Een die geen bier hoeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Wat ben jij nou voor een ''man''?
Kan je proberenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je, ik bind je wel gewoon vast met ductape.
[..]
Nee mallerd, ipv kreupel slaan
quote:
Gewoon, ik vind het niet lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]hoe kan je nou geen bier hoeven
Hoe kan je het nou niet lekker vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het niet lekker.
Ja, jammer dat je dat nooit zult bereiken, popquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je eenmaal vast zit vind ik het wel een geslaagde poging
Weet ik veelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou niet lekker vinden
Ik zal er een nachtje van wakker liggen want dit houd me in mijn greepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je dat nooit zult bereiken, pop
Snap ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal er een nachtje van wakker liggen want dit houd me in mijn greep
Bierquote:
Lust jij geen bier... Grappig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het niet lekker.
Ja, die telt net als een aai over je hoofdquote:
Neh, blijf jij maar van mijn haar afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die telt net als een aai over je hoofd
Hehequote:
Wiens fobo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand de link naar fobo plaatsen? Ik ben mobiel en zo.
En Duvelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Bier is ook gewoon niet lekker. De enige reden om het te drinken is omdat er alcohol in zit.
Uitzondering die de regel bevestigt is Murphy's Red.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Bier is ook gewoon niet lekker. De enige reden om het te drinken is omdat er alcohol in zit.
Als ik alcohol zou willen drinken pak ik wel iets sterkers. Ik drink bier omdat lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Ik mag ook niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neh, blijf jij maar van mijn haar af
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheHet zal me aan m'n reet roesten dat ik geen bier lust
Behalve dat bier in de meeste gevallen goedkoper is
welke fobo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand de link naar fobo plaatsen? Ik ben mobiel en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |