet erg.
Hij liet wel z'n telefoon vallen daardoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meteen nummers gewisseld zodat hij kan bellen als er toch iets mis is?
Ahwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij liet wel z'n telefoon vallen daardoor.Hij zei wel: "Ach, die valt toch vijf keer per dag", maar toch voel ik me lullig.
Hete boiis daar in de buurt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij liet wel z'n telefoon vallen daardoor.Hij zei wel: "Ach, die valt toch vijf keer per dag", maar toch voel ik me lullig.
Ik weet hoe het is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking hell, ik ben dat thuiszitten nou al zat. Ik heb medelijden met Gitaarboy
Deze was wel leuk ja. En een huisgenoot van vriendin ook. Ondanks dat het een beetje een hipster is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hete boiis daar in de buurt?
Op een schaal van 1 tot 10?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze was wel leuk ja. En een huisgenoot van vriendin ook. Ondanks dat het een beetje een hipster is.
Krullenbol een 7, misschien een 7,5 puur vanwege die krullen. En die andere was wel zeker een 8.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10?
Lukt het een beetje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo even een break. Lunchtijd!
Oeh, je zit daar wel goed dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Krullenbol een 7, misschien een 7,5 puur vanwege die krullen. En die andere was wel zeker een 8.
Zo zo, goed bezigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo even een break. Lunchtijd!
We wachten tot de hete actie tussen jou en TheGirlNextDoor begint.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is het hier zo uitgestorven?
Zit wat anders even bij te lezenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is het hier zo uitgestorven?
Die begint niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:57 schreef twi het volgende:
[..]
We wachten tot de hete actie tussen jou en TheGirlNextDoor begint.
Vandaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit wat anders even bij te lezen
Ik heb leuker gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, je zit daar wel goed dus.
Dan stop ik mijn pener maar weer terug in mijn boxer.quote:
Jeff Bridges of Ainsley Harriott?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |