Ik zeg doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, 3 paar Ronnie Fieg NB 1300 Salmon Soles op ebay in mijn maat... Sweet. Eentje kan eraf voor $425, zucht.
[ afbeelding ]
Ik zeg meer kastruimte. Damn, dingen zijn wel echt nice.quote:
Die dingen zijn hard maar niet voor dat geld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, 3 paar Ronnie Fieg NB 1300 Salmon Soles op ebay in mijn maat... Sweet. Eentje kan eraf voor $425, zucht.
[ afbeelding ]
Voor $300 zou ik ze nemen, maar vermoed dat ik daar niet op ga komen. Die Norse is dope, maar een stuk lastiger om nog te vinden. Ben ook niet 100% over de toe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Die dingen zijn hard maar niet voor dat geld.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zou ik eerder voor de norse x NB 670 gaan.
[ afbeelding ]
Niet in DS staat neem ik aan.... welke fool doet zoiets??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
New Balance M670 NTU x Norse Projects
had deze gemist bij Sneakerness voor 100 euro, mijn maat ook nog
de M670s zagen goed uit, zeker voor die prijs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Niet in DS staat neem ik aan.... welke fool doet zoiets??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna geen één schoen is zoveel waard imoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Toch al een paar HTM Flyknits voor de helft van ebay... nog steeds $500.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb voor mijn zoektocht naar witte melvins een search term op ebay staan die me laat weten als er nieuwe dingen toegevoegd zijn.
Kan je instellen zodat je weet dat je grail online komt en zo mis je ze niet.
Je hebt ook nog niketalk op facebook en niketalk eu waar veel te koop word aangeboden, is ook de moeite waard om op te kijken. Is alleen wel een stuk minder overzichtelijk en je hebt kans on opgelicht te worden.
Mwah dat laatste weet ik niet... vooral de simpele CW's zijn populair, kijk die 1300 gr's van vorig jaar... gingen ook hard hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bijna geen één schoen is zoveel waard imo![]()
Ze komen ook nog in NL voor ¤250![]()
Zijn best nice maar al die shit van ronnie fieg is hyped as fuck. Als dit een gr was dan was ie waarschijnlijk nu nog niet uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |