Ik zeg doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, 3 paar Ronnie Fieg NB 1300 Salmon Soles op ebay in mijn maat... Sweet. Eentje kan eraf voor $425, zucht.
[ afbeelding ]
Ik zeg meer kastruimte. Damn, dingen zijn wel echt nice.quote:
Die dingen zijn hard maar niet voor dat geld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, 3 paar Ronnie Fieg NB 1300 Salmon Soles op ebay in mijn maat... Sweet. Eentje kan eraf voor $425, zucht.
[ afbeelding ]
Voor $300 zou ik ze nemen, maar vermoed dat ik daar niet op ga komen. Die Norse is dope, maar een stuk lastiger om nog te vinden. Ben ook niet 100% over de toe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Die dingen zijn hard maar niet voor dat geld.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zou ik eerder voor de norse x NB 670 gaan.
[ afbeelding ]
Niet in DS staat neem ik aan.... welke fool doet zoiets??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
New Balance M670 NTU x Norse Projects
had deze gemist bij Sneakerness voor 100 euro, mijn maat ook nog
de M670s zagen goed uit, zeker voor die prijs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Niet in DS staat neem ik aan.... welke fool doet zoiets??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna geen één schoen is zoveel waard imoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Toch al een paar HTM Flyknits voor de helft van ebay... nog steeds $500.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb voor mijn zoektocht naar witte melvins een search term op ebay staan die me laat weten als er nieuwe dingen toegevoegd zijn.
Kan je instellen zodat je weet dat je grail online komt en zo mis je ze niet.
Je hebt ook nog niketalk op facebook en niketalk eu waar veel te koop word aangeboden, is ook de moeite waard om op te kijken. Is alleen wel een stuk minder overzichtelijk en je hebt kans on opgelicht te worden.
Mwah dat laatste weet ik niet... vooral de simpele CW's zijn populair, kijk die 1300 gr's van vorig jaar... gingen ook hard hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bijna geen één schoen is zoveel waard imo![]()
Ze komen ook nog in NL voor ¤250![]()
Zijn best nice maar al die shit van ronnie fieg is hyped as fuck. Als dit een gr was dan was ie waarschijnlijk nu nog niet uitverkocht.
Ik niet. De klassieke shape van NB komt 't beste tot z'n recht in grijs. Altijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Vind het vaak ook onzin dat die simpele cw's zo geprezen worden.
Zijn 200 grijze cw newbalance schoenen waar niemand wat om geeft en dan komt er een nieuwe aan die dan weer onwijs gehyped word door iedereen, snap dat nooit zo goed.
Soms zie ik het verschil tussen de meteen uitverkochte nb niet met een andere grijze nb die in de sale ligt
Niks tegen simpele cw's, vind dat vaak mooi, maar ik vind niet dat als je een vakje een ander tintje grijs geeft dat het ineens een instacop word ofzo.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb zelf ook niks met NB, dus geef ook weinig om de collabs eig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind een grijze nb best dope maar snap niet dat hetzelfde type schoen met een andere tint grijs ineens een classic word terwijl een andere cw waarvan je het verschil bijna niet kan zien in de sale beland.
Doe eens voorbeelden daarvan, want vrijwel elke grijze GR NB gaat hardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind een grijze nb best dope maar snap niet dat hetzelfde type schoen met een andere tint grijs ineens een classic word terwijl een andere cw waarvan je het verschil bijna niet kan zien in de sale beland.
Die grijze NB's zijn juist geen collabs... check de 1300.jp bijvoorbeeld. Of de 1300 DG.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb zelf ook niks met NB, dus geef ook weinig om de collabs eig.
Gaat mij om dat ik geen enkel gevoel heb met NB. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Die grijze NB's zijn juist geen collabs... check de 1300.jp bijvoorbeeld. Of de 1300 DG.
Mja oké. Maar dan snap ik niet zo goed dat je de kritiek snapt dat de ene grijze NB wel een hit is en de ander niet. Als NB überhaupt niet je ding isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gaat mij om dat ik geen enkel gevoel heb met NB. Niet mijn ding.
Je kunt wel constateren dat mensen ergens hype op worden. Kijk naar die Ronnie NB. Mensen gaan er hard op terwijl er ook wel soortgelijkere Gr. te vinden zijn lijkt me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mja oké. Maar dan snap ik niet zo goed dat je de kritiek snapt dat de ene grijze NB wel een hit is en de ander niet. Als NB überhaupt niet je ding isDan maak je sowieso geen onderscheid, lijkt me.
Daarom haalde ik ook aan dat ik liever voor die Norse x 670 zou gaan... bijna dezelfde CW's. Maar simpele CW's zijn gewoon populair de laatste 2/3 jaar, en dat zijn die van Fieg ook. Zou die mint asics van 'm zeker nog willen hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt wel constateren dat mensen ergens hype op worden. Kijk naar die Ronnie NB. Mensen gaan er hard op terwijl er ook wel soortgelijkere Gr. te vinden zijn lijkt me.
Ronnie heeft interessante asics gemaakt dat zeker. Sowieso heb ik asics altijd wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Daarom haalde ik ook aan dat ik liever voor die Norse x 670 zou gaan... bijna dezelfde CW's. Maar simpele CW's zijn gewoon populair de laatste 2/3 jaar, en dat zijn die van Fieg ook. Zou die mint asics van 'm zeker nog willen hebben
[ afbeelding ]
Heb best vaak grijze 1500's en 1300's bij grotere ketens in de sale rekken zien liggen of in 2 halen 1 betalen sales oid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Doe eens voorbeelden daarvan, want vrijwel elke grijze GR NB gaat hard
moest je maar niet je GGB verkopen..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik wil alleen maar oude 1500's
ronnie fieg asics zijn ook geen echte collabo's, maar soort van smu of eerder ID's. Er wordt een CW bedacht (of gejat, bijvoorbeeld de Salmon Toe cw) en daar wordt een aantal van gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt wel constateren dat mensen ergens hype op worden. Kijk naar die Ronnie NB. Mensen gaan er hard op terwijl er ook wel soortgelijkere Gr. te vinden zijn lijkt me.
Nog niks spoilen over werk wil het niet jinxen. Maar zijn collabo's etc niet meestal ook met betere materialen? Dat is toch ook een belangrijke factor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Vind het vaak ook onzin dat die simpele cw's zo geprezen worden.
Zijn 200 grijze cw newbalance schoenen waar niemand wat om geeft en dan komt er een nieuwe aan die dan weer onwijs gehyped word door iedereen, snap dat nooit zo goed.
Soms zie ik het verschil tussen de meteen uitverkochte nb niet met een andere grijze nb die in de sale ligt
Niks tegen simpele cw's, vind dat vaak mooi, maar ik vind niet dat als je een vakje een ander tintje grijs geeft dat het ineens een instacop word ofzo.
Staat ook nog op mijn lijst van sneakers die ik graag wil hebben maar nooit zal krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zou ik eerder voor de norse x NB 670 gaan.
[ afbeelding ]
Nee die grijze zijn juist meestal gr.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nog niks spoilen over werk wil het niet jinxen. Maar zijn collabo's etc niet meestal ook met betere materialen? Dat is toch ook een belangrijke factor?
Vind ze meestal ook wel mooi maar als ik ze dan in RL zie vind ik ze de 120+ euro niet waard. Meestal is er pas hype met een collabo wat ik weer snap door de betere materialen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee die grijze zijn juist meestal gr.
Volgens mij komt het meer omdat er een hype omheen gebouwd word als bv iedereen van lb er op gaat fappen omdat er een paar oudere members hard op gaan ofzo.
Die met leren of suede upper? Zit mobiel dus site van woei werkt weinig mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:36 schreef Atta-boy het volgende:
Vind collabo's vaak wel mooier, dat wel.
Zie nu pas dat ik in je onderschrift op lb sta, fapfap.
Voor liefhebbers van de nike free woven, ze liggen nu bij woei voor 130.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |