Green party, maar geen enkele kans in de verkiezingen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:16 schreef MrBaas het volgende:
[ afbeelding ]
Wie the fuck is Jill Stein ?
Nogal een flauwe wijziging van de OP inderdaad. Naast Stein mist dan ook nog Goode (of zelfs Anderson). Voor iemand die altijd zo zit te zeiken over gelijke kansen voor iedere splintergroepering, is dit nogal hypocriet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:11 schreef Tweek het volgende:
Jill Stein is niet een kandidaat voor het presidentschap begrijp ik?
Ze ziet er uit als een feministe. Is ze dat ook ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Green party, maar geen enkele kans in de verkiezingen.
Nee hoogst waarschijnlijk is ze de persoon waar je op zou stemmen als je de stemwijzer voor amerika invult.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:17 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een feministe. Is ze dat ook ?
Doet in elk geval niet in alle staten mee, ik wil wel mijn steentje bijdragen en even de OP een beetje pimpen wat hard nodig was, maar ik blijf niet bezig. Ik wil het er wel in plakken als je wat moois maakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Green party, maar geen enkele kans in de verkiezingen.
Kwiebus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:24 schreef Tweek het volgende:
Graag nog even een voorbeeld waarbij de NOS of RTL duidelijk liegt over een uitspraak van een politici en daarmee bewijst dat ze partijdig zijn van LelijKnap of Shreyas. Heiden6 mag me nog even uitleggen wat beter is dan democratie en alle problemen oplost die hij ziet.
Zoals ik al zei, ik blijf niet bezig. Johnson doet in alle staten mee als 1 van de 3 kandidate (en krijg veel meer nationale aandacht), daarnaast ben ik libertariër dus heb ik een reden om er wat moeite in te steken. Voeg zelf maar wat toe, het topic loopt al heel lang.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Nogal een flauwe wijziging van de OP inderdaad. Naast Stein mist dan ook nog Goode (of zelfs Anderson). Voor iemand die altijd zo zit te zeiken over gelijke kansen voor iedere splintergroepering, is dit nogal hypocriet.
Mag hopen van niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee hoogst waarschijnlijk is ze de persoon waar je op zou stemmen als je de stemwijzer voor amerika invult.
Nope terug gelezen, geef nog even aan waar de Nederlandse media liegt. Ik had het niet over politici.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:28 schreef LelijKnap het volgende:
ik heb al antwoord gegeven..al stel je m nu wat anders
Stein, dan Obama kwam er uit voor mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mag hopen van niet.
Het is well een mooie vrouw zo op de foto, maar dat doet er niet toe.
lees je eigen vraag en mijn antwoorden nog maar s.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nope terug gelezen, geef nog even aan waar de Nederlandse media liegt. Ik had het niet over politici.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Stein, dan Obama kwam er uit voor mij.
Jouw nummer 2 gelooft niet in de evolutietheoriequote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rocky Anderson 21%
Jill Stein 20%
Veel beter testje trouwens dan ik hier ooit heb gezien.![]()
Die spoort niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:56 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Jouw nummer 2 gelooft niet in de evolutietheorie
wetenmschap is bij een groot deel van deze pipo's niet zo populairquote:Op donderdag 18 oktober 2012 03:56 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Jouw nummer 2 gelooft niet in de evolutietheorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |