tussen d'r borsten of benen gaat ook best joh.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt het toch ook een keertje ergens in stoppen toch?
Gadsie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt het toch ook een keertje ergens in stoppen toch?
Leuk om mee te gaan slapenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu heb ik weer dat beeld in m'n hoofd.... heb ik weer
Yay! Fok! of datingsite of uit een duister straatje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gadsie.![]()
Volgende week weer eens een date!
ja top ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk om mee te gaan slapen
Weltrusten
Hoe zit het nou met jou en Dizorn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gadsie.![]()
Volgende week weer eens een date!
Paiqquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Yay! Fok! of datingsite of uit een duister straatje?
wil ik weten wat voor beeld dat is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja top ook
komt door jouDus nu moet jij het maar goed maken dat ik met een ander beeld om mee te slapen
Still datingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met jou en Dizorn?
is dat paiq nou een beetje succesvol? Als ik een keer een battledate doe dan kan 'ie geen kandidaten vinden. of is het dus gewoon een sausagefest daar? *forever alone*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Paiq. Jij nog datend en een voorkeur?
Mijn leukste dates zijn tot nu toe via Paiq geweest. Ga eigenlijk nooit op een battledate, oneliners werken meer dan primaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
is dat paiq nou een beetje succesvol? Als ik een keer een battledate doe dan kan 'ie geen kandidaten vinden. of is het dus gewoon een sausagefest daar? *forever alone*
Elke site kan succesvol zijn om een date te hebben...moet je zelf wel wat voor doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
is dat paiq nou een beetje succesvol? Als ik een keer een battledate doe dan kan 'ie geen kandidaten vinden. of is het dus gewoon een sausagefest daar? *forever alone*
like what? Als ik eenmaal een gesprek heb dan loopt dat ook echt wel soepel ofzo; al heb ik vaak het gevoel dat de interesse voor 80% uit mijn kant komt, en 'zij' alleen maar antwoord, al dan niet uitgebreid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Elke site kan succesvol zijn om een date te hebben...moet je zelf wel wat voor doen.
Heb niet echt trek in een vervolgdate met diegene.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Paiq. Jij nog datend en een voorkeur?
knuz eens proberen dan. Badoo krijg ik al jaren spam van, klinkt slecht :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Elke site kan succesvol zijn om een date te hebben...moet je zelf wel wat voor doen.
FOK!, knuz en Badoo hebben mij leuke dates opgeleverd.
In een jaar tijd heb ik via Paiq één date gehad. Een mislukte date ook nogquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Mijn leukste dates zijn tot nu toe via Paiq geweest. Ga eigenlijk nooit op een battledate, oneliners werken meer dan prima. Hangt er toch een beetje vanaf wat je precies wil.
Paiq kan imo vrij serieus zijn, Badoo wat minder.
Fok dan weer wel. Al weet ik niet wat de gangbare definitie van succes op dit gebied isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik had succes met Paiq, knuz, badoo, Fok! nog niet.
bij paiq kom ik nooit verder dan wat simpel gelul na een tijdje. alle 'interesse-vragen' al gesteld en t komt bijna nooit vna hun kant af.. ja dan houd t wel op..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik had succes met Paiq, knuz, badoo, Fok! nog niet.
Als ze jouw tandenborstel gebruikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok dan weer wel. Al weet ik niet wat de gangbare definitie van succes op dit gebied is
Ip is een eerste date hebben al succesvol. Leuk als het gezellig is, nog leuker als het echt helemaal goed is gegaan en er een vervolgdate komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok dan weer wel. Al weet ik niet wat de gangbare definitie van succes op dit gebied is
Jij bent bezet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd om wat meer te DMen dan Coco, dan hossel je zo een fokster
Badoo vond ik leuk om te gebruiken op m'n telefoon, daten doe ik er niet meer mee. Ik ben twee keer een faker tegen het lijf gelopen, dat was minder tof. Een van de heren ging van alles wat ik had gezegd tegen me gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
knuz eens proberen dan. Badoo krijg ik al jaren spam van, klinkt slecht :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |