Ik woonde in laak, de multiculturele volksbuurt zoals de folder zou zeggen... Na mn scheiding ben ik meteen terug gegaan naar zoetermeer. Ik woon tegen leidschenveen aan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar je woonde eerst wel in DH toch, meen ik? Ben je ook echt een haagse?
Ah, okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik woonde in laak, de multiculturele volksbuurt zoals de folder zou zeggen... Na mn scheiding ben ik meteen terug gegaan naar zoetermeer. Ik woon tegen leidschenveen aan...
Ik zou nog wel in Ypenburg of Leidschenveen kunnen wonen. Maar verder zou je me den haag niet meer in krijgen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, okIk heb nooit buiten Den Haag gewoond, toen we een éénsgezinswoning gingen kopen hebben we wel nog naar Nootdorp gekeken, maar uiteindelijk bleef het toch Den Haag. Mijn lief komt uit Lelystad, maar daar kan hij ook niks aan doen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou nog wel in Ypenburg of Leidschenveen kunnen wonen. Maar verder zou je me den haag niet meer in krijgen...
Serieus?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou nog wel in Ypenburg of Leidschenveen kunnen wonen. Maar verder zou je me den haag niet meer in krijgen...
De Nootdorpers vind ik ook wel een beetje Sjonnies.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Serieus?
Leidscheveen oke, maar Ypenburg...
Nootdorp is ook zo'n beetje reserve Den Haag... Ik zou trouwens ook echt niet.meer in Rijswijk willen wonen.
Vind t wel best waar ik woon
Nou ik had een heel leuk huisje gezien in ypenburg boven het winkelcentrumpje... Niet alle delen ypenburg zijn doalble nee...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Serieus?
Leidscheveen oke, maar Ypenburg...
Nootdorp is ook zo'n beetje reserve Den Haag... Ik zou trouwens ook echt niet.meer in Rijswijk willen wonen.
Vind t wel best waar ik woon
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Nootdorpers vind ik ook wel een beetje Sjonnies.
Die was er vanmorgen heel even en is toen naar de stad gefietstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:35 schreef Kyara het volgende:
heeft Ophelia zich eigenlijk al gemeld?
Hier ook tukker hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef MaLo het volgende:
Ik voel me ver, ver weg van iedereen hier, als Tukker zijnde
Ja das.echt heel erg idd. De wijk waar ik ben opgegroeid was toen normaal, maar tegenwoordigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik had een heel leuk huisje gezien in ypenburg boven het winkelcentrumpje... Niet alle delen ypenburg zijn doalble nee...
Nootdorp... Ja is ook beetje waar je zit inderdaad.. Rijswijk is totaal verpauperd ook..
Zuid Scandinaviër hierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef MaLo het volgende:
Ik voel me ver, ver weg van iedereen hier, als Tukker zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |