En hij is zelf nog de slechtste zanger van zijn clubje... op Ritchie/Sid uit Ice Age naquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat lied van Gordon klinkt echt afschuwelijk..
Ja, maar dat spreekt niet aan. Ik vind het niet fijn kijken naar iemand die zenuwachtig is en ik denk velen met mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat paste ook wel bij haar uitstraling en persoonlijkheid en zachtheid enzo vond ik
Maar ik ben bevooroordeeld, want ik vond en vind haar enig en sinds ze op onze ESF meet langs kwam kan ze bij mij nul komma nul meer stuk
Ah, je vertrouwt op de smaak van de TROS?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Zou de TROS die Killersong niet al hebben gehoord zodat ze definitief akkoord zijn gegaan met Anouk?
In dat telegraaflinkje, zit een video bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef Fascination het volgende:
Waar kan ik dat Gordon-liedje luisteren dan? Kan 'm niet vinden.
Dat wil je ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef Fascination het volgende:
[2013] Zwitserlandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef Fascination het volgende:
Alle nummers van hun zijn toch kut?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
In dat telegraaflinkje, zit een video bij.
God, wat een kutnummer
truequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle nummers van hun zijn toch kut?
http://acharts.us/song/4964quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Volgens deze site kwam Lost niet verder dan #113 in de Deense charts: http://en.wikipedia.org/wiki/Anouk_discography . Zal wel een verschil zijn tussen een aantal dagen op 1 in the iTunes chart en de officiele charts? Geen idee hoe dat allemaal gemeten wordt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:01 schreef grazz het volgende:
![]()
![]()
ANOUK!
![]()
Ja, goede keus. Het maakt me echt geen drol uit dat men haar internationaal niet kent, is ook niet belangrijk vind ik. Wat we wel weten is dat ze kan zingen, kan performen...de stage gewoon ownedDat is echt een behoorlijke vooruitgang. Nu maar hopen op een sterk eigentijds lied, maar kijkend naar wat ze eerder heeft uitgebracht twijfel ik daar niet echt aan. Gelukkig stemt het publiek niet mee, want de gemiddelde NLse kijker zou toch weer op zoek gaan naar dat 'typische songfestivalnummer'. Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof nu al in een finaleplek voor Anouk
Nee eigenlijk niet... maar ik hoop dat er toch een simpele ziel is die even heeft geluisterd voordat ze de hele selectieprocedure overhoop gooiden....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ah, je vertrouwt op de smaak van de TROS?
Ja mooi Nobody Wife ... Maar rock & Roll is ook goedquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
De enigen die naar het Eurovisie Songfestival kijken zijn bejaarde wijven met vlotte kapsels. Serieus.
En alle homo's en hun vrouwelijke vrienden. Serieus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
De enigen die naar het Eurovisie Songfestival kijken zijn bejaarde wijven met vlotte kapsels. Serieus.
Kom maar op de volgende ESF meet, dan piep je wel andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |