Wanneer krijg je de sleutel?quote:
Ik merk het jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mijn libido en geheugen werken niet optimaal momenteel.
[..]
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de sleutel?
[..]
Ik merk het ja
Ah, tof. Ga je daar alleen wonen of met die vriend ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Ergens volgende maand denk ik.
Nee, stout meisjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Tamashii het volgende:
niet door slotje heen posten tam.....
Waar?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.Ergens volgende maand denk ik.
Ja maar slecht weer enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, tof. Ga je daar alleen wonen of met die vriend ?
[..]
Nee, stout meisje![]()
Maar ik zou de fiets pakken, want dat kost geen geld.
Appartementje.quote:
Alleen, ik zie het niet zo zitten om met hem te spoonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, tof. Ga je daar alleen wonen of met die vriend ?
[..]
Nee, stout meisje![]()
Maar ik zou de fiets pakken, want dat kost geen geld.
Zieke paintskillsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Appartementje.
[ afbeelding ]
Heel sketchy, maten en verhoudingen kloppen niet, zonder maten maar op herinnering.
Mijn libido is weer terug op het niveau van toen ik 13-14 was en ik er geen genoeg van kon krijgen.quote:
Do tellquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een stuk betere manier van wakker worden dan mijn ochtend.
Nee inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen, ik zie het niet zo zitten om met hem te spoonen.
Wat een combinatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn libido is weer terug op het niveau van toen ik 13-14 was en ik er geen genoeg van kon krijgen.
Mijn geheugen is dan weer op het niveau van een 85-jarige.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zieke paintskills
Ziet er goed uit
Ik loop in het donker naar beneden, doe het licht aan.. BLAM. Overal glas en shit en gelijk weer donker.quote:
Was het maar kut, dan hoefde ik niet te fappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een combinatie
Lijkt me best kut
Ik wíst dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan hoefde ik niet te fappen.
Dat is inderdaad wel flink kut.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Thnx
Komt wel goed.
[..]
Ik loop in het donker naar beneden, doe het licht aan.. BLAM. Overal glas en shit en gelijk weer donker.
Dus ochtend beginnen met stofzuigen, bus gemist, dikke kater en geen tijd gehad voor ontbijt.
Tha hell, geen warm waterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel flink kut.Ik had laatst zo'n ochtend waarop alles misging. Er kwam zelfs geen warm water uit de douche.
Nee, dus ik moest op 'n knopje van de CV drukken om de boel te resetten, alleen daarna had ik nog steeds geen warm water. Dus de helft van tijd gedoucht in ijskoud water. Dan word je pas wakker.quote:
Yummie!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo ook even met mn vingers aan de slag
Dat vraagt om pics natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wait wut?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Have fun.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht het, jij zegt het...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics natuurlijk.
Ook succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Have fun.
En het werkt aanstekelijk ...
Dan douche ik nog liever nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dus ik moest op 'n knopje van de CV drukken om de boel te resetten, alleen daarna had ik nog steeds geen warm water. Dus de helft van tijd gedoucht in ijskoud water. Dan word je pas wakker.
Daarom. Zag net mensen het erover hebben. Nu ben ik echt horny as fuck.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Have fun.
En het werkt aanstekelijk ...
Nein, ik heb andere dingen te doen. Ik moet mijn vingers gebruiken om te tikken enz.quote:
Liever wel, ik ben niet graag vies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan douche ik nog liever nietIk ga niet onder een ijskoude douche staan
assistent nodig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Herkenbaarheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom. Zag net mensen het erover hebben. Nu ben ik echt horny as fuck.
Dan gebruik ik wel een pan met water die ik kookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever wel, ik ben niet graag vies.
Het kan haast niet anders dan dat die pics alleen maar lekkerder worden.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Groepsfap dan maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duurt me allemaal te lang, teveel moeite. Hup je kop met haar het eerste onder de straal, om te wennen. Gelukkig werd het naderhand wel wat warmer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gebruik ik wel een pan met water die ik kook
Dat is tof! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Appartementje.
[ afbeelding ]
Heel sketchy, maten en verhoudingen kloppen niet, zonder maten maar op herinnering.
Ja dat wel, maar ik ga echt never nooit niet onder een koude douche staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Duurt me allemaal te lang, teveel moeite. Hup je kop met haar het eerste onder de straal, om te wennen. Gelukkig werd het naderhand wel wat warmer.
Pussy.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ga echt never nooit niet onder een koude douche staan
mietje....gewoon er voor gaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet als je wakker wordt met een boner en je die echt no way wegkrijgt behalve met een koude douche?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet als je wakker wordt met een boner en je die echt no way wegkrijgt behalve met een koude douche?
* Nixx- aait TGNDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet als je wakker wordt met een boner en je die echt no way wegkrijgt behalve met een koude douche?
Nu valt het wel mee. Maar somber weer ja.quote:
Ik denk dan wel aan ijsblokjes...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, somber en keiharde regen verschilt nog alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. Maar somber weer ja.
Studie sexuologie volgen.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
Al dat gepraat over seks, ik ben nu helemaal psyched.
Was het maar mogelijk deze energie in studeren te stoppen.
LOL!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, jullie leiden me af. Zo terug
Veel plezier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Leef je uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:29 schreef Fera het volgende:
Al dat gepraat over seks, ik ben nu helemaal psyched.
Was het maar mogelijk deze energie in studeren te stoppen.
Leef je uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
vergeet je cam nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Have funquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op jou?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leef je uit.
[..]
Leef je uit.
Zo bedoel je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje.
Wanneer kom je langs zodat ik je alle hoeken kan laten zien?![]()
Zo flauw dat ik toch moest lachen.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen hard bezig, ja?
Ik verwacht wel foto's. Of filmpjes.
Jammer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet me scheren en naar werk.
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen hard bezig, ja?
Ik kan me niet voorstellen dat je zit te wachten op een cumshot van mij.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen hard bezig, ja?
quote:
Onderschat kaneel niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zit te wachten op een cumshot van mij.....
Nu douchen en ontbijtenquote:
Zo kijk ik ook altijd na afloop.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zit te wachten op een cumshot van mij.....
Vanavond dan? Zelfde tijd, zelfde kanaal?quote:
quote:
Dat vind ik een strak plan. Samen douchen en ontbijten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu douchen en ontbijten![]()
En dan studeren
Mooooorning.quote:
Tegen de tijd dat jij hier bent zit ik al met mn neus in mn boek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik een strak plan. Samen douchen en ontbijten?
Oh noesSterkte & succes
Hmm, dat is waar. Oke, volgende keerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent zit ik al met mn neus in mn boek.
quote:
Hij met zijn neus in jouw broek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent zit ik al met mn neus in mn boek.
Nah.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij met zijn neus in jouw broek.
Kaneel jongequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij met zijn neus in jouw broek.
goeiemorgen feraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |