Jou kan ik ook wel hebben, en GS ook.. Met m'n huidige bui moet iedereen oppassen dat ze me niet ontstekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één vinger tegen rokje en ik breek je
Ik denk dat je mij helemaal lens kunt slaan nu, ik zal me niet verzetten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou kan ik ook wel hebben, en GS ook.. Met m'n huidige bui moet iedereen oppassen dat ze me niet ontsteken
Mijn cheerleaderpakje is gestolenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I got this guitar, I got thisMaar moedig me maar aan
Wat jouw tekst goftedommequote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom gebruik je mijn tekst als TT Rockjon?
JE LIEGTquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat jouw tekst goftedommeIk zeg het al sinds de cheerleaderfim
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij helemaal lens kunt slaan nu, ik zal me niet verzetten.
Nah, jou nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij helemaal lens kunt slaan nu, ik zal me niet verzetten.
Hey.. Ik werd uitgedaagd eh.. En ik ga niks uit de wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef JJH het volgende:
Joof, GS en rokje, moesten jullie de boel weer bevuilen?
Ik ben schoon als een kloonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef JJH het volgende:
Joof, GS en rokje, moesten jullie de boel weer bevuilen?
Ik kan wel iets bedenken hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hey.. Ik werd uitgedaagd eh.. En ik ga niks uit de weg
HET IS ECHT WAARquote:
Ben jij een kloon?quote:
Dat wist ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hey.. Ik werd uitgedaagd eh.. En ik ga niks uit de weg
Ik kan je wel even in contact brengen met iemand die het tegendeel letterlijk en figuurlijk kan bewijzen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken hoor
Do NOT piss me off, you won't like me when I'm angry..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef GSbrder het volgende:
Spannond.
Waarom kan jij mij wel hebben!?
Dank je.quote:
Nee, ik rijmde op schoon. Maar ik wil nog steeds weten waarom Jofu mij aan zou kunnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jij een kloon?
[..]
Dat wist ik eigenlijk ook wel.
Je maakt me verlegen gekkiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Gitaar, moest jij ook niet slapen? * DevilsWhore schuift een stukje op en slaat de deken terug voor je
Maar, maar maar.. ik ben 25 - 28 cm langer dan jij bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Do NOT piss me off, you won't like me when I'm angry..
Ik kan jullie verhalen vertellen, daar kijken de meesten nog van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |