We zijn wel royaal met complimenten vandaag.quote:
quote:
Hehehe, als ik iemand een compliment geef, meen ik het vanuit het diepst van m'n hartquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn wel royaal met complimenten vandaag.
Goeie TT.
Heb ik nog live gezien, weet er alleen nog maar een paar dingen vanaf.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, als ik iemand een compliment geef, meen ik het vanuit het diepst van m'n hart
Klinkt fijnquote:
Ik heb mijn laatste relatie niet echt op een goede manier afgesloten (moeilijke situatie), maar haat krijg ik er absoluut niet door. Moet wel zeggen dat het geen contact hebben erg prettig is, maar als ik dr over een tijdje tegenkom, dan kan ik gerust hoi zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het niet af kunnen sluiten is bij mij eigenlijk de enige reden voor haat.
Daar kan ik ook niet tegen nee. Maar dat is het dus, je blijft zitten met vragenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, plotselinge gedrag veranderingen die niet worden uitgelegd heb ik een schurfthekel aan..
Daar hebben sommige vrouwen nogal een handje van.![]()
Nogmaals om niet te kwetsen oid denk ik zo.. Vraag me dan echt af waar ze dan op afgeknapt zijn oid.
Bolwerk, lang lang geleden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ookTwee keer zelfs
Waar zag jij ze?
Je kent Caliban toch wel?quote:
Iemand moet me dat eens lerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste relatie niet echt op een goede manier afgesloten (moeilijke situatie), maar haat krijg ik er absoluut niet door. Moet wel zeggen dat het geen contact hebben erg prettig is, maar als ik dr over een tijdje tegenkom, dan kan ik gerust hoi zeggen.
Ahh okéquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bolwerk, lang lang geleden.
[..]
Je kent Caliban toch wel?
Dat heeft meer met je eigen acceptatie te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand moet me dat eens leren
Als ik m'n ex tegenkom zou ik het liefst meer gas geven
Je hebt moeilijk en moeilijk, en voor sommige mensen is het gewoon veel makkelijker om te haten. Er zijn eigenlijk maar een paar mensen die ik echt gehaat heb in mijn leven, en 1 daarvan af en toe nog steeds en dat is mijn moeder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste relatie niet echt op een goede manier afgesloten (moeilijke situatie), maar haat krijg ik er absoluut niet door. Moet wel zeggen dat het geen contact hebben erg prettig is, maar als ik dr over een tijdje tegenkom, dan kan ik gerust hoi zeggen.
Uhu, er is 0 acceptatie meer voor haar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft meer met je eigen acceptatie te maken.
Tegenwoordig word ik daar niet meer wanhopig door oid.. Heb totaal geen verwachtingen meer wat dat betrefd, wel een beetje zonde ergens.... Maargoed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen nee. Maar dat is het dus, je blijft zitten met vragen
Hoe lang is die situatie nu zo? Is acceptatie he. Ik weet niet wat er gebeurd is natuurlijk, maar vaak hangt het daarmee samen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand moet me dat eens leren
Als ik m'n ex tegenkom zou ik het liefst meer gas geven
Heb ik ook gezien in het bolwerkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Ja, ik ken ze wel, maar niet elk nummer
Hmmm, nou. Ik vergeet haar gelukkig vaakquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang is die situatie nu zo? Is acceptatie he. Ik weet niet wat er gebeurd is natuurlijk, maar vaak hangt het daarmee samen.
Niemand die zegt dat je dat hoeft. Als het beter zo is, dan moet je het vooral zo laten. Maar ik bedoel meer je eigen gevoel accepteren. Dan zal je haat slijten en overgaan in onverschilligheid. Iemand haten is eigenlijk nog een stukje gevoel wat je voor die persoon hebt. Onverschillig zijn is totaal geen gevoel hebben voor iemand.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, er is 0 acceptatie meer voor haar.
Dat ik haar niet zie is alleen maar goed
Ik zou haar niks aandoen ofzo, maar ik wil haar gewoon niet meer zien.
Goed dat je neit wanhopig wordt, maar sla er niet in door. Wees niet te bang om gekwetst te wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tegenwoordig word ik daar niet meer wanhopig door oid.. Heb totaal geen verwachtingen meer wat dat betrefd, wel een beetje zonde ergens.... Maargoed.
Krijg een beetje de indruk dat vrouwen dat opeens weer interessant vinden
Hmm, ik kan nog veel leren van jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat je dat hoeft. Als het beter zo is, dan moet je het vooral zo laten. Maar ik bedoel meer je eigen gevoel accepteren. Dan zal je haat slijten en overgaan in onverschilligheid. Iemand haten is eigenlijk nog een stukje gevoel wat je voor die persoon hebt. Onverschillig zijn is totaal geen gevoel hebben voor iemand.
Dat standaard, als man moet je sowieso ook gewoon schijt hebben aan alles als je iemand wilt ''versieren''quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed dat je neit wanhopig wordt, maar sla er niet in door. Wees niet te bang om gekwetst te worden
Hier ga ik maar niet op in verder aangezien mijn moeder mij door mijn laatste hel heeft geholpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt moeilijk en moeilijk, en voor sommige mensen is het gewoon veel makkelijker om te haten. Er zijn eigenlijk maar een paar mensen die ik echt gehaat heb in mijn leven, en 1 daarvan af en toe nog steeds en dat is mijn moeder.
Leuk vriendinnetje krijgen danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, nou. Ik vergeet haar gelukkig vaak
Maar soms dan zie ik iets waarbij er herinneringen bovenkomen. Duurt al een aantal jaar
Leuk onderwerp:
Die gitarist ken ik
Dat kan niet samen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ik er zo over denk, het is een beetje een mengeling van onverschilligheid en opgekropte woede...
Hmm, onverschillig in een zin van: "het maakt me echt geen reet uit wat ze doet en wat er met haar gebeurt" en opgekropte woede in de zin van: "ik kan, wil en ga het niet vergeven"quote:
Niet elke moeder is elke leuk he. Gelukkig heb ik een awesome vader die alles voor me doetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ga ik maar niet op in verder aangezien mijn moeder mij door mijn laatste hel heeft geholpen. Haar moeder heeft het verpest daarentegen, dus die, ow kut, die haat ik wel, een beetje, want ze zal verder vast wel een goede moeder zijn
.
Dat bedoel ik dus ook, het moet je wel wat uitmaken, alleen niet te snel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat standaard, als man moet je sowieso ook gewoon schijt hebben aan alles als je iemand wilt ''versieren''
Maar ik sla meer door in dat het me geen flikker uitmaakt en dat is juist fout.
Oh die ken ik heel goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ik er zo over denk, het is een beetje een mengeling van onverschilligheid en opgekropte woede...
Maar de woede die je voelt, is een gevoel ... Dus je voelt nog steeds iets richting haar. Als je onverschillig bent, doet haar aanwezigheid of de gedachte aan haar je helemaal niets ... Alsof ze een vreemde voor je is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, onverschillig in een zin van: "het maakt me echt geen reet uit wat ze doet en wat er met haar gebeurt" en opgekropte woede in de zin van: "ik kan, wil en ga het niet vergeven"
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de woede die je voelt, is een gevoel ... Dus je voelt nog steeds iets richting haar. Als je onverschillig bent, doet haar aanwezigheid of de gedachte aan haar je helemaal niets ... Alsof ze een vreemde voor je is.
Ja, wie heeft er nou gelijk?quote:
Blijft persoonlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Ja, wie heeft er nou gelijk?
Overigens zit ik nu in een situatie dat ik gewoon iemand wil knuffelen en dat ik het wel frustrerend vind dat dat dan niet kan omdat ik niet bij der ben zogezegd...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat bedoel ik dus ook, het moet je wel wat uitmaken, alleen niet te snel.
Ik wil ook knuffelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in een situatie dat ik gewoon iemand wil knuffelen en dat ik het wel frustrerend vind dat dat dan niet kan omdat ik niet bij der ben zogezegd...
Hmm gevoelige jongen ben ik toch
Hmmm, vertel eens?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
I hit full emo mode ... Ik ga zo maar eens slapen. ><
Ik pieker weer teveel ...quote:
Geen van beiden, eigen interpretatie. Bij mij is het zo'n lagensysteem, aan de oppervlakte het 'het kan me allemaal niks schelen'-deel, maar daaronder doet het gewoon pijn en snap ik het niet en ben ik kwaad e.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Ja, wie heeft er nou gelijk?
Voor zover ik weet is het dankzij haar moeder over, ze wilde me niet eens leren kennen.. Klote moeder dus, maar dat vind ik ook weer te, ze bedoelt vast wel het beste voor dr dochter..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet elke moeder is elke leuk he. Gelukkig heb ik een awesome vader die alles voor me doet
Ja ...quote:
Niks mis mee, zolang je er mee om kan gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in een situatie dat ik gewoon iemand wil knuffelen en dat ik het wel frustrerend vind dat dat dan niet kan omdat ik niet bij der ben zogezegd...
Hmm gevoelige jongen ben ik toch
Doe ik soms ookquote:
Heb jou even een DM gestuurdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ...![]()
Verkeerde muziek opgezet. Damn die shuffle op iTunes.
20...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang je er mee om kan gaan.
Hoe oud was je ook alweer?
Ik ga even met je meedoen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
I hit full emo mode ... Ik ga zo maar eens slapen. ><
Het huilen staat nader dan het lachen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
Goedenavond, hoe gaat het met jullie?
Maar hoe kan je nou weten of iemand goed is voor je dochter, als je diegene niet kent?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het dankzij haar moeder over, ze wilde me niet eens leren kennen.. Klote moeder dus, maar dat vind ik ook weer te, ze bedoelt vast wel het beste voor dr dochter..
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet denken, haten doe ik iig niet..
Misschien ben ik wel te soft of te lief..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het huilen staat nader dan het lachen.
Met jou?
quote:
* Fera knuffelt meequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- geeft Fera een innige knuffel
Ohhh, ik dacht dat je jonger was.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]Fera niet luisteren
[ afbeelding ]
Blijft een mooi nummer
Oké.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal ik eens een liedje voor jou uitzoeken?
Omdat ik nog maagd ben zkr? Die periode is voor jou alweer heeel lang geledenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat je jonger was.Maar dan heb je de kutste periode qua gevoelens al gehad gelukkig.
Hij is wel emo. Je mag hem luisteren hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]Bedankt voor de waarschuwing, maar ik ben nu wel nieuwsgierig.
Erg beschermend, en ja of dat goed is of niet is de tweede vraagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou weten of iemand goed is voor je dochter, als je diegene niet kent?
Voor mi jwel ja, maar ik was er ook veel te vroeg bij eigenlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik nog maagd ben zkr? Die periode is voor jou alweer heeel lang geleden![]()
En dat laatste weet ik niet, wat bedoel je? Qua depressie of onzekerheid oid? Dat laatste heb ik geen last van namelijk.
Ik doe het en heb er nu al spijt van. Maar hij is heel erg mooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is wel emo. Je mag hem luisteren hoor.
Feratje tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Het huilen staat nader dan het lachen.
Met jou?
Oke dan houden we op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erg beschermend, en ja of dat goed is of niet is de tweede vraag. Snap opzich wel dat ze 12 jaar verschil moeilijk vond, hoe gelukkig we ook waren
. Ja dubbel allemaal..
Maar ik wil het hier graag niet over hebben.
Christina Perri is sowieso mooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe het en heb er nu al spijt van. Maar hij is heel erg mooi.
Komt wel goed Loefje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Feratje toch
Gaat wel goed, het was een nogal een onstuimige dag.
Nooit last van gehad, ik heb geen hevige emoties gehad... Slechts toen ik een depressie ging ontwikkelen waarin ik zogezegd niet meer wou... Toen ging het de extreme kant op... Gewoon steken in je hart voelen van de emotionele pijn zogezegd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor mi jwel ja, maar ik was er ook veel te vroeg bij eigenlijk
Nee dat bedoel ik niet eens. In je puberteit krijg je eigenlijk voor het eerst met heftige emoties te maken en dan moet je dus ook leren ermee om te gaan. In je latere leven kan je het over het algemeen wel, dat is gewoon bijschaven.
Nooit verliefd geweest? Depressie is ook een heftige depressie he.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, ik heb geen hevige emoties gehad... Slechts toen ik een depressie ging ontwikkelen waarin ik zogezegd niet meer wou... Toen ging het de extreme kant op... Gewoon steken in je hart voelen van de emotionele pijn zogezegd.
Thank you.quote:
Grapje uitgehaald > werd niet gewaardeerd > persoon wil me nooit meer zien > ik lig in een deukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed Loefje.
What happened?
Doe dat danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Thank you.
Ik heb wel zin om zelf te schrijven nu. Te lang niet gedaan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Grapje uitgehaald > werd niet gewaardeerd > persoon wil me nooit meer zien > ik lig in een deuk
Holy shit, dat vraagt om uitlegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Grapje uitgehaald > werd niet gewaardeerd > persoon wil me nooit meer zien > ik lig in een deuk
Even kijken of het wat wordt. Ik heb concentratie nodig. Ik zou ook nog iets voor school naar iemand sturen, maar ik ben nog steeds niet begonnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe dat dan
Ben wel benieuwd naar de tekst
Moest je dat vanavond opsturen dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Even kijken of het wat wordt. Ik heb concentratie nodig. Ik zou ook nog iets voor school naar iemand sturen, maar ik ben nog steeds niet beginnen.
Weltrusten.quote:
Ja, naar een groepslid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moest je dat vanavond opsturen dan?
Ik had haar gebeld in de uitzending (zonder dat ze het wist) gevraagd hoe de sfeer bij haar was en dat was het wel zo'n beetje.quote:
Nooit de kans gehad, tenminste niet echt in ieder geval...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nooit verliefd geweest? Depressie is ook een heftige depressie he.
Maar ik ken het. Ben bang dat het er nu weer aan zit te komen.
Wie wat waarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had haar gebeld in de uitzending (zonder dat ze het wist) gevraagd hoe de sfeer bij haar was en dat was het wel zo'n beetje.
Maar heeft ze persoonlijke shit gezegd dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had haar gebeld in de uitzending (zonder dat ze het wist) gevraagd hoe de sfeer bij haar was en dat was het wel zo'n beetje.
Weltrusten.quote:
Ik denk dat ik het morgenochtend doe. Nu heb ik de concentratie van een pinda.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh ooh... Dat moet wel even gebeuren dan he
Ik snap je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het morgenochtend doe. Nu heb ik de concentratie van een pinda.
Dan moet ik mijn muziek wel even uitzetten. Anders gaat het niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap je.
Open Word en schrijf wat je denkt/voelt/wilt
Altijd leuk om te doen
Zet jouw muziek dan uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn muziek wel even uitzetten. Anders gaat het niet.
Even het liedje afluisteren. Dat is een tik van mij.quote:
Daar kwam ik gisteren al achter jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Even het liedje afluisteren. Dat is een tik van mij.Zelfde geld voor programma's op TV. Als ik er goed in zit, moet ik het afkijken voordat ik de TV uit zet.
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar heeft ze persoonlijke shit gezegd dan?
Bummer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit de kans gehad, tenminste niet echt in ieder geval...
Is mijzelf te verwijten tot mijn 18.5e jaar denk ik.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar kwam ik gisteren al achter ja
Dan valt het mee toch? Ik had het wel een leuk grapje gevonden.quote:
Mehh, ik snap je dat dat niet fijn voeltquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex zette dan wel eens toch de TV uit ... Of als ik ergens heen moest, dan moest ik het doen. Voelde dan niet fijn of zo.
Ik luisterquote:
Zelfs al had ik het al tien keer eerder gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, ik snap je dat dat niet fijn voelt
Mja ik snap er geen kont van dat mensen er binnen een maand een nieuwe weten te scoren.quote:
Proost Joof.quote:
Heb je jouw word nu al openstaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs al had ik het al tien keer eerder gezien.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik snap er geen kont van dat mensen er binnen een maand een nieuwe weten te scoren.
Ik doe het wel sneller.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik snap er geen kont van dat mensen er binnen een maand een nieuwe weten te scoren.
Ja, liedje is bijna afgelopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je jouw word nu al openstaan?
Oké, ik vind het best kutmuziekquote:
Weet niet of je van de wave bent maarja.quote:
Wat voor beeld heb jij van mij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat zijn one night standjes toch? Vanuit het uitgaanscircuit..
200+ Bedpartners zei jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij van mij?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet niet of je van de wave bent maarja.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, ik vind het best kutmuziek
Word er fucking druk van in de kop
Ik word er rustig van, maar dat word ik ook van grind dus jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, ik vind het best kutmuziek
Word er fucking druk van in de kop
Allemaal booty calls on speed dial.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:26 schreef GSbrder het volgende:
Binnen een maand een nieuwe? Da's traag, je hebt er toch meestal vijf tot tien on hold staan?
Nee, dat maakte jij ervan. Jij vroeg 100, en toen zei ik dat ik nog niet eens op de helft daarvan zat.quote:
Luister nu deze:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word er rustig van, maar dat word ik ook van grind dus ja
Dit?
Nee, dat valt op en als je huidige relatie daar achter komt is dat lulligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Allemaal booty calls on speed dial.
Oh, ik dacht ''100 is niet eens de helft''quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat maakte jij ervan. Jij vroeg 100, en toen zei ik dat ik nog niet eens op de helft daarvan zat.
Volgens mij had die van mij dat zelf ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat valt op en als je huidige relatie daar achter komt is dat lullig.
Ik ben niet zo van het bier, maar voor jou doe ik het wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je er eentje mee drinken?
Hmm. Toch is het een beetje 'not done'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had die van mij dat zelf ook.
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ''100 is niet eens de helft''
Het was ook maar een grapje. Ik ben helemaal niet zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm. Toch is het een beetje 'not done'.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het bier, maar voor jou doe ik het wel.
Oquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Ik ben helemaal niet zo.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word er rustig van, maar dat word ik ook van grind dus ja
Dit?
E-bay.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oki
Maar waar haal je ze vandaan?
Volgens mij rijdt er geen OV meer. Mag het ook virtueel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hoe laat ben je hier?
En toch niet zo'n biertje uit medelijden he?
Hele fijne band.quote:
Ach, we zijn allemaal wel een beetje fucked up.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
O. Ik ben meestal wel van het inruilen van occasions
.
Een slechte eigenschap, dat weet ik wel.
Kut OVquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt er geen OV meer. Mag het ook virtueel?
Nee, het is geen medelijden. Maar gedeelde smart.
Same.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal wel een beetje fucked up.
Ik in ieder geval wel.
Dat kunnen we wel doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hele fijne band.Als ze weer naar Nederland komen, ga je dan mee?
+1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel.
Ik vind van mijzelf dat ik vrij normaal benquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel.
Wat is normaal?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind van mijzelf dat ik vrij normaal ben.
Natuurlijk kunnen we dat doenquote:
Grolschquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yesh, nog 1 grolsh in de koelkast
En nog 12 op de veranda, maar goed
Niet labiel, niet geschift, niet gestoord. Maar dit is het non-filosofische antwoord, omdat ik anders uren kan pratenquote:
In dat geval ben ik ook normaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet labiel, niet geschift, niet gestoord. Maar dit is het non-filosofische antwoord, omdat ik anders uren kan praten.
Het is niks in het bijzonder eigenlijk. School, via via, FOK!, kroeg, dat soort dingen.quote:
Ik zal het je besparen dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet labiel, niet geschift, niet gestoord. Maar dit is het non-filosofische antwoord, omdat ik anders uren kan praten.
Ik ben niet normaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kvind het nogal drukjes namelijk....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niks in het bijzonder eigenlijk. School, via via, FOK!, kroeg, dat soort dingen.
Hey nachtrijder.quote:
M'neerquote:
Soms loop je er tegenaan. Kwestie van geluk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het nogal drukjes namelijk....
Als ik het zo druk zou willen hebben dat ik binnen een maand een nieuwe zou hebben... Zou ik er wel heel druk achteraan moeten gaan denk ik.
Je bent erg gewild onder de mannen?
Je moet ook geen nieuwe willen om het nieuwe willen. Je moet iemand willen om wie iemand is. Niet zodat je je FB niet moet updaten naar vrijgezelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik het zo druk zou willen hebben dat ik binnen een maand een nieuwe zou hebben... Zou ik er wel heel druk achteraan moeten gaan denk ik.
Gek zijn is niet lekker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die claimen niet normaal te zijn, zijn minder erg dan mensen die zeggen "lekker gek" te zijn.
Vooral omdat dat zinsdeeltje door de meest burgerlijke types misbruikt wordt.
quote:
Plus dat ze vaak lekker noch gek zijn.quote:
Met korte, pittige kapsels.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Plus dat ze vaak lekker noch gek zijn.
O oke.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, nou, nog niks, maar jij bent gewoon tof![]()
Meh, rustig...quote:
Sommige mensen lopen er dusdanig vaker tegenaan dat je wel zou kunnen zeggen dat het waarschijnlijk ten grondslag ligt van bepaalde gedragingen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms loop je er tegenaan. Kwestie van geluk.Of pech, is maar net hoe je het ziet.
True.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet ook geen nieuwe willen om het nieuwe willen. Je moet iemand willen om wie iemand is. Niet zodat je je FB niet moet updaten naar vrijgezel
Kort haar kan best leuk zijn, maar dat zijn van die standaard modelletjes met 'lekkere gekke kleurspoeling' erin.quote:
Ja, ik dacht dat je daar op doeldequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kort haar kan best leuk zijn, maar dat zijn van die standaard modelletjes met 'lekkere gekke kleurspoeling' erin.
En verschrikkelijk vastgeroest in hun dagelijkse sleur, zonder dat ze daar enige notie van hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Plus dat ze vaak lekker noch gek zijn.
Nee, daar zou ik ook flink chagrijnig van worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke.
[..]
Meh, rustig...
Vanmiddag eerst 3 (drie!) uur stil gestaan voordat ik mijn eerste rit had...
Daar word je niet vrolijk van.
quote:
Een paarse danwel rode lok!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kort haar kan best leuk zijn, maar dat zijn van die standaard modelletjes met 'lekkere gekke kleurspoeling' erin.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sommige mensen lopen er dusdanig vaker tegenaan dat je wel zou kunnen zeggen dat het waarschijnlijk ten grondslag ligt van bepaalde gedragingen.
Of je bent een vrouw die achterna gezeten wordt natuurlijk.
[..]
True.
En dan vol trots in de winkel staan te praten met een vrouw die dat ook heeft, praten over de opleiding van haar kindquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Een paarse danwel rode lok!_! x92847238947``
Chagrijnig niet, wel gezellig met collega's, wel loom en lui.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik ook flink chagrijnig van worden.
I did.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je daar op doelde
Als mijn meisje ooit zo gaat doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan vol trots in de winkel staan te praten met een vrouw die dat ook heeft, praten over de opleiding van haar kind
Je weet niet eens een aantal of het tijdsbestek. Je hoort alleen dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent erg gewild onder de mannen?
Dat valt dan nog wel mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Chagrijnig niet, wel gezellig met collega's, wel loom en lui.
Of praten over hoe leuk dat nieuwe programma op SBS is, waarbij sterren van de waalbrug springenquote:
Het ''lot'' lijkt mij nogal een kut-smoes als je naar de statistieken zou gaan kijken denk ik.quote:
Je zei dat het jou makkelijk binnen een maand lukte dacht ik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet niet eens een aantal of het tijdsbestek. Je hoort alleen dit.
Over wat een geweldige meid ze wel niet heeft, dat ze kiest voor die studie om echt wat voor de mensen te betekenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan vol trots in de winkel staan te praten met een vrouw die dat ook heeft, praten over de opleiding van haar kind
En witte driekwartsleggingsquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Over wat een geweldige meid ze wel niet heeft, dat ze kiest voor die studie om echt wat voor de mensen te betekenen.
Deden ze dat maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of praten over hoe leuk dat nieuwe programma op SBS is, waarbij sterren van de waalbrug springen
Dit juist. Mensen die niet alleen durven te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet ook geen nieuwe willen om het nieuwe willen. Je moet iemand willen om wie iemand is. Niet zodat je je FB niet moet updaten naar vrijgezel
O, maar als dat de catagorie Paay en Kraaij Jr kijk ik met veel plezier mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of praten over hoe leuk dat nieuwe programma op SBS is, waarbij sterren van de waalbrug springen
Op zich mooi voor ze, maar bij dat soort types is één uitspatting per jaar al voldoende voor een kwalificatie als "gek".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En verschrikkelijk vastgeroest in hun dagelijkse sleur, zonder dat ze daar enige notie van hebben.
*slaat arm om rokje heen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zomaar kan ik heul nie slapen nie.. *snif*
Ik ga het ook lastig krijgen denk ik..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zomaar kan ik heul nie slapen nie.. *snif*
Tsja, het lot. Ik geloof er ergens wel in. Niet dat alles voorgeprogrammeerd staat, maar dat je leert van iedereen die je in het leven tegen komt, goed of slecht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ''lot'' lijkt mij nogal een kut-smoes als je naar de statistieken zou gaan kijken denk ik.Die zijn te verschillend gok ik zo.
Even één tipje he, ga niet in jouw eigen slachtofferrol zitten. Dan krijg je het alleen maar lastiger. Ga jezelf niet zielig vinden bedoel ik dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het ook lastig krijgen denk ik..
*kijkt zielgquote:
wattanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het ook lastig krijgen denk ik..
De huishoudbeurs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op zich mooi voor ze, maar bij dat soort types is één uitspatting per jaar al voldoende voor een kwalificatie als "gek".
Deze feraquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, het lot. Ik geloof er ergens wel in. Niet dat alles voorgeprogrammeerd staat, maar dat je leert van iedereen die je in het leven tegen komt, goed of slecht.Het maakt allemaal deel uit van je ervaringen en uiteindelijk ook van je persoonlijkheid.
Klopt, mannen zijn niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zei dat het jou makkelijk binnen een maand lukte dacht ik?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen Fera
Foei
Een vrijgezellenfeest met allemaal een gek hoedjequote:
Wil je ene glaasje warme melk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt zielg![]()
*
[..]
wattan
Ga uit mijn hoofd jij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, het lot. Ik geloof er ergens wel in. Niet dat alles voorgeprogrammeerd staat, maar dat je leert van iedereen die je in het leven tegen komt, goed of slecht.Het maakt allemaal deel uit van je ervaringen en uiteindelijk ook van je persoonlijkheid.
Ken je nog een andere Fera dan?quote:
Komt morgen vast goed, nog 1 keer m'n hart luchten bij d'r en dan zien we wel..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even één tipje he, ga niet in jouw eigen slachtofferrol zitten. Dan krijg je het alleen maar lastiger. Ga jezelf niet zielig vinden bedoel ik dus
Tis alweer op tussen ME en mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*kijkt zielg![]()
*
[..]
wattan
Dat zie ik dus te vaak gebeuren hè?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een vrijgezellenfeest met allemaal een gek hoedje.
Nou.. Die ene.. Van fok!.. :$quote:
Ik heb het al druk genoeg in m'n eigen hoofd.quote:
Zeg het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou.. Die ene.. Van fok!.. :$
Hmmm dat is wel naarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt morgen vast goed, nog 1 keer m'n hart luchten bij d'r en dan zien we wel..
[..]
Tis alweer op tussen ME en mij.
Haha, één avond helemaal los, al die meisjes "whoohooo!!", maar al om 23:00 gaan gapen, rond 0:00 met hun hakjes in de hand en om 1:00 slapen bij jou op de achterbank, tsja..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zie ik dus te vaak gebeuren hè?
En dan allemaal om één uur naar huis gaan en dat dan heel laat vinden.
Het wordt een beetje engquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg in m'n eigen hoofd.
Gerrumquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
Nou.. Ze heeft vieze pootjes.. Staat in dr ondertitel..Of sig.. Ondertitel..Sig.. Ergensquote:
Dat dus. Dan ben ik blij dat ik dat leventje niet heb, en er ook wel voor waak dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, één avond helemaal los, al die meisjes "whoohooo!!", maar al om 23:00 gaan gapen, rond 0:00 met hun hakjes in de hand en om 1:00 slapen bij jou op de achterbank, tsja..
JA WANT HET IS AL MORGEN omgomgomgomgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan bij jou wel veilig papaskills oefenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!!!!
[..]
Nou.. Ze heeft vieze pootjes.. Staat in dr ondertitel..Of sig.. Ondertitel..Sig.. Ergens
Ennn daar ging m'n bier..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JA WANT HET IS AL MORGEN omgomgomgomg![]()
Ik heb ook vieze pootjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!!!!!!
[..]
Nou.. Ze heeft vieze pootjes.. Staat in dr ondertitel..Of sig.. Ondertitel..Sig.. Ergens
Ja, mooi, uiteindelijk moet je het zelf een beetje bijzonder houden, want anders is dat een recept voor een quarter - midlifecrisis.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus. Dan ben ik blij dat ik dat leventje niet heb, en er ook wel voor waak dat dat niet gaat gebeuren.
Mag ik dan ook een dekentje en berencakejes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan bij jou wel veilig papaskills oefenen.
Damn nasty.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JA WANT HET IS AL MORGEN omgomgomgomg![]()
Zo rol ikquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn nasty.
Dat vond als 11 jarige met oud en nieuw voor de laatste keer spannend.
Midlifecrisis ga ik sowieso doen, ik moet wel een excuus voor mijn motorrijbewijs en die dikke amerikaan hebben,.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, mooi, uiteindelijk moet je het zelf een beetje bijzonder houden, want anders is dat een recept voor een quarter - midlifecrisis.
Aan mijn pootjes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal ik er eens een likje aan geven?
Dekentje mag je, berencakejes niet, dat is niet goed voor je buikje zo vlak voor het slapengaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een dekentje en berencakejes?*stopt duim in m'n mond*
Hahaha, daar heb je toch geen excuus voor nodigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Midlifecrisis ga ik sowieso doen, ik moet wel een excuus voor mijn motorrijbewijs en die dikke amerikaan hebben,.
Ok vooruitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dekentje mag je, berencakejes niet, dat is niet goed voor je buikje zo vlak voor het slapengaan.
* Fera geeft Joof een perenijsjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ook ergens anders als dat fijner is
Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar wat ik er van hoor gaan mannen allemaal toffe dingen doen, dus laat maar komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je toch geen excuus voor nodig?
Ik ga wel voor een soort constante depressie, mocht zoiets nodig zijn om mijn dromen te verwezenlijken.
Ik ben badoo aan het uitspelen.quote:+1 Profielbezoekers
0 Leden die jou willen ontmoeten
1.100 Leden die jij wil ontmoeten
+2 Wederzijdse interesse
0 Vrienden
6 Favorieten
0 Hebben jou toegevoegd aan Favorieten
1 Geblokkeerd
Papa's hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok vooruit![]()
Je hebt gelijk
Badoo is ruk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
+1 Profielbezoekers
0 Leden die jou willen ontmoeten
1.100 Leden die jij wil ontmoeten
+2 Wederzijdse interesse
0 Vrienden
6 Favorieten
0 Hebben jou toegevoegd aan Favorieten
1 Geblokkeerd
"Sjaan, tot morgen hè? Oh nee, wacht, het is tot vandaagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dan?
OMGWTFROFLCPTERBBQ Het is nu ook al morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
!!! !!einz!~!! lollorz
![]()
!!!!!11!!!!!
Sorry. Friends?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Not what I was expecting..
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dekentje mag je, berencakejes niet, dat is niet goed voor je buikje zo vlak voor het slapengaan.
Noes, ik moet eigenlijk al lang in bed liggen van mamaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dan?
OMGWTFROFLCPTERBBQ Het is nu ook al morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
!!! !!einz!~!! lollorz
![]()
!!!!!11!!!!!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar wat ik er van hoor gaan mannen allemaal toffe dingen doen, dus laat maar komen.
Nouuuuuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dat dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Sjaan, tot morgen hè? Oh nee, wacht, het is tot vandaag:!
!!11! 1!!einz!!! Groetjes aan knuffelbeer Theo, hihihi, maar maak hem niet wakker, hij moet morgen om 08:00 met het broodtrommeltje onder de snelbinder naar de zaak, nou, doehoehoeiiiii!!"
Pas op hoor.. Rebelsheid ligt op de loer.. Straks ga ik brullenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest lachen
[..]
Noes, ik moet eigenlijk al lang in bed liggen van mama
Maar de kat houdt me wakkerDus ik moet maar FOK!ken
![]()
Snapje 'm? Ik geef gauw de kat op de kop![]()
LOLLEROMGBBQWORSTJEMETEENFLESJEBIERINDEANDEREHAND!
Bungeejumpen met alleen een te wijde boxer aan is ook spannend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]Mannen moeten altijd toffe dingen doen, dat houdt hun relatie spannend.
Zal ik een flesje bier pakken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest lachen
[..]
Noes, ik moet eigenlijk al lang in bed liggen van mama
Maar de kat houdt me wakkerDus ik moet maar FOK!ken
![]()
Snapje 'm? Ik geef gauw de kat op de kop![]()
LOLLEROMGBBQWORSTJEMETEENFLESJEBIERINDEANDEREHAND!
Ook zonder te wijde boxer, tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Bungeejumpen met alleen een te wijde boxer aan is ook spannend.
De vraag is dan of je hem nog aan hebt als je losgeknoopt word.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook zonder te wijde boxer, toch?
quote:
Houston, we've got a problemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zou ik niet eens twijfelen. Loop en pak bier
De ervaring leert van wel. Een zwembroek is redelijk los, maar omdat je zo'n harnasje aanhebt rondom je middel en je bovenbenen lukt dat makkelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
De vraag is dan of je hem nog aan hebt als je losgeknoopt word.
HOE DURFT-IE?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
KIJK NOU WAT JE HEBT GEDAAN JOFU, NU MOET ZE HUILEN
Nee, dw moet morgen werken om half 12.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo bed. Laat devilswhore er eens uit joh! Vind dat niet kunnen zo hoor
Ik ga 'm opzoekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
KIJK NOU WAT JE HEBT GEDAAN JOFU, NU MOET ZE HUILEN
OP HETERDAAD BETRAPT OOK GEWOONquote:
Okquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dw moet morgen werken om half 12.
Één vinger tegen rokje en ik breek jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja motten we gaan matten? Kom maar op dan Rokje?
Bwehehehehehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja motten we gaan matten? Kom maar op dan Rokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |