PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ligt aan de rest van je team en of ze wel chemistry pakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:10 schreef leoon. het volgende:
Ik heb nu jovetic en vucinic in de spits.. Beide evenveel goals. Nu heb ik Balotelli gekocht, wie van de twee zou ik vervangen voor ballllllllo?
1 minquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van je team en of ze wel chemistry pakken.
Niet doen. 700k verdien je er echt niet mee terugquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
ik ga tot volgende week sparen en dan packs kopen. Het gaat nu met +- 70-100k per dag, dan zou ik tegen deze tijd volgende week ~ 700k moeten hebben voor packs.
uit die kleine 100 packs zal toch wel IETS leuks komen lijkt me zo?
Ga je niet terugverdienen denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
ik ga tot volgende week sparen en dan packs kopen. Het gaat nu met +- 70-100k per dag, dan zou ik tegen deze tijd volgende week ~ 700k moeten hebben voor packs.
Wat moet ik anders doen met t 'geld'... valt behalve aan packs niet echt coins te spenderen toch ? (ja spelers van auction kopen..maarja wheres the risk in that...)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet doen. 700k verdien je er echt niet mee terug
Ja 200 shiney contracten en Mertesacker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
Een team bouwen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen met t 'geld'... valt behalve aan packs niet echt coins te spenderen toch ? (ja spelers van auction kopen..maarja wheres the risk in that...)
Ja, makkelijk, maar of het team wel goed in balans is is een andere vraag..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef diedjuh het volgende:
Is het mogelijk om IF Hamsik, Kaka, IF Ronaldinho en Cavani in één team te proppen?
Ja alle spelers kunnen samen in team.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef diedjuh het volgende:
Is het mogelijk om IF Hamsik, Kaka, IF Ronaldinho en Cavani in één team te proppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik alquote:
De Rossi CAM maken en Boateng CDM. Dan kan het wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuck, ik ben dom geweest, dacht dat ik een italiaan op CAM had..
Ballo heeft geen zin nu he? Wou natale er naast kopen
Niet doen, zonden van je geld krijg je allemaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Jimbo het volgende:
een beter team dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik alen online spelen boeit me niet zo (heb toch geen tijd om echt te spelen enzo )
div 1 is ook al uit gespeeld offline , dusja...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef gushmen het volgende:
[..]
Niet doen, zonden van je geld krijg je allemaal [ afbeelding ] soort spelers
Verkoop je coinsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik alen online spelen boeit me niet zo (heb toch geen tijd om echt te spelen enzo )
div 1 is ook al uit gespeeld offline , dusja...
Als je Balotelli in de spits wilt moet je een Italiaanse BPL spits er naast zetten of eentje van Manchester City.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:14 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Fuuuck, ik ben dom geweest, dacht dat ik een italiaan op CAM had..
Ballo heeft geen zin nu he? Wou natale er naast kopen
Wut? Is dit serieus?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De Rossi CAM maken en Boateng CDM. Dan kan het wel.
Ja zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet..quote:
quote:
Nee maar zelfs op 7 chem is Modricquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef leoon. het volgende:
[..]
Want die heeft een link met iedereen?
Maar haalt hij 7 chem in een italiaans team?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee maar zelfs op 7 chem is Modric
Moet hem nog binnenhalen. Meestal heeft rijst wel goeie suggestiesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 'm zwaar tegenvallen rijst.Had er veel van verwacht, maar ik vind alleen Growing Young tof. Sommige coupletten zijn goed van andere nummers, maar dan komt er weer zo'n dramatisch stuk refrein. Nee, dit wordt 'm niet..
Het enige goede nummer op het album is ook echt 2 minuten lang.
Hij had deze zelf ook nog niet geluisterd toen ie 'm deelde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet hem nog binnenhalen. Meestal heeft rijst wel goeie suggesties
Gast wil je nu serieus De Rossi op CAM?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar haalt hij 7 chem in een italiaans team?!
Ik ga in tussentijd iig op zoek naar een italiaanse CAM. De rossi op CAM weet ik nog niet zo goed is over na te denken. Boateng vind ik echt super dus die wil ik sowieso houden.
Speel jij xbox?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Wie zei ook alweer dat Hennesey niet voor 4K ging?
[ afbeelding ]
Laat die jongen dat toch lekker denken. Des te minder post hij hier.quote:
Ja weet ik veel haha. Hij is wel italiaans en als CDM al vet veel goals gemaakt...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gast wil je nu serieus De Rossi op CAM?
Heb er net 6 gekocht en hij stijgt idd niet meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat die jongen dat toch lekker denken. Des te minder post hij hier.
Shaarawy of Miccoli op CAMquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel haha. Hij is wel italiaans en als CDM al vet veel goals gemaakt...
En dan kan ik met natale en balotelli spelen..
Had degene die hem kocht gedronken ofzo (snap je hem, hennessey is drank HAHAHA)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Wie zei ook alweer dat Hennesey niet voor 4K ging?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel haha. Hij is wel italiaans en als CDM al vet veel goals gemaakt...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had degene die hem kocht gedronken ofzo (snap je hem, hennessey is drank HAHAHA)
Zonder uitleg snapte ik hem ook wel omdat wij een fles in de kast hebben staanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had degene die hem kocht gedronken ofzo (snap je hem, hennessey is drank HAHAHA)
Dramatisch ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jullie lachten destijds ook met GJE, kutkees.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Help die knul gewoon normaal of blijf weg, kutbelg.
Ik gniffelde ook wel evenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt goed, zoals bijna al mijn grappen
(oke nice mooi winst)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
Bermudez ook weg voor 2800 (voor 400 gekocht)
Kan je tegenwoordig weer traden met die silver method?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
Bermudez ook weg voor 2800 (voor 400 gekocht)
Zet Di Natale op CAM en Miccoli in de spitsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja, maar die kon niet normaal communiceren. Deze knul vraagt lief wat we van zijn team vinden en dan ga jij zo achterlijk doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jullie lachten destijds ook met GJE, kutkees.
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig weer traden met die silver method?
Nee, het werkt niet meer zo goed als in FUT12quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig weer traden met die silver method?
Kutkees is het nieuwe scheldwoordquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jullie lachten destijds ook met GJE, kutkees.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Halve finale reservetoernooi, gooit die kerel er na 1 minuut Benzema in
Alle ballen op Benzema en daar ging mijn bronzen keepertje
Pathetic
Ik volgde de groepsdrukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar die kon niet normaal communiceren. Deze knul vraagt lief wat we van zijn team vinden en dan ga jij zo achterlijk doen.
Oh echt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kutkees is het nieuwe scheldwoord
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef fetss het volgende:
Is het nu slim om te investeren in alba of pedro? omdat hij IF is zal NIF gaan stijgen toch??
Is dat 2,5 sterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat wel een eerlijk team?
Zal denk ik of natale of miccoli op CAM zetten. Maar even kijken welke beter finishing heeft, die komt op ST.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Di Natale op CAM en Miccoli in de spits
dat mag ook. Doe het.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef stoereboii het volgende:
Als ik PM's zou mogen posten, echt
quote:
Tsja, vuur met vuur bestrijdenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
DM hetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef stoereboii het volgende:
Als ik PM's zou mogen posten, echt
quote:
Wat een rare vraag. Waarom zou hij niet presteren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef leoon. het volgende:
Kan ik boateng ook op CDM zetten naast Rossi? Of zou die dan niet meer presteren?
Boateng kan op alle posities spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef leoon. het volgende:
Kan ik boateng ook op CDM zetten naast Rossi? Of zou die dan niet meer presteren?
Jijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef leoon. het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Waarom zou hij niet presteren?
Omdat het eigenlijk niet zijn positie is, dacht ik misschien is nocerino dan beter. Maar aan de andere kant zal het wel duur zijn om een CAM naar CDM te maken als het al kan. Volgenmij via CAM CM kaartjes en dan CM CDM, de eerste zal al takke duur zijn ...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boateng kan op alle posities spelen
Tegen wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:42 schreef Thorb het volgende:
Geen Walcott, Gibbs en Ox bij Engeland. Wel jammer al is het voor zaterdag wel weer beter
Begint om 17.00 voor de liefhebber.
Oh dat is zeker geen verkeerde wedstrijd.quote:
Nice!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
IF Lovren gekocht voor 10k, verkocht voor 25k
Honda weg voor 65k, gekocht voor 40k.
Lucas eerder vandaag voor 150k, die had ik voor 90k.
Rodriguez voor 20k, had ik voor 10k.
Altidore voor 20k gekocht, had ik ook voor 10.
Toch wel leuke winst
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh dat is zeker geen verkeerde wedstrijd.
Bedankt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]Leuk man, twee landen die niet kunnen voetballen
Bij Polen gaat alles over rechts en Engeland alleen lange halen snel thuis
Volgens mij kan je ze wel koppelen, maar moet je op de console toch een veiligheidsvraag instellenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:50 schreef Confetti het volgende:
Als je een xbox en PS3 account hebt op 1 EA account..moet je dan 1 security question instellen of voor beide accounts?
Voor beide accountsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:50 schreef Confetti het volgende:
Als je een xbox en PS3 account hebt op 1 EA account..moet je dan 1 security question instellen of voor beide accounts?
O jee, pas op, hij zweet hoor!quote:
Jij kijkt alleen maar naar Tomorrowland filmpjes hé?quote:
Nee, ook EDC, en gewoon remixesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar naar Tomorrowland filmpjes hé?
Jij hebt dat nooit als je een blousje aanhebt of een t-shirt en het is warm en je bent actief bezig?quote:
actief met Fifa jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt dat nooit als je een blousje aanhebt of een t-shirt en het is warm en je bent actief bezig?
Castaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:02 schreef MartijnTor het volgende:
Iemand tips? zoek een zilver heldje
Quintero, Vargas, Ortega, Chikhaoui.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:02 schreef MartijnTor het volgende:
Voskampquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:02 schreef MartijnTor het volgende:
Pacequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:08 schreef Tjacka het volgende:
Nog tips voor online teams voor in Seasons?
Hoe kan ik uit mn crew gaan op osm? Vind dat knopje nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef MartijnTor het volgende:
Jammer dat BMI zo langzaam is op fut
http://www.ea.com/soccer/(...)off#qX1jjjA1nHKWv:pcquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
SB weer kansloos bezig zo te zien, what's new.
Iemand ea link naar totw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |