SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad?![]()
zeer madI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goed te kanen ja? Durf me daar niet aan te wagen ofzo, netals struisvogel- of kangaroobiefstukquote:.
![]()
Mij ook niet gezien hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed te kanen ja? Durf me daar niet aan te wagen ofzo, netals struisvogel- of kangaroobiefstuk.
. Crazy white people
![]()
![]()
Whaha, wou nog zeggen dat m'n inner negro me tegenhield, maar ik dacht laat maarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mij ook niet gezien hoor. Crazy white people
.
![]()
Het is wel weer te merken dat jullie negers niets dan kip eten. Hert is echt super spang vlees. Kangoeroe schijnt ook lekker te zijn
Deathlift or Die.![]()
Al het vlees is lekker, krokodil is ook heerlijk
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
Het is wel weer te merken dat jullie negers niets dan kip eten. Hert is echt super spang vlees. Kangoeroe schijnt ook lekker te zijn! Kip sowieso op de 1e plaats, maar ook geregeld rund en varken hoor
.
Wel eens schildpad of leguaan geprobeerd? Als je toch al next level gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef ThaTim het volgende:
Al het vlees is lekker, krokodil is ook heerlijk.
![]()
Gister nog smeken om m'n kip en nu is het 'jullie negers eten niks anders dan'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
Het is wel weer te merken dat jullie negers niets dan kip eten. Hert is echt super spang vlees. Kangoeroe schijnt ook lekker te zijn
Ik eet ook wel eens rundvlees.![]()
En varken.. incidenteel (alleen maar bacon eigenlijk)![]()
#TeamJBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister nog smeken om m'n kip en nu is het 'jullie negers eten niks anders dan'.
En varken.. incidenteel (alleen maar bacon eigenlijk)
#stoken
#hongerVisquote:![]()
! Alle vis
.
![]()
Varkenslapjes door de pastaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gister nog smeken om m'n kip en nu is het 'jullie negers eten niks anders dan'.
En varken.. incidenteel (alleen maar bacon eigenlijk)![]()
En ik wilde je kip heul niet, wilde je aardappeltjes.
Deathlift or Die.![]()
Ik ga volgende week met JB naar de KFC.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Kip sowieso op de 1e plaats, maar ook geregeld rund en varken hoor
.
[..]
Wel eens schildpad of leguaan geprobeerd? Als je toch al next level gaat.
#GodBlessMeDeathlift or Die.![]()
lekkah romantisch bij de kfcI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je zei aardappeltjes en kippenpoten vriendje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Varkenslapjes door de pasta![]()
En ik wilde je kip heul niet, wilde je aardappeltjes.
En ik eet ook wel kabeljauw en tonijn als het moet![]()
![]()
Dat zijn toch respectievelijk weekdieren en kreeftachtigen? Toch geen vissen, of wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het enige vis dat jij eet is zalmgeen mosselen, garnalen, niets
Geen bakkeljauw/bacalao zeggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
En ik eet ook wel kabeljauw en tonijn als het moet. Nep Suri/Braziliaan/Portugees
![]()
.
![]()
Whatever dwc. Dat heet integrerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn toch respectievelijk weekdieren en kreeftachtigen? Toch geen vissen, of wel?
[..]
Geen bakkeljauw/bacalao zeggen. Nep Suri/Braziliaan/Portugees
[ afbeelding ].
![]()
![]()
Dat heet assimilerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whatever dwc. Dat heet integreren.
Haha, JB ASSimileert.![]()
Kipfiletje met paprikapoeder, liter kwark & goan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Over eten gesproken, I need ma chicken. #ultimatebulking![]()
Bakkeljauw en kabeljauw zijn toch hele andere dingen? Niet haten op mijn onwetendheid want ik eet nooit visquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen bakkeljauw/bacalao zeggen. Nep Suri/Braziliaan/Portugees
[ afbeelding ].
![]()
![]()
Haha nee ik ben niet zó in to the voeding zoals Yuri.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kipfiletje met paprikapoeder, liter kwark & goan.Deathlift or Die.![]()
bakkeljauw is gedroogde/gezouten kabeljauwI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Volgensmij word jij ook wel een beetje moe van al dat plastic dat hier in de SC gegooid word, of niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Iddwie heeft die eerste chick erin gezet
![]()
![]()
Wat ik ervan begreep is dat bakkeljauw de Surinaamse benaming is voor wat in Nederland klipvis wordt genoemd (gedroogde en gezouten kabeljauw). Bakkeljauw is afgeleid van bacalhau, de Portugese benaming van klipvis. In Suriname is dat, als buurland van Portugeessprekend Brazilië, vervormd tot bakkeljauw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bakkeljauw en kabeljauw zijn toch hele andere dingen? Niet haten op mijn onwetendheid want ik eet nooit vis
Die vis is trouwens zoveel gezouten omdat in de tijd dat Portugal "georganiseerde all-in reizen" naar Zuid-Amerika aanbood die vis lang goed kon blijven op die schepen.
![]()
Je hebt veel kennis van weinig, broeder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat bakkeljauw de Surinaamse benaming is voor wat in Nederland klipvis wordt genoemd (gedroogde en gezouten kabeljauw). Bakkeljauw is afgeleid van bacalhau, de Portugese benaming van klipvis. In Suriname is dat, als buurland van Portugeessprekend Brazilië, vervormd tot bakkeljauw.
Die vis is trouwens zoveel gezouten omdat in de tijd dat Portugal "georganiseerde all-in reizen" naar Zuid-Amerika aanbood die vis lang goed kon blijven op die schepen.
Deathlift or Die.![]()
Jongequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat bakkeljauw de Surinaamse benaming is voor wat in Nederland klipvis wordt genoemd (gedroogde en gezouten kabeljauw). Bakkeljauw is afgeleid van bacalhau, de Portugese benaming van klipvis. In Suriname is dat, als buurland van Portugeessprekend Brazilië, vervormd tot bakkeljauw.
![]()
![]()
Klopt het niet dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt veel kennis van weinig, broeder.![]()
![]()
Welke?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
dit was enige goeie eyecandy
[ afbeelding ]
Beats die negerin hard![]()
![]()
Jailbait van het hoogste niveauquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef RickoKun het volgende:
dit was enige goeie eyecandy
[ afbeelding ]
Beats die negerin hardZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
Uppercut in Mortal Kombat, maak JB er helemaal gek meewant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
![]()
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenwant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
![]()
VIEZE VUILE KANKERHOERRRRRRRRRRRRRRquote:
If not now, then when.![]()
Johnny Cagequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?Kenkerbaas
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik jou bedoel je. Jij doet alleen die gaye afstandsdingenwant je weet als je in de buurt komt dat ik je slap
Fattyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VIEZE VUILE KANKERHOERRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik maak je gek met die slome Kratos terwijl jij gay doet met die messen van Kitana.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
Beetje net als die sexuele spanningen tussen Vas en Yuri.
Waarom zit je ermee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie constant samen op FOK!, moet Etha jou niet een split-fist geven zoals Johnny Cage dat kan?
Tevens wonen we niet samen he. Als we konden neuken zaten we hier niet. Lichtjes![]()
Wie zegt dat dan gore hondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die nog steeds geloven in die hoax van mij en JB![]()
ah is etha er zo eenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tja ik moet eerlijk bekennen dat JB kkgoed is met Kitanaquote:, dus moet je tactisch spelen met slomerikken als Kratos of Scorpion
![]()
Verschil is ook dat zij alleen met Kitana of die andere bitch goed is, en ik met iedereen
She mad nowDeathlift or Die.![]()
Street Fighter > Mortal Kombat swsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hadouken op je harsesquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)partyen_met_hoe.html![]()
Deze favela partypics waren ook goud
http://www.geenstijl.nl/m(...)al_doet_bouncen.htmlDeathlift or Die.![]()
jahaa, hopen dat er meer pics zullen volgen
Of je nou betaald of niet, eigenlijk zijn alle vrouwen.. Nouja, Hans Teeuwen kon dat beter verwoorden.![]()
Een Vas voor je topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
waarom wordt vas dr kont steeds gepost?
Zware cutie deze.
![]()
Jammer van dat ding op dr lipquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Vas voor je topic.
[ afbeelding ]
Zware cutie deze.
![]()
Letterlijk die ene pixelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jammer van dat ding op dr lip. Klaagmuur
. Zo dan:
![]()
![]()
Jammer van dat korte haarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Letterlijk die ene pixel. Klaagmuur
. Zo dan:
[ afbeelding ]![]()
Eckte dime piece if you'd ask mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Nee hoor dwc ik vind d'r cute as fuck. Ik vind zo'n klein maar welgevormd frame mooi
. In die categorie spant er één de kroon imo
.
Maar dat was al bekend.
![]()
Noem je mij nou een cutie, wat is dit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Vas voor je topic.
[ afbeelding ]
Zware cutie deze.
Je doet veel te lief man dit is eng, laten we weer ruziemaken.![]()
Ojee en Christina dan?
Ik vind haar zo leuk alleen op foto's staat ze vaak best lelijk (chick hierboven, naam vergeten)
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze dames![]()
![]()
Lauren Londonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
Ojee en Christina dan?
Ik vind haar zo leuk alleen op foto's staat ze vaak best lelijk (chick hierboven, naam vergeten)
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze dames![]()
![]()
Ik werk teveel laatste tijd, deze doordeweekse week alleen al 44 uurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem je mij nou een cutie, wat is dit?
Je doet veel te lief man dit is eng, laten we weer ruziemaken.. Geen energie over voor beef
.
Christina wie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
Ojee en Christina dan?
Vind overigens Megan Good wel mooier dan al deze damesOp bewegend beeld is Lauren London mooier idd, maar Megan Good was m'n fav tot ik LL zag
.
![]()
![]()
44 uur? En studie dan? Volgende week zijn toch tentamens ditdat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik werk teveel laatste tijd, deze doordeweekse week alleen al 44 uur. Geen energie over voor beef
.10.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry (quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
Milian!!!
Haha die mond van Meganzou lesbisch worden
).. wie heb je nog meer
. Moeilijk dit
.
Toch wel Christina Milian danDat is bijna ¤600 bruto bedenk ik me net. In 5 dagen tijd. Gewoon bij AHquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
44 uur? En studie dan? Volgende week zijn toch tentamens ditdat.. Tentamens pas begin okt. 2 Relatief makkelijke, al zijn het herkansingen uit het 2e jaar nog
. Maar moeilijkste heb ik allemaal allang gehaald hoor
.
Even nagecheckt, 6 en 8 okt. Thanks voor de reminder! Of is dat nog te lief
.
[ Bericht 14% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 18-10-2012 21:19:46 ]![]()
Curry!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry ().. wie heb je nog meer
. Moeilijk dit
.
Toch wel Christina Milian dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:. Die heeft wel een goede ass op zich btw, alleen loopt ze er altijd bij als één of andere vintage hipster
.
![]()
![]()
Het is oktober schat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja kaolo, zat helemaal van Aguilera.. Curry ().. wie heb je nog meer
. Moeilijk dit
.
Toch wel Christina Milian dan
[ afbeelding ]
[..]
Dat is bijna ¤600 bruto bedenk ik me net. In 5 dagen tijd. Gewoon bij AH. Tentamens pas begin okt. 2 Relatief makkelijke, al zijn het herkansingen uit het 2e jaar nog
. Maar moeilijkste heb ik allemaal allang gehaald hoor
.
Even nagecheckt, 6 en 8 okt. Thanks voor de reminder! Of is dat nog te lief
.
![]()
Ga slapen dan met je harsesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik heb slaap nodig. November ofc.
![]()
![]()
Zo eerst nog even chillen man, anders heb ik al helemaal geen frisse lucht en sociaal leven meerquote:.
Morgen 8u werken, bikkelen tot 17u als het al niet uitloopt.
![]()
Oke ja en dingetje zag je in de AH, je was vloeren aan het dweilenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo eerst nog even chillen man, anders heb ik al helemaal geen frisse lucht en sociaal leven meer.
Morgen 8u werken, bikkelen tot 17u als het al niet uitloopt.
Geile schoonmaakneger
![]()
HAHA, noemt ze mij een sniperquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ja en dingetje zag je in de AH, je was vloeren aan het dweilenGeile schoonmaakneger
! Ze kan er zelf ook wat van. Regiomanager ofzo kwam langs, even cleanen die hap snellejelle dus
. Overigens niks dweilen, hebben we zo'n geile machine voor.
![]()
![]()
Ja die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, noemt ze mij een sniper! Ze kan er zelf ook wat van. Regiomanager ofzo kwam langs, even cleanen die hap snellejelle dus
. Overigens niks dweilen, hebben we zo'n geile machine voor.
[ afbeelding ]Met je afgetrapte zwarte lacoste schoenen.
![]()
Lol stalkers, had ik m'n gulp open of dat nog net niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ookMet je afgetrapte zwarte lacoste schoenen.
![]()
![]()
Ja, je 19 cm lange zwarte snikkel hing eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol stalkers, had ik m'n gulp open of dat nog net niet?![]()
Hardop gelachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, je 19 cm lange zwarte snikkel hing eruit.. Ik ga douchen en chillen, morgen vroeg op om chips te stacken, als Pringles
.
![]()
Staat ie morgen letterlijk het Pringles vak te vullenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Ik ga douchen en chillen, morgen vroeg op om chips te stacken, als Pringles
.
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ja en dingetje zag je in de AH, je was vloeren aan het dweilenGeile schoonmaakneger
leuk op je 23ste dWc!
Deathlift or Die.![]()
Hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Staat ie morgen letterlijk het Pringles vak te vullen!
Toch even reageren voor ik wegga, je kent mequote:.
AH is kaolo relaxt als studentenbijbaan man, werken zelfs een aantal WO'ers. Ziek flexibel qua tijden, all-in loon en shit voor een appel en een ei mogen meenemen dat uit het assortiment gaat, een treetje baco's voor ¤6 of een zooi verschillende A-merk shampoo van ¤5,59 voor ¤1 p/s
. Dus voor ¤13 p/u bruto en ¤11,nogwat p/u netto schrob ik al fluitend met zo'n sexy schoonmaakmachine de vloeren als dat even moet
.
![]()
hoelang werk je er alI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Toen ik nog bij de appie vulploegleider was (17 jaar, u mad?) hadden we zo een schrobmachine waar je op kon zitten. Dan was het net een tractor waar je de hele winkel mee door kon racenKeihard was dat.
Of met de telefoon met de intercom functie () de vulploeg erbij roepen om ze te zeggen dat ze pauze mochten houden (en dat ze een broodje bapao voor jou moesten meenemen en opwarmen in de kantine
)
Wat een tijden![]()
Nu verdien ik m'n centen op nog een veel mooiere manier
Deathlift or Die.![]()
Schrik vaak hoe sommige mensen verouderenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
RIP. Strong boners were had bij het kijken naar Emmanuelle.![]()
. Weinig mensen (zoals m'n mams
) worden mooi oud.
Tevens weekend.
![]()
![]()
Bij haar is er ook een aardige hoeveelheid drank en drugs doorheen gegaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schrik vaak hoe sommige mensen verouderen. Weinig mensen (zoals m'n mams
) worden mooi oud.
Tevens weekend.
[ afbeelding ]
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
Bij haar is er ook een aardige hoeveelheid drank en drugs doorheen gegaan
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.Haha damn, die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn ma is overigens niet donker hoor, maar ongeveer Chris-Brown
.
![]()
![]()
Die zijn in Amsterdam anders maar op 2 handen te tellen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef jna het volgende:
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.
Deathlift or Die.![]()
Wat dat betreft is het in Zaandam beter vertoeven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die zijn in Amsterdam anders maar op 2 handen te tellen hoor![]()
Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Zaandam bent geweest, al die lekkere chicks hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het in Zaandam beter vertoeven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
[..]
Bij haar is er ook een aardige hoeveelheid drank en drugs doorheen gegaan
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.Nou bedankt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ja, het gaat natuurlijk niet op voor dikke negerinnen, dat word al helemaal lelijk.
![]()
Wat ik overigens probeerde te zeggen is dat ieder ras wel een paar mooie uitschieters hebben, maar als Jna een keer door de Poort loopt trekt hij zijn mening wel terug.Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Zaandam bent geweest, al die lekkere chicks hier.![]()
Heb d'r familie wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel eens in Zaandam uitgeweest ook, was goed te doen ja
.
Wat krijg ik van je?![]()
Rly?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb d'r familie wonen. Wel eens in Zaandam uitgeweest ook, was goed te doen ja
.
Wat krijg ik van je?mwhuahauaha
In Zaandam komen alleen maar tokkies uit Noord en LandsmeerEn die dikke zeugen hier vandaan natuurlijk.
Deathlift or Die.![]()
Ik heb al vaak gehoord uit totaal verschillende hoeken dat donkere mensen (of qua afkomst) mooier oud worden, weet niet of dat ook wetenschappelijk gezien zo is. Maar vaak zijn Nederlanders na hun 50e wel al totaal verlept/verrimpeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
Wat ik overigens probeerde te zeggen is dat ieder ras wel een paar mooie uitschieters hebben, maar als Jna een keer door de Poort loopt trekt hij zijn mening wel terug..
Weet niet meer in welke tent het was, weet ook niet of al die chicks toen ook daadwerkelijk zelf uit Zaandam kwamen natuurlijk, maar op dat moment waren er goede chicks aanwezig hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rly?mwhuahauaha
In Zaandam komen alleen maar tokkies uit Noord en LandsmeerEn die dikke zeugen hier vandaan natuurlijk.
. Was in de buurt van CS.
![]()
Ja ik bedoel de huid en rimpels enzo. Daarom willen veel Turken en Italianen ook een chick met een donkere huid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
Wat ik overigens probeerde te zeggen is dat ieder ras wel een paar mooie uitschieters hebben, maar als Jna een keer door de Poort loopt trekt hij zijn mening wel terug.Jawel, je keek.![]()
Turken ja? Dat heb ik nou nog nooit gemerkt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de huid en rimpels enzo. Daarom willen veel Turken en Italianen ook een chick met een donkere huid.![]()
Ja het moeten wel ook Turkse chicks zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Turken ja? Dat heb ik nou nog nooit gemerkt.Jawel, je keek.![]()
Dat is echt per persoon verschillend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb al vaak gehoord uit totaal verschillende hoeken dat donkere mensen (of qua afkomst) mooier oud worden, weet niet of dat ook wetenschappelijk gezien zo is. Maar vaak zijn Nederlanders na hun 50e wel al totaal verlept/verrimpeld.
Vroeger had je tenminste nog de Happy Daysquote:[..]
Weet niet meer in welke tent het was, weet ook niet of al die chicks toen ook daadwerkelijk zelf uit Zaandam kwamen natuurlijk, maar op dat moment waren er goede chicks aanwezig hoor. Was in de buurt van CS.
Dat was echt de Holly van Zaandam
Deathlift or Die.![]()
Ik was vandaag nog in Amsterdam. Toen ik het CS uitliep voelde ik mij gelijk thuis. Kan niet wachten om d'r te wonen.If not now, then when.![]()
Hoe was het nou in de grote stad??!!!?!!?!?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was vandaag nog in Amsterdam. Toen ik het CS uitliep voelde ik mij gelijk thuis. Kan niet wachten om d'r te wonen.![]()
Deathlift or Die.![]()
Volgens mij zijn er wel onderzoeken gedaan naar hoeveelheid pigment in de huid en celveroudering ja. Meer pigment = minder snel rimpels. Of je dan ook direct mooier oud wordt... tsja![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe was het nou in de grote stad??!!!?!!?!?!![]()
Pls don't get me started.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Intellectueel gesprek met een hbo'er voeren. OnmogelijkDeathlift or Die.![]()
u mad?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo aandoenlijk die verliefdheid van jullie, moet bijna kotsen van jaloezie.
ga je nog zaterdag?Deathlift or Die.![]()
Meissiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo aandoenlijk die verliefdheid van jullie, moet bijna kotsen van jaloezie... binnenkort gaat Danger Mouse in op je avances en heb je je eigen fokrelatie!
![]()
Ik ga naar Henkie, was afgelopen nacht Awakeningsquote:Was dope.
Begin jij nou ook alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meissie.. binnenkort gaat Danger Mouse in op je avances en heb je je eigen fokrelatie!
![]()
![]()
Maar sowieso worden vrouwen met een donkere huid vaak mooi oud.Black don't crack isf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
45!
full stops and exclamation marks![]()
de tering
he chai zag pas film en deed lookalike van jou aan meequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wie dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
he chai zag pas film en deed lookalike van jou aan mee![]()
CB, Google dit:
y=2 sqrt(-abs(abs(x)-1)*abs(3-abs(x))/((abs(x)-1)*(3-abs(x))))(1+abs(abs(x)-3)/(abs(x)-3))sqrt(1-(x/7)^2)+(5+0.97(abs(x-.5)+abs(x+.5))-3(abs(x-.75)+abs(x+.75)))(1+abs(1-abs(x))/(1-abs(x))),-3sqrt(1-(x/7)^2)sqrt(abs(abs(x)-4)/(abs(x)-4)),abs(x/2)-0.0913722(x^2)-3+sqrt(1-(abs(abs(x)-2)-1)^2),(2.71052+(1.5-.5abs(x))-1.35526sqrt(4-(abs(x)-1)^2))sqrt(abs(abs(x)-1)/(abs(x)-1))+0.9If not now, then when.![]()
Je komt in ademnood,quote:
want de kans is groot,
dat ik krijg wat ik wil van jou,
mond op mond we doen het nou,
Ademnood,
Geef je nuuu maar bloottt![]()
BATMANquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik verwachtte een dikke assquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB, Google dit:
y=2 sqrt(-abs(abs(x)-1)*abs(3-abs(x))/((abs(x)-1)*(3-abs(x))))(1+abs(abs(x)-3)/(abs(x)-3))sqrt(1-(x/7)^2)+(5+0.97(abs(x-.5)+abs(x+.5))-3(abs(x-.75)+abs(x+.75)))(1+abs(1-abs(x))/(1-abs(x))),-3sqrt(1-(x/7)^2)sqrt(abs(abs(x)-4)/(abs(x)-4)),abs(x/2)-0.0913722(x^2)-3+sqrt(1-(abs(abs(x)-2)-1)^2),(2.71052+(1.5-.5abs(x))-1.35526sqrt(4-(abs(x)-1)^2))sqrt(abs(abs(x)-1)/(abs(x)-1))+0.9
Repeat gezetquote:
Deathlift or Die.![]()
quote:don't even think about it
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet men tegenwoordig betalen per post ofzo?Deathlift or Die.![]()
Yuri heeft abonnement, hij betaalt voor fok wheheI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Lol, ook meteen pimp. 6 Maanden voor ¤24 of 13 maanden voor ¤48quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:20 schreef aight1 het volgende:
Yuri heeft abonnement, hij betaalt voor fok whehe.
JB lijkt me?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand heeft een tijdje terug ook een weekabbo aan mij gegevenVas had er laatst toch ook één.
![]()
Kan dat ook al tegenwoordigquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand heeft een tijdje terug ook een weekabbo aan mij gegevenwat heb je sowieso aan één week abbo
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Nee, JB was het niet. Ik had het ook pas na 4 dagen in de gaten ofzo, Yuri merkte het op. 10 dagen Premium abo
Ik verdenk nog steeds Vas.Deathlift or Die.![]()
rijke man die yuriquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, ook meteen pimp. 6 Maanden voor ¤24 of 13 maanden voor ¤48.
Hoe is het leven met FOK!abo?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Helemaal dat iemand mij een abo geeft. Van alle users deze E-hero uitkiezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dafuq is het nut van iemand anoniem een FOK!abo cadeau doen. Dan ben je ook een rare snuiterd.
Deathlift or Die.![]()
Collega's hadden het trouwens vandaag over Yuri Boyka. Dacht eerst aan de FOK!ker en later pas aan de echte.
![]()
Denken dat ze het over de echte haddenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Collega's hadden het trouwens vandaag over Yuri Boyka. Dacht eerst aan de FOK!ker en later pas aan de echte.
Vind ik ook, en dan een basic abo geven van 3 maanden ipv gewoon een pimp of premium accountquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dafuq is het nut van iemand anoniem een FOK!abo cadeau doen. Dan ben je ook een rare snuiterd.
Kon ik m'n notes tenminste nog inzien, verdomme.
![]()
Dacht even kijken voor de grap hoeveel notes ik heb, Je hebt 198 notes gekregen van onze moderators.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dan een basic abo geven van 3 maanden ipv gewoon een pimp of premium accountKon ik m'n notes tenminste nog inzien, verdomme.
![]()
Je hebt 43 notes gekregen van onze moderators.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht even kijken voor de grap hoeveel notes ik heb, Je hebt 198 notes gekregen van onze moderators.
2 erbij sinds m'n ban dus![]()
![]()
ik zit al 'n tijdje op 147, ben braaf gewordenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zelfs ik heb er meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt 43 notes gekregen van onze moderators.
2 erbij sinds m'n ban dus
Deathlift or Die.![]()
m'n 25.000e post zit er trouwens aan te komen, waar zal ik 'm plaatsen?!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Ik had onlangs de 50k aangetiktquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:23 schreef ThaTim het volgende:
m'n 25.000e post zit er trouwens aan te komen, waar zal ik 'm plaatsen?!![]()
Gelukkig wel postgemiddelde van 16 p/d
.
![]()
Haha Sinji en note.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef Sinji het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Lawd hav mercy, ik ben gewoon een fucking engel hier
PINDA.![]()
![]()
jij staat gewoon 320e in de top 500quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
[..]
Ik had onlangs de 50k aangetikt![]()
Gelukkig wel postgemiddelde van 16 p/d
.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha Sinji en note.
PINDA.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
1 per 9200 posts ofzo
Ik had laatst gevulde bara, gewoon doormidden gesneden als een bagel met kerrie kip ertussenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:26 schreef Sinji het volgende:
Ik heb net barra's gehad btw, heeerlijk man.
Mijn e-penis reikt tot het derde daluniversum.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij staat gewoon 320e in de top 500![]()
Ik word altijd geil als JB dit voor me maaktquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had laatst gevulde bara, gewoon doormidden gesneden als een bagel met kerrie kip ertussen.
Deathlift or Die.![]()
Deze manquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had laatst gevulde bara, gewoon doormidden gesneden als een bagel met kerrie kip ertussen.
+ Roti wraps met chutney, ik ben nog steeds vol![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man [ afbeelding ][ afbeelding ]
+ Roti wraps met chutney, ik ben nog steeds vol![]()
Mijn ma heeft vandaag een pom gefixt![]()
![]()
![]()
Ewa, ik kom serieus een keer langsquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn ma heeft vandaag een pom gefixt![]()
Vet veel over hierquote:![]()
![]()
55 notes,
meh.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neh, werkt niet zo. Alleen als je echt je best doet, geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:37 schreef Sinji het volgende:
Met hoeveel notes krijg je een ban? Of werkt dat niet zoOmdat peer.![]()
Krijg ik een note als ik heel dirty tegen je ga praten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, werkt niet zo. Alleen als je echt je best doet, geloof ik.![]()
Wat heb je bij elkaar gescharreld?quote:Maaaaybe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg ik een note als ik heel dirty tegen je ga praten?
Omdat peer.![]()
ik heb n kreeft in t aquarium hier thuisquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke FOK!sma gaat dan kreeft voor ons fixen?
[..]
Gevonden.
Scharrelkreeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heb je bij elkaar gescharreld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb n kreeft in t aquarium hier thuis![]()
![]()
Ik ga notes scoren yoquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heb je bij elkaar gescharreld?
[..]
Maaaaybe.![]()
![]()
Oh, grutjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga notes scoren yo [ afbeelding ]Omdat peer.![]()
Dan moet je ruzie zoeken met Furdinandquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg ik een note als ik heel dirty tegen je ga praten?![]()
Dan wordt het wel spannend.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je ruzie zoeken met FurdinandOmdat peer.![]()
Pics van je pecs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Sinji het volgende:
Ey boys (and gals), ben weg. Doing den burpees. DOEIDeathlift or Die.![]()
vredequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Sinji het volgende:
Ey boys (and gals), ben weg. Doing dem burpees. DOEII can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
dwc wat isI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Shit breurrrr.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wees voorzichtig waar je naar vraagt
Burpees trouwens doen met pull-ups he, anders is het gay.Deathlift or Die.![]()
Sowieso, bazenoefening voor cardio. Kickboxen weer aan het oppikken. Gaat verrotte snel met die burpeesquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit breurrrr.
Burpees trouwens doen met pull-ups he, anders is het gay.![]()
Burpees met pull-upsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, bazenoefening voor cardio. Kickboxen weer aan het oppikken. Gaat verrotte snel met die burpeesDem Asian pecsquote:
Deathlift or Die.![]()
Gunplay, van Maybach Music Group. Dikke snuifkikker die er openlijk voor uitkomt en gek in z'n kop isquote:.
![]()
Jenna fapfapfapfap.quote:Pom fapfapfapfap.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn ma heeft vandaag een pom gefixt
full stops and exclamation marks![]()
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
En deze nog even voor Vas.![]()
De atherosclerose deluxe specialquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ontbijten om half 1 met een patatje met, kalfskroket en een kipkrokantje van de Febo.
![]()
#Yolo hashtag vergeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De atherosclerose deluxe special![]()
So kawaiiiiiiThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lol watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ontbijten om half 1 met een patatje met, kalfskroket en een kipkrokantje van de Febo.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Die kipkrokantjes zijn superchillquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik verdrink hier in mijn eigen longetjes en hoest nu zo vaak dat ik bijna moet overgeven![]()
![]()
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kipkrokantjes zijn superchill
Ik verdrink hier in mijn eigen longetjes en hoest nu zo vaak dat ik bijna moet overgeven![]()
Oja? was zeker dronken weeniemeer srry.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mij lopen snowballen toen ik in amsterdam was kutwijf![]()
lekker chips eten en flink kraken in de stiltecoupe jwzquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef JackieBrown het volgende:
Mensen die geen respect hebben voor de stiltecoupe
Dus jij bent dat. Ik kom je zo even een frontkick gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
lekker chips eten en flink kraken in de stiltecoupe jwz![]()
![]()
Sorry modjes. kusjekroel van de beermeneer.
You're welcome
[ Bericht 41% gewijzigd door Chocolatebear op 23-10-2012 18:07:15 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tot over 48 uur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You're welcome![]()
Oh right, tepels mogen niet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mag ook niet als ze niets aan heeft terwijl je niets ziet. Ben ik laatst nog 2 dagen voor gebanned.
Oh, en ik had hem ook al weg geedit.
Deathlift or Die.![]()
doe de struisvogelI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
Mag ook niet als ze niets aan heeft terwijl je niets ziet. Ben ik laatst nog 2 dagen voor gebanned.
Oh, en ik had hem ook al weg geedit.
[ afbeelding ]
Er kwam wat maagzuur omhoogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij of dit wel mag.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
dit blijft de beste super saiyanquote:
quote:
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: