Ik zou liever niet willen dat iedereen dacht dat ik me gelijk weggeef aan iedereen die ik meet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij de grappen zelf opzette en er vervolgens met open ogen in liep.
Wat voor reputatie heb je dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo hup onder je armen het raam uit
Zo ben ik.quote:
De TT gaat dan ook over autorijden op de Duitse snelwegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ik ben liever niet snel tijdens de seks hoor
Je had beter een stukje uit die Greenday lyrics erin kunnen zetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Disclaimer:
Sorry voor de TT, Fera.
Oh, anders verhaal jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De TT gaat dan ook over autorijden op de Duitse snelweg
Heb die aanpassingsrechten niet meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had beter een stukje uit die Greenday lyrics erin kunnen zetten.
Hihi, faal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb die aanpassingsrechten niet meer
Gewoon één of andere kut TT bedenken en het geklaag van Fera als een man accepterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar had ik mazzel![]()
bijna de lapo gehad
Het is een zware last.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar had ik mazzel![]()
bijna de lapo gehad
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon één of andere kut TT bedenken en het geklaag van Fera als een man accepteren
Wij lijken zo op elkaar he? Ik ben ook kei romantisch.quote:
Sja, dat heb je toch wel zelf in de hand denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou liever niet willen dat iedereen dacht dat ik me gelijk weggeef aan iedereen die ik meet.
Het heeft ook een andere reden. Maar ik ben geen fan van geroddel en dat soort dingen, geen leuke ervaringen mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij lijken zo op elkaar he? Ik ben ook kei romantisch.
Soms.
[..]
Sja, dat heb je toch wel zelf in de hand denk ik.
Daarnaast: boeiend wat anderen denken.
Het zit mijn beste vriendin nog steeds niet lekker.Slet dit, sloerie dat. Je gaat bijna denken dat er meer achter zit.
Ik vind het best knap dat ik iemand kan laten denken dat het verkiezen van haar boven een TV romantisch is. Goede verpakking doet wonderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij lijken zo op elkaar he? Ik ben ook kei romantisch.
Soms.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon één of andere kut TT bedenken en het geklaag van Fera als een man accepteren
Ik heb niet veel eigenwaarde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat ik iemand kan laten denken dat het verkiezen van haar boven een TV romantisch is. Goede verpakking doet wonderen.
Onterecht mijn negertje.quote:
voor mij welquote:
quote:
Ergens weet ik dat ook wel, maar het zit zo diep.quote:
Jij bent dan ook goed met woorden. Als je half zo goed bent met je pener als met woorden, zal geen vrouw klagen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat ik iemand kan laten denken dat het verkiezen van haar boven een TV romantisch is. Goede verpakking doet wonderen.
Ooh, ik snap jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ergens weet ik dat ook wel, maar het zit zo diep.
Klopt, ik weet pas iets leuks als ik een tijdje meepraat. En als er nog een hot topic gaande is. Anders zet ik er meestal lyrics in van een nummer dat ik op dat moment luister.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
weet nooit echt een goede TT en al helemaal niet als ik net binnen kom
Gelukkig schijnt heloef's pener formaatje Eiffeltoren te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook goed met woorden. Als je half zo goed bent met je pener als met woorden, zal geen vrouw klagen.
Nouja, behalve die paar uitgewoonde grotten die niks voelen omdat ze de toren van Pisa gewend zijn.
Dus vrouwen die een kind gebaard hebben zullen nooit meer wat voelen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook goed met woorden. Als je half zo goed bent met je pener als met woorden, zal geen vrouw klagen.
Nouja, behalve die paar uitgewoonde grotten die niks voelen omdat ze de toren van Pisa gewend zijn.
Ik voel jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ergens weet ik dat ook wel, maar het zit zo diep.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ik weet pas iets leuks als ik een tijdje meepraat. En als er nog een hot topic gaande is. Anders zet ik er meestal lyrics in van een nummer dat ik op dat moment luister.
dat heeft iedere fokker tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig schijnt heloef's pener formaatje Eiffeltoren te zijn.
* Fera knuffelt Faxquote:
Zo moeilijk is het toch niet? De laatste post van de vorige user verdraaien en hem flink voor lul zetten in de OP.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
weet nooit echt een goede TT en al helemaal niet als ik net binnen kom
Ik sta onder contractuele verplichting te vermelden dat verhalen over heloef zijn penisgrootte zwaar overtrokken zijn en niet berusten op enige vorm van waarheid. Slechts vooroordelen en wensen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig schijnt heloef's pener formaatje Eiffeltoren te zijn.
Laat mij nou gewoon mijn grapjes maken zonder na te moeten denken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus vrouwen die een kind gebaard hebben zullen nooit meer wat voelen?
Ze zeggen het. Ik twijfel nog over de laatste 7 meter.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft iedere fokker toch![]()
![]()
Sorry, het feminisme zit ook erg diep af en toe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta onder contractuele verplichting te vermelden dat verhalen over heloef zijn penisgrootte zwaar overtrokken zijn en niet berusten op enige vorm van waarheid. Slechts vooroordelen en wensen.
[..]
Laat mij nou gewoon mijn grapjes maken zonder na te moeten denken.
Wat heeft dit te maken met feminisme dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, het feminisme zit ook erg diep af en toe.
Ik moet wel denken aan een filmpje van een vrouw die over een Amsterdammertje heen ging.
Heb je het dan over het paaltje, dat ui-ding of over het glas?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wel denken aan een filmpje van een vrouw die over een Amsterdammertje heen ging.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zeggen het. Ik twijfel nog over de laatste 7 meter.
Dat ik me snel beledigd voel als het op die manier over vrouwen gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met feminisme dan?
Paaltje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je het dan over het paaltje, dat ui-ding of over het glas?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta onder contractuele verplichting te vermelden dat verhalen over heloef zijn penisgrootte zwaar overtrokken zijn en niet berusten op enige vorm van waarheid. Slechts vooroordelen en wensen.
quote:
[..]
Laat mij nou gewoon mijn grapjes maken zonder na te moeten denken.
en niet mooi om te zienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holy shit, dat is een beste prestatie
Ik vraag me af of ze nog een baarmoeder heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Holy shit, dat is een beste prestatie
Lijkt mij ook niet neequote:
Awwwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nog een baarmoeder heeft.Damn, ik voelde pijn toen ik dat zag.
Holy shitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |