Ik heb zo'n mes dat je open kunt klappen en echt zo'n ouderwetse krabber. Dat mes is wel leuk en scheert glad, maar ik wil me nog wel eens snijden met dat ding. Die krabber is een Edwin Jagger DE89, echt een topding. Even glad als het mes, maar is wat makkelijker te gebruiken. Helemaal als je je nek wilt scheren, met dat mis snij je je hoofd eraf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Awesome, Ik ga daar ook voor investeren als ik mijn nek etc ook elke dag moet scheren
Jep. Als je toch bezig bent meteen ff een kwastje, scheerzeep en aluin kopen. Aanrader.quote:
Scheert hij nou 3 keer omdat hij 3 dagen niet heeft geschoren of doe jij dat ook altijd ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Jep. Als je toch bezig bent meteen ff een kwastje, scheerzeep en aluin kopen. Aanrader.
Wil het wel eens gaan gebruiken, ipv zo'n elektrisch onding, heb er alleen op het moment nog niet echt de huid voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Jep. Als je toch bezig bent meteen ff een kwastje, scheerzeep en aluin kopen. Aanrader.
Elektrisch? Dat heb ik pas 1 keer gedaan, Ik doe altijd met van die mesjes. En ik ben 16, Alleen mijn mustache groeit nogal snelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wil het wel eens gaan gebruiken, ipv zo'n elektrisch onding, heb er alleen op het moment nog niet echt de huid voor
idd wtfquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.manandshaving.(...)aar_superbadger.aspx
de fuk
Volgensmij kost een beginners setje gewoon 30 euries ofzo met alles erbij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.manandshaving.(...)aar_superbadger.aspx
de fuk
Iemand die bij mij in de klas zat had nog nooit geschoren. Dat ziet er echt skeer uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Mender het volgende:
Ik heb me al drie dagen ofzo niet geschoren
Dat scheermes is 30 euro, met 5 mesjes ofzo erbij. Kwast en zeep(Vergulde Hand, topspul) gewoon bij de supermarkt/drogist/kruidvat/allesch halen. Valt wel mee inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgensmij kost een beginners setje gewoon 30 euries ofzo met alles erbij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef bobbernaut het volgende:
PLEXKONT! Ik ging paar dagen terug eeerrrrrg goed in de spiegel kijken, en ik zag meer haar bij mn bovenlip!
Dus man dat ik ben scheer ik t weg.
Ja en wat die kerel al zegt, Hiermee doe je veel langer dan zo'n Gilette mesje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat scheermes is 30 euro, met 5 mesjes ofzo erbij. Kwast en zeep(Vergulde Hand, topspul) gewoon bij de supermarkt/drogist/kruidvat/allesch halen. Valt wel mee inderdaad.
Heb ook zo'n figuur rondlopen, lang haar en een baard van 20cm+, ziet er echt niet uit als je 20 bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Iemand die bij mij in de klas zat had nog nooit geschoren. Dat ziet er echt skeer uit
Dat heeft mijn vader lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat scheermes is 30 euro, met 5 mesjes ofzo erbij. Kwast en zeep(Vergulde Hand, topspul) gewoon bij de supermarkt/drogist/kruidvat/allesch halen. Valt wel mee inderdaad.
Mijn opa had me een tijdje geleden een mesje gegeven wat wel goed was volgens hem, daar doe ik al 1 maand mee ofzo. Goed schoonmaken en afdrogen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja en wat die kerel al zegt, Hiermee doe je veel langer dan zo'n Gilette mesje.
Ja maar die bij mij in de klas kon nog niet eens wat laten groeien, Dan zitten er een paar haren op zn nek van een centimeter of 10 en voor de rest nietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb ook zo'n figuur rondlopen, lang haar en een baard van 20cm+, ziet er echt niet uit als je 20 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |