Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
Uppercut in Mortal Kombat, maak JB er helemaal gek mee
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenwant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
VIEZE VUILE KANKERHOERRRRRRRRRRRRRRquote:
Johnny Cagequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenwant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
Fattyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VIEZE VUILE KANKERHOERRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
Ik maak je gek met die slome Kratos terwijl jij gay doet met die messen van Kitana.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
Beetje net als die sexuele spanningen tussen Vas en Yuri.
Waarom zit je ermee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?
Wie zegt dat dan gore hondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die nog steeds geloven in die hoax van mij en JB
ah is etha er zo eenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tja ik moet eerlijk bekennen dat JB kkgoed is met Kitanaquote:
hadouken op je harsesquote:
Een Vas voor je topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
waarom wordt vas dr kont steeds gepost?
Jammer van dat ding op dr lipquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Vas voor je topic.
[ afbeelding ]
Zware cutie deze.
Letterlijk die ene pixelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jammer van dat ding op dr lip
Jammer van dat korte haarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Letterlijk die ene pixel. Klaagmuur
. Zo dan:
[ afbeelding ]
Eckte dime piece if you'd ask mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Nee hoor dwc ik vind d'r cute as fuck. Ik vind zo'n klein maar welgevormd frame mooi
Noem je mij nou een cutie, wat is dit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Vas voor je topic.
[ afbeelding ]
Zware cutie deze.
Lauren Londonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
Ojee en Christina dan?
Ik vind haar zo leuk alleen op foto's staat ze vaak best lelijk (chick hierboven, naam vergeten)
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze dames
Ik werk teveel laatste tijd, deze doordeweekse week alleen al 44 uurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem je mij nou een cutie, wat is dit?
Je doet veel te lief man dit is eng, laten we weer ruziemaken.
Christina wie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
Ojee en Christina dan?
Ik vind haar zo leuk alleen op foto's staat ze vaak best lelijk (chick hierboven, naam vergeten)
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze dames
44 uur? En studie dan? Volgende week zijn toch tentamens ditdat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik werk teveel laatste tijd, deze doordeweekse week alleen al 44 uur. Geen energie over voor beef
.10.jpg]afbeelding[/url] ]
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry (quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
Milian!!!
Haha die mond van Meganzou lesbisch worden
Dat is bijna ¤600 bruto bedenk ik me net. In 5 dagen tijd. Gewoon bij AHquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
44 uur? En studie dan? Volgende week zijn toch tentamens ditdat.
Curry!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry ().. wie heb je nog meer
. Moeilijk dit
.
Toch wel Christina Milian dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |