Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg flodje is die treinen mod al SMP?
I feel youquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al mijn screenshots en werelden kwijt
In tien zolderkamertjes door het hele land verspreidt kwamen de MC-SC'ertjes na die mededeling met de kracht van duizend zonnen klaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik speelde vroeger Dwarf Fortress
Nou neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In tien zolderkamertjes door het hele land verspreidt kwamen de MC-SC'ertjes na die mededeling met de kracht van duizend zonnen klaar.
De ultieme alfawolf had zich bekendgemaakt
HIJ IS SMP!!3$#$@!@$!$@!@!~$!@~quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg flodje is die treinen mod al SMP?
ooit was dat wat dubstep nu isquote:
Ik weet alleen dat ik teveel tijd aan MC heb besteed,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In tien zolderkamertjes door het hele land verspreidt kwamen de MC-SC'ertjes na die mededeling met de kracht van duizend zonnen klaar.
De ultieme alfawolf had zich bekendgemaakt
Dat zou geloofwaardiger klinken als je tobo op dit moment niet onder de griesmeelmannenpap zatquote:
Je lult lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:43 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
HIJ IS SMP!!3$#$@!@$!$@!@!~$!@~
Dat hadden we toch al geprobeerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee, gewoon de rar in je server flikkeren, aangezien hij universal is!
niet dat ik weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al geprobeerd?
Ja die server kan maar 4 players aan en dan crasht die alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef Mender het volgende:
ok treinen mod er op en allemaal naar bobbers server
Helaas is er geen nederlands spoorwegmaterieelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef Mender het volgende:
ok treinen mod er op en allemaal naar bobbers server
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Benny Goodman
Big Band
Jazz
James Last
quote:
Lol nee hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die server kan maar 4 players aan en dan crasht die al
Inclusief OV paaltje en kaartje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Helaas is er geen nederlands spoorwegmaterieel
ik heb maar 6 players op mn server, geen lag toenquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom jij hebt zo'n bazen scheermes of niet?
popcorn hamsteren that is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)doelen-in-syrie.html
ik ga vast hamsteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |