Haha onze planner smeekte mij zowat om die wijk te lopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef Jippie90 het volgende:
Ouch dat gevoel ken ik ja Hoplahopla... Oh ja dat wijkje kan er nog wel eventjes bij
Al;s jij en je vriend langskomen ben ik niet beroerd om wat Engels bier open te trekkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja dat word trakterenFeestje bij jou
![]()
Nee hoor geintje, geniet ervan
1 probleem....ik drink géén alcohol 0,0quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al;s jij en je vriend langskomen ben ik niet beroerd om wat Engels bier open te trekken
Engelse thee danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef gridjuh het volgende:
[..]
1 probleem....ik drink géén alcohol 0,0Maar ik hou je aanbod in gedachte....als ik genoeg benzine heb dan....
Onze deur staat openquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef gridjuh het volgende:
[..]
We plannen nog wel ff een keer dan
hehe, kan ik regelen hoor, kost je wel een maand wachtenquote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, kan ik regelen hoor, kost je wel een maand wachten
In een gele zwembroek denk ik dat je hoge ogen gaat gooienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik wil ook als postbezorger een beetje gaan bij verdienen op de zaterdag zie dat hiervoor nog genoeg mensen zoeken in mijn omgeving.
Is het een beetje te doen om 2 wijken te nemen op een dag?
Ik koop dan wel een ekte oranje zwembroek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In een gele zwembroek denk ik dat je hoge ogen gaat gooien
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ik koop dan wel een ekte oranje zwembroek.
Ik loop zelf twee wijken op zaterdag. In het tijdsvenster van 11 tot 17 uur kun je in principe twee wijken lopen, mits ze niet meer dan 6 uur van je tijd kosten. (Wat natuurlijk logisch is). Je moet er alleen wel rekening mee houden dat er soms verstoringen kunnen zijn waardoor je later begint. Daarnaast is 6 uur lopen best pittig en zou ik zelf beginnen met maximaal 3 á 4 uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik wil ook als postbezorger een beetje gaan bij verdienen op de zaterdag zie dat hiervoor nog genoeg mensen zoeken in mijn omgeving.
Is het een beetje te doen om 2 wijken te nemen op een dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |