Ik zou liever niet willen dat iedereen dacht dat ik me gelijk weggeef aan iedereen die ik meet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij de grappen zelf opzette en er vervolgens met open ogen in liep.
Wat voor reputatie heb je dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo hup onder je armen het raam uit
Zo ben ik.quote:
De TT gaat dan ook over autorijden op de Duitse snelwegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ik ben liever niet snel tijdens de seks hoor
Je had beter een stukje uit die Greenday lyrics erin kunnen zetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Disclaimer:
Sorry voor de TT, Fera.
Oh, anders verhaal jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De TT gaat dan ook over autorijden op de Duitse snelweg
Heb die aanpassingsrechten niet meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had beter een stukje uit die Greenday lyrics erin kunnen zetten.
Hihi, faal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb die aanpassingsrechten niet meer
Gewoon één of andere kut TT bedenken en het geklaag van Fera als een man accepterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar had ik mazzel![]()
bijna de lapo gehad
Het is een zware last.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar had ik mazzel![]()
bijna de lapo gehad
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon één of andere kut TT bedenken en het geklaag van Fera als een man accepteren
Wij lijken zo op elkaar he? Ik ben ook kei romantisch.quote:
Sja, dat heb je toch wel zelf in de hand denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou liever niet willen dat iedereen dacht dat ik me gelijk weggeef aan iedereen die ik meet.
Het heeft ook een andere reden. Maar ik ben geen fan van geroddel en dat soort dingen, geen leuke ervaringen mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij lijken zo op elkaar he? Ik ben ook kei romantisch.
Soms.
[..]
Sja, dat heb je toch wel zelf in de hand denk ik.
Daarnaast: boeiend wat anderen denken.
Het zit mijn beste vriendin nog steeds niet lekker.Slet dit, sloerie dat. Je gaat bijna denken dat er meer achter zit.
Ik vind het best knap dat ik iemand kan laten denken dat het verkiezen van haar boven een TV romantisch is. Goede verpakking doet wonderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij lijken zo op elkaar he? Ik ben ook kei romantisch.
Soms.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon één of andere kut TT bedenken en het geklaag van Fera als een man accepteren
Ik heb niet veel eigenwaarde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat ik iemand kan laten denken dat het verkiezen van haar boven een TV romantisch is. Goede verpakking doet wonderen.
Onterecht mijn negertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |