quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
De enigen die naar het Eurovisie Songfestival kijken zijn bejaarde wijven met vlotte kapsels. Serieus.
En alle homo's en hun vrouwelijke vrienden. Serieus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
De enigen die naar het Eurovisie Songfestival kijken zijn bejaarde wijven met vlotte kapsels. Serieus.
Kom maar op de volgende ESF meet, dan piep je wel andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
Klinkt wel acceptable.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom maar op de volgende ESF meet, dan piep je wel anders
Ja? Geregeld!
wordt vast ook een balad. en dat kan ze ook erg goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik meer van haar ballads, maar je heb gelijk, laat haar lekker flink rocken op ESF volgend jaar.
Plak eens een youtubeje dan waar reacties onder staan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef ato het volgende:
Op you tube leuke reacties uit het buitenland..
Ja maar d'r staan tig clipjes van d'r op youtube, ik dacht dat er misschien eentje was waar veel reacties onder stonden over het Eurovisiequote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
Ik zit wat meer recentere nummers van Anouk te luisteren, omdat ik die niet echt heb meegekregen en daar zitten goede nummers bij, zeg.!
Klinkt goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gooide ze nog niet al te lang gelezen online.
Zoiets gaat denk ik niet scoren op het Eurovisie
Ja ik ook eigenlijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt goed.En je weet het niet, he. Bij killersong denk ik eigenlijk eerder aan uptempo.
Ja, het is wel zo dat oostblokballads die scoren veel steviger zijn qua opbouw en met meer bombast.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook eigenlijk!
Maar het kan ook een killerballad zijn, deze is best mooi maar kabbelt een beetje voort
Geweldig mooiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gooide ze nog niet al te lang gelezen online.
Zoiets gaat denk ik niet scoren op het Eurovisie
Precies, dat vond ik destijds wel tof aan Linda Wagenmakers, die ging er ook echt vol voor en zette zich als een winnares neer... leverde haar daar tijdens het festival ook niet de populairiteitsprijs op geloof ik... helemaal niet toen ze ook nog eens vals ging op het moment supreme, toen ging haar hoofd erafquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En misschien hebben we wel een keer iemand nodig die niet van bescheidenheid onder het tapijt kruipt.
Rock&Roll Erikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tof. Anouk mag dan een arrogant type zijn, maar ze zorgt wel voor vuurwerk (beeldspraak, niet a la Toppers) en weet wel een show neer te zetten.
En misschien hebben we wel een keer iemand nodig die niet van bescheidenheid onder het tapijt kruipt.
quote:
Douze points van Israëlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik vind het echt gaaf dat zij gaat. Vorig jaar keek ik weer want Joan. Hiervoor niet meer.
Wat ik nu verwacht is dat Anouk minimaal twee dikke middelvingers opsteekt na afloop, minimaal, he.
Dit jongens, ditte:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |