Eerder naar de supermarkt?!?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb het koud! En ik ben nog steeds niet naar de supermarkt geweest.
Maar!!! Ik heb besloten om wat eerder weg te gaan
Als je het koud hebt moet je ook niet naar de supermarkt, maar naar een dikketruienwinkelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb het koud! En ik ben nog steeds niet naar de supermarkt geweest.
Maar!!! Ik heb besloten om wat eerder weg te gaan
De ellendequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef STING het volgende:
Op de radio al het eerste kerstdeuntje gehoord, in een reclame weliswaar, maar toch
Maar zonder mij!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder naar de supermarkt?!?!![]()
![]()
De planning! Het universum! Alles zal in elkaar vallen
Ik pak mijn vestjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je het koud hebt moet je ook niet naar de supermarkt, maar naar een dikketruienwinkel
Wij hebben de kerstbomen al in de woonkamer staanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Op de radio al het eerste kerstdeuntje gehoord, in een reclame weliswaar, maar toch
Bomen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben de kerstbomen al in de woonkamer staan
Doe je het ook wel aan dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar zonder mij!
[..]
Ik pak mijn vestje
Ja, van die mininepbomenquote:
oh, het gezeik erover is ook alweer begonnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ellende![]()
Wordt al gek van die pepernoten die nu al overal liggen enzo. Veels te vroeg
Heerlijk hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef rival het volgende:
oh, het gezeik erover is ook alweer begonnen
Bij twijfel niet doenquote:
Kruidnoten wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik eet eigenlijk geen pepernoten, dus het kan me aan mijn reet roesten wanneer ze in de winkel liggen
Ook niet echtquote:
Taaitaai?quote:
Das waar. Maar dan blijf ik het koud houdenquote:
Schuimpjes wel! maar ook als het niet december is.quote:
Gaat om het principequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:47 schreef Tally het volgende:
Dus mij kan het ook geen zak schelen wanneer ze dr zijn.
Ik ben niet zo'n snoeper. Hartig, daar hou ik vanquote:
Als jij het over een zak hebt dan is het heel belangrijk toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Das waar. Maar dan blijf ik het koud houden
En ik vind pepernoten vies. Dus mij kan het ook geen zak schelen wanneer ze dr zijn.
Ligt er aan waar mee hij gevuld isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij het over een zak hebt dan is het heel belangrijk toch?
Vind ik niet eens zo heel erg, gevulde speculaasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ellende![]()
Wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ellende![]()
Ja, het is wel wat vroeg.quote:
Ik heb het raam open.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Trek zo handschoenen aan achter de pc
Dat is dus echt lekker. Maar dat is er ook in juni welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zo heel erg, gevulde speculaas
Toch is dat lekkerder 's avonds bij de koffie, als het buiten donker is en stormtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dus echt lekker. Maar dat is er ook in juni wel
Vrijwillig?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Over Kerst gesproken..
Ik ben net serieus al naar de eerste kerstmarkt geweest!
...
Mij krijg je geen grot in hoor, huuuhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Kerstmarkten vind ik wel leuk, vooral die in de grotten in Valkenburg.
Nee huilend schoppend en schreeuwend gelijk een lastig kind werd ik meegesleurd!quote:
Er stond vorig jaar een chocoladefonteinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij krijg je geen grot in hoor, huuuh
Je kent me een beetje, dat is geen pluspuntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stond vorig jaar een chocoladefontein
Huppelen, Zingen en je voetjes in de lucht is toch echt wat je zeggen wiltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee huilend schoppend en schreeuwend gelijk een lastig kind werd ik meegesleurd!
We kunnen ook gewoon hele bobonblocs op je kop knallenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou graag eens onder een chocoladefontein staanMaar ik gok dat dat dan zo heet is
Dat is zonde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon hele bobonblocs op je kop knallen
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou graag eens onder een chocoladefontein staanMaar ik gok dat dat dan zo heet is
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon hele bobonblocs op je kop knallen
O ja, jij bent 'anders'quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me een beetje, dat is geen pluspunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
neee die milka snacksquote:
Dat doe je snel. Ik ben altijd drie uur bezig met een simpele cake.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neee die milka snacks
zo cake is klaar, banketbakkersroom staat af te koelen
Nee en neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je al weer eens flieft of geen hetreo's meer om om te turnen?
ik heb zo'n dingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe je snel. Ik ben altijd drie uur bezig met een simpele cake.
Grinder weer eens opgestart?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Maar wel morgen een "date" en zondag een date!
Ja. Maar je woont te ver wegquote:
quote:
Gelukkig ben ik niet zo goed op de hoogte. Normaal hoor ik de verhalen vooral en niet op schrift.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Daarom stond die van morgen ook tussen "" en die van zondag niet
En da's trouwens niet helemaal waar wat je daar zegt, maar dat terzijde
En het is Grindr. Niet Grinder.
fotoboek.fok.nlquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou wel een grinder willen voor hetero's of zo
gewoon om te kijken of iemand me zou willen neuken
nee joh dan weet iedereen wie ik benquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl
of
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #87
wat goed!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo naar huis! Gewoon omdat ik me beroerd voel
het is een app en als andere die dan ook hebben kun je zien wie in je omgeving wel van bil wil en met fototjes en zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
Nog nooit van grindr gehoord, ben een kluizenaar(ster).
En ze leefden nog lang en gelukkig!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat goed!
[..]
het is een app en als andere die dan ook hebben kun je zien wie in je omgeving wel van bil wil en met fototjes en zo
dus op het terras zet je dat dan aan en dan zie je wie dat ook allemaal heeft, met fototjes en zo en dan zeg je: eeey neuken? en dan zegt die ander: oh ja waarom niet
en dan ga je samen weg
zoiets
Mits geen aidsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig!
Kots op de laptop!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Tally het volgende:
Ik moet even wachten op een laptop die uitgeleverd moet worden. Maar zodra ik de handtekening op de verklaring heb, ga ik eerst kotsen en dan naar huis!
Nou ik ben al even geweest. Dus het is nu bezig met omhoog komen. Alstie te lang wacht doe ik het of op zijn laptop of in de prullenbak!quote:
Als jij het niet hoeft op te ruimen, kwak het neer waar je het makkelijkste lijkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik ben al even geweest. Dus het is nu bezig met omhoog komen. Alstie te lang wacht doe ik het of op zijn laptop of in de prullenbak!
Das een goede!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jij het niet hoeft op te ruimen, kwak het neer waar je het makkelijkste lijkt.
Ik weet niet of haar baas blij gaat worden om onder gekotst te wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jij het niet hoeft op te ruimen, kwak het neer waar je het makkelijkste lijkt.
Die is er toch nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar baas blij gaat worden om onder gekotst te worden
Die zijn er gewoon hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou wel een grinder willen voor hetero's of zo
gewoon om te kijken of iemand me zou willen neuken
Nee, ze neukten kort maar krachtig!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig!
Ja en dan doe ik net als die gif die je had geplaatst.quote:
Voor mij ook niet..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef missbehavin het volgende:
Toch went zo'n weekendrelatie niet hoor, bah..
oh das nog niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef MissMSX het volgende:
Snotverjeppie, dat je er thuis pas achterkomt dat er een ei in je net aangeschafte doosje eieren kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |