Dat zijn echt gouden garage's. Voor mijn Ford heb ik ook zo'n specialist in de buurt. Dat hele BOVAG vind ik een marketing verhaal. Slechte voorwaarden en de service betaal je zelf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef mvdejong het volgende:
Je mist een optie, degene die ik volg : een garage die in het merk van mijn auto (Volvo) is gespecialiseerd, maar geen directe commerciele band met Volvo heeft.
Het bedrijf (spam: Van Velzen in Hazerswoude) bestaat ondertussen dik 40 jaar, en krijgt met name klandizie door mond-op-mond reclame. Volgens mij hebben ze meer kennis van Volvo's, zeker de wat oudere, dan de officiele merk-dealer die hier op 10 minuten lopen zit (ze zitten op 25-30 km van me vandaan), ze zijn veel schappelijker in uurtarief en de geschreven uren zijn ook echt bestede uren, en waar zinnig gebruiken ze (in overleg) tweedehands-onderdelen voor reparaties. Daarnaast heeft hij vervangende auto's (zeer oude) voor een heel lief tarief waar de merk-Volvo-dealer tegenwoordig met een een auto van een officieel verhuur-bedrijf aankomt. En als het dringend is, weten ze altijd een gaatje voor je te vinden.
Shizzle als distributie en zaken onder de auto doe ik niet. Heb er simpelweg de tijd en alle benodigde gereedschappen niet voor.quote:
Ik vond laatst een nieuwe carterpan wel een beetje hoog gegrepen, en een dieselinjectiepomp toch wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Shizzle als distributie en zaken onder de auto doe ik niet. Heb er simpelweg de tijd en alle benodigde gereedschappen niet voor.
Vloeistoffen, remdelen, hoezen (als ik erbij kom met enkel een krik) etc etc doe ik allemaal zelf.
Onlangs zelf de bandjes gedaan met een machine van m'n garage. Leuk werk ook nog.
Heb wel beschikking over brug. Maar motorblok moet ervoor gelift worden/heb er de tijd niet voor/en wil het risico gewoon niet nemen dat het verkeerd gaat/en er moesten nog wat dingen aan gebeuren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Djurres het volgende:
Carterpan is ook het werk niet?
Eens dat het zonder brug gewoon beroerd is, maar met oprijbokjes en iemand die even wat sleuteltjes/spullen aan kan geven is dat best te doen. (Sommige wagen's)
Dieselinjectiepomp daartegen kan ik begrijpen dat je daar niet aan begint
Ik rij een Fransman, niet alles is even bereikbaar van boven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:42 schreef Djurres het volgende:
Okok, nja, het is wel waar dat niet iedere auto makkelijk te doen is hoor! Maar de meeste oude VAG, Alle toyota's en eigenlijk ook meeste jappen zijn goed te doen
Franse auto'squote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik rij een Fransman, niet alles is even bereikbaar van boven.
Brandstoffilter was ideaal qua plek en vervangen. Gescheurde turboslang minderquote:
dat 2de komt dan ook minder voor, hoewel bij de Laguna 3 2.0 DCi het brandstof filter achter het rechterwiel kuip zitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brandstoffilter was ideaal qua plek en vervangen. Gescheurde turboslang minder
Tot eind 2012 gratis? Zal de wegenwacht eens overwegenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat 2de komt dan ook minder voor, hoewel bij de Laguna 3 2.0 DCi het brandstof filter achter het rechterwiel kuip zit
Ja daar zou ik ook enthousiast over zijn als ik jou was. Het zijn jouw voornaamste inkomstenbron.quote:
Kom bij PSA en Renault wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja daar zou ik ook enthousiast over zijn als ik jou was. Het zijn jouw voornaamste inkomstenbron.
Het zijn ook mooie auto's, al ben ik vooral gecharmeerd van de wat oudere Citroëns.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kom bij PSA en Renault wegvindt die nieuwe Clio 4 en C3 Ph3 wel enorm vet
![]()
C6 blijf ik een erg mooie auto vinden. En leuke motor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kom bij PSA en Renault wegvindt die nieuwe Clio 4 en C3 Ph3 wel enorm vet
![]()
idd rijdt ook goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
C6 blijf ik een erg mooie auto vinden. En leuke motor.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zijn ook mooie auto's, al ben ik vooral gecharmeerd van de wat oudere Citroëns.
Maar Franse auto's vanaf pakweg bouwjaar 2000 zijn aan mij niet besteed. Ik rij liever iets bedrijfszekerders.
Ex..?quote:
ahaaa..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
werk nu bij de ANWB wegenwacht
Vind het ook wel geinig als er een oude VW camper naast een M5 op de brug staat, en er een motorblok van een tractor, oude Ducati of grasmaaier open op een werkbank ligt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:32 schreef Marco001 het volgende:
... en eigenlijk een beetje manusje van alles is.
Ben je daar op de goede plek: stond laatst een 996 naast een W140 op de bruggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vind het ook wel geinig als er een oude VW camper naast een M5 op de brug staat, en er een motorblok van een tractor, oude Ducati of grasmaaier open op een werkbank ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |