We zijn wel royaal met complimenten vandaag.quote:
quote:
Hehehe, als ik iemand een compliment geef, meen ik het vanuit het diepst van m'n hartquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn wel royaal met complimenten vandaag.
Goeie TT.
Heb ik nog live gezien, weet er alleen nog maar een paar dingen vanaf.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, als ik iemand een compliment geef, meen ik het vanuit het diepst van m'n hart
Klinkt fijnquote:
Ik heb mijn laatste relatie niet echt op een goede manier afgesloten (moeilijke situatie), maar haat krijg ik er absoluut niet door. Moet wel zeggen dat het geen contact hebben erg prettig is, maar als ik dr over een tijdje tegenkom, dan kan ik gerust hoi zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het niet af kunnen sluiten is bij mij eigenlijk de enige reden voor haat.
Daar kan ik ook niet tegen nee. Maar dat is het dus, je blijft zitten met vragenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, plotselinge gedrag veranderingen die niet worden uitgelegd heb ik een schurfthekel aan..
Daar hebben sommige vrouwen nogal een handje van.![]()
Nogmaals om niet te kwetsen oid denk ik zo.. Vraag me dan echt af waar ze dan op afgeknapt zijn oid.
Bolwerk, lang lang geleden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ookTwee keer zelfs
Waar zag jij ze?
Je kent Caliban toch wel?quote:
Iemand moet me dat eens lerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste relatie niet echt op een goede manier afgesloten (moeilijke situatie), maar haat krijg ik er absoluut niet door. Moet wel zeggen dat het geen contact hebben erg prettig is, maar als ik dr over een tijdje tegenkom, dan kan ik gerust hoi zeggen.
Ahh okéquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bolwerk, lang lang geleden.
[..]
Je kent Caliban toch wel?
Dat heeft meer met je eigen acceptatie te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand moet me dat eens leren
Als ik m'n ex tegenkom zou ik het liefst meer gas geven
Je hebt moeilijk en moeilijk, en voor sommige mensen is het gewoon veel makkelijker om te haten. Er zijn eigenlijk maar een paar mensen die ik echt gehaat heb in mijn leven, en 1 daarvan af en toe nog steeds en dat is mijn moeder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste relatie niet echt op een goede manier afgesloten (moeilijke situatie), maar haat krijg ik er absoluut niet door. Moet wel zeggen dat het geen contact hebben erg prettig is, maar als ik dr over een tijdje tegenkom, dan kan ik gerust hoi zeggen.
Uhu, er is 0 acceptatie meer voor haar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft meer met je eigen acceptatie te maken.
Tegenwoordig word ik daar niet meer wanhopig door oid.. Heb totaal geen verwachtingen meer wat dat betrefd, wel een beetje zonde ergens.... Maargoed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen nee. Maar dat is het dus, je blijft zitten met vragen
Hoe lang is die situatie nu zo? Is acceptatie he. Ik weet niet wat er gebeurd is natuurlijk, maar vaak hangt het daarmee samen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand moet me dat eens leren
Als ik m'n ex tegenkom zou ik het liefst meer gas geven
Heb ik ook gezien in het bolwerkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Ja, ik ken ze wel, maar niet elk nummer
Hmmm, nou. Ik vergeet haar gelukkig vaakquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe lang is die situatie nu zo? Is acceptatie he. Ik weet niet wat er gebeurd is natuurlijk, maar vaak hangt het daarmee samen.
Niemand die zegt dat je dat hoeft. Als het beter zo is, dan moet je het vooral zo laten. Maar ik bedoel meer je eigen gevoel accepteren. Dan zal je haat slijten en overgaan in onverschilligheid. Iemand haten is eigenlijk nog een stukje gevoel wat je voor die persoon hebt. Onverschillig zijn is totaal geen gevoel hebben voor iemand.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, er is 0 acceptatie meer voor haar.
Dat ik haar niet zie is alleen maar goed
Ik zou haar niks aandoen ofzo, maar ik wil haar gewoon niet meer zien.
Goed dat je neit wanhopig wordt, maar sla er niet in door. Wees niet te bang om gekwetst te wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tegenwoordig word ik daar niet meer wanhopig door oid.. Heb totaal geen verwachtingen meer wat dat betrefd, wel een beetje zonde ergens.... Maargoed.
Krijg een beetje de indruk dat vrouwen dat opeens weer interessant vinden
Hmm, ik kan nog veel leren van jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat je dat hoeft. Als het beter zo is, dan moet je het vooral zo laten. Maar ik bedoel meer je eigen gevoel accepteren. Dan zal je haat slijten en overgaan in onverschilligheid. Iemand haten is eigenlijk nog een stukje gevoel wat je voor die persoon hebt. Onverschillig zijn is totaal geen gevoel hebben voor iemand.
Dat standaard, als man moet je sowieso ook gewoon schijt hebben aan alles als je iemand wilt ''versieren''quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed dat je neit wanhopig wordt, maar sla er niet in door. Wees niet te bang om gekwetst te worden
Hier ga ik maar niet op in verder aangezien mijn moeder mij door mijn laatste hel heeft geholpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt moeilijk en moeilijk, en voor sommige mensen is het gewoon veel makkelijker om te haten. Er zijn eigenlijk maar een paar mensen die ik echt gehaat heb in mijn leven, en 1 daarvan af en toe nog steeds en dat is mijn moeder.
Leuk vriendinnetje krijgen danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, nou. Ik vergeet haar gelukkig vaak
Maar soms dan zie ik iets waarbij er herinneringen bovenkomen. Duurt al een aantal jaar
Leuk onderwerp:
Die gitarist ken ik
Dat kan niet samen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ik er zo over denk, het is een beetje een mengeling van onverschilligheid en opgekropte woede...
Hmm, onverschillig in een zin van: "het maakt me echt geen reet uit wat ze doet en wat er met haar gebeurt" en opgekropte woede in de zin van: "ik kan, wil en ga het niet vergeven"quote:
Niet elke moeder is elke leuk he. Gelukkig heb ik een awesome vader die alles voor me doetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ga ik maar niet op in verder aangezien mijn moeder mij door mijn laatste hel heeft geholpen. Haar moeder heeft het verpest daarentegen, dus die, ow kut, die haat ik wel, een beetje, want ze zal verder vast wel een goede moeder zijn
.
Dat bedoel ik dus ook, het moet je wel wat uitmaken, alleen niet te snel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat standaard, als man moet je sowieso ook gewoon schijt hebben aan alles als je iemand wilt ''versieren''
Maar ik sla meer door in dat het me geen flikker uitmaakt en dat is juist fout.
Oh die ken ik heel goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ik er zo over denk, het is een beetje een mengeling van onverschilligheid en opgekropte woede...
Maar de woede die je voelt, is een gevoel ... Dus je voelt nog steeds iets richting haar. Als je onverschillig bent, doet haar aanwezigheid of de gedachte aan haar je helemaal niets ... Alsof ze een vreemde voor je is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, onverschillig in een zin van: "het maakt me echt geen reet uit wat ze doet en wat er met haar gebeurt" en opgekropte woede in de zin van: "ik kan, wil en ga het niet vergeven"
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de woede die je voelt, is een gevoel ... Dus je voelt nog steeds iets richting haar. Als je onverschillig bent, doet haar aanwezigheid of de gedachte aan haar je helemaal niets ... Alsof ze een vreemde voor je is.
Ja, wie heeft er nou gelijk?quote:
Blijft persoonlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Ja, wie heeft er nou gelijk?
Overigens zit ik nu in een situatie dat ik gewoon iemand wil knuffelen en dat ik het wel frustrerend vind dat dat dan niet kan omdat ik niet bij der ben zogezegd...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat bedoel ik dus ook, het moet je wel wat uitmaken, alleen niet te snel.
Ik wil ook knuffelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in een situatie dat ik gewoon iemand wil knuffelen en dat ik het wel frustrerend vind dat dat dan niet kan omdat ik niet bij der ben zogezegd...
Hmm gevoelige jongen ben ik toch
Hmmm, vertel eens?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
I hit full emo mode ... Ik ga zo maar eens slapen. ><
Ik pieker weer teveel ...quote:
Geen van beiden, eigen interpretatie. Bij mij is het zo'n lagensysteem, aan de oppervlakte het 'het kan me allemaal niks schelen'-deel, maar daaronder doet het gewoon pijn en snap ik het niet en ben ik kwaad e.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Ja, wie heeft er nou gelijk?
Voor zover ik weet is het dankzij haar moeder over, ze wilde me niet eens leren kennen.. Klote moeder dus, maar dat vind ik ook weer te, ze bedoelt vast wel het beste voor dr dochter..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet elke moeder is elke leuk he. Gelukkig heb ik een awesome vader die alles voor me doet
Ja ...quote:
Niks mis mee, zolang je er mee om kan gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Overigens zit ik nu in een situatie dat ik gewoon iemand wil knuffelen en dat ik het wel frustrerend vind dat dat dan niet kan omdat ik niet bij der ben zogezegd...
Hmm gevoelige jongen ben ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |