SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door drumstickNL op 17-10-2012 22:57:22 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
echt je hebt de afgelopen 3 topics die erin kunnen zetten en niet gedaan, waaaarom, ik zei het zelfs nog manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Doe maar een zeker grijs-blond engeltje
Vergetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
echt je hebt de afgelopen 3 topics die erin kunnen zetten en niet gedaan, waaaarom, ik zei het zelfs nog man
huh, whatdidido?quote:
meh, ze is zonder make-up e.d. te standaard imho..quote:Weet je wat nou het erge is aan Doutzen Kroes; bij 90% van de vrouwen weet je dat ze zonder make up niet bepaald super meer zijn, maar als je haar om 9 uur ziet hardlopen is ze alsnog verdomd mooi. Hatelijk.
alleen als ik 100 euro per paar ontvangquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:27 schreef TJV het volgende:
Ga nou verdomme niet doen alsof je haar schoenen niet zou poetsen.
Ik zou het wel doen. Alle 1300 paar. 3x per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi; dat wilde ik ook doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:56 schreef Mender het volgende:
Dalijk even langs de systeembeheerder lopen. "JA ZO KAN IK TOCH NIET FOKKEN?!"
"een keer klopt"? Daar heb ik echt nooit problemen mee gehad en ik gebruik het toch al wel jaaaarenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:09 schreef Lorrelies het volgende:
Hm in Leiden kan je toch voor geen meter parkeren :/
Nu maar hopen dat 9292 een keer klopt
Maar Opera op je werk installeren is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender, kan je dat niet omzeilen met opera browser en dan turbo aan?
een keer klopt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:09 schreef Lorrelies het volgende:
Hm in Leiden kan je toch voor geen meter parkeren :/
Nu maar hopen dat 9292 een keer klopt
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
"een keer klopt"? Daar heb ik echt nooit problemen mee gehad en ik gebruik het toch al wel jaaaaren
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
een keer klopt?
in de afgelopen jaren misschien 1x gehad dat het niet klopte
ik heb zelfs ie geblockt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar Opera op je werk installeren is ook weer zoiets.
Trouwens Opera
picsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mag in december de tandartsstoel rocken t.b.v. de verminking van mijn gebit.
Will keep you updated
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meldkamer moet altijd Fries verstaan
quote:Nederland is niet tweetalig. Het standaard Fries is alleen een officiële bestuurstaal en mag alleen in Friesland bestuurlijk gebruikt worden en alleen als het niet tot een te grote belasting van het bestuurlijk verkeer leidt (art. 2:7 Awb).
quote:
Art. 2:7. [Gebruik Friese taal] [Geschiedenis: Stb. 1995, 302; versie 1 januari 1998; Stb. 2004, 493]
-1. Een ieder kan de Friese taal gebruiken in het verkeer met bestuursorganen, voor zover deze in de provincie Fryslân zijn gevestigd.
-2. Het eerste lid geldt niet indien het bestuursorgaan heeft verzocht de Nederlandse taal te gebruiken op de grond dat het gebruik van de Friese taal tot een onevenredige belasting van het bestuurlijk verkeer zou leiden.
F5 gedaan en nu zijn ze wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dafak, die topicventjeskoppen zie je wel maar die zitten ook bij imgur
oh handigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:24 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb de maker van die infection plugin al online gehad. Hij gaat nu alle dingen fixen of toevoegen die ik wil.
men is kennelijk geacht nederlands te kunnen, fries is meer een "voor erbij" taaltje in de gemeentes e.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niemand die zegt dat Nederlands tweetalig is, maar je mag verwachten dat je als je daar woont gewoon kunt bellen in je moerstaal. Al helemaal als er nood aan de man is en Nederlands niet je eerste taal is.
Genoeg telefoontjes naar 112 meegemaakt om te zien hoe iemand in dat geval in paniek kan schieten en uit radeloosheid in de moederstaal begint te praten.
W.m.b. een goed idee en belachelijk dat dat nog niet mogelijk is. Hoe moeilijk is het om in de meldcentrale een paar friezen te zetten?
Hoe kan dat het omzeilen als die site geblocked is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender, kan je dat niet omzeilen met opera browser en dan turbo aan?
turbo is gewoon een proxy functie via de servers van operaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Hoe kan dat het omzeilen als die site geblocked is?
En wat doet turbo?
klinkt goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef drumstickNL het volgende:
Bazen idee voor de Base vs Base PvP server ronde die we komende maand of de maand erop mogelijk gaan doen.(evt. op Aldie's servert als die baklap een beetje meewerkt anders host ik wel)
Gaat echter geen Tekkit draaien in mijn huidige idee; ivm überpowered shiz dat je kunt maken met tekkit. Ik weet niet of je dat er anders uit kunt filteren (Huib?) maar ik wil het niet een mission impossible maken dus vandaar.
Hier idee is momenteel om dus 3 gebieden te maken.
Grond team Rood
Hier mag enkel team Rood blokken neerzetten en bouwen; evt. mag men in creative mode van tevoren de base maken. muv chests en spullen
Borderlands
Moeilijk begaanbaar gebied; mag iedereen shiz kapot maken en is vol gepropt met bazige mobs en lava shiz, mijnen e.d. niet uitgesloten. Het idee is dat het moeilijk is om in het gebied van een ander team te komen.
Grond team Blauw
Zie beschrijving voor team Rood maar dan omgedraaid.
Server is open vanaf 8/9 uur tot 23:30 ivm werkenden tenzij we het in een vakantie plannen.
Let wel dat niks vast staat; is slechts een suggestie van mij kant en is open voor verbeteringen.
Nee ik ga hier geen andere software installeren. Kijk af en toe wel es op me telefoon als het nodig is.quote:
Misschien via anonymouse.org?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee ik ga hier geen andere software installeren. Kijk af en toe wel es op me telefoon als het nodig is.
Kut G-star jonge, Sommige vesten denk je dat je als als reclamebord looptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kut Tom
Dankzij jou heb ik nu de hele dag door ads voor McGregor-jassen
Klinkt tofquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef drumstickNL het volgende:
Bazen idee voor de Base vs Base PvP server ronde die we komende maand of de maand erop mogelijk gaan doen.(evt. op Aldie's servert als die baklap een beetje meewerkt anders host ik wel)
Gaat echter geen Tekkit draaien in mijn huidige idee; ivm überpowered shiz dat je kunt maken met tekkit. Ik weet niet of je dat er anders uit kunt filteren (Huib?) maar ik wil het niet een mission impossible maken dus vandaar.
Hier idee is momenteel om dus 3 gebieden te maken.
Grond team Rood
Hier mag enkel team Rood blokken neerzetten en bouwen; evt. mag men in creative mode van tevoren de base maken. muv chests en spullen
Borderlands
Moeilijk begaanbaar gebied; mag iedereen shiz kapot maken en is vol gepropt met bazige mobs en lava shiz, mijnen e.d. niet uitgesloten. Het idee is dat het moeilijk is om in het gebied van een ander team te komen.
Grond team Blauw
Zie beschrijving voor team Rood maar dan omgedraaid.
Server is open vanaf 8/9 uur tot 23:30 ivm werkenden tenzij we het in een vakantie plannen.
Let wel dat niks vast staat; is slechts een suggestie van mij kant en is open voor verbeteringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
HAHA je zei ko-quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie, kom we gaan over komkommers praten in het LoL topic
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kut Tom
Dankzij jou heb ik nu de hele dag door ads voor McGregor-jassen
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JONGE JE HEP ABO VERANDER DIE KLEUREN DAN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluk gehad dan, hier was hij een paar maanden steeds verkeerdquote:
met ham en kaas. beetje zout en peper erbij en klaar, e.v.t. zou je er nog een klein beetje mayo op kunnen doen..quote:
Lekker prakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Schijt in de wasbak
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gaaaaaatveerrrr
"My dog just threw up one of my used condoms"imgur blokkade heeft dus toch nog voordelen. Ik kan me nooit inhouden om op spoilers te klikken. Maar nu zie ik gelukkig niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Bats no longer trample crops or trigger pressure plates
Picfail.quote:
Ik heb vandaag met SPSS gewerkt, daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Hele dag Excel.
Volgens mij heb ik last van staar.
Yep heb ik ook. Grafieken en statistieken enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met SPSS gewerkt, daar wordt je ook niet vrolijk van
Keertje prijzen opgezocht trouwens, echt niet normaal.
"IBM SPSS Statistics Premium Concurrent User License + SW Subscription & Support 12 Months (D0EJJLL) 38,300.00"
Exclusief btw
Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
dit is dan wel de duurste uitgave, maar de goedkoopste is nog een paar duizend euro
Ah okquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Yep heb ik ook. Grafieken en statistieken enzo.
Alleen dan uit een onveilige baai.
Echt hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
/r/wtf is soms wel wtf
HEY JIJquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef vogelkooi het volgende:
Je pinpas laten deblokeren alleen in je eigen gemeente. Zat bijna vast in Wageningen omdat me ov chipkaart niet op te laden is en verder geen geld heb... Gelukkig lieve collega's die konden helpen.
Verwacht je nu support van mij ofzo dat je twente thumbs up hebt gedaan?quote:
Nee schoot wat uit. Wilde alleen Salland thumbs up gevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Verwacht je nu support van mij ofzo dat je twente thumbs up hebt gedaan?
Goed overzichtelijk; dat wel.quote:
quote:
vic mistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Goed overzichtelijk; dat wel.
Rooster base vs base:
powerkiwi
tomvnl
maurisioo
lorrelies
mordecai
bobbernaut
datdus
plexcon
looniar
aldiewillentekaapren
mender
remlof (?)
huibster
drumpie (vast wel)
delano888
sosua
Aanvullingen?
veel te veel witruimte.quote:
Albino.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
veel te veel witruimte.
Daarbij is wat fok doet met de navigatie balk veel handiger, minder scrollen = beter
Ik heb mijn scherm op 30% brightness staan en het doet al pijn aan mijn ogen.
Groot gebied; relatief weinig mensen. Ik kom vaak pas om 10 uur thuis dat jij dan al naar bed gaat ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, de server is dan van 8/9 tot 22.30 aan?
Doe dan van 6 tot 10?
Ja maar dan kan ik nauwelijks spelen, en niet iedereen is pas om 10 thuis, doe dan van 6 tot 22.30quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Groot gebied; relatief weinig mensen. Ik kom vaak pas om 10 uur thuis dat jij dan al naar bed gaat ...
of gewoon geen pauper schermquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
OF een eckte zolderkamernerd die niet tegen licht kan
quote:
7 tot 23; kun je nog even eten enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik nauwelijks spelen, en niet iedereen is pas om 10 thuis, doe dan van 6 tot 22.30
Créme Brûlée Branderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, hoe kan ik snel zalm ontdooien? D:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Aldie weer vlieglessen gehad ?
Kun je flink bouwen tenminste; zitten wel restricties aan wat je mag maken. (geen diamond blocks oid)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
Heb je tenminste ook de tijd om een fatsoenlijke basis te maken!
Maar die basis wordt met crea gemaakt?!
Is niet leuk D;
Ja heb ik niet jung, ik eet dus nooit creme bruleequote:
Ja maar dat komt sws wel, stiekem een kleine kist met armor bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kun je flink bouwen tenminste; zitten wel restricties aan wat je mag maken. (geen diamond blocks oid)
Effe uit china bestellen kan je over een 2-4 weken mooi je zalm opwarmen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja heb ik niet jung, ik eet dus nooit creme brulee
Owh is het zo'n jetlighter?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Effe uit china bestellen kan je over een 2-4 weken mooi je zalm opwarmen.
opmerking over bobs moeder makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
liever niet je moeder svp
Ze is wel lief en teder verderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
opmerking over bobs moeder maken
In de zin van? Wilde een groot deel met world edit en shiz doen; zoals de gebieden los van elkaar maken enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan met voxelsniper de map eventueel wat leuker maken.
World Painter kan je makkelijk en groot de basis leggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
In de zin van? Wilde een groot deel met world edit en shiz doen; zoals de gebieden los van elkaar maken enzo.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
opmerking over bobs moeder maken
Opmerkingen over mijn moeder makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze is wel lief en teder verder
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Opmerkingen over mijn moeder maken
Schat van een mens
Meid - pak gewoon je toverstaf en doe het dan zelf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:11 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/10/emma_watson.html
die reacties
![]()
Soms heb je wel iets van "STERF!!!!" alleen dan bedoel je het niet zo maar ja je snapt t welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..].
Mensen die hun moeder niet waarderen![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Opmerkingen over mijn moeder maken
Schat van een mens
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Jouw moeder
Nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, hoe kan ik snel zalm ontdooien? D:
Ja daaromquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Niet
Daar heb je wel even wat uurtjes voor nodig, en de magnetron moet je nooooooooooit doen met vlees, kip of vis. De buitenkant wordt dan al gaar en de binnenkant blijft bevroren
Kom chatlokaal.nl hahahahahaquote:
Nee is al bezig,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:47 schreef Lorrelies het volgende:
Uh wat was dat base vs base btw?
Event vanavond of zo?
grapsnorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
verkeerde ip dit is de goeie;
192.168.1.1
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Aldie weer vlieglessen gehad ?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef bobbernaut het volgende:
Je bent nu aan het chatten met een vreemde. Zeg hallo!
Jij: hii
Vreemde:heeii, j/m?
Jij: ?
Vreemde:jonge of meisje?
Jij: Meisje, hoezo? :$
Vreemde:Praat makkelijker, als je weet tegen wie je praat :
Jij: owh hihi
Jij: hoe heet je dan?
Vreemde:Jack
Vreemde:jij?
Jij: Sanne
Jij: Mooie naam is Jack :$
Vreemde:Dankje <3 Sanne ook
Jij: hihi
Vreemde:hoe oud ben je?
Jij: 14 en jij?
Vreemde:15
Jij: ik ben ook bijna 15!
Vreemde:ben jij al een keer klaargekomen? :
Jij: hihi ja
Jij: hoezo wil je dat weten?? :$
GODVERDOMME WAT EEN NIVEAU WEER!!!
Ey ik maak nu tinychat, beter join je zo haha, die kerol wilt cammen ghehequote:
HAHAHA ECHT HE DIE FUCKING WANKPUBERS DIE METEEN j/m DOENquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijf euro dat hij zit te wanken
De vreemde heeft het gesprek verlaten.
Jij: hey
Vreemde:potje neuken
Jij: wil je wel rustig aan doen? ben nog maar 14
Vreemde:oke is goed
Vreemde:;P
Jij: xD
Jij: nee ben lelijk
Vreemde:vast nie
Jij: jwel
Jij: ik met teveel make up xD
Jij: http://i.imgur.com/qaPbj.jpg
Vreemde:je bent focking knap
Jij: nee man xD
Vreemde:echt wel
Jij: wenkbrouwe te kort geepileert xD
Vreemde:.
Vreemde: .
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijf euro dat hij zit te wanken
Vreemde:potje neuken
Jij: wil je wel rustig aan doen? ben nog maar 14
Vreemde:oke is goed
Vreemde:;P
Jij: xD
Jij: nee ben lelijk
Vreemde:vast nie
Jij: jwel
Jij: ik met teveel make up xD
Jij: http://i.imgur.com/qaPbj.jpg
Vreemde:je bent focking knap
Jij: nee man xD
Vreemde:echt wel
Jij: wenkbrouwe te kort geepileert xD
Vreemde: .
De vreemde heeft het gesprek verlaten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Lorrelies het volgende:
Ik had een homo
Jij: hallo
Vreemde:hee jm
Jij: meisje
En toen ging ie weg
Ik moest serieus lachenquote:
Vreemde:haha, wie zegt dat ik fap?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
Jij: hii
Vreemde:heeii, j/m?
Jij: ?
Vreemde:jonge of meisje?
Jij: Meisje, hoezo? :$
Vreemde:Praat makkelijker, als je weet tegen wie je praat :
Jij: owh hihi
Jij: hoe heet je dan?
Vreemde:Jack
Vreemde:jij?
Jij: Sanne
Jij: Mooie naam is Jack :$
Vreemde:Dankje <3 Sanne ook
Jij: hihi
Vreemde:hoe oud ben je?
Jij: 14 en jij?
Jij: ik ben ook bijna 15!
Vreemde:ben jij al een keer klaargekomen? :
Jij: hihi ja
Jij: hoezo wil je dat weten?? :$
Vreemde:gwn :
Jij: Dan moet jij t ook vertellen hihi :$
Vreemde:Ik ook :
Jij: hihihi
Vreemde:heb jij facebook?
Jij: nee, ik vind facebook niet fijn
Jij: zullen we tinycahtten? :$
Vreemde:sorry, tinychatten?
Jij: jaa is een site en dan kan je cammen en chatten
Vreemde:Heb geen cam
Jij: Microfoon? :$
Vreemde:zullen we gwn hier verder chatten?
Jij: is zooo saaii
Vreemde:Zullen wij het leuk maken?
Jij: ooeh hoe? :$
Jij: ??
Jij: NOU FUCKING KUTJACK DAN MAG JE MIJN GEILE KLIT NIET ZIEN HE RAGJOCH BETER KRIJG JE AIDS GR GR SANNE MAAR IK BEN STIEKEM EEN JONGEN HAHAHAHA JE FAPT OP EEN JONGEN![]()
k dacht dat het bob was :$quote:Jij: Hoi!
Vreemde:Ewaa
Jij: Bobjonguh?
Vreemde:KUTTT
Jij: Wat?
quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef MineraalWater het volgende:
Jij: Hoi
Vreemde:Jongen/meisje
Jij: Ja
Vreemde:Ja welke van de 2?:p
Jij: Ja
GRAFTAK DAT IS MIJN ECHTE MAIL HAAL WEG!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij: j/m?
Vreemde:Jongen
Jij: ben meisje
Vreemde:oke
Vreemde:hoe oud
Jij: 14
Jij: bijna 15 xD
Vreemde:oke
Jij: msn?
Vreemde:ja
Jij: bobbernaut@live.nl
Vreemde:albert-cp@hotmail.nl
Bob bel hemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij: j/m?
Vreemde:hi
Vreemde:m
Jij: haha xD
Jij: leeftyd?
Jij: ik ook xD ben m
Vreemde:Leuk!
Jij: msn? xD
Vreemde:Heb ik niet meer
Vreemde:Alleen nog Whatsapp
Jij: haha nummer?
Jij: :$
Vreemde:Wat ga je sturen dan? :x
Jij: niks xD chatte? http://i.imgur.com/qaPbj.jpg
Vreemde:Als je een leuke foto van jezelf stuurt en misschien nog wel iets leukers van je zelf, dan zal ik dat ook doen. :x
Vreemde:0628220407![]()
![]()
0628220407quote:
quote:Jij: Gutentag
Vreemde:hoi, meisje of jonge ?
Jij: was sachen sie?
Vreemde:hahaha
Vreemde:dat de hond van de buren is overreden
Jij: sprechen sie deutsch?
Vreemde:NEIN MAN .
Vreemde::P
Jij: das ist schade
Vreemde:jij bent echt geen duits
Vreemde:xd
Vreemde:jij bent nederland
Vreemde:s
Jij: nee ik ben geen land dombo :")
hahaha baasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AHAHA JOOST EN IK CHATTEN MET ELKAAR
s goed jungequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wacht 2 mins bob, dan doe ik mijn oude sim er ff in
AHAHAHAHAHAHAHHA GODVERDOMME JE LAAT ME HARDOP LACHENquote:
oke doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |