abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118102204
Jeetje, nog steeds geen topic?
Kristen Stewart bedriegt haar liefje Robert Pattinson met de regisseur van haar laatste film, Snow White and the Huntsman - Rupert Sanders (overigens getrouwd en twee kids).

Het begon met deze tweet van de vrouw (Liberty Ross) van de overspelige regisseur:

Toen kwam deze cover:

En toen kwamen de shocking pics:

De vraag is: blijft Rob of gaat Rob?
(en misschien ook: wat gaat Liberty doen?)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_118102434
Dude :')
pi_118102638
Ik zal morgen de OP wel updaten.
pi_118102752
Fuck haar en fuck hun allemaal.
pi_118102962
Team Pattinson represent _O_
pi_118114298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef Plantagehouder het volgende:
pi_118161474
Ze zijn allang weer samen :') Get your facts straight.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118162652
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef Plantagehouder het volgende:
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118162663
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ze zijn allang weer samen :') Get your facts straight.
Dat heeft ze ook, alleen jij kan denk ik niet goed lezen.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef roos85 het volgende:
Ik zal morgen de OP wel updaten.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118166722
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 19-10-2012 12:39:20 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_118171600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:39 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dat heeft ze ook, alleen jij kan denk ik niet goed lezen.

[..]

Oops.... door drukte helemaal vergeten..probeer het vanavond nog even te updaten.
pi_118186887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

Oops.... door drukte helemaal vergeten..probeer het vanavond nog even te updaten.
Kan gebeuren :) Geen probleem dus denk ik zo!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:19:45 #13
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_118212144
Dit topic zou een #2 of #3 ofzo achter de OP moeten hebben.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_118973244
'Kristen Stewart en Robert Pattinson wonen weer samen'
LOS ANGELES - Twee maanden nadat Robert Pattinson zijn 22-jarige vriendin Kristen Stewart de deur wees, wonen de twee al weer samen.

De Twilight-acteurs verzoenden zich onlangs weer en volgens een insider wonen ze sinds kort weer samen.

"Rob en Kristen brengen samen de meeste tijd samen door in haar nieuwe huis. Wellicht brengt het huis van Robert nog teveel nare herinneringen naar boven", aldus de bron.

Het stel heeft ook een nieuwe hond, Bernie genaamd. Dat onthulde Kristen tijdens een interview in de tv-show Live With Kelly & Michael. Zij en de 26-jarige Robert hadden samen al een hond met de naam Bear. Kristen ging in het programma overigens niet in op vragen over haar relatie met Robert.
pi_118975475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Koningin het volgende:
'Kristen Stewart en Robert Pattinson wonen weer samen'
LOS ANGELES - Twee maanden nadat Robert Pattinson zijn 22-jarige vriendin Kristen Stewart de deur wees, wonen de twee al weer samen.

De Twilight-acteurs verzoenden zich onlangs weer en volgens een insider wonen ze sinds kort weer samen.

"Rob en Kristen brengen samen de meeste tijd samen door in haar nieuwe huis. Wellicht brengt het huis van Robert nog teveel nare herinneringen naar boven", aldus de bron.

Het stel heeft ook een nieuwe hond, Bernie genaamd. Dat onthulde Kristen tijdens een interview in de tv-show Live With Kelly & Michael. Zij en de 26-jarige Robert hadden samen al een hond met de naam Bear. Kristen ging in het programma overigens niet in op vragen over haar relatie met Robert.
Is ook alweer oud nieuws... :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119674389
Dit was te verwachten:

'Kristen Stewart in verwachting'
Robert Pattinson en Kristen Stewart zouden in verwachting zijn van hun eerste kindje.

Dat meldt althans het Amerikaanse tijdschrift OK! maandag.

Bronnen onthullen tegenover het blad dat de twee Twilight-sterren al druk bezig zijn met de inrichting van de kinderkamer en dat de 22-jarige Stewart en de 26-jarige Pattinson hun kroost graag in Engeland willen grootbrengen.

Het babynieuws volgt op de verzoening van het stel afgelopen september na het overspelschandaal van Stewart met regisseur Rupert Sanders. Pattinson heeft Stewart haar slippertje ondertussen vergeven en de twee wonen sinds kort ook weer samen.
pi_119674685
jezus doen ze in real life Bella en Edward na ??/
pi_119676840
Oh god. Ze doen toch niet "goh, laten we een kind nemen om te kijken of onze relatie nog wat is "

:') :') :') :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:24:58 #19
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_119677014
Arme R-Patz.. nu is hij zwaar fucked
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_119693114
Ik geloof er nog helemaal niks van. Roddelblaadjes gespeculeer :')
Ik geloof het pas als ze het zelf ook bevestigt :Y
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:39:07 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_119693208
Zo, zo, Rupert Sanders voor de 3e keer vader, zal hij leuk vinden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:24:50 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_119953791
quote:
Robert Pattinson viert kerst zonder Kristen Stewart
LOS ANGELES - Robert Pattinson viert dit jaar Kerstmis zonder Kristen Stewart. Het stel besloot de feestdag niet samen door te brengen na een pijnlijk etentje bij Robs ouders thuis op Thanksgiving.

Er hing duidelijk spanning in de lucht toen Kristen Thanksgiving vierde bij de ouders van Rob. Het was de eerste keer dat de actrice de familie Pattinson onder ogen kwam na haar inmiddels beruchte affaire met Snow White And The Huntsman-regisseur Rupert Saunders, afgelopen juli.

''De familie lachte vriendelijk naar Kristen en oogde heel relaxed op de rode loper van de premičre van Twilight: Breaking Dawn - Part 2. Maar een week later lagen de zaken binnenshuis wat gecompliceerder'', onthult een insider. ''Het was zenuwslopend voor Kristen. Ze voelde zich erg ongemakkelijk en Robs zussen waren niet heel gastvrij.''

Robert heeft nu besloten om de kerstdagen door te brengen met zijn familie in Londen en het nieuwe jaar in te luiden met Kristen in Mexico.
Go zussen :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119994606
quote:
'Kristen en Robert gaan trouwen'
LONDEN - Volgens OK! Magazine gaan Kristen Stewart en Robert Pattinson dan nu echt gaan trouwen.

Het belooft een sprookjeshuwelijk te worden.

Het stel werd plotseling wereldberoemd, heeft ongekende media-aandacht overleefd en een relatiecrisis. Het heeft hun band alleen maar sterker gemaakt, denkt het magazine.

Tijd om het officieel te maken. Het liefste met een droomhuwelijk, vergelijkbaar met de trouwerij in The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1.

Feest

De twee zijn al locaties aan het uitzoeken voor het grote feest. "Ze twijfelen of ze het in Engeland gaan doen of ergens afgelegen en tropisch", weet een insider te vertellen. "Voordat Kristen vreemdging was het plan altijd om dichtbij Rob's huis te trouwen in Engeland. Maar nu veel vrienden en familie niet zo op Kristen meer zijn gesteld, ziet zij dat niet meer zitten."

Het stel had eerder dit jaar een relatiecrisis omdat bleek dat Kristen Stewart vreemd ging met Rupert Sanders, de regisseur van Snow White.

Bron: Nu.nl
Wie er iets van snapt en het nog volgt mag het zeggen!! :P
  donderdag 6 december 2012 @ 14:02:40 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_119994675
Negentig procent van deze nieuwsberichten zijn natuurlijk volkomen uit de duim gezogen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_120185972
Ze gaat vreemd, ze komen weer bij elkaar, dan wordt er gezegd dat ze zwanger is, dan weer niet, dan gaan ze trouwen? Of toch ook weer niet ? :')
Verwarring! o|O
pi_121190146
Je hebt het er maar druk mee meid. :+

standaard 'stoned' look. }:|
pi_121634754
quote:
'Over en uit tussen Robert Pattinson en Kristen Stewart' van onze redactie
AMSTERDAM - Twilight-acteur Robert Pattinson (26) heeft afgelopen weekend definitief een punt gezet achter zijn relatie met zijn tegenspeelster Kristin Stewart (22).

Dit meldt een bron in de Britse krant The Sun. "Kristen vloog naar Los Angeles om samen met Robert naar de uitreiking van de Golden Globes te gaan. Bij aankomst kreeg ze te horen dat hij hun relatie niet meer zag zitten."

Volgens de bron houdt Robert nog steeds 'zielsveel' van Kristen. "Maar hij denkt dat ze beter verder kunnen gaan als vrienden. Daarbij vindt hij dat ze zich moeten focussen op hun carričre nu Twilight is afgelopen." Kristen is verdrietig, maar ze begrijpt zijn besluit.

De twee hebben vier jaar een relatie gehad, maar in juli ging de actrice vreemd met regisseur Rupert Sanders (42). Na een korte pauze kwamen Robert en Kristen in september weer bij elkaar.
pi_121635756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:11 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

You go Robert! Goed zo;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_121636881
Dat had ze kunnen verwachten :Y
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:11:10 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121642348
Nou :{ Ik vond ze leuk samen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_121643279
Ze hoeven geen films meer samen te promoten *O*
Tap tap tap
pi_121645491
quote:
13s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef Vivi het volgende:
Nou :{ Ik vond ze leuk samen.
Ik ook maar lomp van Kristen dat ze vreemd gaat... dus goed van Rob om dit besluit te nemen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121767408
Deel 59999999:

quote:
'Kristen Stewart en Robert Pattinson niet uit elkaar'
LOS ANGELES - Kristen Stewart en Robert Pattinson zijn 'beslist nog bij elkaar'.

Dat zegt een bron dicht bij het stel tegen E! News. Recente geruchten dat de relatie opnieuw op de klippen zou zijn gelopen, zijn volgens de bron niet waar.

Pattinson is voor filmopnames naar Australië vertrokken. Voor zijn vertrek was hij zondag op een afterparty van de Golden Globes, samen met Stewart. Zij zou nog overwegen om hem over een paar weken een bezoek te brengen op de set.

De twee gingen in juli vorig jaar uit elkaar nadat de actrice was vreemdgegaan. In september bloeide de liefde weer op.

Bron: www.nu.nl
pi_121794471
Jezus.
Gewoon normaal doen ja.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:13:48 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121794737
O+
pi_122154686
quote:
Rupert Sanders en vrouw gaan scheiden
AMSTERDAM - Snow White and the Huntsman-regisseur Rupert Sanders en zijn vrouw Liberty Ross hebben besloten een einde te maken aan hun relatie.

Foto: Wenn Dat melden verschillende Amerikaanse media.

Ross heeft de scheiding aangevraagd wegens 'onoverkomelijke verschillen', zo meldt People. Haar toekomstige ex-man had in de zomer van 2012 een affaire met actrice Kristen Stewart die de hoofdrol speelde in Snow White and the Huntsman.

Sanders heeft tegelijk met Ross scheidingspapieren ingeleverd. Het koppel wil volgens TMZ een gezamenlijke voogdij over hun twee kinderen. Ross wil alimentatie en de kosten voor haar advocaat bij de regisseur verhalen.

Actrice Kristen Stewart en haar vriend Robert Pattinson hebben het bijgelegd na de affaire en zouden momenteel nog bij elkaar zijn, dit ondanks de geruchten dat de twee inmiddels een einde aan hun relatie zouden hebben gemaakt.
pi_122333591

Liberty Ross laat even zien wat Rupert nu moet missen O-)
pi_122333671
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]

Liberty Ross laat even zien wat Rupert nu moet missen O-)
Ik dacht serieus dat het Steward was, moest even 3 keer kijken :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122333701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik kwam de foto ook op de website van TheSun tegen, maar kon em daar niet vanaf pakken. Daar zeiden ze precies hetzelfde als jij nu zegt :D
pi_122334135
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:04 schreef Iwanius het volgende:
Je hebt het er maar druk mee meid. :+

[ afbeelding ]

standaard 'stoned' look. }:|
ik dacht even dat het een van die dochters was van Bruce en Demi
pi_122335212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Same here!

Ze ligt er wel een beetje raar bij ook.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:46:59 #42
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_122339643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:11 schreef Golden19871 het volgende:
Deel 59999999:

[..]

Oh for the love of...
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 17:55:22 #43
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_122349860
My lord, wat is Liberty Ross eng dun, zeg :X
Dit moet wel bewerkt zijn...
(Un)masking for the greater good.
pi_124105784
quote:
Wow ja die zien er ook echt uit als een verliefd koppeltje :') Niet dat het in ze op komt dat ze gewoon als vrienden met elkaar om gaan
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:42:49 #46
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_124118557
Wat kijkt ze weer vrolijk...
pi_124125499
Een glimlach kan er nooit van af. En als ze lacht is het een zuinig lachje. Kortom, een chagrijnig mokkel.
pi_124606162

'Robert Pattinson blij met hereniging Kristen Stewart'

Robert Pattinson is naar verluidt 'dolblij' om weer herenigd te zijn met vriendinnetje Kristen Stewart na zijn lange verblijf in Australië. Volgens een kennis van de 26-jarige acteur is het stel 'gelukkiger dan ooit'.

De Britse acteur keerde onlangs terug naar Los Angeles nadat hij twee maanden in Australië vertoefde voor de opnames van de film The Rover.

Pattinson zou eerder hebben gemeld dat hij de tijd tevens zou gebruiken om zijn toekomst met Stewart te evalueren, na haar slippertje met regisseur Rupert Sanders in augustus.

De bron vertelt tegen HollywoodLife dat de pauze tussen de twee het stel goed heeft gedaan. "Kristen en Robert zijn gelukkiger dan ooit en ze genieten van elkaar. Rob begon Kristen aan het eind enorm te missen en brengt al zijn tijd met haar door. En met de honden natuurlijk. Het lijkt erop dat hun relatie nog nooit zo sterk is geweest."

Het stel werd de afgelopen dagen geregeld hand in hand gespot in Los Angeles.
pi_127101425
We zijn alweer 2 maanden verder:

quote:
Robert Pattinson en Katy Perry weer samen gezien

Robert Pattinson en Katy Perry zijn het afgelopen weekend wederom samen gezien. De Twilight-acteur en de Firework-zangeres werden gespot terwijl ze samen een huwelijksrepetitie van twee vreemden aanschouwden in Santa Barbara.

Dat meldt People.

Pattinson en Perry, die beiden vrijgezel zijn na hun breuk met respectievelijk Kristen Stewart en John Mayer, besloten de San Ysidro Ranch te bezoeken, waar op dat moment een verloofd stel zijn bruiloft voorbereidde. De ranch is gelegen in de buurt waar de zangeres opgroeide.

Een aanwezige gast verklaarde tegenover het blad: "Katy en Rob zaten naast elkaar en bekeken ons vanuit de tuin. Ze waren niet intiem of iets dergelijks. Ze gedroegen zich in ieder geval niet als een typisch verliefd stelletje."

Vorige week werden de twee voor het eerst alleen gespot in New York. Perry en Pattinson gaan al langere tijd met elkaar om, maar wel steeds met Stewart erbij. De hechte band tussen Pattinson en de zangeres zou een van de redenen zijn voor de breuk van de acteur en Stewart.
pi_127694803
quote:
'Katy Perry en Robert Pattinson verliefd'
Robert Pattinson en Katy Perry zouden het samen weer erg gezellig hebben gehad, afgelopen weekend. Vrienden van de twee vertellen New York Post zelfs dat ze voor elkaar gevallen zijn.
Foto: Wenn

De Twilight-acteur zou een week bij Katy in Los Angeles hebben gelogeerd.

Tijdens een concert van Björk zouden ze erg close zijn geweest. Wel liepen ze gescheiden naar buiten, om de fotografen te ontwijken.

De twee werden al vaker samen gespot, sinds het in mei uit ging tussen Robert en zijn ex Kristen Stewart, die eerder bevriend was met Katy.

De zangeres zou echter ook nog niet helemaal over haar laatste relatie met John Mayer zijn. Het Amerikaanse entertainmenttijdschrift People schreef zondag dat Perry en Mayer met een stel vrienden bij Chateau Marmont in West-Hollywood waren. De groep is tot na middernacht aan tafel blijven zitten.

Eerder deze week werd bekend dat Pattinson tips kreeg van acteur Leonardo DiCaprio. "Leo heeft hem gebeld. Hij heeft hem gezegd te scheren, nieuwe kleren aan te trekken en een huis te huren in Miami", aldus een bron tegenover HollywoodLife.com. "Leonardo heeft daar zelf ook een huis en hij wil Rob verder helpen."

DiCaprio zou de acteur willen koppelen aan een model. "Leo heeft zelf met heel wat modellen iets gehad, dus hij kent er genoeg. En Robert heeft zijn aanbod aangenomen. Hij moet Los Angeles echt uit, de hele stad doet hem denken aan Kristen."
Aldus Nu.nl
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 12 juni 2013 @ 09:28:32 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_127695176
Hm, andere sites berichten juist dat Katy en John weer bij elkaar zijn.
pi_127698422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:28 schreef Vivi het volgende:
Hm, andere sites berichten juist dat Katy en John weer bij elkaar zijn.
bron?
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:17:52 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_127711506
Doe niet zo wijs joh :D Google.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')