PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Met wat voor team heb je het gespeeld dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
Eindelijk dat silver toernooi gewonnen.2x een voorsprong weggegeven (3-0 en 5-3). Na de verlenging met penalties gewonnen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Met wat voor team heb je het gespeeld dan?
Ik was inderdaad meteen weg op de ps3 daarna, heb je het geaccepteerd of niet?:Pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Martijn, jij reageerde ook niet op de vraag wie je was
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik was inderdaad meteen weg op de ps3 daarna, heb je het geaccepteerd of niet?:P
Jup, zal straks wel weer een aanvraag doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee
Re-send hem even anders, accept ik je wanneer ik op de ps3 ben
Dat is niet speciaal goedkoop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef zerokil het volgende:
PS3 er staat een Benzia op voor 19,750c 4-5-1!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef zerokil het volgende:
Heb je die er zelf op gezet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef zerokil het volgende:
Lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaat echt bizar lekker nu ik alleen nog maar cups speel..heb denk ik 1 keer verloren in de laatste 40 potjes ofzo. Helaas wel 7,8 losses erbij omdat het spel blijft hangen of ik van de servers word gekicked
Als ik dat toernooi speel kom ik veel meer slechtere tegenstander tegen en dan denk ik van tsja nu win ik wel meer maar hou alleen mezelf voor de gekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Gaat echt bizar lekker nu ik alleen nog maar cups speel..heb denk ik 1 keer verloren in de laatste 40 potjes ofzo. Helaas wel 7,8 losses erbij omdat het spel blijft hangen of ik van de servers word gekicked
Ik had er stiekem niet zo veel van verwacht. Hij is van oorsprong ook een freestyle battle MC ipv dat hij zijn raps schrijft. Daar zit een wereld van verschil in. Maar ja het valt idd hier en daar wat tegen. Veel nummers lijken op elkaar maar er zitten toch echt wel wat pareltjes tussen imo (10 rounds , word, fck it, Growing young)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 'm zwaar tegenvallen rijst.Had er veel van verwacht, maar ik vind alleen Growing Young tof. Sommige coupletten zijn goed van andere nummers, maar dan komt er weer zo'n dramatisch stuk refrein. Nee, dit wordt 'm niet..
Het enige goede nummer op het album is ook echt 2 minuten lang.
Hele team is geniaal, maar ben er nog niet uit mbt Benteke. Hij is wel echt mega clutch..krijgt vaak balletjes mee en schiet veel ballen op klungelige wijze binnen, maar het is allemaal een beetje net niet..Geef hem nog wel wat langer de kans though. Brüls is echt een held, met zijn 5 star weak foot ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker.Hoe speelt Lukateke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |