SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad?![]()
zeer madI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goed te kanen ja? Durf me daar niet aan te wagen ofzo, netals struisvogel- of kangaroobiefstukquote:.
![]()
Mij ook niet gezien hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed te kanen ja? Durf me daar niet aan te wagen ofzo, netals struisvogel- of kangaroobiefstuk.
. Crazy white people
![]()
![]()
Whaha, wou nog zeggen dat m'n inner negro me tegenhield, maar ik dacht laat maarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mij ook niet gezien hoor. Crazy white people
.
![]()
Het is wel weer te merken dat jullie negers niets dan kip eten. Hert is echt super spang vlees. Kangoeroe schijnt ook lekker te zijn
Deathlift or Die.![]()
Al het vlees is lekker, krokodil is ook heerlijk
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
Het is wel weer te merken dat jullie negers niets dan kip eten. Hert is echt super spang vlees. Kangoeroe schijnt ook lekker te zijn! Kip sowieso op de 1e plaats, maar ook geregeld rund en varken hoor
.
Wel eens schildpad of leguaan geprobeerd? Als je toch al next level gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef ThaTim het volgende:
Al het vlees is lekker, krokodil is ook heerlijk.
![]()
Gister nog smeken om m'n kip en nu is het 'jullie negers eten niks anders dan'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
Het is wel weer te merken dat jullie negers niets dan kip eten. Hert is echt super spang vlees. Kangoeroe schijnt ook lekker te zijn
Ik eet ook wel eens rundvlees.![]()
En varken.. incidenteel (alleen maar bacon eigenlijk)![]()
#TeamJBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister nog smeken om m'n kip en nu is het 'jullie negers eten niks anders dan'.
En varken.. incidenteel (alleen maar bacon eigenlijk)
#stoken
#hongerVisquote:![]()
! Alle vis
.
![]()
Varkenslapjes door de pastaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister nog smeken om m'n kip en nu is het 'jullie negers eten niks anders dan'.
En varken.. incidenteel (alleen maar bacon eigenlijk)![]()
En ik wilde je kip heul niet, wilde je aardappeltjes.
Deathlift or Die.![]()
Ik ga volgende week met JB naar de KFC.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Kip sowieso op de 1e plaats, maar ook geregeld rund en varken hoor
.
[..]
Wel eens schildpad of leguaan geprobeerd? Als je toch al next level gaat.
#GodBlessMeDeathlift or Die.![]()
lekkah romantisch bij de kfcI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je zei aardappeltjes en kippenpoten vriendje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Varkenslapjes door de pasta![]()
En ik wilde je kip heul niet, wilde je aardappeltjes.
En ik eet ook wel kabeljauw en tonijn als het moet![]()
![]()
Dat zijn toch respectievelijk weekdieren en kreeftachtigen? Toch geen vissen, of wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het enige vis dat jij eet is zalmgeen mosselen, garnalen, niets
Geen bakkeljauw/bacalao zeggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
En ik eet ook wel kabeljauw en tonijn als het moet. Nep Suri/Braziliaan/Portugees
![]()
.
![]()
Whatever dwc. Dat heet integrerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn toch respectievelijk weekdieren en kreeftachtigen? Toch geen vissen, of wel?
[..]
Geen bakkeljauw/bacalao zeggen. Nep Suri/Braziliaan/Portugees
[ afbeelding ].
![]()
![]()
Dat heet assimilerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whatever dwc. Dat heet integreren.
Haha, JB ASSimileert.![]()
Kipfiletje met paprikapoeder, liter kwark & goan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Over eten gesproken, I need ma chicken. #ultimatebulking![]()
Bakkeljauw en kabeljauw zijn toch hele andere dingen? Niet haten op mijn onwetendheid want ik eet nooit visquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen bakkeljauw/bacalao zeggen. Nep Suri/Braziliaan/Portugees
[ afbeelding ].
![]()
![]()
Haha nee ik ben niet zó in to the voeding zoals Yuri.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kipfiletje met paprikapoeder, liter kwark & goan.Deathlift or Die.![]()
bakkeljauw is gedroogde/gezouten kabeljauwI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Volgensmij word jij ook wel een beetje moe van al dat plastic dat hier in de SC gegooid word, of niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Iddwie heeft die eerste chick erin gezet
![]()
![]()
Wat ik ervan begreep is dat bakkeljauw de Surinaamse benaming is voor wat in Nederland klipvis wordt genoemd (gedroogde en gezouten kabeljauw). Bakkeljauw is afgeleid van bacalhau, de Portugese benaming van klipvis. In Suriname is dat, als buurland van Portugeessprekend Brazilië, vervormd tot bakkeljauw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkeljauw en kabeljauw zijn toch hele andere dingen? Niet haten op mijn onwetendheid want ik eet nooit vis
Die vis is trouwens zoveel gezouten omdat in de tijd dat Portugal "georganiseerde all-in reizen" naar Zuid-Amerika aanbood die vis lang goed kon blijven op die schepen.
![]()
Je hebt veel kennis van weinig, broeder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat bakkeljauw de Surinaamse benaming is voor wat in Nederland klipvis wordt genoemd (gedroogde en gezouten kabeljauw). Bakkeljauw is afgeleid van bacalhau, de Portugese benaming van klipvis. In Suriname is dat, als buurland van Portugeessprekend Brazilië, vervormd tot bakkeljauw.
Die vis is trouwens zoveel gezouten omdat in de tijd dat Portugal "georganiseerde all-in reizen" naar Zuid-Amerika aanbood die vis lang goed kon blijven op die schepen.
Deathlift or Die.![]()
Jongequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat bakkeljauw de Surinaamse benaming is voor wat in Nederland klipvis wordt genoemd (gedroogde en gezouten kabeljauw). Bakkeljauw is afgeleid van bacalhau, de Portugese benaming van klipvis. In Suriname is dat, als buurland van Portugeessprekend Brazilië, vervormd tot bakkeljauw.
![]()
![]()
Klopt het niet dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt veel kennis van weinig, broeder.![]()
![]()
Welke?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
dit was enige goeie eyecandy
[ afbeelding ]
Beats die negerin hard![]()
![]()
Jailbait van het hoogste niveauquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
dit was enige goeie eyecandy
[ afbeelding ]
Beats die negerin hardZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
Uppercut in Mortal Kombat, maak JB er helemaal gek meewant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
![]()
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenwant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
![]()
VIEZE VUILE KANKERHOERRRRRRRRRRRRRRquote:
If not now, then when.![]()
Johnny Cagequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?Kenkerbaas
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenwant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
Fattyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VIEZE VUILE KANKERHOERRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik maak je gek met die slome Kratos terwijl jij gay doet met die messen van Kitana.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
Beetje net als die sexuele spanningen tussen Vas en Yuri.
Waarom zit je ermee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?
Tevens wonen we niet samen he. Als we konden neuken zaten we hier niet. Lichtjes![]()
Wie zegt dat dan gore hondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die nog steeds geloven in die hoax van mij en JB![]()
ah is etha er zo eenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tja ik moet eerlijk bekennen dat JB kkgoed is met Kitanaquote:, dus moet je tactisch spelen met slomerikken als Kratos of Scorpion
![]()
Verschil is ook dat zij alleen met Kitana of die andere bitch goed is, en ik met iedereen
She mad nowDeathlift or Die.![]()
Street Fighter > Mortal Kombat swsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hadouken op je harsesquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)partyen_met_hoe.html![]()
Deze favela partypics waren ook goud
http://www.geenstijl.nl/m(...)al_doet_bouncen.htmlDeathlift or Die.![]()
jahaa, hopen dat er meer pics zullen volgen
Of je nou betaald of niet, eigenlijk zijn alle vrouwen.. Nouja, Hans Teeuwen kon dat beter verwoorden.![]()
Een Vas voor je topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
waarom wordt vas dr kont steeds gepost?
Zware cutie deze.
![]()
Jammer van dat ding op dr lipquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Vas voor je topic.
[ afbeelding ]
Zware cutie deze.
![]()
Letterlijk die ene pixelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jammer van dat ding op dr lip. Klaagmuur
. Zo dan:
![]()
![]()
Jammer van dat korte haarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Letterlijk die ene pixel. Klaagmuur
. Zo dan:
[ afbeelding ]![]()
Eckte dime piece if you'd ask mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Nee hoor dwc ik vind d'r cute as fuck. Ik vind zo'n klein maar welgevormd frame mooi
. In die categorie spant er één de kroon imo
.
Maar dat was al bekend.
![]()
Noem je mij nou een cutie, wat is dit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Vas voor je topic.
[ afbeelding ]
Zware cutie deze.
Je doet veel te lief man dit is eng, laten we weer ruziemaken.![]()
Ojee en Christina dan?
Ik vind haar zo leuk alleen op foto's staat ze vaak best lelijk (chick hierboven, naam vergeten)
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze dames![]()
![]()
Lauren Londonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
Ojee en Christina dan?
Ik vind haar zo leuk alleen op foto's staat ze vaak best lelijk (chick hierboven, naam vergeten)
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze dames![]()
![]()
Ik werk teveel laatste tijd, deze doordeweekse week alleen al 44 uurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem je mij nou een cutie, wat is dit?
Je doet veel te lief man dit is eng, laten we weer ruziemaken.. Geen energie over voor beef
.
Christina wie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
Ojee en Christina dan?
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze damesOp bewegend beeld is Lauren London mooier idd, maar Megan Good was m'n fav tot ik LL zag
.
![]()
![]()
44 uur? En studie dan? Volgende week zijn toch tentamens ditdat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik werk teveel laatste tijd, deze doordeweekse week alleen al 44 uur. Geen energie over voor beef
.10.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry (quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
Milian!!!
Haha die mond van Meganzou lesbisch worden
).. wie heb je nog meer
. Moeilijk dit
.
Toch wel Christina Milian danDat is bijna ¤600 bruto bedenk ik me net. In 5 dagen tijd. Gewoon bij AHquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
44 uur? En studie dan? Volgende week zijn toch tentamens ditdat.. Tentamens pas begin okt. 2 Relatief makkelijke, al zijn het herkansingen uit het 2e jaar nog
. Maar moeilijkste heb ik allemaal allang gehaald hoor
.
Even nagecheckt, 6 en 8 okt. Thanks voor de reminder! Of is dat nog te lief
.
[ Bericht 14% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 18-10-2012 21:19:46 ]![]()
Curry!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry ().. wie heb je nog meer
. Moeilijk dit
.
Toch wel Christina Milian dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |