Jou kan ik ook wel hebben, en GS ook.. Met m'n huidige bui moet iedereen oppassen dat ze me niet ontstekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één vinger tegen rokje en ik breek je
Ik denk dat je mij helemaal lens kunt slaan nu, ik zal me niet verzetten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou kan ik ook wel hebben, en GS ook.. Met m'n huidige bui moet iedereen oppassen dat ze me niet ontsteken
Mijn cheerleaderpakje is gestolenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I got this guitar, I got thisMaar moedig me maar aan
Wat jouw tekst goftedommequote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom gebruik je mijn tekst als TT Rockjon?
JE LIEGTquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat jouw tekst goftedommeIk zeg het al sinds de cheerleaderfim
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij helemaal lens kunt slaan nu, ik zal me niet verzetten.
Nah, jou nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij helemaal lens kunt slaan nu, ik zal me niet verzetten.
Hey.. Ik werd uitgedaagd eh.. En ik ga niks uit de wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef JJH het volgende:
Joof, GS en rokje, moesten jullie de boel weer bevuilen?
Ik ben schoon als een kloonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef JJH het volgende:
Joof, GS en rokje, moesten jullie de boel weer bevuilen?
Ik kan wel iets bedenken hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hey.. Ik werd uitgedaagd eh.. En ik ga niks uit de weg
HET IS ECHT WAARquote:
Ben jij een kloon?quote:
Dat wist ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hey.. Ik werd uitgedaagd eh.. En ik ga niks uit de weg
Ik kan je wel even in contact brengen met iemand die het tegendeel letterlijk en figuurlijk kan bewijzen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken hoor
Do NOT piss me off, you won't like me when I'm angry..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef GSbrder het volgende:
Spannond.
Waarom kan jij mij wel hebben!?
Dank je.quote:
Nee, ik rijmde op schoon. Maar ik wil nog steeds weten waarom Jofu mij aan zou kunnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jij een kloon?
[..]
Dat wist ik eigenlijk ook wel.
Je maakt me verlegen gekkiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Gitaar, moest jij ook niet slapen? * DevilsWhore schuift een stukje op en slaat de deken terug voor je
Maar, maar maar.. ik ben 25 - 28 cm langer dan jij bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Do NOT piss me off, you won't like me when I'm angry..
Ik kan jullie verhalen vertellen, daar kijken de meesten nog van op
Ik ook.. Maar ik doe het nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Do NOT piss me off, you won't like me when I'm angry..
Ik kan jullie verhalen vertellen, daar kijken de meesten nog van op
Hij heeft ook wel eens gezegd dat ie mij aankan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik rijmde op schoon. Maar ik wil nog steeds weten waarom Jofu mij aan zou kunnen.
Jij bent toch 2.05 ofzo?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel eens gezegd dat ie mij aankan.
Hoe lang is u?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar, maar maar.. ik ben 25 - 28 cm langer dan jij bent.
2.00quote:
1.88quote:
Don't care.. Als 11 jarig jochie met m'n broertje van 9 3 gasten van 16 - 18 lens geslagen omdat ze aan een vriendinnetje zaten met hun tengels..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar, maar maar.. ik ben 25 - 28 cm langer dan jij bent.
Oooooooh, dan ben je niet gek veel langer dan ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:06 schreef JJH het volgende:
[..]
2.00
En ik heb op mijn nieuwe passpoort 2.02 laten zetten, dat schijnt voordelig te kunnen zijn met zitplaatsten in vliegtuigen,.
Gewoon een gemiddelde Nederlandsche man dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1.88. Niet spectaculair lang dus
.
Maakt niet uit, ik wil tegen iemand aankruipen nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen gekkie
Hihiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik wil tegen iemand aankruipen nu
Trusten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
1.83, heerlijke lengte..
Maargoed de tering, ik had 2 uur geleden al moeten tukken, dikke kus xxx..
En dat vertel je vol trots?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Don't care.. Als 11 jarig jochie met m'n broertje van 9 3 gasten van 16 - 18 lens geslagen omdat ze aan een vriendinnetje zaten met hun tengels..2 het ziekenhuis in met gebroken ribben en geperforeerde longen, 3e kon een half jaar lang niet meer praten.. En nogsteeds lopen ze met een boog om me heen...
Slaap lekker KTquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
1.83, heerlijke lengte..
Maargoed de tering, ik had 2 uur geleden al moeten tukken, dikke kus xxx..
Eigenlijk wel ja. Moet wel zeggen dat mijn voorkeur (inmiddels) uitgaat naar iets minder lange meisjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een gemiddelde Nederlandsche man dus.
Dit dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En dat vertel je vol trots?
De dingen die ik heb gedaan (maar hier nooit van m'n godganse leven zou neerpleuren omdat niemand t wat aan gaat) ben ik alles behalve trots op
Dat heb ik dus ook. Lange vrouwen kunnen mij veel minder snel bekoren dan een meisje van om en na bij de 1,70.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Moet wel zeggen dat mijn voorkeur (inmiddels) uitgaat naar iets minder lange meisjes.
Zeg maar: > 1.60 en < 1.75
Ik ben er ook niet trots op hoor.. Ik had als uk een heel kort lontje en was vrij explosiefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En dat vertel je vol trots?
De dingen die ik heb gedaan (maar hier nooit van m'n godganse leven zou neerpleuren omdat niemand t wat aan gaat) ben ik alles behalve trots op
Vanaf ongeveer 1.70 is het wel een stuk praktischerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Lange vrouwen kunnen mij veel minder snel bekoren dan een meisje van om en na bij de 1,70.
En daar ben Je trots op?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Don't care.. Als 11 jarig jochie met m'n broertje van 9 3 gasten van 16 - 18 lens geslagen omdat ze aan een vriendinnetje zaten met hun tengels..2 het ziekenhuis in met gebroken ribben en geperforeerde longen, 3e kon een half jaar lang niet meer praten.. En nogsteeds lopen ze met een boog om me heen...
Jij kent knetter, en dat past allemaal precies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 1.70 is het wel een stuk praktischer
Ik heb wel een vriendin van 1,78 gehad, typetje: blonde en slanke Nederlandse. Maar inmiddels vind ik de kleinere toch leuker, toch veel meer dat beschermende gevoel over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Lange vrouwen kunnen mij veel minder snel bekoren dan een meisje van om en na bij de 1,70.
Kom, knuffelenquote:
Sja ik ook.. Mgoed.. Ik vind t gewoon een beetje raar.. Maar hey, wie ben ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op hoor.. Ik had als uk een heel kort lontje en was vrij explosief
Ja, maar zij is ook wel wat langer dan gemiddeld toch? Ook ergens rond de 1.70?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kent knetter, en dat past allemaal precies.
Geen idee hoe lang die is, eigenlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kent knetter, en dat past allemaal precies.
Niet trouwen dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 1.70 is het wel een stuk praktischer
Ik heb ooit het album gekocht waar dat numer op staat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sja ik ook.. Mgoed.. Ik vind t gewoon een beetje raar.. Maar hey, wie ben ik
Maar genoeg daarover.. Nog een liedje voor jullie
Zo.. En nu ga ik nog een poging wagen tot slapen, daaaaaaaaag![]()
1.70 is gemiddeld voor de nederlandse vrouw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar zij is ook wel wat langer dan gemiddeld toch? Ook ergens rond de 1.70?
(Vind ik altijd lastig onthouden, iemands lengte)
Ongeveer 1,70 ook, heel precies weet ik het geeneens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar zij is ook wel wat langer dan gemiddeld toch? Ook ergens rond de 1.70?
(Vind ik altijd lastig onthouden, iemands lengte)
Mja, is lastig inschatten en als je het niet weet is het helemaal onmogelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ongeveer 1,70 ook, heel precies weet ik het geeneens.
gelukkig maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het onmogelijk is met kleiner
Mja, jij bent ook geen 1.90 of langer hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Mijn vriendin is 1.66, maar ook dat werkt nog keurig.
1.73 geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ongeveer 1,70 ook, heel precies weet ik het geeneens.
Jij bent dan ook wat korter dan ik ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Mijn vriendin is 1.66, maar ook dat werkt nog keurig.
Mja, heb ook een ex die ergens rond de 1.65 was. Dan is staand zoenen toch echt een belasting voor de nekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wat korter dan ik ben.
Maar ik heb ook wel kleiner gehad, en dat is ook gewoon nog nooit een probleem geweest, je past je er geheel automatisch toch op aan.
Klopt. Als dat zo zou zijn, moest ze aardige hakken aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, jij bent ook geen 1.90 of langer he
Ik ben bovengemiddeld lang.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1.70 is gemiddeld voor de nederlandse vrouw.
Nog nooit last van gehad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, heb ook een ex die ergens rond de 1.65 was. Dan is staand zoenen toch echt een belasting voor de nek
Hehehe. Daarom zeg ik (met m'n 1.95) ook dat ik liever iemand heb van 1.70 ongeveer, of langerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Als dat zo zou zijn, moest ze aardige hakken aan.
Hmm, dan ben jij koning of ik faalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad.
Meestal duurt dat staan dan ook niet lang bij ons.
pfffm mijn vriend is 1.95 en ik 1.6, niks geen moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, heb ook een ex die ergens rond de 1.65 was. Dan is staand zoenen toch echt een belasting voor de nek
Hee, ik ben ook 1,95quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
pfffm mijn vriend is 1.95 en ik 1.6, niks geen moeilijk gedoe.
Snap ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe. Daarom zeg ik (met m'n 1.95) ook dat ik liever iemand heb van 1.70 ongeveer, of langer
Dat is praktisch gewoon fijner vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |