Ah, dus weer een relletje gemistquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik postte over een voetprobleem in geneeskunde SC --> invasie van DEF SC in die geneesk. SC om random reden --> nu gaat het hier over meisjes die me leuk vinden en wat niet wederzijds is en die ik volgens bepaalde personen hier gewoon ''moet ballen!''.
Tot zover.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik geloof dat ik moet teruglezen, of is er iemand zo vriendlijk een hele korte samenvatting te geven
Sam moet gewoon neuken, Dr dre beats zijn kwalitatief niet goed (koptelefoon), Niemand hier (behalve Sam) is een audiofiel en Monster data cables zijn geweldig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik geloof dat ik voor deze samenvatting (zonder ondertiteling of teruglezen), twintig jaar te vroeg geboren ben
Jij bent mijn nieuwe tolkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Sam moet gewoon neuken, Dr dre beats zijn kwalitatief niet goed (koptelefoon), Niemand hier (behalve Sam) is een audiofiel en Monster data cables zijn geweldig.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Sam moet gewoon neuken, Dr dre beats zijn kwalitatief niet goed (koptelefoon), Niemand hier (behalve Sam) is een audiofiel en Monster data cables zijn geweldig.
Gewoon een thermoskan op je poten leggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus weer een relletje gemist
[..]slaap lekker sammie (warme kruik helpt
)
Heb je als je biologie studeert.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
De samenvattingen van Thaboel en BB zijn beide humoreuzer en bondiger dan die van mij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen hier is meer een audiofield als sam
Ik geloof dat het de moeite waard is om terug te lezenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
De samenvattingen van Thaboel en BB zijn beide humoreuzer en bondiger dan die van mij.
Sorry, wil je dat eerst even naar FLAC converteren?quote:
Zeker niet. Tenzij je je echt HEEEL erg verveeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de moeite waard is om terug te lezen
Wie weet morgen, begin weer onder de 'levenden' te komenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeker niet. Tenzij je je echt HEEEL erg verveeld.
No offense, maar ik luister ook alleen maar Lossless shitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sorry, wil je dat eerst even naar FLAC converteren?
Tja BB ik ben de connectie tussen jou straat-waardigheid en de elite van DEF.
stoere retro baas met discmanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
No offense, maar ik luister ook alleen maar Lossless shit
Lang leve CD's, die ga ik niet converten naar 160 kbps
Dan zeker niet doen. Deze sc is weer een aanslag op je gezondheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie weet morgen, begin weer onder de 'levenden' te komen
Dafuq is Lossless? En nee je legt het maar uit! Ik ga niet googlen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
No offense, maar ik luister ook alleen maar Lossless shit
Lang leve CD's, die ga ik niet converten naar 160 kbps
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zeker niet doen. Deze sc is weer een aanslag op je gezondheid.
Lossless is bijna precies zoals de producent de muziek heeft geupload. Lossless kan 500 of 2000 kbps zijn. Erg grote bestanden dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dafuq is Lossless? En nee je legt het maar uit! Ik ga niet googlen.
cd's gewoon importeren in itunesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ff ripje in 320 en op ipod knallen lukt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |