Ik heb jullie wel door hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ghe..die heb ik afgelopen weekend inderdaad gebruikt
Ik doe niet moeilijk, maar ben ongeduldig :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef eefje801 het volgende:
Naamtopic! da's lang geleden..
Maar om nog even op de overtrokken reactie terug te komen van net..hoe moeilijk kun je doen over 24 uur tussen een reactie als je iemand nog niet eens kent?
In ruil daarvoor moet je wel alle smerige details van je date met ook_gek vertellen, he, dat snap je.quote:
Smartphonesyndroomquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef Blue_note het volgende:
Het gaat me er gewoon om dat het irritant is. Ze stuurt naar mn mail, dus krijg die automatisch binnen. Is niet zo dat ik zit te wachten. En eigenlijk heb ik zelf ook 2 dagen niks laten horen zie ik nu
.
Geef hem nou geen ijdele hoop.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
SmartphonesyndroomNou ja, het was toch een leuk berichtje? Misschien heeft ze het wel tien keer doorgesproken met een vriendin ofzo.
Hoezo irritant? En het is ip hetzelfde...je hebt toch ook niet altijd maar zin om te mailen. Sommige mensen hebben nog een leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef Blue_note het volgende:
Het gaat me er gewoon om dat het irritant is. Ze stuurt naar mn mail, dus krijg die automatisch binnen. Is niet zo dat ik zit te wachten. En eigenlijk heb ik zelf ook 2 dagen niks laten horen zie ik nu
.
Oh..zeg dat danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk, maar ben ongeduldig :p
Met jou deel ik alles lekker dingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
In ruil daarvoor moet je wel alle smerige details van je date met ook_gek vertellen, he, dat snap je.
Ik ben schorpioen, wat zegt dat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh..zeg dat danNou, date regelen dan maar, de sterren staan goed vandaag!
Ja zoiets inderdaad. Het lullige is dat ik vandaag inlogde op RP, en zag dat zij mijn profiel als laatste weer had bekeken. Ik bedoel....dan kun je ook mailenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
SmartphonesyndroomNou ja, het was toch een leuk berichtje? Misschien heeft ze het wel tien keer doorgesproken met een vriendin ofzo.
Je reactie was tyf op man...klonk toch wel redelijk gefrustreerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad. Het lullige is dat ik vandaag inlogde op RP, en zag dat zij mijn profiel als laatste weer had bekeken. Ik bedoel....dan kun je ook mailen. As ze dat niet doet ook prima, maar ik ben daar zelf altijd wat directer in zeg maar
.
Zijn inderdaad wel leuke berichtjes, dat is het punt ook, ik vind 24 uur dan lang. Ik zit niet te flippen ofzo mensen
.
Je moet niet gaan analyzeren, beginners fout.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad. Het lullige is dat ik vandaag inlogde op RP, en zag dat zij mijn profiel als laatste weer had bekeken. Ik bedoel....dan kun je ook mailen. As ze dat niet doet ook prima, maar ik ben daar zelf altijd wat directer in zeg maar
.
Zijn inderdaad wel leuke berichtjes, dat is het punt ook, ik vind 24 uur dan lang. Ik zit niet te flippen ofzo mensen
.
eerst naamtopic met een vrouwquote:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Ballard het volgende:
hey maar blue_note, het is 1 vd ongeschreven dating regels he, dat je over dat soort dingen niet bitchy moet doen. Staat in elke libelle margriet en fancy.
Je klinkt inderdaad als een vrouw ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ben gewoon ongeduldig. Maar als ik dan een reactie heb kan het ook makkelijk een dag duren voordat ik wat terug stuur. Ik zeik eigenlijk maar wat dus
Je lijkt wel een vrouw gastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ben gewoon ongeduldig. Maar als ik dan een reactie heb kan het ook makkelijk een dag duren voordat ik wat terug stuur. Ik zeik eigenlijk maar wat dus
Goed puntquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je reactie was tyf op man...klonk toch wel redelijk gefrustreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |