PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Met wat voor team heb je het gespeeld dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
Eindelijk dat silver toernooi gewonnen.2x een voorsprong weggegeven (3-0 en 5-3). Na de verlenging met penalties gewonnen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Met wat voor team heb je het gespeeld dan?
Ik was inderdaad meteen weg op de ps3 daarna, heb je het geaccepteerd of niet?:Pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Martijn, jij reageerde ook niet op de vraag wie je was
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik was inderdaad meteen weg op de ps3 daarna, heb je het geaccepteerd of niet?:P
Jup, zal straks wel weer een aanvraag doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee
Re-send hem even anders, accept ik je wanneer ik op de ps3 ben
Dat is niet speciaal goedkoop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef zerokil het volgende:
PS3 er staat een Benzia op voor 19,750c 4-5-1!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef zerokil het volgende:
Heb je die er zelf op gezet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef zerokil het volgende:
Lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaat echt bizar lekker nu ik alleen nog maar cups speel..heb denk ik 1 keer verloren in de laatste 40 potjes ofzo. Helaas wel 7,8 losses erbij omdat het spel blijft hangen of ik van de servers word gekicked
Als ik dat toernooi speel kom ik veel meer slechtere tegenstander tegen en dan denk ik van tsja nu win ik wel meer maar hou alleen mezelf voor de gekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaat echt bizar lekker nu ik alleen nog maar cups speel..heb denk ik 1 keer verloren in de laatste 40 potjes ofzo. Helaas wel 7,8 losses erbij omdat het spel blijft hangen of ik van de servers word gekicked
Ik had er stiekem niet zo veel van verwacht. Hij is van oorsprong ook een freestyle battle MC ipv dat hij zijn raps schrijft. Daar zit een wereld van verschil in. Maar ja het valt idd hier en daar wat tegen. Veel nummers lijken op elkaar maar er zitten toch echt wel wat pareltjes tussen imo (10 rounds , word, fck it, Growing young)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 'm zwaar tegenvallen rijst.Had er veel van verwacht, maar ik vind alleen Growing Young tof. Sommige coupletten zijn goed van andere nummers, maar dan komt er weer zo'n dramatisch stuk refrein. Nee, dit wordt 'm niet..
Het enige goede nummer op het album is ook echt 2 minuten lang.
Hele team is geniaal, maar ben er nog niet uit mbt Benteke. Hij is wel echt mega clutch..krijgt vaak balletjes mee en schiet veel ballen op klungelige wijze binnen, maar het is allemaal een beetje net niet..Geef hem nog wel wat langer de kans though. Brüls is echt een held, met zijn 5 star weak foot ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker.Hoe speelt Lukateke?
Ja het is een beetje dubbel. Matchmaking is ook raar..kom de grootste mongolen tegen in de finale waarbij ik echt zeker weet dat die nooit de finale zouden halenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik dat toernooi speel kom ik veel meer slechtere tegenstander tegen en dan denk ik van tsja nu win ik wel meer maar hou alleen mezelf voor de gek
Werkt primaquote:
TimmyTurner moest in de finale tegen een team zonder links, als er geen goede tegenstander is kom je denk ik gewoon tegen een random iemandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja het is een beetje dubbel. Matchmaking is ook raar..kom de grootste mongolen tegen in de finale waarbij ik echt zeker weet dat die nooit de finale zouden halen![]()
Maar divisions is gewoon te hard verneukt. Heeft echt niets met het niveau te maken, het klopt gewoon niet met die flipperkast..zo bizar.
Pace is overal bruikbaarquote:
Als Agbon dit jaar 80 pace had gehad was het nog een mega goede silver hoor met die stats.quote:
Mainly wordt 'ie gebruikt voor pace.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Agbon dit jaar 80 pace had gehad was het nog een mega goede silver hoor met die stats.
Waarom is Delfnouneso, met ook 90 pace, dan zoveel goedkoper.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mainly wordt 'ie gebruikt voor pace.
Anders was hij wel wat goedkoper geweest met 80 pace
Zijn schot is gewoon fraudequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Agbon dit jaar 80 pace had gehad was het nog een mega goede silver hoor met die stats.
en low/low workrates maar dan nog is Agbon is op alle fronten beter kwa statsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom is Delfnouneso, met ook 90 pace, dan zoveel goedkoper.
Ohnee die is nu natuurlijk geen BPL meer
Ga je nu een topclub met A. Villa/een naam vergelijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die verwachten dat ze in elk pack een goede speler krijgenNatuurlijk is Agbonlahor duur vanwege zijn stats maar ook vanwege de naam. El Shaa was vorig jaar ook nooit zo duur geweest als hij bij een Serie A club dan Milan had gespeeld.
Mooi zo, weg met die onzinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laatste seizoen Jersey Shore 21 oktober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste ep staat al online hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laatste seizoen Jersey Shore 21 oktober
Misschien moet ik eraan wennen. Ik vond zijn vorige album echt tof.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had er stiekem niet zo veel van verwacht. Hij is van oorsprong ook een freestyle battle MC ipv dat hij zijn raps schrijft. Daar zit een wereld van verschil in. Maar ja het valt idd hier en daar wat tegen. Veel nummers lijken op elkaar maar er zitten toch echt wel wat pareltjes tussen imo (10 rounds , word, fck it, Growing young)
Hmm, voor USA zeker?quote:
rest mlsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef zerokil het volgende:
Balotelli - Di Natale
..........????
???...............????
..........????
???.???.???.???
Als Agbonlahor bij een andere club uit de BPL zou spelen zou hij vast ook wel duur zijn (alleen geen triple link met Bent) Ik heb de stats van het TOTW nog steeds niet kunnen bekijken omdat ik de link niet kan openen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je nu een topclub met A. Villa/een naam vergelijken?
Imo een beetje vergelijkbaar met 4-2-3-1 met als enige verschillen dat je een spitsenduo hebt die naast elkaar spelen ipv achter elkaar en er veel ruimte achter die spitsen is omdat er geen CF staat. Je hebt imo snelle CAM's nodig die min of meer als vleugelspelers te werk gaan en je CDM's hebben aardig wat loopvermogen nodig, meer dan bij 3-5-2. Omdat er veel ruimte achter de spits is scoren ze ook wat meer dan in andere formaties..ze schuiven meer de ruimte in. Verder heb je in een tweespitsensysteem natuurlijk altijd ruimte voor combinaties tussen je spitsen met 1-2'tjes enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef DannyDeko het volgende:
Wie speelt hier 4222 en kan me beetje fatsoenlijk uitleggen hoe dat speelt? (en hoe je 'moet' spelen) Is de enige formatie die ik nog nooit gespeeld heb eigenlijk.
De eerste 4 al.quote:
Die link met Bent maakt dit jaar echt niets uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Agbonlahor bij een andere club uit de BPL zou spelen zou hij vast ook wel duur zijn (alleen geen triple link met Bent) Ik heb de stats van het TOTW nog steeds niet kunnen bekijken omdat ik de link niet kan openen.
Quequote:
Zijn 2 dubbele eps geweest (in de states dus)quote:
Ach, ik kijk wel braaf elke zondagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn 2 dubbele eps geweest (in de states dus)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef StijnDa het volgende:
TottiLeuke speler. Vooral om zijn passes, vaak buitenkant voet, krult alles om de verdedigers heen. Je moet hem alleen herkennen op het veld en weten dat hij sprintend net zo hard gaat als lopend
Ja hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Leuk!
Je hebt eromheen genoeg pace om het op te vangen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
[ afbeelding ]
Muriel en Giovinco zijn sowieso erg snel natuurlijkJovetic 81 en Maggio 85 wil ook wel
Pace abuser ben jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
[ afbeelding ]
Muriel en Giovinco zijn sowieso erg snel natuurlijkJovetic 81 en Maggio 85 wil ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Di Natale op CAM is zondequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Af.
Nog 200k over in totaal, ik ben arm
Welnee.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Af.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pace abuser ben je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op hoeveel kom jij uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
Die van Thorb is trouwens helemaal niet zo duur. Het lijkt erg duur door die zwarte plaatjes, maar als je alles optelt valt het best mee.
Alleen IF Hernanes is duur, maar die had ik voor 70k toen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
Die van Thorb is trouwens helemaal niet zo duur. Het lijkt erg duur door die zwarte plaatjes, maar als je alles optelt valt het best mee.
Klose 20k, Hernanes 70k, Reus 30k, Di Natale 60k, De Rossi 10k, Piszcek 10k, Weidenfeller 20k.quote:
Ssssexyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Af.
Reus is ook niet de goedkoopste..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen IF Hernanes is duur, maar die had ik voor 70k toen.
Reus ging dacht ik een week terug nog voor 50kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klose 20k, Hernanes 70k, Reus 30k, Di Natale 60k, De Rossi 10k, Piszcek 10k, Weidenfeller 20k.
De rest samen ook 10k.
Alles beetje afgerond en niet altijd naar koopjes gezocht.
230k zou het dan zijn.
Ik zit wel op de xbox.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Reus ging dacht ik een week terug nog voor 50k
Ik kom nu tot dit, maar ken geen LB eigenlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Een werkend ex-Ajax team met alle spelers 9 chem is niet te maken helaas. Of heeft iemand nog ideeën?
[ afbeelding ]
Ander stadionquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan ik niet ergens die tyfusregen uitzetten?
Drie potten achter elkaar gehad, allemaal verloren omdat elke bal door glijdt en mijn speler zo traag worden als dikke stroop door een trechter
Buiten mijn budgetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op PS3 ligt het rond de 275 - 300k denk ik.
Maxwell. Hij is crap maar het is een ex Ajaciedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom nu tot dit, maar ken geen LB eigenlijk
[ afbeelding ]
Welke zijn standaard dicht?quote:
Geen een geloof ikquote:
Filipe-Maduroquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja werdt gehuurd, speelde enkele wedstrijden in de jeugd en raakte toen geblesseerd als ik het goed heb..quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:48 schreef Coenehv het volgende:
Hoe kun je eigenlijk op futhead naar een team zoeken? Bijv: bpl.
Ik, leuk om te laten invallen als je 3-0 voor staatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er hier al met Trundle gespeeld?
Intikken bij de searchquote:
Zullen we allemaal maar inpakken danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik, leuk om te laten invallen als je 3-0 voor staat
Ik lees nu op het EA forum dat ze mensen gaan bannen die ooit CE hebben gebruikt
Linkje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik lees nu op het EA forum dat ze mensen gaan bannen die ooit CE hebben gebruikt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ohjee, heb ik straks een leven enzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe vind je 'm spelen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:06 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Waar? Rechtsboven? Want ik zie alleen tags staan?
Zijn schot is best wel goed, die 5* skills zijn natuurlijk leuk om te proberen en 56 pace is best traag maar tegen sommige bronze teams kan het nog wel. Hij is wel links en dat wist ik eerst niet.quote:
Ik neem aan dat 59th minute geen ban opleverdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2019966.page
En daarin deze post:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1998655.page#20267890
Using Cheat Engine is breaking EA's ToS and could result in you getting your account banned. Some people have been banned for it, others havent. Contrary to what the guy above said, EA COULD see if you were using it (hence why bans have been handed out).
Dat kunnen ze niet tracken, iedereen kan een speler kopen in de 59e minuut.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 59th minute geen ban opleverd
150c bin wel..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet tracken, iedereen kan een speler kopen in de 59e minuut.
Using it. Als je de 59th minuut bereikt door cheat engine, is er wel sprake van using it. Dus jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 59th minute geen ban opleverd
Ik kan als tussenpersoon dienenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:09 schreef stoereboii het volgende:
Zou ik beter alles overzetten naar een ander account of is het bluf?
Leuk, jij vragen aan mensen die er wel verstand van hebben of ze een team voor je mogen maken. En jij lachen als ze gebanned worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
150c bin wel..
Ik ga lachen als dalijk iedereen gebanned is..
Ach hij ging bij dat temperen ook om coins bedelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, jij vragen aan mensen die er wel verstand van hebben of ze een team voor je mogen maken. En jij lachen als ze gebanned worden.
Vooral alles serieus nemen ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, jij vragen aan mensen die er wel verstand van hebben of ze een team voor je mogen maken. En jij lachen als ze gebanned worden.
Tja, account was gebanned.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach hij ging bij dat temperen ook om coins bedelen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Using it. Als je de 59th minuut bereikt door cheat engine, is er wel sprake van using it. Dus ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ow, het was een grap! Haha, wacht even over de grond rollen omdat ik nog nooit iemand heb getroffen met zoveel gevoel voor humor!quote:
Nee het was geen grap.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, het was een grap! Haha, wacht even over de grond rollen omdat ik nog nooit iemand heb getroffen met zoveel gevoel voor humor!
Waarom dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan als tussenpersoon dienen
oh, en nu moet ik het weer serieus nemen. Serieus, wat doen ze in het Philips Stadion in godsnaam in de koffie dat jullie zo raar zijn?quote:
De mensen die CE gebruiken weten toch dat dit eigenlijk niet mag? Best terecht als ze zouden gaan bannen. Ook al hoop ik dat dit niet gaat gebeuren!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ze nu in het begin van FUT11 iets erover hadden gepost dan had ik er misschien nog begrip voor gehad maar als ze nu 'ineens' gaan bannen zou dat gewoon nergens op slaan, ook gewoon zonder waarschuwingLaat ze eerst maar eens voor betere servers zorgen.
Iets sarcastisch is bijna nooit grappig?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh, en nu moet ik het weer serieus nemen. Serieus, wat doen ze in het Philips Stadion in godsnaam in de koffie dat jullie zo raar zijn?
Ibra op CAMquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/346539/
Ex-Ajax. Kwam nog gevaarlijk dichtbij 99 chemistry door wat gekloot met Lindgren () en Rosenberg, die me zo te binnen schoten als Zweden, maar lukte net niet. Toch wel een aardig team zo
.
Maar was het sarcastisch of ironisch...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iets sarcastisch is bijna nooit grappig?
Not bad. Jammer van Zlatan though. Zie ik liever in de spits.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/346539/
Ex-Ajax. Kwam nog gevaarlijk dichtbij 99 chemistry door wat gekloot met Lindgren () en Rosenberg, die me zo te binnen schoten als Zweden, maar lukte net niet. Toch wel een aardig team zo
.
Ik gebruik het nu alleen om snel naar de 59e minuut te kunnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De mensen die CE gebruiken weten toch dat dit eigenlijk niet mag? Best terecht als ze zouden gaan bannen. Ook al hoop ik dat dit niet gaat gebeuren!
Hoe weet jij nu weer dat ik er als een nerd uit zie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef GuRBuH het volgende:
Ze gaan nu echt niet meer bannen hoor. Hij geeft alleen aan dat ze het kunnen, op een dusdanig vaag uitgelegde manier dat alle nerdjes (sorry DS2) weer 7 kleuren bagger schijten.
Ja maar die is niet betaalbaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die niet wisten dat Buttner een Ajacied was.
Dat heeft hij toch in dat legendarische interview gezegd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een koning.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik het nu alleen om snel naar de 59e minuut te kunnenNet pikte ik alweer een Montoya 4-1-2-1-2 voor 600c op
Ik ken je broerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik het nu alleen om snel naar de 59e minuut te kunnenNet pikte ik alweer een Montoya 4-1-2-1-2 voor 600c op
[..]
Hoe weet jij nu weer dat ik er als een nerd uit zie?
Toefjes maakt zich er druk over ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar was het sarcastisch of ironisch...
Als je de spelers mee gaat tellen die ooit in de jeugdopleiding van Ajax zaten dan is de halve eredivisie ex Ajaxquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
Neem een CAM>CM kaartje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef Fifut het volgende:
Tips om dit team te verbeteren? Ik heb nog 70k over.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft nu 9 Chemistry behalve Coutinho, die heeft 7.
Maar bij jou zou het terecht zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef stoereboii het volgende:
Als EA mij bant dan mag van mij de pest uitbreken in Canada. In plaats van hun spel te fixen gaan ze mensen die hun brood op de plank brengen een beetje gaan bannen
Mijn broer schreef vanmiddag het verbaasd op twitter maar die tweet van mij had je vast al gelezenquote:
PACE ABUSEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef ThatDutch het volgende:
Is dit een goed team voor 100k?
http://futhead.com/fifa/squads/342711/#.UH7pXK4Xqn8
5 atb speelde zwaar kut bij mij, al won ik er wel mee. Die aanval is wel heel goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef ThatDutch het volgende:
Is dit een goed team voor 100k?
http://futhead.com/fifa/squads/342711/#.UH7pXK4Xqn8
Daarom ben ik er ook niet zeker van.. Die aanval zit wel snor, maar om goed te kunnen opbouwen heb je toch een middeveld nodig..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef Fifut het volgende:
[..]
5 atb speelde zwaar kut bij mij, al won ik er wel mee. Die aanval is wel heel goed.
Klopt. Grafisch ook mooier, gameplay zuigt alleen anusjes.quote:
Op de PS3 of Xbox? Als ik zo'n team tegenkom dan ga ik altijd gewoon aanvallen en longshotten (ja, mijn team heeft ook veel pace maar niet op elke positie de snelste speler en ook geen 5atb)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Mag ik ook een keertje de bronze cup winnen?
Had je al van toen ik in je oog kwam toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Bedankt GuRBuH, nu heb ik voor de rest van mijn leven oogaids. [ afbeelding ]
Ps3, alleen zou ik Osbourne van zn langzalzeleven niet kopen. High attacking workrate op een CB en ik koop hem never nooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de PS3 of Xbox? Als ik zo'n team tegenkom dan ga ik altijd gewoon aanvallen en longshotten (ja, mijn team heeft ook veel pace maar niet op elke positie de snelste speler en ook geen 5atb)
Staat bij je instellingen -> Gameplay -> handicap uitzetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd eerst een goal tegen voordat ik zelf doelpunten kan maken.
4-1-2-1-2 of 442 denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef ThatDutch het volgende:
Wat vinden jullie de beste formatie voor een engels bronze pace team? ( 3 atb is geen optie voor mij.. )
best een leuk team basquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef Fifut het volgende:
[ afbeelding ]
Erg herkenbaar!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd eerst een goal tegen voordat ik zelf doelpunten kan maken.
Lijkt me op zich wel chill PES, maar als ik die koop en hij is kut dan heb ik in een maand 110e verkloot aan voetbalspellen die ik amper tot niet speelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ik heb eigenlijk best zin om PES te kopen
59 minute?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 500c, ooit ben ik ook een rijke tatta.
4-4-2. De spelers moet je zelf maar invullen, gewoon op elke positie de snelste speler. Aangezien je op de PS3 speelt kom ik je toch niet tegen in toernooienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef ThatDutch het volgende:
Wat vinden jullie de beste formatie voor een engels bronze pace team? ( 3 atb is geen optie voor mij.. )
Ja precies. Ik weet niet nu al dat ik Fifa vaker ga spelen. Misschien als die 20 euro is haal ik hem wel voor de PS3quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Erg herkenbaar!!
[..]
Lijkt me op zich wel chill PES, maar als ik die koop en hij is kut dan heb ik in een maand 110e verkloot aan voetbalspellen die ik amper tot niet speel
Leuk team!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef Fifut het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil je niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef dion_v_k het volgende:
Had er iemand nog een linkje hier van TOTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ea.com/soccer/(...)off#qX1jjjA1nHKWv:pcquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef dion_v_k het volgende:
Had er iemand nog een linkje hier van TOTW
Jawelquote:
Thanks, zat zelf ook al te denken aan een 442tje ja..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
4-4-2. De spelers moet je zelf maar invullen, gewoon op elke positie de snelste speler. Aangezien je op de PS3 speelt kom ik je toch niet tegen in toernooien
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die wil je niet.zo goedkoop allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Tot nu toe alleen een Engels bronze team maar ik maak sowieso nog een MLS team en dan nog wel een aantal maar ik weet nog niet wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Thanks, zat zelf ook al te denken aan een 442tje ja..
Wat voor bronze team(s) gebruik jij?
Ik zou benzia aanraden in een frans team!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen een Engels bronze team maar ik maak sowieso nog een MLS team en dan nog wel een aantal maar ik weet nog niet wat.
Oké, toch bedankt. Tot later.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
i dont know en talk to you later
linkquote:
Mariappa ipv Rape mcDougal achterin?quote:
Maxwell is LBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk nummer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Fifa 13 nummer bij de sony xperia reclameje hoort ze steeds vaker
Taylor voor de skills, Powell voor zijn schot (maar ik heb hem nog niet gebruikt)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef ThatDutch het volgende:
Wie is beter: Powell of Taylor? ( RM bronze Engels... )
Packs Packs Packs!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn weer terug van voetbaltraining
volgens mij Follow van Crystal Fightersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk nummer?
[..]
Taylor voor de skills, Powell voor zijn schot (maar ik heb hem nog niet gebruikt)
Ik vind Taylor eigenlijk iets te klein.. Ik bedoel onder de 170 is echt moeilijk zwak..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk nummer?
[..]
Taylor voor de skills, Powell voor zijn schot (maar ik heb hem nog niet gebruikt)
Kap er ook gewoon mee!quote:
Hij was vorig jaar nog 1.81 ofzo, ik snap niet dat hij ineens 1.70 is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik vind Taylor eigenlijk iets te klein.. Ik bedoel onder de 170 is echt moeilijk zwak..
Zometeen heeft hij Messiquote:
1.68 zelfs. Klopt, super raar...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar nog 1.81 ofzo, ik snap niet dat hij ineens 1.70 is.
Gewoon doorgaan, heb schijt aan wat anderen denken!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, bijna....
Ik wil iedereen een wijze les geven!!!
[ afbeelding ]
IK BEN VERSLAAFD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stop nou, zo word je nooit rijk, en als je rijk bent, blijf je dat niet op deze manier
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:59 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, heb schijt aan wat anderen denken!
Kids staan al op marktplaats.... Maar bij de van mij moet ik geld bijleggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Gooi je kinderen in de prullenbak! Packs is het enige wat telt.
discarden die troepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Gooi je kinderen in de prullenbak! Packs is het enige wat telt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
Hier gaan ze nog vreemd van opkijken bij de Jelinek
Gewoon doen. En stream die shit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Joodnl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmmmm.... Nog 1x 100K????
Ik zou een saldo afrondertje doen. 202.378 er tegen aan gooienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Joodnl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je toch zoveel geld hebt, waarom niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef Joodnl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou je niet doen, dat wil je gewoon dat hij doetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou een saldo afrondertje doen. 202.378 er tegen aan gooien
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou een saldo afrondertje doen. 202.378 er tegen aan gooien
quote:
XDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Stoelgangnam Style![]()
van bournemouthquote:
Andersom was die wat waard geweest, nu een paar honderd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Weet waardes hier niet van.... Iets waard? of troep?
Troepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yoloquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Joodnl het volgende:
Hallo...... ik vroeg het alleen... Ik vroeg niet WRIJF HET ERIN!!!!![]()
[ afbeelding ]
Begin steeds meer spijt al te krijgen hahaha
OMG Pro League silver $!$@!#@!#@!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt genoeg geld, dus boeie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Koevermans Castillion rest MLS Eredivisiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef ThatDutch het volgende:
Kan je een beter bronze team krijgen voor onder de 65k ?
http://futhead.com/fifa/squads/348005/
De wat???????quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Jood, doe je wel de Ox-Messi combinatie?
Anders ga je natuurlijk nooit wat goeds krijgen
Voskamp en demouge zeker er ook nog bij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koevermans Castillion rest MLS Eredivisie
Iets winstquote:
Toch niet GFID? Die is er al lang.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick Ross heeft een nieuw album
The Black Bar Mitzvah.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Toch niet GFID? Die is er al lang.
Castillion is zwarter en sneller en nog groter.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Voskamp en demouge zeker er ook nog bij?
Stone Sour ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rick Ross heeft een nieuw album
Die liedjes waren er toch al?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
The Black Bar Mitzvah.
Waar staat GFID voor?
Racist!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Er stonden een 4-1-2-1-2 M'Vila en Mandana naast elkaar.. ik bied 8k op Mandanda.
Dacht ik, ik heb M'Vila voor 8k gekocht![]()
Ipv winst dus zeker 6k verlies
Kwam ik net ook achter ja die afkortingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Die liedjes waren er toch al?
GFID = God Forgives I Don't
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef Joodnl het volgende:
Wie weet dat het gelukt brengt als ik zo de nieuwe topic mag starten![]()
Ah oke, Rick Ross is wel een baasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwam ik net ook achter ja die afkorting
Die was er al ja. TBBM is echt een weekje oud, ik heb hem net binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |