abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118102204
Jeetje, nog steeds geen topic?
Kristen Stewart bedriegt haar liefje Robert Pattinson met de regisseur van haar laatste film, Snow White and the Huntsman - Rupert Sanders (overigens getrouwd en twee kids).

Het begon met deze tweet van de vrouw (Liberty Ross) van de overspelige regisseur:

Toen kwam deze cover:

En toen kwamen de shocking pics:

De vraag is: blijft Rob of gaat Rob?
(en misschien ook: wat gaat Liberty doen?)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_118102434
Dude :')
pi_118102638
Ik zal morgen de OP wel updaten.
pi_118102752
Fuck haar en fuck hun allemaal.
pi_118102962
Team Pattinson represent _O_
pi_118114298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef Plantagehouder het volgende:
pi_118161474
Ze zijn allang weer samen :') Get your facts straight.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118162652
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef Plantagehouder het volgende:
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118162663
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ze zijn allang weer samen :') Get your facts straight.
Dat heeft ze ook, alleen jij kan denk ik niet goed lezen.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef roos85 het volgende:
Ik zal morgen de OP wel updaten.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_118166722
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 19-10-2012 12:39:20 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_118171600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:39 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dat heeft ze ook, alleen jij kan denk ik niet goed lezen.

[..]

Oops.... door drukte helemaal vergeten..probeer het vanavond nog even te updaten.
pi_118186887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

Oops.... door drukte helemaal vergeten..probeer het vanavond nog even te updaten.
Kan gebeuren :) Geen probleem dus denk ik zo!
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:19:45 #13
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_118212144
Dit topic zou een #2 of #3 ofzo achter de OP moeten hebben.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_118973244
'Kristen Stewart en Robert Pattinson wonen weer samen'
LOS ANGELES - Twee maanden nadat Robert Pattinson zijn 22-jarige vriendin Kristen Stewart de deur wees, wonen de twee al weer samen.

De Twilight-acteurs verzoenden zich onlangs weer en volgens een insider wonen ze sinds kort weer samen.

"Rob en Kristen brengen samen de meeste tijd samen door in haar nieuwe huis. Wellicht brengt het huis van Robert nog teveel nare herinneringen naar boven", aldus de bron.

Het stel heeft ook een nieuwe hond, Bernie genaamd. Dat onthulde Kristen tijdens een interview in de tv-show Live With Kelly & Michael. Zij en de 26-jarige Robert hadden samen al een hond met de naam Bear. Kristen ging in het programma overigens niet in op vragen over haar relatie met Robert.
pi_118975475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Koningin het volgende:
'Kristen Stewart en Robert Pattinson wonen weer samen'
LOS ANGELES - Twee maanden nadat Robert Pattinson zijn 22-jarige vriendin Kristen Stewart de deur wees, wonen de twee al weer samen.

De Twilight-acteurs verzoenden zich onlangs weer en volgens een insider wonen ze sinds kort weer samen.

"Rob en Kristen brengen samen de meeste tijd samen door in haar nieuwe huis. Wellicht brengt het huis van Robert nog teveel nare herinneringen naar boven", aldus de bron.

Het stel heeft ook een nieuwe hond, Bernie genaamd. Dat onthulde Kristen tijdens een interview in de tv-show Live With Kelly & Michael. Zij en de 26-jarige Robert hadden samen al een hond met de naam Bear. Kristen ging in het programma overigens niet in op vragen over haar relatie met Robert.
Is ook alweer oud nieuws... :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119674389
Dit was te verwachten:

'Kristen Stewart in verwachting'
Robert Pattinson en Kristen Stewart zouden in verwachting zijn van hun eerste kindje.

Dat meldt althans het Amerikaanse tijdschrift OK! maandag.

Bronnen onthullen tegenover het blad dat de twee Twilight-sterren al druk bezig zijn met de inrichting van de kinderkamer en dat de 22-jarige Stewart en de 26-jarige Pattinson hun kroost graag in Engeland willen grootbrengen.

Het babynieuws volgt op de verzoening van het stel afgelopen september na het overspelschandaal van Stewart met regisseur Rupert Sanders. Pattinson heeft Stewart haar slippertje ondertussen vergeven en de twee wonen sinds kort ook weer samen.
pi_119674685
jezus doen ze in real life Bella en Edward na ??/
pi_119676840
Oh god. Ze doen toch niet "goh, laten we een kind nemen om te kijken of onze relatie nog wat is "

:') :') :') :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:24:58 #19
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_119677014
Arme R-Patz.. nu is hij zwaar fucked
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_119693114
Ik geloof er nog helemaal niks van. Roddelblaadjes gespeculeer :')
Ik geloof het pas als ze het zelf ook bevestigt :Y
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:39:07 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_119693208
Zo, zo, Rupert Sanders voor de 3e keer vader, zal hij leuk vinden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:24:50 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_119953791
quote:
Robert Pattinson viert kerst zonder Kristen Stewart
LOS ANGELES - Robert Pattinson viert dit jaar Kerstmis zonder Kristen Stewart. Het stel besloot de feestdag niet samen door te brengen na een pijnlijk etentje bij Robs ouders thuis op Thanksgiving.

Er hing duidelijk spanning in de lucht toen Kristen Thanksgiving vierde bij de ouders van Rob. Het was de eerste keer dat de actrice de familie Pattinson onder ogen kwam na haar inmiddels beruchte affaire met Snow White And The Huntsman-regisseur Rupert Saunders, afgelopen juli.

''De familie lachte vriendelijk naar Kristen en oogde heel relaxed op de rode loper van de première van Twilight: Breaking Dawn - Part 2. Maar een week later lagen de zaken binnenshuis wat gecompliceerder'', onthult een insider. ''Het was zenuwslopend voor Kristen. Ze voelde zich erg ongemakkelijk en Robs zussen waren niet heel gastvrij.''

Robert heeft nu besloten om de kerstdagen door te brengen met zijn familie in Londen en het nieuwe jaar in te luiden met Kristen in Mexico.
Go zussen :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_119994606
quote:
'Kristen en Robert gaan trouwen'
LONDEN - Volgens OK! Magazine gaan Kristen Stewart en Robert Pattinson dan nu echt gaan trouwen.

Het belooft een sprookjeshuwelijk te worden.

Het stel werd plotseling wereldberoemd, heeft ongekende media-aandacht overleefd en een relatiecrisis. Het heeft hun band alleen maar sterker gemaakt, denkt het magazine.

Tijd om het officieel te maken. Het liefste met een droomhuwelijk, vergelijkbaar met de trouwerij in The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1.

Feest

De twee zijn al locaties aan het uitzoeken voor het grote feest. "Ze twijfelen of ze het in Engeland gaan doen of ergens afgelegen en tropisch", weet een insider te vertellen. "Voordat Kristen vreemdging was het plan altijd om dichtbij Rob's huis te trouwen in Engeland. Maar nu veel vrienden en familie niet zo op Kristen meer zijn gesteld, ziet zij dat niet meer zitten."

Het stel had eerder dit jaar een relatiecrisis omdat bleek dat Kristen Stewart vreemd ging met Rupert Sanders, de regisseur van Snow White.

Bron: Nu.nl
Wie er iets van snapt en het nog volgt mag het zeggen!! :P
  donderdag 6 december 2012 @ 14:02:40 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_119994675
Negentig procent van deze nieuwsberichten zijn natuurlijk volkomen uit de duim gezogen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_120185972
Ze gaat vreemd, ze komen weer bij elkaar, dan wordt er gezegd dat ze zwanger is, dan weer niet, dan gaan ze trouwen? Of toch ook weer niet ? :')
Verwarring! o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')