Doe eens niet zo eng.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drogeren en je doet echt wel wat kt wil
Wordt het nog erger dan dat het nu al bij mij is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna gaat het leven downhill kan ik je wel vertellen. Je hersencellen breken af. Je spieren werken niet meer goed. Je geheugen laat je in de steek.
[..]
Je gaat haar je piemel voeren?
Nee, ik moet afvallen want ik ben te dik.quote:
Het lijkt me heel sterk dat je niemand kunt vinden om daar aan mee te werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Ik moet me razendsnel voortplanten voordat het te laat is.
Ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijkt me heel sterk dat je niemand kunt vinden om daar aan mee te werken.
Vrouwen met een kinderwens zijn doorgaans heel afschrikwekkend hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik moet afvallen want ik ben te dik.
[..]
Het lijkt me heel sterk dat je niemand kunt vinden om daar aan mee te werken.
Aan drugs op zich niks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan drugs?
Drogeren is niet tof of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan drugs?
Inderdaad ja brrrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen met een kinderwens zijn doorgaans heel afschrikwekkend hoor.
Dit is ook leukquote:
Ik voer jouw stukjes vet aan Fera, kanibaal style.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik moet afvallen want ik ben te dik.
Ik heb al genoeg voor deze winter, dank je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voer jouw stukjes vet aan Fera, kanibaal style.
Aanstellerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg voor deze winter, dank je.
Oh, stop it you.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aansteller
Niks mis met jouw figuur
Ik zie heul geen ponyquote:
Is dat die linda??? Hoe ken je haar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier ook geen pony, maar wat een lekker wijf
Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie ik Bronies wel voor aan, ja.quote:
Ik vind het totaal niet bijzonderquote:
Vrouw met pony voor jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Haar hoofd, maar je kan niet zien wat er nog onder zit.quote:
Ik ook niet, over straat zie je zo 10 mensen die erop lijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet bijzonder
Kijk, een baas zoals heloef post gelijk goeie picsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouw met pony voor je
[ afbeelding ]
Taylorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouw met pony voor je
[ afbeelding ]
Oja, misschien heeftt ze wel een lulletje..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haar hoofd, maar je kan niet zien wat er nog onder zit.
Inderdaad, en het is niet mijn smaakquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet, over straat zie je zo 10 mensen die erop lijken
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oja, misschien heeftt ze wel een lulletje..
Ik besef me nu dat ze best lekker is, maar die afgrijselijke muziek.quote:
Welke straat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet, over straat zie je zo 10 mensen die erop lijken
Dat ook. En het lijkt alsof ze haar kiezen op elkaar heeft en probeert te lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is niet mijn smaak
Stiekem luister ik wel een beetje naar haar muziek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat ze best lekker is, maar die afgrijselijke muziek.
Haar laatste single is best aardig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiekem luister ik wel een beetje naar haar muziek.
Deze vind ik mooi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar laatste single is best aardig.
Wie's da?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Beter ga je dat haar vertellen danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat ze best lekker is, maar die afgrijselijke muziek.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 enorme pluspunten maar nu de rest van de vrouw die er aan vastzitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer iets voor jou?
Ik wou al zeggen, je staat gelijk op.quote:
Hier doet men daar niet zo moeilijk over, een uitzondering daargelaten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen met een kinderwens zijn doorgaans heel afschrikwekkend hoor.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voer jouw stukjes vet aan Fera, kanibaal style.
Beetje groot imoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer iets voor jou?
Die heb je graag groot?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Klein maar fijn.. behalve met een lulletje..
Ik denk dat ik mezelf met een kinderwens wel eng zou vinden. Eigenlijk is het beter als ik me helemaal niet voortplant.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, je staat gelijk op.
[..]
Hier doet men daar niet zo moeilijk over, een uitzondering daargelaten.
[..]
Waarom echt?
Hahaha.. de mijne moet groot zijn..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb je graag groot?
Verder vind ik dat ze allemaal puntige knieën hebben, die vrouwen op de foto's.
Oh, en dat is íe niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahaha.. de mijne moet groot zijn..
Dat geldt toch voor alle FOK!kers?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf met een kinderwens wel eng zou vinden. Eigenlijk is het beter als ik me helemaal niet voortplant.
Over een jaar of 10 heb je of kinderen of rammelende eierstokkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf met een kinderwens wel eng zou vinden. Eigenlijk is het beter als ik me helemaal niet voortplant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik eigenlijk wel een verbetering.
Rustig aan.
Tuurlijk. Ik zal het aan Myra laten lezen, bro.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb je graag groot?
Verder vind ik dat ze allemaal puntige knieën hebben, die vrouwen op de foto's.
Wacht maar totdat je dat kleine bundeltje vetjes en poep in je armen hebt. Dan smelt je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je scherp vandaag. Wat is er met je gebeurt gister?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Zo, even een serieuze vraag voor dit topic.Het is wel een misleidend plaatje weer natuurlijk. Op de 2e foto staat ze iets rechter op, en de schouders iets meer naar voren. Ow en de foto is minder van de zijkant genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik eigenlijk wel een verbetering.
Ik zie jou je wel voortplanten.quote:
En misschien ook niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 heb je of kinderen of rammelende eierstokken
Hallo mevrouw Swift ik een lullige radio DJ uit een nietszeggend land en een zelfs in dat land nietszeggend radiostation vindt uw muziek kut. Stop er mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter ga je dat haar vertellen dan
Ik denk dat huiveren het beter omschrijft dan smelten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zal het aan Myra laten lezen, bro.
[..]
Wacht maar totdat je dat kleine bundeltje vetjes en poep in je armen hebt. Dan smelt je.
[..]
Godverdomme wat ben je scherp vandaag. Wat is er met je gebeurt gister?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Zo, even een serieuze vraag voor dit topic.En wat is je vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik eigenlijk wel een verbetering.
Dat zal haar leren!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Hallo mevrouw Swift ik een lullige radio DJ uit een nietszeggend land en een zelfs in dat land nietszeggend radiostation vindt uw muziek kut. Stop er mee.
Een lieve babyslang.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat huiveren het beter omschrijft dan smelten.Geef mij maar 'n leuke puppy.
Wedden?quote:
Ik dacht meer dat jij haar leert wat goeie muziek isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Hallo mevrouw Swift ik een lullige radio DJ uit een nietszeggend land en een zelfs in dat land nietszeggend radiostation vindt uw muziek kut. Stop er mee.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
O, ja. Dat is zo schattig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal haar leren!
Ik heb eigenlijk nog nooit een liedje van haar gehoord, dus ik kan me niet achter je scharen.
[..]
Een lieve babyslang.
Ja? Heb ik een papa-hoofd? Nou, de eerstkomende pakweg 10 jaar liever niet hoor. Maar voor de rest ben ik wel heel tof, natuurlijk. Dus het zou zonde zijn als ik me niet voortplant.quote:
Ik moet er ook nog lang niet aan denken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Heb ik een papa-hoofd? Nou, de eerstkomende pakweg 10 jaar liever niet hoor. Maar voor de rest ben ik wel heel tof, natuurlijk. Dus het zou zonde zijn als ik me niet voortplant.
Over 2 maanden worden de dagen weer langer!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
Zoooo, ik hang weer de zolderkamerautist uit
En wat is het trouwens godse vroeg donker
Ja, maargoed.. groter is altijd lekkerder..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb van iemand gehoord dat 17 centimeter ideaal is, dus je mag wel blij zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over 2 maanden worden de dagen weer langer!
Op zich. Ik ben geen voorstander van plastische chirurgie, maar het ziet er goed uit en als mevrouw er blij mee is, who am I?quote:
Leugens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, maargoed.. groter is altijd lekkerder..
Das teveel moeite. Ik heb liever dat ze mij wat dingen leert op een ander vlak. Als je begript wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat jij haar leert wat goeie muziek is
Dat gaat zo snel pijn doen joh. Je moet niet teveel boven die 17cm zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, maargoed.. groter is altijd lekkerder..
Als ik een euro kreeg voor het aantal posts dat ik heb gelezen dat over jouw piemel gaat, had ik alle omnibussen kunnen kopen van Marvel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb van iemand gehoord dat 17 centimeter ideaal is, dus je mag wel blij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, jij hebt het prototype papa-hoofd. Noem je je kindje naar mij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Heb ik een papa-hoofd? Nou, de eerstkomende pakweg 10 jaar liever niet hoor. Maar voor de rest ben ik wel heel tof, natuurlijk. Dus het zou zonde zijn als ik me niet voortplant.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is de wederdienst uiteraardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Das teveel moeite. Ik heb liever dat ze mij wat dingen leert op een ander vlak. Als je begript wat ik bedoel.
Mijn beeld, wat doe jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel pijn doen joh. Je moet niet teveel boven die 17cm zitten.
Met trekken enzo is het wel lekkerder denk ik..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel pijn doen joh. Je moet niet teveel boven die 17cm zitten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een euro kreeg voor het aantal posts dat ik heb gelezen dat over jouw piemel gaat, had ik alle omnibussen kunnen kopen van Marvel.Mijn piemel is geen 17cm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet het geduld van een papa, ik word gestoord van kinderen. En er zit al een Doom in de schoonfamilie, dus dat zou best wel raar zijn. Maar misschien dat Kaneelstokje tegen die tijd wel een sociaal maatschappelijk verantwoorde naam is. Ik ga t.z.t. de deuren wel even langs met MLIG.quote:Ja, jij hebt het prototype papa-hoofd. Noem je je kindje naar mij?
Homofoob?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom praten er hier mannen over wat een lekkerdere penislengte is
Homofoobje? Moet ik je dat even af komen leren jongetje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Meestal laat ik het lint doorlopen tot onder mijn bilnaad voor betere resultatenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
't Is ook maar hoe je meet he? Net tegen je buik aan, of doordrukken tot de spieren...
Scheelt hier 2 cm
Dat dacht ik nou ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Omdat wij ons gemakkelijk voelen in onze seksualiteit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Doom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn piemel is geen 17cm.
[..]
Ik heb niet het geduld van een papa, ik word gestoord van kinderen. En er zit al een Doom in de schoonfamilie, dus dat zou best wel raar zijn. Maar misschien dat Kaneelstokje tegen die tijd wel een sociaal maatschappelijk verantwoorde naam is. Ik ga t.z.t. de deuren wel even langs met MLIG.
Bij mij valt er niet veel over te pratenquote:
Pics van je bilnaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal laat ik het lint doorlopen tot onder mijn bilnaad voor betere resultaten
Mensen die vanaf de anus metenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal laat ik het lint doorlopen tot onder mijn bilnaad voor betere resultaten
quote:
Nee hoor, just asking.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Homofoobje? Moet ik je dat even af komen leren jongetje?
quote:
Durf ik nietquote:
30cmquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die vanaf de anus meten
Verklaart wel die 30 cm van al die Fokkers
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
Piemeltopic, u heeft mijn volledige aandacht.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik even mazzel. Wat is de ideale omtrek?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, the person who won't get fooled again
Penerpics?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je even loka dm'men. Die heeft er 2 van mij.
Hihi piks van peners.quote:
Wat heeft zij naar jou gestuurd dat jij zo hitsig werd dat je haar penerpics hebt gestuurd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whut? Ik voel me benadeeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dammid, it's too late Sherlock!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
but that means I have been fooled
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dammid, it's too late Sherlock!
Ja.quote:
Zij heeft mij niks gestuurd. Helaas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heeft zij naar jou gestuurd dat jij zo hitsig werd dat je haar penerpics hebt gestuurd?
Patat.quote:
Daar ging mijn zelfvertrouwen weer. Kuttwi.quote:
quote:
Dit bedoelde je zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Niet? Ik weet niet, ik heb alleen rechtermuisknop-Save-as gedaan.
Dat kan ik niet zien.quote:
hahaha geen idee..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien was het licht uit of had ze een blinddoek om. Gevoeld iig welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer hebt gezien dan loka![]()
![]()
Een badum tss voor je grap.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer hebt gezien dan loka![]()
![]()
Best raar wel dan. Wat moet ik naar jou sturen om ze te krijgen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zij heeft mij niks gestuurd. Helaas.
Pics van myra natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Best raar wel dan. Wat moet ik naar jou sturen om ze te krijgen?
Jij hebt geen KPD toegang?quote:
Helpt niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zij heeft mij niks gestuurd. Helaas.
[..]
Patat.
[..]
Daar ging mijn zelfvertrouwen weer. Kuttwi.
[..]
Nope.quote:
Omdat de hoop een fijn gevoel geeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme.
Ik heb al 10 keer uitgelegd dat ik geen pics maak van mijn pener wegens mijn werk.
Waarom blijven jullie er in trappen?
We geloven je maar al te graagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme.
Ik heb al 10 keer uitgelegd dat ik geen pics maak van mijn pener wegens mijn werk.
Alleen de hoop?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat de hoop een fijn gevoel geeft.
Maar ik trapte er niet in. Ik zweeg als het grafquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme.
quote:
Oh, ik dacht dat je je alleen moest scheren vanwege je werk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme.
Moet je aanvragen een wondere wereld opent zich. En ik lig meestal continu in een deuk.quote:
Lachen is een goede motivatie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je aanvragen een wondere wereld opent zich. En ik lig meestal continu in een deuk.
Ik mag niet eens KPD hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je aanvragen een wondere wereld opent zich. En ik lig meestal continu in een deuk.
Was het dan niet leuker om het te zien dan om ooit nog eens naar een plaatje te kijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat de hoop een fijn gevoel geeft.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We geloven je maar al te graag. Dat en ik heb je regels nog niet eerder gezien. Ik ben nog een zwitsal
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je alleen moest scheren vanwege je werk.
Je baard dan.
Wij blijven hoop koesteren dat we ooit een kaneel.rar kunnen zien terwijl we met onze broek op de enkels...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme.
Wanneer ga je hem inwijden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder heeft een bed gekocht voor mijn verjaardag. Dat mens is niet goed wijs, maar God, wat hou ik van d'r.
Maar ik moet iets hebben voor mijn Forever Alone uurtjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het dan niet leuker om het te zien dan om ooit nog eens naar een plaatje te kijken?
[..]
[..]Lul
Nicequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder heeft een bed gekocht voor mijn verjaardag. Dat mens is niet goed wijs, maar God, wat hou ik van d'r.
Koop dan ehh, koffie voor haar omdat je van haar houdtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
Jij biedt je aan?quote:
Iets wat trilt en batterijen vreet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik moet iets hebben voor mijn Forever Alone uurtjes.
Gelukkig schenk ik haar al een wasmachine, maar ik denk dat er nog wel een bos bloemen en een doos chocola bij komt. En duizenden knuffels.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop dan ehh, koffie voor haar omdat je van haar houdt
Het vrolijkt me op in de donkere dagen.quote:
Ik ben niet te koopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop dan ehh, koffie voor haar omdat je van haar houdt
Er staan zoveel mooiere/betere/dikke/grote peners in KPD.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij blijven hoop koesteren dat we ooit een kaneel.rar kunnen zien terwijl we met onze broek op de enkels...
Ik had toen de mazzel dat mijn zwager en zusje gingen samenwonen. Hij had net een nieuw bed gekocht dat hij nog nooit had gebruikt. Heb ik zo van hem gepikt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
Dat mis ik inderdaad nog in mijn nachtkastje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iets wat trilt en batterijen vreet?
Heb jij ooit lichte dagen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vrolijkt me op in de donkere dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staan zoveel mooiere/betere/dikke/grote peners in KPD.
[..]
Ik had toen de mazzel dat mijn zwager en zusje gingen samenwonen. Hij had net een nieuw bed gekocht dat hij nog nooit had gebruikt. Heb ik zo van hem gepikt.
Het gaat om hoe je ermee zwaait hč?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die gaat er morgen ochtend weer af.quote:
Ruilen voor je halters?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mis ik inderdaad nog in mijn nachtkastje.
It's a deal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gaat er morgen ochtend weer af.
[..]
Ruilen voor je halters?
Volgende keer mag jij in het midden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
EN ik maar kreperen op het luchtmatras
Dat klinkt alsof er heel veel belangstelling zal zijn.quote:
Zoals de afgelopen 4 jaar.quote:
Heerlijk bed. Vorige bed was ook in 2 gedeeld omdat mijn ex meer steun nodig had. Zij had een heel goed hard en duur matras. Ik een heerlijk zachte.quote:
Dat lijkt me heel apart slapen .quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals de afgelopen 4 jaar.
[..]
Heerlijk bed. Vorige bed was ook in 2 gedeeld omdat mijn ex meer steun nodig had. Zij had een heel goed hard en duur matras. Ik een heerlijk zachte.
Nu ik dit hoor mis ik mijn matrasje back home. Nog even en ik kan er weer tegenaan rijden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk bed. Vorige bed was ook in 2 gedeeld omdat mijn ex meer steun nodig had. Zij had een heel goed hard en duur matras. Ik een heerlijk zachte.
Ik heb een map vol met nummertjes verzameldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij mag in het middenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij in het midden.
Beter dan haar waterbed iig. Dat trok ik slecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel apart slapen .
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor mis ik mijn matrasje back home. Nog even en ik kan er weer tegenaan rijden.
Ik doelde op het trekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een map vol met nummertjes verzameldMaar alle nummerbordjes gingen vroegtijdig kapot
Waterbed lijkt me echt niks. Al helemaal niet om seks op te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan haar waterbed iig. Dat trok ik slecht.
[..]Rijden?
[..]
Ik doelde op het trekken.
Grappen uit moeten leggen.
Het gaat er niet om dat of anderen beter zijn. Het gaat er om dat ie van jou is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sandwich.quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan haar waterbed iig. Dat trok ik slecht.
[..]Rijden?
[..]
Ik doelde op het trekken.
Grappen uit moeten leggen.
Hahahahahahaha.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef twi het volgende:
Ik hoop dat je mama een groot bed voor je heeft gekocht met al die gewillige mannen, Fera.
Al die mannen. Alleen jij en faxie hebben een nummertje getrokkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef twi het volgende:
Ik hoop dat je mama een groot bed voor je heeft gekocht met al die gewillige mannen, Fera.
Nee, hij trok een nummertje voor Faxie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al die mannen. Alleen jij en faxie hebben een nummertje getrokken
Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, je lacht. Ben je al eens gesandwiched?
Ik heb een nummertje voor Faxie getrokken. Fera zoekt het maar uit met de rest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al die mannen. Alleen jij en faxie hebben een nummertje getrokken
potato potatoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij trok een nummertje voor Faxie.
Ik vond het ook niks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waterbed lijkt me echt niks. Al helemaal niet om seks op te hebben.
Ahhh loefje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat of anderen beter zijn. Het gaat er om dat ie van jou is.
Jij berijdt je matras?quote:
Je hebt dat nummertje gewoon gehoudenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een nummertje voor Faxie getrokken. Fera zoekt het maar uit met de rest.
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks.Daarom kwam die mijn huis ook niet in.
[..]
Ahhh loefje.
[..]
Jij berijdt je matras?
Soms helpt het.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks.Daarom kwam die mijn huis ook niet in.
[..]
Ahhh loefje.
[..]
Jij berijdt je matras?
Een nummertje voor Faxie, niet voor Fera. Snap je niet dat ik gewoon op hete kale mannen val?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt dat nummertje gewoon gehouden
Nee, dat snap ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een nummertje voor Faxie, niet voor Fera. Snap je niet dat ik gewoon op hete kale mannen val?
Met oorbellen, ja?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Een nummertje voor Faxie, niet voor Fera. Snap je niet dat ik gewoon op hete kale mannen val?
Ik wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik inderdaad niet.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb jij ooit lichte dagen?Bitch pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Denk maar zo, dat kan ook afgenomen wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Die oorbel en dat petje neem ik voor lief.
Ik moet wel altijd lachen om m'n eigen kutgrappen.quote:
Voor Faxie? Na mij bitte.quote:
Join the clubquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd lachen om m'n eigen kutgrappen.
Is dat een aanbod?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Oeh, je lacht. Ben je al eens gesandwiched?
Nee voor jou, Faxie komt er zelf wel uit.quote:
Ik moet ook altijd lachen om jouw kutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd lachen om m'n eigen kutgrappen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee voor jou, Faxie komt er zelf wel uit.
Dit vond ik nou een leuke grap.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om jouw kut
Het is kunst, verdomme.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om jouw kut
Hmm, omdat Fera tof is denk ikquote:
Fixedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, omdat Fera tof is denk ik
Zit gewoon lekker in m'n velIs lang geleden
Ja maar ik trok er een voor jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij trok een nummertje voor Faxie.
Voor diepgaande gesprekken doorspekt met kutgrappen die we vooral zelf grappig vinden, lijkt dat je wat?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, omdat Fera tof is denk ik
Zit gewoon lekker in m'n velIs lang geleden
quote:
Maar jij bent geen damequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Staan we voor elkaar in de rij? Daar moet toch iets voor te regelen zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee voor jou, Faxie komt er zelf wel uit.
Laten we trouwen, op een dag die gratis is natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor diepgaande gesprekken doorspekt met kutgrappen die we vooral zelf grappig vinden, lijkt dat je wat?
Was ze zo goed ja?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon happy zijn ofzo?
Tuurlijk jongenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris, ik mag toch wel gewoon happy zijn?
Ik heb een piemel er valt niks te treuren.quote:
Oja?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
Tering, wat zijn jullie vreselijk goed in bed.
SEX SC hé, dan wordt happy al snel geassocieerd met neukenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
Alsof heloef anders wel zou betalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Laten we trouwen, op een dag die gratis is natuurlijk.
Niet zo leuk he, nu de schoen aan de andere voet zit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
heloef mag mijn TV altijd meenemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof heloef anders wel zou betalen.
En dan de tv meenemen.
[..]
Niet zo leuk he, nu de schoen aan de andere voet zit?
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Laten we trouwen, op een dag die gratis is natuurlijk.
Dat krijg je als je ontwijkend antwoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
heloef mag mijn TV altijd meenemen.
En niet Gitaar pesten.
Nee.quote:
Wat een racisme weer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof heloef anders wel zou betalen.
En dan de tv meenemen.
Je kunt het wel quoten?quote:
Hij kan niet spellen. Analfabeet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou ja, je ziet wat er van komt als je er vaag over blijft.quote:
Was volgens mij toch vrij duidelijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet wat er van komt als je er vaag over blijft.
Ik neem jou liever mee hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
heloef mag mijn TV altijd meenemen.
En niet Gitaar pesten.
Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was volgens mij toch vrij duidelijk?
Waarom ga je daar van uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Dus gaan we daar van uit.
Ahh oké.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Dus gaan we daar van uit.
Die mental image is best tofquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo hup onder je armen het raam uit
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan niet spellen. Analfabeet.
Zal wel weer een neger zijn. Ja hoor!Ja godverdomme ik maak ook wel eens een fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Met bivakmuts, zwarte kleding en allesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die mental image is best tof
quote:
Helder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké.
In dat geval:
Nee. No. Non. Nein.
Duidelijk?
Omdat dat veel meer grappen oplevert.quote:
Zo'n bivakmuts met alleen een streep vrij voor de ogen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met bivakmuts, zwarte kleding en alles
Dat gezegd hebbende, die moet ik nog even kopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n bivakmuts met alleen een streep vrij voor de ogen?
Aha.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder.
[..]
Omdat dat veel meer grappen oplevert.
Zegzeg, geen gekke dingen doen he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, die moet ik nog even kopen.
Nee, 3 gaatjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n bivakmuts met alleen een streep vrij voor de ogen?
Voor op de motor, lekker warmquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zegzeg, geen gekke dingen doen he.
Ja, dat mag ook wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, 3 gaatjes. 2 ogen, 1 mond/neus haha.
Kijk uit hoor, zo word je gefriendzoned.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké.
In dat geval:
Nee. No. Non. Nein.
Duidelijk?
Half. Maar ik heb een reputatie, weet je ...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond jij het niet hilarisch dan?
Prachtig hoe hij de grappen zelf opzette en er vervolgens met open ogen in liep.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Half. Maar ik heb een reputatie, weet je ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |