Maar dat zijn toch zaken die je vrij snel te weet kunt komen? (Ok, behalve dat micro-penis gedoe dan).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Autisme, uitkering, micro-penis etc.
Fetishes, een poephoofd, PTSS, etc. Yep.. Skeletten in de kast mogen van mij de eerste paar dates wel binnen blijven. Dan zie ik dan wel wat ik daarvan vind.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Autisme, uitkering, micro-penis etc.
dat denk ik ook altijd maar als je ooit hoort/leest over relaties..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dacht is nou ook, lijkt mij iets wat in de meeste relaties toch wel aan de orde is. Maar goed, wie ben ik om dat te weten...
ja doe esquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Moet ik je die werkelijk gaan uitleggen?
Maar loopt dit dan niet snel uit op een hele hoop teleurstellingen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Fetishes, een poephoofd, PTSS, etc. Yep.. Skeletten in de kast mogen van mij de eerste paar dates wel binnen blijven. Dan zie ik dan wel wat ik daarvan vind.
Juist die micro penis is iets wat je vrij snel te weten kan komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch zaken die je vrij snel te weet kunt komen? (Ok, behalve dat micro-penis gedoe dan).
Ik ga gewoon vermelden dat ik in de wajong zit in m'n profiel, dan is dat meteen uit de weg.
Iets met al een relatie hebben en toch eventueel met anderen willen afspreken (lees neuken). Snappie?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag je naar de penisgrootte als je met iemand gaat daten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist die micro penis is iets wat je vrij snel te weten kan komen
Het zijn juist vaak andere dingen die pas later uit de kast komen, is niet altijd erg. Ik vertel ook niet alles op een eerste date. Maar soms sta je met je oren te klapperen als je wat meer info krijgt.
Maar je hoeft toch ook niet alles te weten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist die micro penis is iets wat je vrij snel te weten kan komen
Het zijn juist vaak andere dingen die pas later uit de kast komen, is niet altijd erg. Ik vertel ook niet alles op een eerste date. Maar soms sta je met je oren te klapperen als je wat meer info krijgt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag je naar de penisgrootte als je met iemand gaat daten?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iets met al een relatie hebben en toch eventueel met anderen willen afspreken (lees neuken). Snappie?!auw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk. Zou ik ook doen.quote:
Sommige dingen vind ik wel belangrijk hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet alles te weten?
Ik heb echt geen behoefde om tegen een date in geuren en kleuren te gaan vertellen hoe m'n leven precies gegaan is, dat vind ik helemaal niet zo belangrijk
Daarom. Dus ik weet het liever niet en dat ik dan alsnog die keuze kan maken. Als ik het wel weet is het juist moeilijker om af te kappen, al is het alleen vriendschappelijk. Maar misschien is dat voor anderen wel anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar loopt dit dan niet snel uit op een hele hoop teleurstellingen?
Zoals wat dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik wel belangrijk hoor.
Somige dingen kunnen jaren later nog van hele grote invloed zijn.
Klopt, maar toch zitten daar veel dingen tussen waarop mensen kunnen afknappen. Die diiscussie over iemand zijn/haar bagage is al eens geweest. Maar ook dingen als dat hij een mama's kindje blijkt te zijn. Er vreemde hobby's op na houdt of zich heel anders kan gedragen in anders situaties etc etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet alles te weten?
Ik heb echt geen behoefde om tegen een date in geuren en kleuren te gaan vertellen hoe m'n leven precies gegaan is, dat vind ik helemaal niet zo belangrijk
Ik ben blij dat mijn date van onlangs me vertelde dat ze net van de medicatie af was na een zware depressie en dat ze onlangs gediagnostiseerd was met borderlinequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Fetishes, een poephoofd, PTSS, etc. Yep.. Skeletten in de kast mogen van mij de eerste paar dates wel binnen blijven. Dan zie ik dan wel wat ik daarvan vind.
Maar da's wel iets waar je vaak pas achterkomt bij schoonmoeders op de bankquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zitten daar veel dingen tussen waarop mensen kunnen afknappen. Die diiscussie over iemand zijn/haar bagage is al eens geweest. Maar ook dingen als dat hij een mama's kindje blijkt te zijn. Er vreemde hobby's op na houdt of zich heel anders kan gedragen in anders situaties etc etc.
Die discussie heb ik dan gemist, ik kom nog niet zo lang in dit topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zitten daar veel dingen tussen waarop mensen kunnen afknappen. Die diiscussie over iemand zijn/haar bagage is al eens geweest. Maar ook dingen als dat hij een mama's kindje blijkt te zijn. Er vreemde hobby's op na houdt of zich heel anders kan gedragen in anders situaties etc etc.
Helemaal mee eens. Maar sommige dingen vind ik wel fijn om te weten (niet eens op de eerste date, maar op een gegeven moment wel iig). Niet dat het gelijk een afknapper hoeft te zijn, hoe eerlijker je bent hoe fijner ik het vind. Maar je kan een persoon vaak wel wat beter peilen als je wat weet over zijn/haar achtergrond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar da's wel iets waar je vaak pas achterkomt bij schoonmoeders op de bankDat kun je niet allemaal afdichten (gelukkig) want anders vind je denk ik nooit iemand leuk. Iederee heeft wel wat. Bagage vind ik alleen belangrijk als iemand er zelf niet mee kan dealen. Ik vind het alleen maar een pluspunt als iemand ondanks bagage wat van zijn/haar leven maakt.
Dat lijken mij zaken om zo snel mogelijk achter te komen. Daarom wil ik ook meteen eerlijk zijn zodat daar geen mogelijke bezwaren gaan komen als het proces al wat verder gevorderd is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen, ziekte, lastige ex? ik noem maar wat.
Volgens mij was jij juist de aanleiding van die discussie. Over het wel of niet vermelden dat je een Wajong uitkering had...maar hij is wel vaker voorbij gekomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die discussie heb ik dan gemist, ik kom nog niet zo lang in dit topic.
Lijkt me wel dat sommige dingen afknappers zijn. Gelukkig voor mij valt er niet zo heel veel af te knappen op mij (ja, of je moet echt een zeiktante zijn).
Afgezien van mijn gebruikelijke problemen ben ik verder vrij normaal en de dingen die anders zijn, vind ik geen afknappers.
Ik denk dat het op een bepaalde leeftijd wel een illusie is om te denken dat iemand nul bagage heeft. Maar klopt wel dat het fijn is om te weten waar je aan toe bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijken mij zaken om zo snel mogelijk achter te komen. Daarom wil ik ook meteen eerlijk zijn zodat daar geen mogelijke bezwaren gaan komen als het proces al wat verder gevorderd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |