Aim higher.. ik vermoed zomaar dat het type dat je aantrekkelijk vindt over het algemeen wat oppervlakkigere interesses heeft dan jij. Wat je noemt is niet uitzonderlijk en er zijn zat dames die daarvan houden. Weet er zo al eentje in mijn vriendenkring die overigens vrijgezel is en nog cute ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om de highlights even te noemen, en de eerste is al vaak een afknapper voor dames:
Ik houd van Engeland en alles wat daar bij komt kijken. Ik ga er meerdere malen per jaar heen en ben gek op Britse komedies, Engelse muziek, en BBC is mijn favoriete zender.
Reactie van dames; "ja maar ik wil graag het liefst zo ver en exotisch mogelijk reizen en op het strand bakken" Sorry, maar daar heb ik niks mee.
Ik wandel en fiets graag, ook met slecht weer. Neem graag spontaan een dag vrij hiervoor. Maar nee, regen en kou, brrrrr... eng hoor.... Zitten ze liever the Voice of een ander dom programma te kijken. Televisie is leuk, maar als ik er geen zou hebben, net zo prima.
Campingvakanties? Brrrr, eng, vies... nee ik wil in een luxe duur hotel hoor (reactie van dame he?)
Fietsvakantie? Ben je gek ofzo? Dat kost energie
Facebook? Ja, ik ben verslaafd,.... ik moet alles posten overal inloggen.... (haar reactie dus he? Ikzelf haat facebook)
Blijkbaar bestaat zo'n dame dus niet.... En nee ik overdrijf niet, dit zijn praktijkvoorbeelden....
Dan bevind je je duidelijk in de verkeerde kringen want je bent wel heel erg generaliserend... Alsof alle vrouwen het liefst voor de buis zitten, niet van kamperen houden etc etc.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om de highlights even te noemen, en de eerste is al vaak een afknapper voor dames:
Ik houd van Engeland en alles wat daar bij komt kijken. Ik ga er meerdere malen per jaar heen en ben gek op Britse komedies, Engelse muziek, en BBC is mijn favoriete zender.
Reactie van dames; "ja maar ik wil graag het liefst zo ver en exotisch mogelijk reizen en op het strand bakken" Sorry, maar daar heb ik niks mee.
Ik wandel en fiets graag, ook met slecht weer. Neem graag spontaan een dag vrij hiervoor. Maar nee, regen en kou, brrrrr... eng hoor.... Zitten ze liever the Voice of een ander dom programma te kijken. Televisie is leuk, maar als ik er geen zou hebben, net zo prima.
Campingvakanties? Brrrr, eng, vies... nee ik wil in een luxe duur hotel hoor (reactie van dame he?)
Facebook? Ja, ik ben verslaafd,.... ik moet alles posten overal inloggen.... (haar reactie dus he? Ikzelf haat facebook)
Blijkbaar bestaat zo'n dame dus niet.... En nee ik overdrijf niet, dit zijn praktijkvoorbeelden....
Yup, gewoon een arbeidsmigrante van OKcupid die over drie maandjes terug moet ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Zoek een Engelse vrouw! Problem solved.
Ha volgens mij moet jij met mij daten!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar waar spreek je die vrouwen dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, waarom zou ik iemand daten die mijn genoemde punten niet leuk vindt? Dan gaan we dus nooit samen een weekendje weg, lekker er op uit of samen op vakantie... Leuke relatie wordt dat...
Nou de datingsites bevestigen alleen maar mijn genoemde punten... dus weinig te maken met generaliseren, puur praktijkervaringquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan bevind je je duidelijk in de verkeerde kringen want je bent wel heel erg generaliserend... Alsof alle vrouwen het liefst voor de buis zitten, niet van kamperen houden etc etc.....
Ik ben Amerika-gek, ook duidelijk te merken aan de auto waarin ik rij, mijn inrichting, enigszins mijn vakantievoorkeur (maar eigenlijk reis ik overal wel graag heen), ik ben een enorme muziekfreak etc etc...
Je hoeft het niet per sé te delen, je moet hoogstens iemand vinden die er begrip voor kan hebben...
Mijn vriendin is niet echt amerika-gek, we hebben verder wel veel raakvlakken, maar we zijn allebei NIET zoals de types die jij beschrijft. Er zijn genoeg andere mensen, je bevindt je duidelijk gewoon echt in de verkeerde kringen...
Tuurlijk zijn die erquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef DavetheNL het volgende:
Zijn er geen clubjes in Nederland met liefhebbers van de Engelse cultuur? Kan je daar iig vrienden maken en vanuit die vriendschap mogelijk verder kijken?
Wilde het niet zeggen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er![]()
Oh en Spezza: Mijn vriendin houdt WEL van kamperen....
Val je soms op van die standaard breezer/oninteressante uitgaanstype vrouwen die het liefst op hun 20ste een kind hebben ofzozonder carriereperspectieven, dromen, passies etc etc....
Val je soms op van die standaard breezer/oninteressante uitgaanstype vrouwen die het liefst op hun 20ste een kind hebben ofzozonder carriereperspectieven, dromen, passies etc etc....
Nou ik heb juist wel vrouwen met genoeg andere (vreemde, iig anders dan door jou bovengenoemde) passies gezien hoor op Lexa...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou de datingsites bevestigen alleen maar mijn genoemde punten... dus weinig te maken met generaliseren, puur praktijkervaring
Zoals eerder gezegd; zonder deze punten werken de relaties niet.... andere dingen zullen mij een zorg zijn... genoemde punten zijn dealbreakers....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Chawi het volgende:
*komt uit lurkersmode*
Maar het hoeft toch niet voor 100% te kloppen Spezza?
Mijn vriend vist graag, heb ik helemaal niets mee, tenzij de zon schijnt. Trek ik mijn bikini aan en neem een boek mee en hij gaat lekker vissen.
Fietsen, wat is nu het probleem als zij dat niet leuk vindt? Of alleen met mooi weer?
Engeland. Je hoeft daar toch niet op vakantie heen te gaan. Ik ben jarenlang de weekenden naar Londen geweest. Dan vooral voor de musicals en vrienden daar. Maar 3 weken naar Engeland (<3 Wales) ieder jaar, nee.
Kortom, wat ik bedoel. Er hoeft toch geen 100% aansluiting te zijn? Dan heb je ook niets meer voor jezelf
Diverse datingsites.... en ik date heus wel dames die niet deze overeenkomsten hebben, maar keer op keer zijn het kansloze dates.... dus waarom zou ik daar mijn tijd nog aan verspillen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waar spreek je die vrouwen dan?
Want genoeg vrouwen die dezeflde dingen als jou ook leuk vinden. Misschein niet evenveel of alle punten, maar zeker wel een paar.
Compromis zoeken: weekje Engeland, weekje Bali, kan toch prima...?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
Ik bedoel, moeten we dan maar aparte vakanties houden? zij naar india en ik naar engeland... dan kan ik beter single blijven, ik ga nu ook alleen...
Het is al een paar keer gezegd, maar relaties aangaan is compromissen sluiten... ene keer naar engeland, andere keer doe je haar ding... Is dat zo erg? Misschien juist wel eens leuk om uit je vertrouwde schulpje te komen....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd; zonder deze punten werken de relaties niet.... andere dingen zullen mij een zorg zijn... genoemde punten zijn dealbreakers....
Ik bedoel, moeten we dan maar aparte vakanties houden? zij naar india en ik naar engeland... dan kan ik beter single blijven, ik ga nu ook alleen...
zelfde geldt voor fietsen, wandelen etc.
Je wilt in een relatie ALLES samen doen? dus altijd samen fietsen, door weer en wind? altijd samen op vakantie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd; zonder deze punten werken de relaties niet.... andere dingen zullen mij een zorg zijn... genoemde punten zijn dealbreakers....
zelfde geldt voor fietsen, wandelen etc.
Ik kijk eerst naar inhoud dan naar uiterlijk... dus het vallen op bepaald type opmerkingen hoeven niet meer gemaakt te wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er![]()
Oh en Spezza: Mijn vriendin houdt WEL van kamperen....
Brrrrrrrrr verschrikkelijk, laat mij maar af en toe in m'n eentje (of met anderen) m'n eigen ding kunnen doen hoor... Alles delen lijkt me echt dramatisch verstikkendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wilt in een relatie ALLES samen doen? dus altijd samen fietsen, door weer en wind? altijd samen op vakantie?
Af en toe alleen is toch niet erg? dat doe je nu ook. Een relatie is een aanvulling.. niet een vervanging van alles wat je nu alleen doet..
Mooi, dan hebben we dat probleem uit de wereld geholpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kijk eerst naar inhoud dan naar uiterlijk... dus het vallen op bepaald type opmerkingen hoeven niet meer gemaakt te worden
Nee, maar het is fijn als je iemand vindt waarmee je dingen WEL kunt doen en niet zoals tot nu toe elke keer dames tegenkomen die GEEN van die dingen willen doen....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wilt in een relatie ALLES samen doen? dus altijd samen fietsen, door weer en wind? altijd samen op vakantie?
Af en toe alleen is toch niet erg? dat doe je nu ook. Een relatie is een aanvulling.. niet een vervanging van alles wat je nu alleen doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |