Eerder naar de supermarkt?!?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb het koud! En ik ben nog steeds niet naar de supermarkt geweest.
Maar!!! Ik heb besloten om wat eerder weg te gaan
Als je het koud hebt moet je ook niet naar de supermarkt, maar naar een dikketruienwinkelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb het koud! En ik ben nog steeds niet naar de supermarkt geweest.
Maar!!! Ik heb besloten om wat eerder weg te gaan
De ellendequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef STING het volgende:
Op de radio al het eerste kerstdeuntje gehoord, in een reclame weliswaar, maar toch
Maar zonder mij!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder naar de supermarkt?!?!![]()
![]()
De planning! Het universum! Alles zal in elkaar vallen
Ik pak mijn vestjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je het koud hebt moet je ook niet naar de supermarkt, maar naar een dikketruienwinkel
Wij hebben de kerstbomen al in de woonkamer staanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Op de radio al het eerste kerstdeuntje gehoord, in een reclame weliswaar, maar toch
Bomen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben de kerstbomen al in de woonkamer staan
Doe je het ook wel aan dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar zonder mij!
[..]
Ik pak mijn vestje
Ja, van die mininepbomenquote:
oh, het gezeik erover is ook alweer begonnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ellende![]()
Wordt al gek van die pepernoten die nu al overal liggen enzo. Veels te vroeg
Heerlijk hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef rival het volgende:
oh, het gezeik erover is ook alweer begonnen
Bij twijfel niet doenquote:
Kruidnoten wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik eet eigenlijk geen pepernoten, dus het kan me aan mijn reet roesten wanneer ze in de winkel liggen
Ook niet echtquote:
Taaitaai?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |