abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:49:40 #226
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Om de highlights even te noemen, en de eerste is al vaak een afknapper voor dames:
Ik houd van Engeland en alles wat daar bij komt kijken. Ik ga er meerdere malen per jaar heen en ben gek op Britse komedies, Engelse muziek, en BBC is mijn favoriete zender.

Reactie van dames; "ja maar ik wil graag het liefst zo ver en exotisch mogelijk reizen en op het strand bakken" Sorry, maar daar heb ik niks mee.

Ik wandel en fiets graag, ook met slecht weer. Neem graag spontaan een dag vrij hiervoor. Maar nee, regen en kou, brrrrr... eng hoor.... Zitten ze liever the Voice of een ander dom programma te kijken. Televisie is leuk, maar als ik er geen zou hebben, net zo prima.

Campingvakanties? Brrrr, eng, vies... nee ik wil in een luxe duur hotel hoor (reactie van dame he?)

Fietsvakantie? Ben je gek ofzo? Dat kost energie

Facebook? Ja, ik ben verslaafd,.... ik moet alles posten overal inloggen.... (haar reactie dus he? Ikzelf haat facebook)

Blijkbaar bestaat zo'n dame dus niet.... En nee ik overdrijf niet, dit zijn praktijkvoorbeelden....
Aim higher.. ik vermoed zomaar dat het type dat je aantrekkelijk vindt over het algemeen wat oppervlakkigere interesses heeft dan jij. Wat je noemt is niet uitzonderlijk en er zijn zat dames die daarvan houden. Weet er zo al eentje in mijn vriendenkring die overigens vrijgezel is en nog cute ook.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:50:14 #227
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118124117
quote:

[..]

Om de highlights even te noemen, en de eerste is al vaak een afknapper voor dames:
Ik houd van Engeland en alles wat daar bij komt kijken. Ik ga er meerdere malen per jaar heen en ben gek op Britse komedies, Engelse muziek, en BBC is mijn favoriete zender.

Reactie van dames; "ja maar ik wil graag het liefst zo ver en exotisch mogelijk reizen en op het strand bakken" Sorry, maar daar heb ik niks mee.

Ik wandel en fiets graag, ook met slecht weer. Neem graag spontaan een dag vrij hiervoor. Maar nee, regen en kou, brrrrr... eng hoor.... Zitten ze liever the Voice of een ander dom programma te kijken. Televisie is leuk, maar als ik er geen zou hebben, net zo prima.

Campingvakanties? Brrrr, eng, vies... nee ik wil in een luxe duur hotel hoor (reactie van dame he?)

Facebook? Ja, ik ben verslaafd,.... ik moet alles posten overal inloggen.... (haar reactie dus he? Ikzelf haat facebook)

Blijkbaar bestaat zo'n dame dus niet.... En nee ik overdrijf niet, dit zijn praktijkvoorbeelden....
Dan bevind je je duidelijk in de verkeerde kringen want je bent wel heel erg generaliserend... Alsof alle vrouwen het liefst voor de buis zitten, niet van kamperen houden etc etc.....

Ik ben Amerika-gek, ook duidelijk te merken aan de auto waarin ik rij, mijn inrichting, enigszins mijn vakantievoorkeur (maar eigenlijk reis ik overal wel graag heen), ik ben een enorme muziekfreak etc etc...

Je hoeft het niet per sé te delen, je moet hoogstens iemand vinden die er begrip voor kan hebben...
Mijn vriendin is niet echt amerika-gek, we hebben verder wel veel raakvlakken, maar we zijn allebei NIET zoals de types die jij beschrijft. Er zijn genoeg andere mensen, je bevindt je duidelijk gewoon echt in de verkeerde kringen...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_118124123
Zoek een Engelse vrouw! Problem solved.
Sarcasme. Herken het.
pi_118124128
*komt uit lurkersmode*

Maar het hoeft toch niet voor 100% te kloppen Spezza?
Mijn vriend vist graag, heb ik helemaal niets mee, tenzij de zon schijnt. Trek ik mijn bikini aan en neem een boek mee en hij gaat lekker vissen.

Fietsen, wat is nu het probleem als zij dat niet leuk vindt? Of alleen met mooi weer?
Engeland. Je hoeft daar toch niet op vakantie heen te gaan. Ik ben jarenlang de weekenden naar Londen geweest. Dan vooral voor de musicals en vrienden daar. Maar 3 weken naar Engeland (<3 Wales) ieder jaar, nee.

Kortom, wat ik bedoel. Er hoeft toch geen 100% aansluiting te zijn? Dan heb je ook niets meer voor jezelf
pi_118124135
Zijn er geen clubjes in Nederland met liefhebbers van de Engelse cultuur? Kan je daar iig vrienden maken en vanuit die vriendschap mogelijk verder kijken?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:51:00 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Zoek een Engelse vrouw! Problem solved.
Yup, gewoon een arbeidsmigrante van OKcupid die over drie maandjes terug moet ofzo ;)
pi_118124160
quote:

[..]

Ha volgens mij moet jij met mij daten! ;)

Het klinkt wel wat kortzichtig moet ik zeggen. Een dame kan helemaal dol op the voice zijn, maar ook van sherlock holmes. Of een hekel hebben aan fietsen in de regen, maar helemaal dol zijn op camingvakanties.

Compromises compromises :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:51:19 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118124165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, waarom zou ik iemand daten die mijn genoemde punten niet leuk vindt? Dan gaan we dus nooit samen een weekendje weg, lekker er op uit of samen op vakantie... Leuke relatie wordt dat... :P
Maar waar spreek je die vrouwen dan?
Want genoeg vrouwen die dezeflde dingen als jou ook leuk vinden. Misschein niet evenveel of alle punten, maar zeker wel een paar.
pi_118124172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan bevind je je duidelijk in de verkeerde kringen want je bent wel heel erg generaliserend... Alsof alle vrouwen het liefst voor de buis zitten, niet van kamperen houden etc etc.....

Ik ben Amerika-gek, ook duidelijk te merken aan de auto waarin ik rij, mijn inrichting, enigszins mijn vakantievoorkeur (maar eigenlijk reis ik overal wel graag heen), ik ben een enorme muziekfreak etc etc...

Je hoeft het niet per sé te delen, je moet hoogstens iemand vinden die er begrip voor kan hebben...
Mijn vriendin is niet echt amerika-gek, we hebben verder wel veel raakvlakken, maar we zijn allebei NIET zoals de types die jij beschrijft. Er zijn genoeg andere mensen, je bevindt je duidelijk gewoon echt in de verkeerde kringen...
Nou de datingsites bevestigen alleen maar mijn genoemde punten... dus weinig te maken met generaliseren, puur praktijkervaring
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118124174
engeland is echt wel sexy hoor
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:51:52 #236
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118124188
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef DavetheNL het volgende:
Zijn er geen clubjes in Nederland met liefhebbers van de Engelse cultuur? Kan je daar iig vrienden maken en vanuit die vriendschap mogelijk verder kijken?
Tuurlijk zijn die er :)

Oh en Spezza: Mijn vriendin houdt WEL van kamperen....
Val je soms op van die standaard breezer/oninteressante uitgaanstype vrouwen die het liefst op hun 20ste een kind hebben ofzo :P zonder carriereperspectieven, dromen, passies etc etc....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:53:26 #237
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118124244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Val je soms op van die standaard breezer/oninteressante uitgaanstype vrouwen die het liefst op hun 20ste een kind hebben ofzo :P zonder carriereperspectieven, dromen, passies etc etc....
Wilde het niet zeggen..
En ook wat Perzephone zegt, je kunt van pulp en van kwaliteit best tegelijk houden hoor ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:53:31 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118124249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nou de datingsites bevestigen alleen maar mijn genoemde punten... dus weinig te maken met generaliseren, puur praktijkervaring
Nou ik heb juist wel vrouwen met genoeg andere (vreemde, iig anders dan door jou bovengenoemde) passies gezien hoor op Lexa...
pi_118124252
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Perzephone op 18-10-2012 13:54:16 ]
pi_118124254
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Chawi het volgende:
*komt uit lurkersmode*

Maar het hoeft toch niet voor 100% te kloppen Spezza?
Mijn vriend vist graag, heb ik helemaal niets mee, tenzij de zon schijnt. Trek ik mijn bikini aan en neem een boek mee en hij gaat lekker vissen.

Fietsen, wat is nu het probleem als zij dat niet leuk vindt? Of alleen met mooi weer?
Engeland. Je hoeft daar toch niet op vakantie heen te gaan. Ik ben jarenlang de weekenden naar Londen geweest. Dan vooral voor de musicals en vrienden daar. Maar 3 weken naar Engeland (<3 Wales) ieder jaar, nee.

Kortom, wat ik bedoel. Er hoeft toch geen 100% aansluiting te zijn? Dan heb je ook niets meer voor jezelf
Zoals eerder gezegd; zonder deze punten werken de relaties niet.... andere dingen zullen mij een zorg zijn... genoemde punten zijn dealbreakers....
Ik bedoel, moeten we dan maar aparte vakanties houden? zij naar india en ik naar engeland... dan kan ik beter single blijven, ik ga nu ook alleen...
zelfde geldt voor fietsen, wandelen etc.
pi_118124259
Gaat lekker weer haha..

Ik zou mensen eens een kans geven, misschien vult zelfs een zonaanbidster jou op andere vlakken hartstikke goed aan.

Daarbij, hoe verwacht je dat het nu eens anders gaat als je zelf ook niet eens wat gaat wijzigen?
pi_118124286
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar waar spreek je die vrouwen dan?
Want genoeg vrouwen die dezeflde dingen als jou ook leuk vinden. Misschein niet evenveel of alle punten, maar zeker wel een paar.
Diverse datingsites.... en ik date heus wel dames die niet deze overeenkomsten hebben, maar keer op keer zijn het kansloze dates.... dus waarom zou ik daar mijn tijd nog aan verspillen...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:54:41 #243
497 Maja
Ja denk!?!
pi_118124289
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:

Ik bedoel, moeten we dan maar aparte vakanties houden? zij naar india en ik naar engeland... dan kan ik beter single blijven, ik ga nu ook alleen...
Compromis zoeken: weekje Engeland, weekje Bali, kan toch prima...?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:55:01 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118124301
quote:

[..]

Zoals eerder gezegd; zonder deze punten werken de relaties niet.... andere dingen zullen mij een zorg zijn... genoemde punten zijn dealbreakers....
Het is al een paar keer gezegd, maar relaties aangaan is compromissen sluiten... ene keer naar engeland, andere keer doe je haar ding... Is dat zo erg? Misschien juist wel eens leuk om uit je vertrouwde schulpje te komen....

En het dealbreakers noemen maakt je nogal een star en stug persoon... over het algemeen zijn dat niet het type mensen waar de gemiddelde vrouw een relatie mee wil....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:55:21 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118124316
quote:

[..]

Je wilt in een relatie ALLES samen doen? dus altijd samen fietsen, door weer en wind? altijd samen op vakantie?

Af en toe alleen is toch niet erg? dat doe je nu ook. Een relatie is een aanvulling.. niet een vervanging van alles wat je nu alleen doet..
pi_118124336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik kijk eerst naar inhoud dan naar uiterlijk... dus het vallen op bepaald type opmerkingen hoeven niet meer gemaakt te worden ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:55:56 #247
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118124340
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je wilt in een relatie ALLES samen doen? dus altijd samen fietsen, door weer en wind? altijd samen op vakantie?

Af en toe alleen is toch niet erg? dat doe je nu ook. Een relatie is een aanvulling.. niet een vervanging van alles wat je nu alleen doet..
Brrrrrrrrr verschrikkelijk, laat mij maar af en toe in m'n eentje (of met anderen) m'n eigen ding kunnen doen hoor... Alles delen lijkt me echt dramatisch verstikkend :X
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:56:33 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118124370
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik kijk eerst naar inhoud dan naar uiterlijk... dus het vallen op bepaald type opmerkingen hoeven niet meer gemaakt te worden ;)
Mooi, dan hebben we dat probleem uit de wereld geholpen ^O^. Het was gewoon iets wat in me opkwam als eerste :)....
pi_118124379
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, maar het is fijn als je iemand vindt waarmee je dingen WEL kunt doen en niet zoals tot nu toe elke keer dames tegenkomen die GEEN van die dingen willen doen....
pi_118124390
ik denk dat die dates niet stuklopen op het engeland interesse maar op 't zand in je kut :P
je klinkt als een personage wat zo in Little Britain thuis zou horen ;) The Only England-fan in the Village ofzo
I think I'm in love
(probably just hungry)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')