Doe eens niet zo eng.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drogeren en je doet echt wel wat kt wil
Wordt het nog erger dan dat het nu al bij mij is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna gaat het leven downhill kan ik je wel vertellen. Je hersencellen breken af. Je spieren werken niet meer goed. Je geheugen laat je in de steek.
[..]
Je gaat haar je piemel voeren?
Nee, ik moet afvallen want ik ben te dik.quote:
Het lijkt me heel sterk dat je niemand kunt vinden om daar aan mee te werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Ik moet me razendsnel voortplanten voordat het te laat is.
Ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lijkt me heel sterk dat je niemand kunt vinden om daar aan mee te werken.
Vrouwen met een kinderwens zijn doorgaans heel afschrikwekkend hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik moet afvallen want ik ben te dik.
[..]
Het lijkt me heel sterk dat je niemand kunt vinden om daar aan mee te werken.
Aan drugs op zich niks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan drugs?
Drogeren is niet tof of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan drugs?
Inderdaad ja brrrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen met een kinderwens zijn doorgaans heel afschrikwekkend hoor.
Dit is ook leukquote:
Ik voer jouw stukjes vet aan Fera, kanibaal style.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik moet afvallen want ik ben te dik.
Ik heb al genoeg voor deze winter, dank je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voer jouw stukjes vet aan Fera, kanibaal style.
Aanstellerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg voor deze winter, dank je.
Oh, stop it you.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aansteller
Niks mis met jouw figuur
Ik zie heul geen ponyquote:
Is dat die linda??? Hoe ken je haar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier ook geen pony, maar wat een lekker wijf
Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie ik Bronies wel voor aan, ja.quote:
Ik vind het totaal niet bijzonderquote:
Vrouw met pony voor jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Haar hoofd, maar je kan niet zien wat er nog onder zit.quote:
Ik ook niet, over straat zie je zo 10 mensen die erop lijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet bijzonder
Kijk, een baas zoals heloef post gelijk goeie picsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouw met pony voor je
[ afbeelding ]
Taylorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouw met pony voor je
[ afbeelding ]
Oja, misschien heeftt ze wel een lulletje..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haar hoofd, maar je kan niet zien wat er nog onder zit.
Inderdaad, en het is niet mijn smaakquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet, over straat zie je zo 10 mensen die erop lijken
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oja, misschien heeftt ze wel een lulletje..
Ik besef me nu dat ze best lekker is, maar die afgrijselijke muziek.quote:
Welke straat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet, over straat zie je zo 10 mensen die erop lijken
Dat ook. En het lijkt alsof ze haar kiezen op elkaar heeft en probeert te lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is niet mijn smaak
Stiekem luister ik wel een beetje naar haar muziek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat ze best lekker is, maar die afgrijselijke muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |