abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118102224

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118102254
Mooi lied.
pi_118102280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, met je okselhaarfetish. :')
Nee, gewoon nee. :')
pi_118102308
Ayca, ik haat je.. O neydi!
pi_118102375
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Bilge het volgende:
Mooi lied.
Hou van Alevitische liedjes

Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118102895
TURKIJE IN DE MEDIA

Vanaf Zondag in Langs de grenzen van Turkije :Y
Op Ned2 :Y
Iedere week Turkije op de buis in Kaasland :Y
pi_118102973
pi_118103045
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKIJE IN DE MEDIA

Vanaf Zondag in Langs de grenzen van Turkije :Y
Op Ned2 :Y
Iedere week Turkije op de buis in Kaasland :Y
Cool, vorige docu van bram was wel tof.
pi_118103073
Mensen die cool zeggen :')
pi_118103175
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Cool, vorige docu van bram was wel tof.
Juist, hij spreekt ook wel leuk Turks.
pi_118103502
Godver, nou mis ik Turkije. :'(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:27:23 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118103622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
Godver, nou mis ik Turkije. :'(
Ik miste Turkije al 3 jaar en toen ging ik afgelopen zomervakantie eindelijk en toen is mijn vakantie verpest door een Turkse buurjongen die de hele tijd aan mij plakte. :r
This isn't even my final form.
pi_118103926
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik miste Turkije al 3 jaar en toen ging ik afgelopen zomervakantie eindelijk en toen is mijn vakantie verpest door een Turkse buurjongen die de hele tijd aan mij plakte. :r
Wat daaan?
pi_118103930
pi_118103981
quote:

[..]

Amateur! Dat je daar niet mee kan omgaan... :')
pi_118104102
quote:

[..]

Had dan gezegd ''Olm, bak git!'' of ''Biz ayri dünyalarin insaniyiz!'' enzulks.

Bij nader inzien kon die laatste ook wel eens een averechts effect hebben.
pi_118104167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

_O-.
pi_118104191
Ik had die plakkerds vaak aan me hangen als ik in een hotel verbleef. Ouders of niet, luisteren deden ze niet..

Tot ik er genoeg van kreeg...... Dan ontplofte ik wel eens.
pi_118104622
Ik moet iets voor school doen, maar ik stel het al 4 uur lang steeds een half uurtje uit. ''Als het 19:00 is ga ik beginnen. Als het 19:30 is ga ik echt beginnen. Als het 20:00 is ga ik écht beginnen. Als het 20:30 is ga ik écht écht beginnen.'' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 17-10-2012 22:50:21 ]
pi_118104716
pi_118104962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet iets voor school doen, maar ik stel het al 4 uur lang steeds een half uurtje uit. ''Als het 19:00 is ga ik beginnen. Als het 19:30 is ga ik echt beginnen. Als het 20:00 is ga ik écht beginnen. Als het 20:30 is ga ik écht écht beginnen.'' :')

SPOILER
welcome to my life... Heb al 1.5 week geen enkel iets van motivatie meer.....
Dat betekent het weekend bloeden.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:00:24 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105438
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat daaan?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Amateur! Dat je daar niet mee kan omgaan... :')
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ken deze jongen al mijn hele leven. Toen ik nog een kleine Levolution was, speelden we al op straat met hem. Ook de aardbeving samen meegemaakt enzo.
Die jongen is heel aardig en voelt zich verplicht om gasten te ontvangen en te vermaken. Hij bedoelt het goed.

Deze dingen maken het heel erg moeilijk om 'nee' te zeggen. Wat het nog moeilijker maakt, is dat deze gast echt traag van begrip is. Hints geven enzo werkt niet.
Soms had ik gewoon écht geen zin en zei ik dat ik thuis bleef. Ging hij eerst 10 minuten lang doorzeuren en uiteindelijk blijft hij dan bij je. Stuur in Turkije maar iemand weg uit je huis. Kan gewoon niet. Ayip. ;(

Wat hij deed. Hij werkte 6 dagen in de week, tot 's avonds. Elke avond kwam hij gelijk naar mij om me op te halen. Echt elke avond. Ik was een keer aan het douchen, klopt hij op de deur dat ik op moet schieten. :')
Was ik aan het aankleden, komt hij mijn kamer binnenstormen terwijl ik in mijn boxer sta. Ik maak nog een sneer van "Ne bakiyon lan. Bilmem artik, Türk erkeklerine bacak olsun da ne bacagi olursa olsun, sizin isiniz belli olmaz." Gaat-ie dat voor de grap bevestigen. :')
Als hij me ophaalde wilde hij naar de sahil om thee te drinken. Of naar de kahve om okey te spelen maar dat weigerde ik meestal. :r

Fuck man, zijn hele leven ziet er zo uit: werk, eten, sahil/kahve.
pi_118105595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef Levolution het volgende:

Tjah, 6 dagen werken voor 600/700 tl per maand, meer kan je ook niet verwachten ;(

Heb de neiging om foto's te plaatsen :')
pi_118105622
Aaaah... Je bent beleefd.
Ik ben onbeleefd. Dus als er bezoek kwam, waar ik een godsgruwelijk hekel aan had, was het simpel: ik kwam ze groeten en ging binnen TV kijken.

mensen die aan mij plakken negeer ik gewoon. Ambipur, ga je mee de stad in? Nee, ik ga niet mee de stad in. En dan ging ik later toch, maar dan met een ander.

De reden dat ik sommigen compleet negeer, omdat ze continu verwachten dat ik voor alles betaal. Als je geen geld hebt, doe ik dat met liefde en plezier. Als je verdomme poen hebt, mag jij ook een keer meebetalen.

Ik vind je wel heel netjes :) heel Turks. Ik ben een boer. Mijn ouders schamen zich dood voor mij.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:04:59 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105672
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Tjah, 6 dagen werken voor 600/700 tl per maand, meer kan je ook niet verwachten ;(
Ik zeg niet dat hij uit moet gaan of een wereldreis moet maken. Maar je kan toch ook bij je familie zitten een keer? Waarom moeten ze altijd ergens buiten thee lurken?
quote:
Heb de neiging om foto's te plaatsen :')
Waarvan? :P
pi_118105825
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij uit moet gaan of een wereldreis moet maken. Maar je kan toch ook bij je familie zitten een keer? Waarom moeten ze altijd ergens buiten thee lurken?

[..]

Waarvan? :P
Kani kayniyordur :9

gewoon foto's die ik genomen heb in Turkije enz. :D zat net fb foto's te bekijken, daardoor :9 en mis Turkije ;(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:08:38 #28
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
Aaaah... Je bent beleefd.
Ik ben onbeleefd. Dus als er bezoek kwam, waar ik een godsgruwelijk hekel aan had, was het simpel: ik kwam ze groeten en ging binnen TV kijken.

mensen die aan mij plakken negeer ik gewoon. Ambipur, ga je mee de stad in? Nee, ik ga niet mee de stad in. En dan ging ik later toch, maar dan met een ander.

De reden dat ik sommigen compleet negeer, omdat ze continu verwachten dat ik voor alles betaal. Als je geen geld hebt, doe ik dat met liefde en plezier. Als je verdomme poen hebt, mag jij ook een keer meebetalen.

Ik vind je wel heel netjes :) heel Turks. Ik ben een boer. Mijn ouders schamen zich dood voor mij.
_O-

Ik ben beleefd ja, ik kan ook niet makkelijk bot doen of nee zeggen. Maar bij deze gast maakte ik het wel duidelijk en dan had hij er nog steeds schijt aan. Plus hij wilde mij niets laten betalen. Zoals ik al zei, hij bedoelde het goed, hij is erg gastvrij.
Keer zat ik in de tuin te chillen met mijn laptop. Kleine jochies uit de buurt keken mee, vonden dat helemaal cool enzo. Komt die gast weer aan "ga je mee?". Nee zeg ik 10x. Op een gegeven moment zei zo'n klein jochie "hij zegt toch nee?". Begint die gast te berserken op dat kind "sen karisma vallah döverim seni". :') wtf.
Uiteindelijk is-ie afgedropen en heb ik de ganse avond onder de druivenbladeren gechilld.
pi_118105866
Ik betaal meestal ook wel. Werd vorig jaar wel gevraagd om sigaretten te gaan halen :') dat heb ik wel geweigerd, ze bleven ook smeken :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:09:57 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105895
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Ayca het volgende:
Ik betaal meestal ook wel. Werd vorig jaar wel gevraagd om sigaretten te gaan halen :') dat heb ik wel geweigerd, ze bleven ook smeken :')
Meisjes laten betalen. :')
Sommige Turken kennen echt schaamte. Maakt niet uit dat jij jonger bent of een meisje bent: nee, je bent Avrupali dus je moet met geld strooien. :')
pi_118105959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O-

Ik ben beleefd ja, ik kan ook niet makkelijk bot doen of nee zeggen. Maar bij deze gast maakte ik het wel duidelijk en dan had hij er nog steeds schijt aan. Plus hij wilde mij niets laten betalen. Zoals ik al zei, hij bedoelde het goed, hij is erg gastvrij.
Keer zat ik in de tuin te chillen met mijn laptop. Kleine jochies uit de buurt keken mee, vonden dat helemaal cool enzo. Komt die gast weer aan "ga je mee?". Nee zeg ik 10x. Op een gegeven moment zei zo'n klein jochie "hij zegt toch nee?". Begint die gast te berserken op dat kind "sen karisma vallah döverim seni". :') wtf.
Uiteindelijk is-ie afgedropen en heb ik de ganse avond onder de druivenbladeren gechilld.
Denk dat deze gozer wel lief is idd... Tegen zulke mensen kan ik ook bot doen, maar dan wel met mate.

Ik werd echt schijtziek van die nichten en neven die mij lieten betalen.. Psycho's.. 1 x betalen, volgende x dacht ik Doei, ga nog liever alleen.

Maar moet zeggen, mijn overgrote deel van de familie heeft het goed en is zo gul als wat :)
pi_118105989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Meisjes laten betalen. :')
Sommige Turken kennen echt schaamte. Maakt niet uit dat jij jonger bent of een meisje bent: nee, je bent Avrupali dus je moet met geld strooien. :')
X zei zo'n vriend tegen mij, sen ode bakim, ne de olsa Avrupalisin. Toen was ik nog lief en dacht ik wtf maar betaalde ik wel.
pi_118105993
Ze laten in Tr mij juist nooit betalen ;(
pi_118106018
pi_118106023
Oh maar ik was met andere meisjes hoor :P als er een neef/oom ofzo is betaald hij meestal. En normaal vragen ze er nooit om, maar dit was omdat andere dan zouden weten dat ze rookten :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:14:59 #36
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Denk dat deze gozer wel lief is idd... Tegen zulke mensen kan ik ook bot doen, maar dan wel met mate.

Ik werd echt schijtziek van die nichten en neven die mij lieten betalen.. Psycho's.. 1 x betalen, volgende x dacht ik Doei, ga nog liever alleen.

Maar moet zeggen, mijn overgrote deel van de familie heeft het goed en is zo gul als wat :)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

X zei zo'n vriend tegen mij, sen ode bakim, ne de olsa Avrupalisin. Toen was ik nog lief en dacht ik wtf maar betaalde ik wel.
Het domste zijn nog wel de Avrupali's die hierin trappen. Altijd die mensen overladen met cadeaus. :')
Je wordt gewoon gebruikt en als je weg bent praten ze weer achter je rug om.

quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Ayca het volgende:
Oh maar ik was met andere meisjes hoor :P als er een neef/oom ofzo is betaald hij meestal. En normaal vragen ze er nooit om, maar dit was omdat andere dan zouden weten dat ze rookten :')
Nee oké, dat is anders inderdaad. Maar zoals bij Ambipur, dat ook mannen haar lieten betalen. Is wel een afgang vind ik.

Btw, stiekeme rokers. :') !_
pi_118106195
Ha! Cadeaus doen we niet meer aan.. Alleen tantes, maar die zijn schatten van schatten! *;
pi_118106354

pi_118106403
quote:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....! *;
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:21:16 #40
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106446
quote:
O+ O+ O+ O+
Hij/zij kijkt wel heel droevig. :'(
pi_118106532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Hij/zij kijkt wel heel droevig. :'(
Ze waren achtergelaten in een donkere stal omdat ze nog te klein waren om mee te lopen met de grotere schapen. Er waren nog een stuk of 6/7 lammetjes die ik niet kon pakken :D
pi_118106556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ze waren achtergelaten in een donkere stal omdat ze nog te klein waren om mee te lopen met de grotere schapen. Er waren nog een stuk of 6/7 lammetjes die ik niet kon pakken :D
En?! Heb je ze lekker opgegeten? :9~
pi_118106647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:D
pi_118106676

Hier is de nieuwe film van Olgun Simsek opgenomen, Gözetleme Kulesi

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:D Kiyamam O+
pi_118106712
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

:D Kiyamam O+
Why man.... weet je hoe lekker zo'n lammetje is!
pi_118106720
quote:
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:28:27 #47
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Zijn echt schattige beesten.

Nu ga ik ook posten. Dit is/was onze köy:

Tegenwoordig dood en verlaten. Hoogstens een paar mensen die er nog wonen (verderop zijn wel wat meer köys). Vroeger was het vruchtbaarder, groener en levendiger, heb ik mij laten vertellen. Toen mijn opa en oma nog leefden, hadden ze vee enzo, dat heb ik nog wel mogen meemaken en dat was echt leuk.

De andere kant is één en al bos en heide. Doodstil en geen ziel te bekennen. Ik ben met mijn (andere) opa gaan wandelen en dat was eng, gezien je zo een beer of zwijn kan tegenkomen. We hebben sporen en uitwerpselen van deze dieren mogen aanschouwen.

pi_118106802
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tegenwoordig dood en verlaten. Hoogstens een paar mensen die er nog wonen (verderop zijn wel wat meer köys). Vroeger was het vruchtbaarder, groener en levendiger, heb ik mij laten vertellen. Toen mijn opa en oma nog leefden, hadden ze vee enzo, dat heb ik nog wel mogen meemaken en dat was echt leuk.

De andere kant is één en al bos en heide. Doodstil en geen ziel te bekennen. Ik ben met mijn (andere) opa gaan wandelen en dat was eng, gezien je zo een beer of zwijn kan tegenkomen. We hebben sporen en uitwerpselen van deze dieren mogen aanschouwen.

[ afbeelding ]
Wat groen! Memleket nere?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:29:53 #49
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat groen! Memleket nere?
Mengen, Bolu. Meer naar het oosten in Karadeniz is wel veel groener dan dit, dat wil ik nog eens zien.
pi_118106864
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fucking mooi O+ Bolu?

Bizim(annemin) Köy:

Dipsiz Göl
pi_118106905

Ik mis het zoooo!!
pi_118106920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ken deze jongen al mijn hele leven. Toen ik nog een kleine Levolution was, speelden we al op straat met hem. Ook de aardbeving samen meegemaakt enzo.
Die jongen is heel aardig en voelt zich verplicht om gasten te ontvangen en te vermaken. Hij bedoelt het goed.

Deze dingen maken het heel erg moeilijk om 'nee' te zeggen. Wat het nog moeilijker maakt, is dat deze gast echt traag van begrip is. Hints geven enzo werkt niet.
Soms had ik gewoon écht geen zin en zei ik dat ik thuis bleef. Ging hij eerst 10 minuten lang doorzeuren en uiteindelijk blijft hij dan bij je. Stuur in Turkije maar iemand weg uit je huis. Kan gewoon niet. Ayip. ;(

Wat hij deed. Hij werkte 6 dagen in de week, tot 's avonds. Elke avond kwam hij gelijk naar mij om me op te halen. Echt elke avond. Ik was een keer aan het douchen, klopt hij op de deur dat ik op moet schieten. :')
Was ik aan het aankleden, komt hij mijn kamer binnenstormen terwijl ik in mijn boxer sta. Ik maak nog een sneer van "Ne bakiyon lan. Bilmem artik, Türk erkeklerine bacak olsun da ne bacagi olursa olsun, sizin isiniz belli olmaz." Gaat-ie dat voor de grap bevestigen. :')
Als hij me ophaalde wilde hij naar de sahil om thee te drinken. Of naar de kahve om okey te spelen maar dat weigerde ik meestal. :r

My gottt.. Dat je het hebt volgehouden met hem. Ik ben echt te kaas voor dit soort mensen, had hem waarschijnlijk allang duidelijk gemaakt dat ik meer space nodig had.
pi_118106922
Bij ons is het helaas niet zo groen. Iç Anadolu heeft een droger klimaat. Hoewel, moet zeggen dat onze köy wel een van de groenere köys is in de omgeving.
pi_118106958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mengen, Bolu. Meer naar het oosten in Karadeniz is wel veel groener dan dit, dat wil ik nog eens zien.
Mengen is gruwelijk mooi, wel eens lang geweest toen we naar Çaycuma gingen O+

Bolu bevat de grootste bospolulatie van Turkije, nummer 2 is Kastamonu
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:32:38 #55
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Fucking mooi O+ Bolu?

Bizim(annemin) Köy:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dipsiz Göl
[ afbeelding ]
Ja, Bolu. Ik zie in de OP dat jij ook uit de buurt komt. Is ook te zien aan de foto's. Wat houd ik van bossen. _O_
Mooi man, vooral die dipsiz göl.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:33:42 #56
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107019
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]

Ik mis het zoooo!!
Waar is dit dan?
pi_118107054

Ik aan het werk _O- (let niet op mijn sokken, köylünün kene'yle savasi :D)
pi_118107089
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waar is dit dan?
24 natuurlijk! Wacht ff foto's uploaden :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:35:36 #59
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Mengen is gruwelijk mooi, wel eens lang geweest toen we naar Çaycuma gingen O+

Bolu bevat de grootste bospolulatie van Turkije, nummer 2 is Kastamonu
Toch, als ik foto's van 'dieper in Karadeniz' zie, ziet die bossen er net iets ruiger uit. Ik ben daar echt benieuwd naar.
pi_118107168
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

Toch, als ik foto's van 'dieper in Karadeniz' zie, ziet die bossen er net iets ruiger uit. Ik ben daar echt benieuwd naar.
Rize, Artvin zijn veel groener omdat ze ook veel meer regen kennen. Ik zou Artvin zeker eens willen bezoeken, lijkt me een ongelofelijk mooie plaats
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:36:59 #61
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste foto, zo mooi. Echt zo'n kuil. Daar moet je gewoon op je rug gaan liggen en genieten. Wat vreten mee. _O_
pi_118107186
Mijn koy

Yayla

Natuurlijk bronwater in onze yayla

pi_118107229
Mooie foto's!
pi_118107235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Ze laten in Tr mij juist nooit betalen ;(
Mij ook niet maar familie daar heeft het goed dus voel mij niet schuldig, sowieso is betalen zo'n gedoe in een restaurant met betalen... Gek geld en dan ja of nee fooi etc :@ :')
pi_118107255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die eerste foto, zo mooi. Echt zo'n kuil. Daar moet je gewoon op je rug gaan liggen en genieten. Wat vreten mee. _O_
Hebben we heel toevallig ontdekt toen we gingen picknicken, we hadden een hele kip bij ons, die we perongeluk hebben verbrand _O-
pi_118107288
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn koy

[ afbeelding ]

Yayla

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:39:45 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107325
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Rize, Artvin zijn veel groener omdat ze ook veel meer regen kennen. Ik zou Artvin zeker eens willen bezoeken, lijkt me een ongelofelijk mooie plaats
Rize heb ik al helemaal kapot gegoogled ooit, is inderdaad echt prachtig, Artvin kende ik niet.

Ik googlede nu dit:

Prachtig. _O_

quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn koy

[ afbeelding ]

Yayla

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi. _O_
Echt gaaf om te zien hoe de vegetatie verandert. Turkije is zo veelzijdig.
pi_118107333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Hebben we heel toevallig ontdekt toen we gingen picknicken, we hadden een hele kip bij ons, die we perongeluk hebben verbrand _O-
Perongeluk verbrand? wat
pi_118107388
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef Eagle_99 het volgende:

[ afbeelding ]
Met spijkerbroek. :{w
pi_118107389
Damnnnn wat groen daar allemaal!
pi_118107424
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Perongeluk verbrand? wat
gewoon een dooie kip die je in de winkel koopt hoor :D We hebben vergeten folie eromheen te doen waardoor het verbrand is ;(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:41:48 #72
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107426
Over bronwater gesproken, de çesme van mijn overleden opa en oma stroomde dit jaar nog. Na jaren. Uiteraard uit gedronken. Zo lekker, zacht water. Onder het genot van een pruim van de pruimenboom die er naast groeit.
pi_118107436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef Levolution het volgende:

[..]

Rize heb ik al helemaal kapot gegoogled ooit, is inderdaad echt prachtig, Artvin kende ik niet.

Ik googlede nu dit:

[ afbeelding ]

Prachtig. _O_

[..]

Mooi. _O_
Echt gaaf om te zien hoe de vegetatie verandert. Turkije is zo veelzijdig.
Ik moest ''vegetatie'' googlen maar verder ben ik het met je eens. _O_
pi_118107478
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

gewoon een dooie kip die je in de winkel koopt hoor :D We hebben vergeten folie eromheen te doen waardoor het verbrand is ;(
Ohh haha :') ik dacht een levende :')
pi_118107489
Bij ons in de buurt heb je de Frygische Vallei, waar ooit de oude Frygiërs heersten. Ook mooi...

Foto's niet zelf geschoten.

Je waant je daar echt in de oudheid.
pi_118107503

Hmm.. Beetje rotkwaliteit.. Oude tel :D

Maar dit moment voelde ik me on top of the world... Je bent daar zo alleen. het is daar zo stil.
pi_118107538
Und :D
pi_118107572
Richting Ilgaz vanuit Kastamonu:

Een politie wagen werd aangevallen door de PKK vorig jaar 4 of 5 Mei, als we een half uur eerder waren vertrokken uit Kastamonu zaten wij misschien tussen de schietpartij :{
pi_118107601
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Richting Ilgaz vanuit Kastamonu:

[ afbeelding ]

Een politie wagen werd aangevallen door de PKK vorig jaar 4 of 5 Mei, als we een half uur eerder waren vertrokken uit Kastamonu zaten wij misschien tussen de schietpartij :{
Ik herken dit stukje.. :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:46:20 #80
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107638
Al die foto's, al die bir. _O_
pi_118107701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Levolution het volgende:
Al die foto's, al die bir. _O_
pi_118107708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
Over bronwater gesproken, de çesme van mijn overleden opa en oma stroomde dit jaar nog. Na jaren. Uiteraard uit gedronken. Zo lekker, zacht water. Onder het genot van een pruim van de pruimenboom die er naast groeit.
Bij ons op het dorpsplein heb je ook zo'n grote çesme waar je echt ijskoud water uit kunt drinken. In het begin misschien even wennen voor sommigen (buikpijn enzo), maar zulks koud water (écht ijskoud) kun je maar op weinig plekken krijgen.
pi_118107762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Met spijkerbroek. :{w
Moest wel }:|

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik herken dit stukje.. :)

pi_118107807
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij ons op het dorpsplein heb je ook zo'n grote çesme waar je echt ijskoud water uit kunt drinken. In het begin misschien even wennen voor sommigen (buikpijn enzo), maar zulks koud water (écht ijskoud) kun je maar op weinig plekken krijgen.
Bij ons ook.. Prachtig..

woensdag 17 oktober 2012 @ 23:52:18 #85
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107941
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Echt epic dat inderdaad. _O_
In Saklikent heb je ook ijskoud water. Dat is een door erosie gevormde gang van kilometers lang in een fucking berg/rots.
De bron van dat water (aan het begin) is ook ijs- en ijskoud. Om deze spleet te betreden moet je eerst door dat water lopen tot kniehoogte en een hele sterke stroming en gladde rotsen. Dat is echt koud dus je moet niet vallen. :')

Uiteraard heb ik daar ook gelijk van gedronken. :P

woensdag 17 oktober 2012 @ 23:52:59 #86
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118107979
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Bij ons ook.. Prachtig..

[ afbeelding ]
Kiraz :9~
pi_118108008
En dan te bedenken dat sommigen in Europa denken dat we in Turkije kamelendrijvers zijn in een dorre woestijnlandschap. :')
pi_118108049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kiraz :9~
We hebben ook appels etc in de tuin.. Bomenvol met fruit.. Erik ook. Lekker opensnijden en dan drogen in de zon. Yammmm :9~
pi_118108066

Ijskoud water O+

Cemal aga gezsin, biz resimlerle avunalim :(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:55:11 #90
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118108100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
En dan te bedenken dat sommigen in Europa denken dat we in Turkije kamelendrijvers zijn in een dorre woestijnlandschap. :')
:')

Ooit zei een Irakees dit tegen mij nadat hij in Alanya op een strandvakantie was geweest:
"Wow, die meisjes daar zijn gewoon halfnaakt, ik wist niet dat Turkije zo modern was".

GTFO wereldvreemde gast. :')
pi_118108165
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Bij ons ook.. Prachtig..

[ afbeelding ]
Visne toch? O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:56:50 #92
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118108211
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

We hebben ook appels etc in de tuin.. Bomenvol met fruit.. Erik ook. Lekker opensnijden en dan drogen in de zon. Yammmm :9~
_O_
Ik probeer dat na te bootsen hier in Nederland. Bij mijn ouderlijke huis hebben we nu een jonge kersenboom, vijgenboom en blauwe besstruik met mijn vriendin geplant. Ik heb afgelopen zomer al van een handjevol verse blauwe bessen mogen genieten (= mijn favoriete fruit).
pi_118108214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Visne toch? O+
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij weettttttttttttttttt! :)
pi_118108278
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O_
Ik probeer dat na te bootsen hier in Nederland. Bij mijn ouderlijke huis hebben we nu een jonge kersenboom, vijgenboom en blauwe besstruik met mijn vriendin geplant. Ik heb afgelopen zomer al van een handjevol verse blauwe bessen mogen genieten (= mijn favoriete fruit).
In NL hebben wij ook druiven, appelboom, perenboom, besjes, komkommers etc...
Tis jammer dat ik het niet heb op insecten, anders had ik 't ook!
pi_118108279
Bij ons is het maar saai ;(

pi_118108321
Kastamonu is behoorlijk rijk aan water

:D
pi_118108345
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Echt epic dat inderdaad. _O_
In Saklikent heb je ook ijskoud water. Dat is een door erosie gevormde gang van kilometers lang in een fucking berg/rots.
De bron van dat water (aan het begin) is ook ijs- en ijskoud. Om deze spleet te betreden moet je eerst door dat water lopen tot kniehoogte en een hele sterke stroming en gladde rotsen. Dat is echt koud dus je moet niet vallen. :')

Uiteraard heb ik daar ook gelijk van gedronken. :P

[ afbeelding ]
Prachtig inderdaad. In Boyabat, Sinop, heb je deze unieke basaltformaties...

Maar op een beperkt aantal plaatsen in de wereld te vinden.
pi_118108351
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef xminator het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He bah.. Spin!

Waar zijn de bomen dan?!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:00:25 #99
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118108401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

In NL hebben wij ook druiven, appelboom, perenboom, besjes, komkommers etc...
Tis jammer dat ik het niet heb op insecten, anders had ik 't ook!
Ik ben een liefhebber van insecten, dus als ik in de tuin bezig ben word ik sowieso afgeleid door die beesten.

Sowieso neem ik later bijen, kunnen ze meteen alle fruitbomen gaan bevruchten. _O_
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef xminator het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saai? Uitgestrekte, adembenemende landschappen. Als je op zulke plekken staat, voel je je klein.

Hier moet je een paard hebben en dan galopperen over die vlaktes. Met een sick ass baard en een geweer op je rug.
pi_118108414
quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

He bah.. Spin!

Waar zijn de bomen dan?!
In de tuin! Appels, erik, seftali, kelek, kavun, domates, biber, patlican, hiyar etc. :9~
pi_118108458
Doe eens kleiner die foto's.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:01:41 #102
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118108462
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Prachtig inderdaad. In Boyabat, Sinop, heb je deze unieke basaltformaties...

[ afbeelding ]

Maar op een beperkt aantal plaatsen in de wereld te vinden.
Dat daar ook gewoon planten groeien.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:02:57 #103
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118108530
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:
Doe eens kleiner die foto's.
Haha vieze pre-millenium met je Windows 98 en Pentium 1. :')
pi_118108545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef xminator het volgende:

[..]

In de tuin! Appels, erik, seftali, kelek, kavun, domates, biber, patlican, hiyar etc. :9~
wat is kelek?
pi_118108557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
Saai? Uitgestrekte, adembenemende landschappen. Als je op zulke plekken staat, voel je je klein.

Hier moet je een paard hebben en dan galopperen over die vlaktes. Met een sick ass baard en een geweer op je rug.
Was sarcasme... Of met een tractor!

pi_118108560
Levo, deze docu moet je checken...

donderdag 18 oktober 2012 @ 00:05:01 #107
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118108629
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:

Damn, ik keek even, meteen prachtige beelden.
Ik heb even geliked, dan kan ik hem morgen ofzo bekijken. ^O^
pi_118108639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

wat is kelek?
Ken je dat niet? Dat is zeg maar de fase voordat het een kavun wordt. Smaakt net naar komkommer maar dan iets anders en veel lekkerder. Alleen al om kelek te eten is het waard om naar turkije te gaan.

pi_118108670
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:

Wat is Turkije toch veelzijdig...!
pi_118108698
quote:
12s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Ken je dat niet? Dat is zeg maar de fase voordat het een kavun wordt. Smaakt net naar komkommer maar dan iets anders en veel lekkerder. Alleen al om kelek te eten is het waard om naar turkije te gaan.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, heb hier nog nooit van gehoord, of dit gezien.. :)
pi_118108737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat is Turkije toch veelzijdig...!
Inderdaad. Je kunt er vier seizoenen tegelijk beleven.
pi_118108783
Zag mijn overleden groot grootvader's foto net ;( Ik haat het als ze iets van je verbergen omdat je er niet bij kan zijn :') Hij overleed toen ik in dienst was, hebben ze het niet gezegd, terwijl ik het al door had, hetzelfde ook met mijn eigen opa :')
pi_118108791
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, heb hier nog nooit van gehoord, of dit gezien.. :)
Probeer het eens wanneer je in Turkije bent, verkopen ze vast wel bij de markt.
pi_118108816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Probeer het eens wanneer je in Turkije bent, verkopen ze vast wel bij de markt.
Hier ook hoor
pi_118108954
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Zag mijn overleden groot grootvader's foto net ;( Ik haat het als ze iets van je verbergen omdat je er niet bij kan zijn :') Hij overleed toen ik in dienst was, hebben ze het niet gezegd, terwijl ik het al door had, hetzelfde ook met mijn eigen opa :')
Ik snap dat dat rot is, maar hebben ze vast gedaan, omdat ze niet wilden, dat jij je extra rot zou voelen..

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Hier ook hoor
Waar dan? Ben er nu wel benieuwd naar! Zwarte markt ofzo?
pi_118108984
Wat een prachtige foto's. Meer graag! _O_

X, wij moeten zsm emigreren uit Emirdag. :'(
pi_118109072
Hebben de meiden hier ook last gehad van de mannen uit het dorp, of is dat echt Dogu styl :D

Weet je wel, jouw dochter past bij mijn zoon.. etc etc.
pi_118109117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Bilge het volgende:

Sizi Eskisehir'e transfer edelim. :7
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:16:47 #119
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118109145
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
Hebben de meiden hier ook last gehad van de mannen uit het dorp, of is dat echt Dogu styl :D

Weet je wel, jouw dochter past bij mijn zoon.. etc etc.
Gewoon zeggen dat je allergisch bent voor afwaswater, kijk maar hoe snel ze je met rust laten.
pi_118109190
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Het leven zit soms niet mee...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Hier ook hoor
Zou kunnen, ik eet het alleen van onze tuin.. Denk dat het hier bij de markt niet zo lekker smaakt.
quote:

Bro, ik ben al zo goed als geëmigreerd van emirdag. Was een maand in TR en ben daar maar 1 a 2 keer geweest.
pi_118109196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik snap dat dat rot is, maar hebben ze vast gedaan, omdat ze niet wilden, dat jij je extra rot zou voelen..

[..]

Waar dan? Ben er nu wel benieuwd naar! Zwarte markt ofzo?
Hij had prostaatkanker, was 84, dus we wachtten er allemaal op. Ik was in Ankara en ging in het weekend weleens op bezoek bij mijn neef. Op een zondag was ik dus bij ze, en heb iets vergeten bij ze. Volgende dag kreeg ik toestemming om het op te halen, zijn ze opeens verdwenen. Zijn zus kwam later en die zei dat haar opa ziek werd enz. Ik had het toen al door, maar niemand die wat zei(heb zelfs Nederland hiervoor gebeld om via via erachter te komen maar tevergeefs). Pas een maand of 6 later vertelden ze het(na mijn dienst natuurlijk)

Gewoon bij de lokale Turkse boer hoor, maar niet altijd te vinden natuurlijk.
pi_118109276

Jezus, wat een boeren accent hebben wij :D
pi_118109278
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ben zaten Eskisehirli sayilirim :D.

Ben je wel eens bij Inonu geweest? Daar is het pas super qua natuur en uitzicht _O_ . Daar doe ze ook aan parachutespringen en al die andere luchtsporten!

Weet niet waar die fotos zijn daarvan, als ik ze vind plaats ik ze hier.
pi_118109344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Eskisehir staat mijlenver boven Emirdag, maar qua natuur verkies is de Karadeniz regio. Bedankt voor het aanbod. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef xminator het volgende:
Bro, ik ben al zo goed als geëmigreerd van emirdag. Was een maand in TR en ben daar maar 1 a 2 keer geweest.
Wegens de mensen, de natuur, de infrastructuur, waarom?

quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je allergisch bent voor afwaswater, kijk maar hoe snel ze je met rust laten.
_O-
pi_118109358

Skieen mag ook bij ons.. We hebben zelfs een ski lift :D
pi_118109394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Ben zaten Eskisehirli sayilirim :D.

Ben je wel eens bij Inonu geweest? Daar is het pas super qua natuur en uitzicht _O_ . Daar doe ze ook aan parachutespringen en al die andere luchtsporten!

Weet niet waar die fotos zijn daarvan, als ik ze vind plaats ik ze hier.
Ja, ik weet wat je bedoelt. Onze köy ligt namelijk in het distric Inönü. :D
pi_118109400
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Man o man.. Mn neef heeft me jaren gestalkt... What a nightmare.
Ooit zo stom geweest een man recht in zijn porem aan te kijken. Toen ben ik echt over de tong gegaan.
pi_118109415
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef Ambipur het volgende:

Valt wel mee toch :P
pi_118109416
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Bilge het volgende:
Wegens de mensen, de natuur, de infrastructuur, waarom?
Al het bovengenoemde. Daar is het gewoon gaar, alleen koy is nog wel te doen en dan alleen maar lekker rusten+pinarbasi.
pi_118109428
quote:

Half lege oude dorp van mijn moeder

Een foto die ik heb opgenomen in 2003 in de bergen richting Ilgaz en de top van de Ilgaz gebergte

Moet melden dat de meeste foto's niet door mij opgenomen zijn, alleen de eerste deel en de laatste zijn mijn foto's, de rest van onze 'dorpsjournalist' _O_
pi_118109461
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, ik weet wat je bedoelt. Onze köy ligt namelijk in het distric Inönü. :D
THK Inonu Havacılık Merkezi ken je dat? Daar dus, ze hebben ook een zwembad alles _O_ . Lekker mangal in het natuur met zwemmen erbij _O_
pi_118109586
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:

[..]

Valt wel mee toch :P
hahaha vind je?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:26:20 #133
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118109587
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Man o man.. Mn neef heeft me jaren gestalkt... What a nightmare.
Ooit zo stom geweest een man recht in zijn porem aan te kijken. Toen ben ik echt over de tong gegaan.
Haha, het zijn net dieren. Als je ze alleen maar aankijkt geef je al een boodschap af. _O_
pi_118109590
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef Ambipur het volgende:

Bij ons praten ze ongeveer zo...

Wat een verhaal trouwens. Allebei al iets van 3 keer getrouwd ofzo. :') En hij praat erover alsof hij een schaap heeft gekocht op de markt.
pi_118109633
Ilgaz dagi

SPOILER
pi_118109650

Hebben jullie dit? Blijk te zien te zijn vanuit de ruimte :D
pi_118109651
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef Ambipur het volgende:

Skieen mag ook bij ons.. We hebben zelfs een ski lift :D
Wil ik ook een keer doen in Turkije. Lijkt me leuk. Uludag, Bursa, ligt om de hoek.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:29:13 #138
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118109710
Voor sneeuw ben ik wel een beetje allergisch. Doe mij maar warm weer.

Sneeuw vond ik als kind heel leuk, maar tegenwoordig wil toch niemand meer in de sneeuw spelen. ;(
pi_118109782
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef Levolution het volgende:
Voor sneeuw ben ik wel een beetje allergisch. Doe mij maar warm weer.

Sneeuw vond ik als kind heel leuk, maar tegenwoordig wil toch niemand meer in de sneeuw spelen. ;(
Deze man! Ik ben er eventjes stil van.
pi_118109793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef xminator het volgende:

[..]

THK Inonu Havacılık Merkezi ken je dat? Daar dus, ze hebben ook een zwembad alles _O_ . Lekker mangal in het natuur met zwemmen erbij _O_
Klopt, ja. Ben zelf trouwens maar twee keer in het plaatsje Inönü geweest.

Echt gruwelijk lekkere kaymak van buffelmelk produceren ze daar.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:31:09 #141
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118109799
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Deze man! Ik ben er eventjes stil van.
Waarom?
pi_118109801
In Kastamonu praten ze zo:

(filmpje is grappig trouwens _O- )

Maar in Tosya niet, lijkt meer op Çankiri en midden-anatolië, klimaat ook trouwens.
pi_118109819
Hmmmm... Kunnen jullie dansen? Dacht t nieeeee heeeeeeeeeeee!

pi_118109860
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat jij alles weet!
pi_118109878
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef Eagle_99 het volgende:
In Kastamonu praten ze zo:

(filmpje is grappig trouwens _O- )

Maar in Tosya niet, lijkt meer op Çankiri en midden-anatolië, klimaat ook trouwens.
Wij praten echt zo..

Tandir ekmegi.. :9~

Damn, ik mis mijn hometown wel erg nu..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:34:12 #146
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118109918
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Omdat jij alles weet!
Eigenlijk ben ik jou uit de toekomst. Ik ben teruggereisd om mezelf te pranken.

Daarom wist ik vandaag hoe die chick in de UB eruit zag.
pi_118109986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik jou uit de toekomst. Ik ben teruggereisd om mezelf te pranken.

Daarom wist ik vandaag hoe die chick in de UB eruit zag.
Had mij dan gewaarschuwd! Dan was die trauma mij bespaard gebleven.
pi_118110042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wij praten echt zo..

Tandir ekmegi.. :9~

Damn, ik mis mijn hometown wel erg nu..
Ik weet niet of het te zien is voor jullie, maar een video uit ons dorp waar je kan zien hoe ze daar praten :D

http://www.facebook.com/p(...)0000423340366&type=2

"Lan!!! Atesle oynama! Geç buraya" _O-
Cemal abi is een held _O_
pi_118110098
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Hmmmm... Kunnen jullie dansen? Dacht t nieeeee heeeeeeeeeeee!

Ik kan niet dansen, behalve wat basispasjes çiftetelli. Maar dat kan de dorpsgek ook. :') Ik had wel graag zeybek willen kunnen dansen, zodat ik tijdens dügüns mijn monumentale postuur aan de dorpsmeisjes kon showen op het dorpsplein, als een ware adelaar. :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:38:32 #150
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110101
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Had mij dan gewaarschuwd! Dan was die trauma mij bespaard gebleven.
Als ik je had gewaarschuwd zou je daar niet gaan zitten en had je je verslag niet gemaakt en waren we in de goot geëindigd.

Ik mag niet sollen met de geschiedenis, elk foutje dat ik bega kan fataal zijn.
pi_118110143
http://www.facebook.com/p(...)0000423340366&type=2

Ik mis mijn dorp ;(

"susaymiyon, acigimiyon" :D "iramazanla aran nasil" _O_
pi_118110228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kan niet dansen, behalve was basispasjes çiftetelli. Maar dat kan de dorpsgek ook. :') Ik had wel graag zeybek willen kunnen dansen, zodat ik tijdens dügüns mijn monumentale postuur aan de dorpsmeisjes kon showen op het dorpsplein, als een ware adelaar. :D
Kasikla? Tabandan?

Waarom tijdens je dugun gaan showen naar andere deernes? Doe dat nu, kan je ze hosselen :9~
pi_118110277
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kan niet dansen, behalve was basispasjes çiftetelli. Maar dat kan de dorpsgek ook. :') Ik had wel graag zeybek willen kunnen dansen, zodat ik tijdens dügüns mijn monumentale postuur aan de dorpsmeisjes kon showen op het dorpsplein, als een ware adelaar. :D
Wij weten wat dansen is...

Toen mijn neef besneden werd, gingen de emirdaglar proberen mee te dansen (de ene helft van de familie is uit emirdag).. Er zit echt enorm veel verschil in dansstijl heb ik gemerkt.

Je hoeft trouwens je dansmoves niet te showen.. Show je paspoort aan de dorpsmeisjes en je bent binnen als een first player, G!
pi_118110278
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als ik je had gewaarschuwd zou je daar niet gaan zitten en had je je verslag niet gemaakt en waren we in de goot geëindigd.

Ik mag niet sollen met de geschiedenis, elk foutje dat ik bega kan fataal zijn.
Worden we gelukkig? Thats important! Anders moet je maar waarschuwen van te voren, #YOLO enzovoort.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:43:40 #155
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110308
Mensen die niet op dügüns het pak van hun lijf trekken om ingeölied en getanned te gaan posen op het podium. :')
pi_118110335
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Kasikla? Tabandan?

Waarom tijdens je dugun gaan showen naar andere deernes? Doe dat nu, kan je ze hosselen :9~
Ik heb te vaak jullie bruiloften meegemaakt.. Dat ik weet wat dat is, vind ik wel erg :p
pi_118110356
Ik ga maar eens slapen ;(
Iyi geceler millet :*
pi_118110372
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Toen mijn neef besneden werd, gingen de emirdaglar proberen mee te dansen (de ene helft van de familie is uit emirdag).. Er zit echt enorm veel verschil in dansstijl heb ik gemerkt.

Je hoeft trouwens je dansmoves niet te showen.. Show je paspoort aan de dorpsmeisjes en je bent binnen als een first player, G!
Ik weet nog dat ik eens in beschonken toestand meeging doen met halay, had ik niet moeten doen _O- . Halay is echt niets voor mij.

Geef mij maar kasiks en dabandan var ustuneeeeeeeeeee hopaa:9~
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:45:09 #159
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110379
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Worden we gelukkig? Thats important! Anders moet je maar waarschuwen van te voren, #YOLO enzovoort.
Na de piemelvergroting komt alles goed.
pi_118110390
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Slaap lekker :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:46:09 #161
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110423
quote:
Iyi geceler igol doksan dokuz :*
pi_118110425
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik eens in beschonken toestand meeging doen met halay, had ik niet moeten doen _O- . Halay is echt niets voor mij.

Geef mij maar kasiks en dabandan var ustuneeeeeeeeeee hopaa:9~
Ik kan jullie dans ook, hoor. :D Zo moeilijk is dat nie :p
pi_118110427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Kasikla? Tabandan?
Nee, dat is te ingewikkeld voor mij. :P Ook nooit echt de behoefte gehad om het te doen.
pi_118110456
quote:
Slaap lekker. :*
pi_118110461
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Shit man! Dus ik ga een ongeluk krijgen waardoor mijn penis van 20 cm verkleind zal worden? Vervolgens door die piemelvergroting komt het dus weer goed?
pi_118110515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef Ambipur het volgende:

Ik kan jullie dans ook, hoor. :D Zo moeilijk is dat nie :p
Iedereen kan het, maar niet iedereen kan het goed doen! Dat is het verschil.
pi_118110529
Ik vind dit een goed moment om te gaan slapen..........

Slaap lekker heren!
pi_118110549
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nee, dat is te ingewikkeld voor mij. :P Ook nooit echt de behoefte gehad om het te doen.
Hoe wil je zeybek doen dan?
pi_118110552
quote:

[..]

Tegenwoordig is dat niet meer toereikend. Iedereen heeft wel familie in Europa nu. De glans is er een beetje van af.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:49:10 #170
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110554
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:47 schreef xminator het volgende:

[..]

Shit man! Dus ik ga een ongeluk krijgen waardoor mijn penis van 20 cm verkleind zal worden? Vervolgens door die piemelvergroting komt het dus weer goed?
Niks ongeluk, je gaat gewoon van 20 naar 25 omdat in de toekomst de gemiddelde penislengte 23 zal zijn.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:49:53 #171
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:

Slaap lekker heren!
Iyi geceler ambipur teyze
pi_118110586
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:

Slaap lekker heren!
:*
pi_118110593
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

Niks ongeluk, je gaat gewoon van 20 naar 25 omdat in de toekomst de gemiddelde penislengte 23 zal zijn.
Ellerini opem!
pi_118110628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoe wil je zeybek doen dan?
Yapacagimdan degil; ziet er gewoon stoer uit. :')
pi_118110767
quote:

[..]

Halay... boring!

Wij hebben de leukste dans O+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 01:04:10 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:59:13 #176
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110895
Dansen. :')
Mensen die niet in de club licht met hun hoofd schuddend op de beat met een flesje Smirnoff in de hand aan de zijkant van de dansvloer staan en de meisjes uitchecken en langslopende nerdjes bangmaken. :')
pi_118110908
Ayca is dat niet russisch?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:59:35 #178
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118110911
Smirnoff :')
pi_118110942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
Dansen. :')
Mensen die niet in de club licht met hun hoofd schuddend op de beat met een flesje Smirnoff in de hand aan de zijkant van de dansvloer staan en de meisjes uitchecken en langslopende nerdjes bangmaken. :')
Fistpumpen, je vergat fistpumpen.
pi_118110973
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef xminator het volgende:
Is dat niet russisch?
Lezginka? Nee, kafkas.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:03:54 #181
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111073
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Fistpumpen, je vergat fistpumpen.
Ohja. I'm too old for this shit. Eskiden fistpump mi vardi?
pi_118111089
quote:
16s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:

[..]

Halay... boring!

Wij hebben de leukste dans O+
Zonder traditionele kostuum ziet het er wel een beetje gay uit.
pi_118111147
Ken niet veel mensen die naar duguns gaan in traditioneel kostuum :') jij wel?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:06:15 #184
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111156
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zonder traditionele kostuum ziet het er wel een beetje gay uit.
_O-

Serieus, haat me om deze post, maar ik vind mensen die zo gaan dansen op bruiloften gewoon aandachttrekkers. :@

Trek gewoon gezellig met z'n allen die halay ofzo. Maar de hele dansvloer opeisen om je skills te showen en de aandacht te stelen van het echtpaar vind ik zo triest altijd.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:06:40 #185
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111168
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Ayca het volgende:
In spijkerbroek is anders ook wel skeer.
pi_118111180
Jullie weten niet :{w
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:09:14 #187
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111236
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
Voor het eerst weten we niet. ;(
pi_118111243
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Ayca het volgende:
Zouden ze eigenlijk wel moeten doen om dit soort taferelen te voorkomen. Hij strooit nog nét niet met glittertjes in het rond, terwijl er een regenboog uit zijn achterste vloeit. Terwijl die dans er in kostuum eigenlijk erg stoer uitziet.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:11:00 #189
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111277
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
Mijn post was niet tegen jouw specifieke dans bedoeld trouwens, dus no offence. Had het gewoon over alle mensen die de dansvloer stelen. Men moet met z'n allen feesten! Niet slechts 2 aandachttrekkers!
pi_118111283
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zouden ze eigenlijk wel moeten doen om dit soort taferelen te voorkomen. Hij strooit nog nét niet met glittertjes in het rond, terwijl er een regenboog uit zijn achterste vloeit. Terwijl die dans er in kostuum erg stoer uitziet.
True. Een aantal maanden geleden is mijn neef getrouwd met een Afghaanse, daar waren wel veel mensen in traditioneel kostuum, zag er echt mooi uit ^O^
pi_118111333
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:59 schreef xminator het volgende:
Ayca is dat niet russisch?
Je hebt zojuist miljoenen mensen beledigd.
pi_118111341
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zouden ze eigenlijk wel moeten doen om dit soort taferelen te voorkomen. Hij strooit nog nét niet met glittertjes in het rond, terwijl er een regenboog uit zijn achterste vloeit. Terwijl die dans er in kostuum eigenlijk erg stoer uitziet.
_O-
pi_118111347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mijn post was niet tegen jouw specifieke dans bedoeld trouwens, dus no offence. Had het gewoon over alle mensen die de dansvloer stelen. Men moet met z'n allen feesten! Niet slechts 2 aandachttrekkers!
Zou wel lachen zijn, bedenk ik me net, om op het dorpsplein het podium op te eisen en dan ineens moderne ballet te gaan doen ofzo. Ik ben benieuwd naar de reacties. :')
pi_118111372
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mja, meestal is het niet alleen 2 mensen hoor, of het begint met een paar mensen en dan komen er steeds meer mensen meedoen. Maar misschien komt het gewoon doordat je het niet gewend bent, bij ons wordt dat niet gezien als mensen die de dansvloer stelen ofzo :P
Tbh is het de enige turkse dans die ik met plezier doe :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:15:08 #195
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111379
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zou wel lachen zijn, bedenk ik me net, om op het dorpsplein het podium op te eisen en dan ineens moderne ballet te gaan doen ofzo. Ik ben benieuwd naar de reacties. :')
_O-

Van die hipsterballet. Waar hele rare dingen gebeuren. :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:17:03 #196
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111436
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mja, meestal is het niet alleen 2 mensen hoor, of het begint met een paar mensen en dan komen er steeds meer mensen meedoen. Maar misschien komt het gewoon doordat je het niet gewend bent, bij ons wordt dat niet gezien als mensen die de dansvloer stelen ofzo :P
Tbh is het de enige turkse dans die ik met plezier doe :')
Ik heb niet zoveel bruiloften gehad inderdaad en al helemaal niet van een specifieke streek. Maar altijd als een paar mensen de aandacht gingen opeisen vond ik dat irritant. Zat net iedereen gezellig halay te trekken, gaat opeens iedereen aan de kant staan omdat zo'n chick met veel te veel make up moet pronken met wat ze allemaal geleerd heeft. gtfo :')
pi_118111558
Meedansen wordt bij ons aangemoedigd. Dansers worden beloond met geld op hun voorhoofd (gik puh, pats!) waarna de kinderen grijpen wat ze kunnen van de dansvloer. Soms krijgen ze klappen van de muzikanten. :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:24:52 #198
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef Bilge het volgende:
Meedansen wordt bij ons aangemoedigd. Dansers worden beloond met geld op hun voorhoofd (gik puh, pats!) waarna de kinderen grijpen wat ze kunnen van de dansvloer. Soms krijgen ze klappen van de muzikanten. :')
_O-
pi_118111734
Als ik ga trouwen blijven de kinderen maar gewoon thuis of worden ze opgesloten ergens in een kamertje.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:31:39 #200
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118111778
quote:
13s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
Als ik ga trouwen blijven de kinderen maar gewoon thuis of worden ze opgesloten ergens in een kamertje.
Waarom, de band kan toch na elk nummer even omroepen "Lütfen cocuklariniza sahip cikin"? Houdt die Turkse-bruiloftsfeer erin.
pi_118111795
S.a.
pi_118111825
Als ik heel even schaamteloos reclame mag maken voor Emirdag; we hebben wel aardig wat beroemdheden:
Kubat, Azra Akin en Emin Boztepe

Uit de provincie Afyon: Nurgül Yeşilçay, Aykut Oray, İlker Başbuğ, Hasan Kundakçı, Avni Atila Işık, Ahmet Necdet Sezer en Ali Çetinkaya.
pi_118112082
quote:
Leukste dans is Hudayda (fidayda), Ankara oyunu en anders Harmandali, Ege oyunu.
pi_118112234
Ze zijn zo langzaam. Mag wel wat meer tempo in vind ik.
pi_118112383
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:49 schreef Ayca het volgende:
Ze zijn zo langzaam. Mag wel wat meer tempo in vind ik.
Zer Mircan oyna sen o zaman :)
pi_118112414
:').
pi_118112442
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:58 schreef Ayca het volgende:
:').
Jullie hadden het toch over halay?
pi_118112482
Ik ga toch niet op koerdische muziek dansen. Doe even normaal joh.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:01:44 #209
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112509
Shit just got racist.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:03:43 #210
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112565
Ik ga eten en slapen, slaap lekker allemaal.
pi_118112576

O+

Deze luitjes houden ook wel van een dansje, Cerkez4Life :s) ;)
pi_118112609
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef Levolution het volgende:
Ik ga eten en slapen, slaap lekker allemaal.
Iyi geceler.

Welke kwark eet jij :+ :')

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 02:06:55 ]
pi_118112619
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

Deze luitjes houden ook wel van een dansje, Cerkez4Life :s) ;)
Jij weet.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:07:23 #214
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112648
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:05 schreef Ayca het volgende:

[..]

Iyi geceler.

Welke kwark eet jij :+ :')
Die van de Jumbo. :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:08:32 #215
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112676
help mei ik lus geen kwark hoe moet ik gespiert worde
pi_118112699
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:08 schreef Levolution het volgende:
Spinazie eten
pi_118112749
quote:
Dit snap ik niet he, ik nam kwark van de deen en die smaakt gewoon als turkse yoghurt?

Maar hier heb je geen deen :( even kijken of er een jumbo in de buurt is dan..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 02:12:53 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:12:22 #218
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112759
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Spinazie eten
Ispanakli yumurta

_O_

Nu ga ik echt. :')
pi_118112781
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

Jij weet.
Die onderste foto en dan links O+ O+ O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:13:29 #220
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112792
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:12 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dit snap ik niet he, ik nam gewoon kwark van de deen en die smaakt gewoon als turkse yoghurt?

Maar hier heb je geen deen :( even kijken of er een jumbo in de buurt is dan..
Sowieso mik ik kwark ook wel eens bij het eten, als Turkse yoghurt. Of maak ik er cacik mee. Maar Turkse yoghurt smaakt toch net iets beter, omdat het vetter is. Kwark is zuurder.
pi_118112807
quote:
Doe wat ik ook doe... halfvolle yogurt van de Lidl met wat honing en een stukken gehakte appel :s)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:15:15 #222
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112823
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Doe wat ik ook doe... halfvolle yogurt van de Lidl met wat honing en een stukken gehakte appel :s)
Was een grapje. :@
pi_118112831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Sowieso mik ik kwark ook wel eens bij het eten, als Turkse yoghurt. Of maak ik er cacik mee. Maar Turkse yoghurt smaakt toch net iets beter, omdat het vetter is. Kwark is zuurder.
Wat ben je voor man dan als je niet eens tegen een beetje zuur kan.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:16:10 #224
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112847
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wat ben je voor man dan als je niet eens tegen een beetje zuur kan.
Waar staat dat ik er niet tegen kan? ;(
Ik zeg alleen dat Turkse yoghurt beter smaakt. Waarom ga je me nu dissen dan gece gece? ;(
pi_118112851
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Was een grapje. :@
Oke ;)
Morgen ga ik zelf eens cacik maken, voor het eerst :s)

http://www.turksekok.nl/57/cacik?print=true
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:17:40 #226
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Oke ;)
Morgen ga ik zelf eens cacik maken, voor het eerst :s)

http://www.turksekok.nl/57/cacik?print=true
Brotip: doe ook een eetlepel olijfolie erbij. _O_
pi_118112874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waar staat dat ik er niet tegen kan? ;(
Ik zeg alleen dat Turkse yoghurt beter smaakt. Waarom ga je me nu dissen dan gece gece? ;(
Over het algemeen bedoelde ik :P

En natuurlijk smaakt turkse yoghurt beter _O_ want #1
pi_118112889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Laat de honing weg. Honing van hier is praktisch hetzelfde als suikerwater.
pi_118112903
De betere tips, sanks!
Wat voor yogurt zal ik kopen? halfvolle of volle?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:20:47 #230
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112913
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:18 schreef Ayca het volgende:

[..]

Laat de honing weg. Honing van hier is praktisch hetzelfde als suikerwater.
Glucose-fructosestroop inderdaad. Maar dat geldt ook voor Turkse honing. Daar zetten ze mensen nog harder af met hun 100 TL honing. En de mensen kopen het omdat ze denken dat honing goed voor je is 'want natuurproduct'. :')

Ga hier naar een imker die bij een imkervereniging zit en je zit wel goed. Zijn honing is echt en mag bovendien niet overpriced zijn van de vereniging.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:22:11 #231
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112929
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:19 schreef WammesWaggel het volgende:
De betere tips, sanks!
Wat voor yogurt zal ik kopen? halfvolle of volle?
Volle is lekkerder natuurlijk. Turkse cacik is wel wat dunner dan Griekse. Turken doen er vaak water bij om het dun te maken.
Ik vind dikke cacik lekkerder en doe nooit water erbij. Ik verwijder zelfs de zaadlijsten van de komkommers zodat het niet nattig wordt.
pi_118112977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:20 schreef Levolution het volgende:

[..]

Glucose-fructosestroop inderdaad. Maar dat geldt ook voor Turkse honing. Daar zetten ze mensen nog harder af met hun 100 TL honing. En de mensen kopen het omdat ze denken dat honing goed voor je is 'want natuurproduct'. :')

Ga hier naar een imker die bij een imkervereniging zit en je zit wel goed. Zijn honing is echt en mag bovendien niet overpriced zijn van de vereniging.
Mijn opa haalde vroeger honing uit Iran, damn wat was dat lekker :9~ met raat uiteraard
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:28:00 #233
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118112996
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mijn opa haalde vroeger honing uit Iran, damn wat was dat lekker :9~ met raat uiteraard
Raat. _O_
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:30:34 #234
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118113032

Weters gonna weet.
pi_118113087
Zie net dat de imkervereniging Warerland geen honing verkoopt, koop altijd gewoon bij de AH en was nu wel nieuwsgierig :s)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:39:31 #237
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118113143
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Zie net dat de imkervereniging Warerland geen honing verkoopt, koop altijd gewoon bij de AH en was nu wel nieuwsgierig :s)
Je zult zien dat op die pot van de AH waarschijnlijk 'honing uit EU en niet-EU landen' ofzo staat. Van die niet-EU honing wordt de kwaliteit niet bewaakt en dat kan dus gewoon glucose-fructosestroop zijn. EU-honing wordt erbij gevoegd om een bepaalde smaak te verkrijgen.

quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand een queen voor mij?
Het gaat al niet goed met de bijen en dan ga jij de boel lopen saboteren. :(
pi_118113249
Klopt gemengde dus! :(
Ook staat er:

puur&eerlijk
biologische
bloemenhoning*

Flessers dat het zijn :(
pi_118113733
Cümleten hayirli sabahlar.
pi_118113769
Goedemorgen!

Weiss is vrolijk.
pi_118114005
wat

wat

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 07:45:10 ]
pi_118114018

_O_.

Jongen/mannen weten.
pi_118114094
Had gewoon vroeg moeten slapen ;( .
pi_118114502
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 06:56 schreef zarGon het volgende:
Goedemorgen!

Weiss is vrolijk.
Ja tok.
pi_118115439
Wat 'n rukochtend.
pi_118117638
quote:
Hoe kom je achter zulke dingen vraag ik me altijd af :D
pi_118117942

Waarom luister ik dit..
pi_118118062
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe kom je achter zulke dingen vraag ik me altijd af :D
Dit afspelen.
pi_118118149
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Ambipur het volgende:

Waarom luister ik dit..
Je voelt een leegte?
pi_118118402
Wat een kut les :r
pi_118118655
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je voelt een leegte?
Uh nee.. Liet mijn collega's Yam yam style horen,. Toen kwamen we bij deze pipo en als laatste bij dit nummer.. En toen ik er nog van genoot ook, dacht ik wat doe ik. :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:29:40 #253
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118119106
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Ambipur het volgende:

Waarom luister ik dit..
pi_118119228
Amaaaaannnn Allahim!!! Kots!
pi_118119339
pi_118119363
Niks mis met een lekkere turkse vent op z'n tijd (no homo uiteraard)
pi_118119448
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef Weissman het volgende:
Niks mis met een lekkere turkse vent op z'n tijd (no homo uiteraard)
Die bestaan niet.

Dit is pas goddelijk
SPOILER
pi_118119496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Die bestaan niet.

Dit is pas goddelijk
SPOILER
Deze chick weet _O_

Gerard Buttler :9~ (full homo)

mirin' hard
pi_118119551
:9~ A real man. My god.....
pi_118119564
Dankje, Ambi, je hebt ons, Turkse erkeks, gekwetst.
pi_118119604
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Daar is over het algemeen niet zo veel voor nodig :')
pi_118119605
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorrry... :*
Heb gewoon een hele aparte smaak..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:46:36 #263
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118119683
Wat een onzin dat knappe Turkse mannen niet zouden bestaan.

gr gr alisan :')
pi_118119706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef Levolution het volgende:
Wat een onzin dat knappe Turkse mannen niet zouden bestaan.

[ afbeelding ]

gr gr alisan :')
Ik ken ze niet... :)
Alisan is yak.
pi_118119727
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Deze chick weet _O_

Gerard Buttler :9~ (full homo)

[ afbeelding ]

mirin' hard
Tering ey............................ Made my day!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:55:18 #266
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118119980
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ken ze niet... :)
Alisan is yak.
Dan heb je Weissman nog niet gezien, naast Weissman is zelfs Gerard Butler een homo.
pi_118120193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dan heb je Weissman nog niet gezien, naast Weissman is zelfs Gerard Butler een homo.
Bewijs dan?!

Gerard B is my dreamman... Zijn lichaam, die ogen, zijn baard.. Dear God. :)
pi_118120333
Zit je nou op je werk te FOK!ken?
pi_118120485
Ja, werk in een branche dat hard is getroffen door recessie.

Kinda bored en dan zeggen ze ook, ga maar internetten ofzo.
pi_118120494
Volgens JFM lijk ik op een kaas.
pi_118120656
Lang dun en slungelig dus?
pi_118120800
Ik bedoel wat betreft het gelaat.
pi_118120818
Kijken of Turkije zich een moderne democratie kan tonen...

Turkse pianist berecht voor beledigen islam
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:22:18 #274
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118121025
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef TheMagnificent het volgende:

Zal wel aan mij liggen, maar in zijn opmerking zie ik eerder kritiek naar de moslims die hun religie half uitvoeren dan daadwerkelijk naar de islam.
pi_118121234
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik bedoel wat betreft het gelaat.
Was een plagertje, sorry :)
pi_118121290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen, maar in zijn opmerking zie ik eerder kritiek naar de moslims die hun religie half uitvoeren dan daadwerkelijk naar de islam.
In beide gevallen moet het gewoon gezegd kunnen worden, vind ik.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Was een plagertje, sorry :)
No problem. :P
pi_118122168
Butler speelde Attila the Hun :9~

quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef TheMagnificent het volgende:

Belachelijke rechtzaak :')

22 saniyede ezan mi okunur lan? :{
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:02:22 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118122315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

In beide gevallen moet het gewoon gezegd kunnen worden, vind ik.
Dat sowieso.
pi_118122545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Dat kan je in geen enkel land waar de bevolking overwegend moslim is. Als ik zeg dat we gewoon snel op onze teentjes getrapt zijn word ik uitgemaakt voor ongelovige :')
Geen enkel zelfkritiek is welkom, en dan maar roepen dat de islam overal zwart wordt gemaakt, je doet het met je eigen handen hondenlul :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:13:03 #280
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118122681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:09 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Dat kan je in geen enkel land waar de bevolking overwegend moslim is. Als ik zeg dat we gewoon snel op onze teentjes getrapt zijn word ik uitgemaakt voor ongelovige :')
Geen enkel zelfkritiek is welkom, en dan maar roepen dat de islam overal zwart wordt gemaakt, je doet het met je eigen handen hondenlul :')
Zo jammer is dat inderdaad. Die pianist bijvoorbeeld heeft niet eens iets heel ergs gezegd. Het is niet zo dat hij de profeet heeft lopen uitschelden ofzo (zelfs dat moet kunnen).

Moslims moeten eens leren dat hun geloof voor hunzelf is en dat de ze mensen die er kritiek op hebben moeten negeren, of nog beter: luisteren naar die kritiek om zichzelf te verbeteren.
pi_118122938
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zo jammer is dat inderdaad. Die pianist bijvoorbeeld heeft niet eens iets heel ergs gezegd. Het is niet zo dat hij de profeet heeft lopen uitschelden ofzo (zelfs dat moet kunnen).

Moslims moeten eens leren dat hun geloof voor hunzelf is en dat de ze mensen die er kritiek op hebben moeten negeren, of nog beter: luisteren naar die kritiek om zichzelf te verbeteren.
"Ik ben een atheïst" dit zei hij, en dat was al genoeg voor vervolging in Turkije :r
Overal respect voor jezelf vragen maar geen enkel respect tonen voor andersdenkenden. Als dat de Islam is, dan is de profeet zelf niet eens een Islamiet :)
pi_118123405
Wat mooi dat jullie zo denken :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:46:28 #283
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118123979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

"Ik ben een atheïst" dit zei hij, en dat was al genoeg voor vervolging in Turkije :r
Overal respect voor jezelf vragen maar geen enkel respect tonen voor andersdenkenden. Als dat de Islam is, dan is de profeet zelf niet eens een Islamiet :)
Bah. Dit is één van de redenen waarom ik als atheïst 'bang' ben om in Turkije te gaan wonen. Ik kan prima met moslims overweg, ik ben niet zo'n antitheïst. Maar als ik een keer een mening heb word ik waarschijnlijk uitgekafferd daar. :')
pi_118124290
In turkije moet je zelfs uitkijken wat je op het internet post/plaatst.
Rte sagolsun.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:21:10 #285
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125468
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef xminator het volgende:
In turkije moet je zelfs uitkijken wat je op het internet post/plaatst.
Rte sagolsun.
Dus ik mag sowieso niet meer met dit account op FOK! als ik naar TR emigreer? ;(
pi_118130283
quote:
whahahahaahahah, ik lig dubbel :D
pi_118136929
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens JFM lijk ik op een kaas.
Je bent gewoon te goed geintegreerd. :@
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_118137346

[ Bericht 16% gewijzigd door Eagle_99 op 18-10-2012 19:17:12 ]
pi_118139126
Pizza Funghi of shoarma menu?
pi_118141745
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef xminator het volgende:
Pizza Funghi of shoarma menu?
Geen van beide. Adam gibi yemek ye
pi_118141794
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O_
pi_118142058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D
pi_118142266
quote:
Wij wachten nog op Kangal Style :P
pi_118142276
ORGYNERAL twitterde op zaterdag 13-10-2012 om 18:59:15 Benim isteklerim Allah'tan istenecek cinsten değil."Allahım uzun bacaklı bi hatun nasip et de sabaha kadar sikeyim onu" denmez şimdi Allah'a reageer retweet
pi_118142384
ORGYNERAL twitterde op maandag 15-10-2012 om 19:27:33 Amına kodumun kezbanı 1.65 boyunda gelmiş +1.85 erkek arıyorum diyor. O tiple öyle bir erkek bulursan, söyle beni de siksin amına koyim. reageer retweet
pi_118142419
_O-
pi_118142841
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
ORGYNERAL twitterde op maandag 15-10-2012 om 19:27:33 Amına kodumun kezbanı 1.65 boyunda gelmiş +1.85 erkek arıyorum diyor. O tiple öyle bir erkek bulursan, söyle beni de siksin amına koyim. reageer retweet
_O-
Ik ga hem volgen :D
pi_118142873
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')