abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118102224

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118102254
Mooi lied.
pi_118102280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, met je okselhaarfetish. :')
Nee, gewoon nee. :')
pi_118102308
Ayca, ik haat je.. O neydi!
pi_118102375
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Bilge het volgende:
Mooi lied.
Hou van Alevitische liedjes

Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118102895
TURKIJE IN DE MEDIA

Vanaf Zondag in Langs de grenzen van Turkije :Y
Op Ned2 :Y
Iedere week Turkije op de buis in Kaasland :Y
pi_118102973
pi_118103045
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKIJE IN DE MEDIA

Vanaf Zondag in Langs de grenzen van Turkije :Y
Op Ned2 :Y
Iedere week Turkije op de buis in Kaasland :Y
Cool, vorige docu van bram was wel tof.
pi_118103073
Mensen die cool zeggen :')
pi_118103175
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Cool, vorige docu van bram was wel tof.
Juist, hij spreekt ook wel leuk Turks.
pi_118103502
Godver, nou mis ik Turkije. :'(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:27:23 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118103622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
Godver, nou mis ik Turkije. :'(
Ik miste Turkije al 3 jaar en toen ging ik afgelopen zomervakantie eindelijk en toen is mijn vakantie verpest door een Turkse buurjongen die de hele tijd aan mij plakte. :r
This isn't even my final form.
pi_118103926
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik miste Turkije al 3 jaar en toen ging ik afgelopen zomervakantie eindelijk en toen is mijn vakantie verpest door een Turkse buurjongen die de hele tijd aan mij plakte. :r
Wat daaan?
pi_118103930
pi_118103981
quote:

[..]

Amateur! Dat je daar niet mee kan omgaan... :')
pi_118104102
quote:

[..]

Had dan gezegd ''Olm, bak git!'' of ''Biz ayri dünyalarin insaniyiz!'' enzulks.

Bij nader inzien kon die laatste ook wel eens een averechts effect hebben.
pi_118104167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

_O-.
pi_118104191
Ik had die plakkerds vaak aan me hangen als ik in een hotel verbleef. Ouders of niet, luisteren deden ze niet..

Tot ik er genoeg van kreeg...... Dan ontplofte ik wel eens.
pi_118104622
Ik moet iets voor school doen, maar ik stel het al 4 uur lang steeds een half uurtje uit. ''Als het 19:00 is ga ik beginnen. Als het 19:30 is ga ik echt beginnen. Als het 20:00 is ga ik écht beginnen. Als het 20:30 is ga ik écht écht beginnen.'' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 17-10-2012 22:50:21 ]
pi_118104716
pi_118104962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet iets voor school doen, maar ik stel het al 4 uur lang steeds een half uurtje uit. ''Als het 19:00 is ga ik beginnen. Als het 19:30 is ga ik echt beginnen. Als het 20:00 is ga ik écht beginnen. Als het 20:30 is ga ik écht écht beginnen.'' :')

SPOILER
welcome to my life... Heb al 1.5 week geen enkel iets van motivatie meer.....
Dat betekent het weekend bloeden.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:00:24 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105438
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat daaan?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Amateur! Dat je daar niet mee kan omgaan... :')
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ken deze jongen al mijn hele leven. Toen ik nog een kleine Levolution was, speelden we al op straat met hem. Ook de aardbeving samen meegemaakt enzo.
Die jongen is heel aardig en voelt zich verplicht om gasten te ontvangen en te vermaken. Hij bedoelt het goed.

Deze dingen maken het heel erg moeilijk om 'nee' te zeggen. Wat het nog moeilijker maakt, is dat deze gast echt traag van begrip is. Hints geven enzo werkt niet.
Soms had ik gewoon écht geen zin en zei ik dat ik thuis bleef. Ging hij eerst 10 minuten lang doorzeuren en uiteindelijk blijft hij dan bij je. Stuur in Turkije maar iemand weg uit je huis. Kan gewoon niet. Ayip. ;(

Wat hij deed. Hij werkte 6 dagen in de week, tot 's avonds. Elke avond kwam hij gelijk naar mij om me op te halen. Echt elke avond. Ik was een keer aan het douchen, klopt hij op de deur dat ik op moet schieten. :')
Was ik aan het aankleden, komt hij mijn kamer binnenstormen terwijl ik in mijn boxer sta. Ik maak nog een sneer van "Ne bakiyon lan. Bilmem artik, Türk erkeklerine bacak olsun da ne bacagi olursa olsun, sizin isiniz belli olmaz." Gaat-ie dat voor de grap bevestigen. :')
Als hij me ophaalde wilde hij naar de sahil om thee te drinken. Of naar de kahve om okey te spelen maar dat weigerde ik meestal. :r

Fuck man, zijn hele leven ziet er zo uit: werk, eten, sahil/kahve.
pi_118105595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef Levolution het volgende:

Fuck man, zijn hele leven ziet er zo uit: werk, eten, sahil/kahve.
Tjah, 6 dagen werken voor 600/700 tl per maand, meer kan je ook niet verwachten ;(

Heb de neiging om foto's te plaatsen :')
pi_118105622
Aaaah... Je bent beleefd.
Ik ben onbeleefd. Dus als er bezoek kwam, waar ik een godsgruwelijk hekel aan had, was het simpel: ik kwam ze groeten en ging binnen TV kijken.

mensen die aan mij plakken negeer ik gewoon. Ambipur, ga je mee de stad in? Nee, ik ga niet mee de stad in. En dan ging ik later toch, maar dan met een ander.

De reden dat ik sommigen compleet negeer, omdat ze continu verwachten dat ik voor alles betaal. Als je geen geld hebt, doe ik dat met liefde en plezier. Als je verdomme poen hebt, mag jij ook een keer meebetalen.

Ik vind je wel heel netjes :) heel Turks. Ik ben een boer. Mijn ouders schamen zich dood voor mij.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:04:59 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105672
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Tjah, 6 dagen werken voor 600/700 tl per maand, meer kan je ook niet verwachten ;(
Ik zeg niet dat hij uit moet gaan of een wereldreis moet maken. Maar je kan toch ook bij je familie zitten een keer? Waarom moeten ze altijd ergens buiten thee lurken?
quote:
Heb de neiging om foto's te plaatsen :')
Waarvan? :P
pi_118105825
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij uit moet gaan of een wereldreis moet maken. Maar je kan toch ook bij je familie zitten een keer? Waarom moeten ze altijd ergens buiten thee lurken?

[..]

Waarvan? :P
Kani kayniyordur :9

gewoon foto's die ik genomen heb in Turkije enz. :D zat net fb foto's te bekijken, daardoor :9 en mis Turkije ;(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:08:38 #28
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
Aaaah... Je bent beleefd.
Ik ben onbeleefd. Dus als er bezoek kwam, waar ik een godsgruwelijk hekel aan had, was het simpel: ik kwam ze groeten en ging binnen TV kijken.

mensen die aan mij plakken negeer ik gewoon. Ambipur, ga je mee de stad in? Nee, ik ga niet mee de stad in. En dan ging ik later toch, maar dan met een ander.

De reden dat ik sommigen compleet negeer, omdat ze continu verwachten dat ik voor alles betaal. Als je geen geld hebt, doe ik dat met liefde en plezier. Als je verdomme poen hebt, mag jij ook een keer meebetalen.

Ik vind je wel heel netjes :) heel Turks. Ik ben een boer. Mijn ouders schamen zich dood voor mij.
_O-

Ik ben beleefd ja, ik kan ook niet makkelijk bot doen of nee zeggen. Maar bij deze gast maakte ik het wel duidelijk en dan had hij er nog steeds schijt aan. Plus hij wilde mij niets laten betalen. Zoals ik al zei, hij bedoelde het goed, hij is erg gastvrij.
Keer zat ik in de tuin te chillen met mijn laptop. Kleine jochies uit de buurt keken mee, vonden dat helemaal cool enzo. Komt die gast weer aan "ga je mee?". Nee zeg ik 10x. Op een gegeven moment zei zo'n klein jochie "hij zegt toch nee?". Begint die gast te berserken op dat kind "sen karisma vallah döverim seni". :') wtf.
Uiteindelijk is-ie afgedropen en heb ik de ganse avond onder de druivenbladeren gechilld.
pi_118105866
Ik betaal meestal ook wel. Werd vorig jaar wel gevraagd om sigaretten te gaan halen :') dat heb ik wel geweigerd, ze bleven ook smeken :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:09:57 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118105895
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Ayca het volgende:
Ik betaal meestal ook wel. Werd vorig jaar wel gevraagd om sigaretten te gaan halen :') dat heb ik wel geweigerd, ze bleven ook smeken :')
Meisjes laten betalen. :')
Sommige Turken kennen echt schaamte. Maakt niet uit dat jij jonger bent of een meisje bent: nee, je bent Avrupali dus je moet met geld strooien. :')
pi_118105959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O-

Ik ben beleefd ja, ik kan ook niet makkelijk bot doen of nee zeggen. Maar bij deze gast maakte ik het wel duidelijk en dan had hij er nog steeds schijt aan. Plus hij wilde mij niets laten betalen. Zoals ik al zei, hij bedoelde het goed, hij is erg gastvrij.
Keer zat ik in de tuin te chillen met mijn laptop. Kleine jochies uit de buurt keken mee, vonden dat helemaal cool enzo. Komt die gast weer aan "ga je mee?". Nee zeg ik 10x. Op een gegeven moment zei zo'n klein jochie "hij zegt toch nee?". Begint die gast te berserken op dat kind "sen karisma vallah döverim seni". :') wtf.
Uiteindelijk is-ie afgedropen en heb ik de ganse avond onder de druivenbladeren gechilld.
Denk dat deze gozer wel lief is idd... Tegen zulke mensen kan ik ook bot doen, maar dan wel met mate.

Ik werd echt schijtziek van die nichten en neven die mij lieten betalen.. Psycho's.. 1 x betalen, volgende x dacht ik Doei, ga nog liever alleen.

Maar moet zeggen, mijn overgrote deel van de familie heeft het goed en is zo gul als wat :)
pi_118105989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Meisjes laten betalen. :')
Sommige Turken kennen echt schaamte. Maakt niet uit dat jij jonger bent of een meisje bent: nee, je bent Avrupali dus je moet met geld strooien. :')
X zei zo'n vriend tegen mij, sen ode bakim, ne de olsa Avrupalisin. Toen was ik nog lief en dacht ik wtf maar betaalde ik wel.
pi_118105993
Ze laten in Tr mij juist nooit betalen ;(
pi_118106018
pi_118106023
Oh maar ik was met andere meisjes hoor :P als er een neef/oom ofzo is betaald hij meestal. En normaal vragen ze er nooit om, maar dit was omdat andere dan zouden weten dat ze rookten :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:14:59 #36
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Denk dat deze gozer wel lief is idd... Tegen zulke mensen kan ik ook bot doen, maar dan wel met mate.

Ik werd echt schijtziek van die nichten en neven die mij lieten betalen.. Psycho's.. 1 x betalen, volgende x dacht ik Doei, ga nog liever alleen.

Maar moet zeggen, mijn overgrote deel van de familie heeft het goed en is zo gul als wat :)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

X zei zo'n vriend tegen mij, sen ode bakim, ne de olsa Avrupalisin. Toen was ik nog lief en dacht ik wtf maar betaalde ik wel.
Het domste zijn nog wel de Avrupali's die hierin trappen. Altijd die mensen overladen met cadeaus. :')
Je wordt gewoon gebruikt en als je weg bent praten ze weer achter je rug om.

quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Ayca het volgende:
Oh maar ik was met andere meisjes hoor :P als er een neef/oom ofzo is betaald hij meestal. En normaal vragen ze er nooit om, maar dit was omdat andere dan zouden weten dat ze rookten :')
Nee oké, dat is anders inderdaad. Maar zoals bij Ambipur, dat ook mannen haar lieten betalen. Is wel een afgang vind ik.

Btw, stiekeme rokers. :') !_
pi_118106195
Ha! Cadeaus doen we niet meer aan.. Alleen tantes, maar die zijn schatten van schatten! *;
pi_118106354

pi_118106403
quote:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....! *;
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:21:16 #40
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106446
quote:
O+ O+ O+ O+
Hij/zij kijkt wel heel droevig. :'(
pi_118106532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Hij/zij kijkt wel heel droevig. :'(
Ze waren achtergelaten in een donkere stal omdat ze nog te klein waren om mee te lopen met de grotere schapen. Er waren nog een stuk of 6/7 lammetjes die ik niet kon pakken :D
pi_118106556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ze waren achtergelaten in een donkere stal omdat ze nog te klein waren om mee te lopen met de grotere schapen. Er waren nog een stuk of 6/7 lammetjes die ik niet kon pakken :D
En?! Heb je ze lekker opgegeten? :9~
pi_118106647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:D
pi_118106676

Hier is de nieuwe film van Olgun Simsek opgenomen, Gözetleme Kulesi

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:D Kiyamam O+
pi_118106712
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

:D Kiyamam O+
Why man.... weet je hoe lekker zo'n lammetje is!
pi_118106720
quote:
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:28:27 #47
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Zijn echt schattige beesten.

Nu ga ik ook posten. Dit is/was onze köy:

Tegenwoordig dood en verlaten. Hoogstens een paar mensen die er nog wonen (verderop zijn wel wat meer köys). Vroeger was het vruchtbaarder, groener en levendiger, heb ik mij laten vertellen. Toen mijn opa en oma nog leefden, hadden ze vee enzo, dat heb ik nog wel mogen meemaken en dat was echt leuk.

De andere kant is één en al bos en heide. Doodstil en geen ziel te bekennen. Ik ben met mijn (andere) opa gaan wandelen en dat was eng, gezien je zo een beer of zwijn kan tegenkomen. We hebben sporen en uitwerpselen van deze dieren mogen aanschouwen.

pi_118106802
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tegenwoordig dood en verlaten. Hoogstens een paar mensen die er nog wonen (verderop zijn wel wat meer köys). Vroeger was het vruchtbaarder, groener en levendiger, heb ik mij laten vertellen. Toen mijn opa en oma nog leefden, hadden ze vee enzo, dat heb ik nog wel mogen meemaken en dat was echt leuk.

De andere kant is één en al bos en heide. Doodstil en geen ziel te bekennen. Ik ben met mijn (andere) opa gaan wandelen en dat was eng, gezien je zo een beer of zwijn kan tegenkomen. We hebben sporen en uitwerpselen van deze dieren mogen aanschouwen.

[ afbeelding ]
Wat groen! Memleket nere?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:29:53 #49
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118106830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat groen! Memleket nere?
Mengen, Bolu. Meer naar het oosten in Karadeniz is wel veel groener dan dit, dat wil ik nog eens zien.
pi_118106864
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fucking mooi O+ Bolu?

Bizim(annemin) Köy:

Dipsiz Göl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')